خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب از آمازون از ایران فقط در 1 روز

روش خرید کتاب از آمازون برای ایرانی‌ها در 1 روز کاری

خرید کتاب از آمازون که بزرگ‌ترین کتاب‌فروشی آنلاین در سراسر جهان به شمار می‌رود، می‌تواند به یک چالش دشوار برای خریداران ایرانی تبدیل شود. مشکلاتی مثل پرداخت ارزی و همین‌طور تحریم سیستم‌های مالی و بانکی ایران، کار را گاهی آن‌قدر پیچیده می‌کنند که حتی ممکن است خریدار را از قصد اولیه‌اش، منصرف سازند. چنین شرایطی، فرصت خوبی را برای دلال‌ها فراهم می‌کند اما انجام این کار به‌واسطه دلال‌ها هم مشکلات خاص خودش را دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

شاید به‌عنوان یک استاد دانشگاه به کتاب خاصی که به رشته تخصصی‌تان مربوط می‌شود، نیاز مبرمی داشته باشید. شاید یک کلکسیونر کتاب باشید که در جستجوی یک تکه‌ی مهم برای پازل فرهنگی ارزشمندتان هستید. شاید قصد دارید به‌واسطه خرید کتاب برای ترجمه، نام خودتان را به‌عنوان اولین مترجم آن ثبت کنید و شاید هم به‌عنوان یک پژوهشگر، موفقیت تحقیقاتتان به دسترسی‌تان به یک کتاب خاص بستگی داشته باشد.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب از گوگل بوک و آمازون

برای سفارش و خرید کتاب از آمازون از ایران به قیمت مناسب کلیک کنید. 

در هر صورت پیچیدگی خرید کتاب الکترونیکی از سایت آمازون یک واقعیت محرز است که باید آن را پذیرفت. اما سؤال مهم این است که با وجود علم به این واقعیت، آیا باید قید خرید کتاب از این فروشگاه بزرگ جهانی را بزنید؟ مطمئناً نه! اگر شما بتوانید از یک مجموعه متخصص در این زمینه کمک بگیرید، آنگاه این مسیر پردست‌انداز برایتان بسیار هموار می‌شود.

8 ویژگی مهم در خرید کتاب از آمازون

برای آنکه خرید کتاب از فروشگاه آمازون را یک معامله ارزشمند بدانیم، آن خرید باید دارای 8 ویژگی اساسی باشد که مروری کوتاه بر این ویژگی‌ها، خالی از لطف نیست:

  1. امکان خرید هر آنچه بخواهید!

یک مجموعه حرفه‌ای و متخصص که در حوزه خرید کتاب خارجی از آمازون فعالیت می‌کند، باید بتواند امکان خرید هر کتابی را از این فروشگاه برای مشتریانش فراهم کند. واقعیت این است که بسیاری از افراد که به‌عنوان واسطه در این حوزه فعالیت می‌کنند، کتاب موردنیاز مشتریان را نه از طریق خرید مستقیم از آمازون، بلکه از مسیر دلالی در بازار پیدا می‌کنند و واضح است که چنین افراد یا مجموعه‌هایی، توانایی تهیه هر کتابی را ندارند.

  1. خرید با مناسب‌ترین قیمت ممکن

خرید کالا یا محصول یک بحث است و “چقدر خریدن” آن بحثی دیگر! اگر قرار باشد خریدار بابت تهیه یک کتاب از آمازون، چند برابر بیشتر از قیمت اصلی آن کتاب هزینه کند، آنگاه مبادرت به خرید نمی‌تواند یک تصمیم منطقی باشد. واقعیت این است که با وجود فعالیت مجموعه‌های مختلف در زمینه خرید کتاب از آمازون از ایران، هزینه نهایی خرید کتاب از طریق بسیاری از این مجموعه‌ها، برای خریدار، به معنای واقعی کلمه، “کمرشکن” تمام می‌شود و طبعاً خریدار مایل است هزینه‌ای عقلائی و منصفانه بابت خرید محصولات مدنظرش بپردازد.

  1. تحویل به‌موقع

یکی دیگر از دردسرهای خرید از آمازون، مدت‌زمان طولانی تحویل کالا به مشتری است. همان‌طور که گفتیم، بسیاری از افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، از راه دلالی به سفارش‌های خرید مشتریان، رسیدگی می‌کنند. همین امر باعث می‌شود که گاهی فرایند یافتن کتاب و تحویل آن به مشتری، خیلی بیشتر از ددلاین اولیه، طول بکشد که این مسئله نیز بالأخص برای پژوهشگران و اساتید دانشگاهی، نمی‌تواند قابل‌قبول باشد.

  1. کیفیت خوب و اورجینال کتاب

فرض کنید با وجود همه مشکلات مذکور، سرانجام کتاب به دستتان برسد و پس از باز کردن بسته، با یک نسخه بی‌کیفیت مواجه شوید. نسخه‌ای دسته دوم با جلد و ورق‌های رنگ و رو رفته یا مچاله که هیچ نشانی از تازگی ندارد. تردیدی نیست که در این صورت، با یادآوری هزینه سنگین و صبری که برای خرید آن کتاب کرده‌اید، حسابی توی ذوقتان می‌خورد و متأسفانه این یک اتفاق متداول است که به دلیل عدم خرید مستقیم از خود فروشگاه آمازون، زیاد هم رخ می‌دهد. یادتان باشد که خرید کتاب از آمازون آمریکا، نباید بهانه‌ای باشد که از بوی معرکه‌ی کاغذ تازه محروم شوید!

  1. پشتیبانی خوب

وقتی یک سفارش خرید ثبت می‌کنید، طبعاً باید بتوانید در هر لحظه که اراده کردید، از وضعیت آن سفارش باخبر شوید و این موضوع در خرید کتاب از آمازون از ایران، اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند. پاسخگویی درست به مشتری، یکی از اساسی‌ترین ارکان تجارت است که متأسفانه در اغلب مواقع، چندان رعایت نمی‌شود. اما یک مجموعه متعهد و حرفه‌ای، پاسخگویی به مشتریان را در رأس امور قرار می‌دهد و این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌سازد تا بتوانند از کانال‌های مختلف، سؤالات و مشکلاتشان را مطرح نموده و در اسرع وقت، پاسخی قانع‌کننده دریافت کنند.

  1. پرداخت امن و مطمئن

دریافت شماره کارت از مشتری برای پرداخت هزینه خرید کتاب از آمازون، یک روش منسوخ و ناکارآمد است که هنوز هم از آن استفاده می‌شود. یک مجموعه معتبر باید ضمن برخورداری از سازوکار مالیِ به‌روز و همین‌طور ارائه‌ی درگاه‌های پرداخت امن، سیستمی را برای خریداران فراهم کند که آن‌ها بتوانند از طریق افزایش اعتبار در حساب کاربری‌شان، روی هر عملیاتی که انجام می‌دهند، اِشراف مناسبی داشته باشند.

  1. خرید نسخه‌های مختلف کتاب

نکته مهم دیگر در ارتباط با خرید کتاب از آمازون از ایران این است که بسیاری از افراد یا مؤسسات، فقط قادر به تهیه نسخه دیجیتالی کتاب‌ها هستند و توانایی خرید نسخه چاپی آن‌ها را ندارند. بنابراین اگر شما به نسخه چاپی کتاب نیاز داشته باشید، آنگاه نسخه دیجیتالی آن، طبعاً نمی‌تواند انتظاراتتان را برآورد کند. بنابراین باید از مجموعه‌ای کمک بخواهید که بتواند کتاب مدنظرتان را دقیقاً با همان ویژگی‌هایی که می‌خواهید، برایتان تهیه کند.

  1. تجربه و اطمینان خرید

درصد چشمگیری از افراد یا مجموعه‌هایی که در به‌عنوان واسطه در حوزه خرید کتاب از آمازون از ایران فعالیت دارند، فاقد تجربه کافی هستند و همین امر می‌تواند، فرایند خرید مشتری را با مشکلات غیرمنتظره‌ای روبرو کند. علاوه بر این، نباید از ادعاهای دروغین و کلاه‌برداری‌هایی که در این عرصه بسیار هم رایج هستند، غافل شوید. فراموش نکنید برای آنکه خرید از آمازون به تجربه‌ای دل‌نشین برایتان تبدیل شود، باید از سابقه و مهم‌تر از آن، اعتبار افراد یا مجموعه‌ای که کار خرید کتاب را به آن‌ها سپرده‌اید، اطمینان حاصل کنید.

جمع‌بندی:

خرید کتاب از آمازون از ایران می‌تواند یک تجربه موفق باشد اگر از 8 ویژگی اساسی زیر برخوردار باشد:

1. امکان خرید هر کتابی: یک مجموعه متخصص باید امکان خرید هر کتابی را فراهم کند.
2. قیمت مناسب: هزینه نهایی باید منطقی و منصفانه باشد.
3. تحویل به‌موقع: مشتریان نیاز به تحویل سریع دارند، به‌خصوص پژوهشگران و اساتید.
4. کیفیت اورجینال: کتاب‌ها باید اورجینال و با کیفیت باشند.
5. پشتیبانی موثر: مجموعه باید به مشتریان پاسخگو باشد و مشکلات را به‌سرعت حل کند.
6. پرداخت امن: سیستم پرداخت باید امن و مطمئن باشد.
7. موجودی نسخه‌های مختلف: امکان خرید نسخه‌های چاپی و دیجیتال باید فراهم باشد.
8. تجربه و اعتبار: مجموعه باید تجربه و اعتبار کافی داشته باشد تا به مشتریان اطمینان بدهد.

خرید مطمئن از آمازون را با کپی‌فای تجربه کنید

احتمالاً حالا بهتر متوجه شده‌اید که در مسیر خرید کتاب آمازون ممکن است با چه موانعی روبرو شوید. اما با وجود همه این‌ها، خرید از آمازون کماکان می‌تواند یک فرایند روتین، کم‌هزینه و خوشایند برای شما باشد.

مجموعه کپی‌فای، با سال‌ها تجربه در حوزه خرید کتاب انگلیسی و کتاب‌هایی به زبان‌های دیگر دنیا از آمازون، چالش خرید از بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا را برای ایرانیان به بهترین شکل ممکن حل کرده است. کپی‌فای این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید هر کتابی را که می‌خواهید، به آسان‌ترین شیوه و با اقتصادی‌ترین قیمت، مستقیماً از فروشگاه آمازون تهیه کنید. کپی‌فای علاوه بر استفاده از بهترین سیستم حسابداری، سازوکاری امن را برای خرید کتاب در اختیارتان قرار می‌دهد تا قادر باشید پس از ثبت سفارش خرید، ضمن نظارت بر جریان امور، کتاب‌های مدنظرتان را در موعد مقرر و بدون تاخیر، تحویل بگیرید. علاوه بر همه این‌ها، کپی‌فای در بحث پشتیبانی هم رویکردی جامع و بلادرنگ دارد که به‌واسطه چنین رویکردی می‌توانید، هر سوالی را در ارتباط با خرید کتاب، از طریق سامانه، چت زنده یا تماس تلفنی با کارشناسان این مجموعه در میان گذاشته و فوراً پاسخ آن را دریافت کنید.

اصالت محصول، خرید اقتصادی و کارایی عملیاتی در ارائه خدمات، سه ویژگی اساسی هستند که کپی‌فای را در حوزه خرید کتاب از آمازون به یک نام معتمد و بی‌رقیب تبدیل کرده‌اند.

اگر کتاب های آمازون را دوست دارید، دانلود کتاب از آمازون به صورت رایگان را تست کنید.

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] علمی به یک ضرورت فوری تبدیل می‌شود و اینجاست که خرید کتاب از آمازون می‌تواند آن‌ها را به آنچه در جستجویش هستند، […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *