خرید کتاب فیزیکی از آمازون؛ معرفی چالش‌ها و راهکار!

خرید کتاب فیزیکی از آمازون؛ معرفی چالش‌ها و راهکار!

خرید کتاب فیزیکی از آمازون، ایده‌ای مناسب برای تهیه عناوینی است که در بازار کتاب ایران وجود ندارند.

آیا شما هم به دنبال کتاب‌های نایاب در بازار ایران هستید؟ چنین وضعیتی عمدتاً درباره کتاب‌های خارجی به وجود می‌آید. کتاب‌هایی که شاید به‌تازگی منتشر شده باشند و ورود آن‌ها به بازار ایران چند سال طول بکشد. البته برخی کتاب‌ها از همان بدو انتشار، هرگز قرار نیست وارد بازار کتاب ایران شوند. اما خریداران ایرانی به هر دلیلی ممکن است به چنین کتاب‌هایی نیاز پیدا کنند. این سناریو بیشتر برای اقشاری مثل پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و مترجمان پیش می‌آید. به‌عنوان مثال، زیاد اتفاق افتاده که اساتید دانشگاهی درصدد تهیه جدیدترین ویرایش یکی از رفرنس‌های درسی باشند. خوشبختانه کپی‌فای توانسته با معرفی خدمتی تحت عنوان خرید کتاب فیزیکی از آمازون، نیاز خریداران گرامی را در این زمینه کاملاً پوشش دهد.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب از گوگل بوک و آمازون

چرا خرید کتاب فیزیکی از آمازون تقاضای زیادی دارد؟

افراد برای خرید کتاب از آمازون، گزینه‌های مختلفی را در مقابل خود دارند. همان‌طور که می‌دانیم امروز علاوه بر ورژن چاپی یا کاغذی، ورژن‌های دیگری از یک کتاب را نیز می‌توان تهیه کرد. این تعدد گزینه‌ها، دست خریداران را در انتخاب باز می‌گذارد و تهیه کتاب را به کاری آسان‌تر می‌کند. ولی گاهی شرایط به وجود می‌آید که خریداران فقط و فقط به دنبال ورژن کاغذی یک کتاب هستند.

جالب است بدانید برخی اهالی مطالعه، هر ورژنی غیر از ورژن کاغذی یک کتاب را اساساً به رسمیت نمی‌شناسند! آن‌ها اصالت مطالعه را مستلزم در دست گرفتن یک کتاب فیزیکی و ورق زدن صفحات آن می‌دانند. عطر خوشایند کاغذ، انگیزه آن‌ها را برای کتاب خواندن دوچندان می‌کند. خلاصه اینکه آن‌ها ترجیح می‌دهند موجودیتِ فیزیکی کتاب را لمس کنند و تنها از این طریق قادر به مطالعه هستند. داشتن کتابخانه‌ای پُر از کتاب، برای بسیاری از اهالی مطالعه یک دلگرمی بزرگ است. یک دلگرمی دوست‌داشتنی که باید آن را محترم بشماریم.

البته در بحث تهیه کتاب، فقط موضوع نگرش یا ترجیح مطرح نیست. گاهی ضرورت و الزام است که افراد را به خرید کتاب فیزیکی (چاپی) از آمازون وا‌می‌دارد. به‌عنوان مثال اگر قرار باشد یک پژوهشگر، کتابی چند صدصفحه‌ای را برای امور پژوهشی خریداری کند، آنگاه باید به دنبال ورژن کاغذی آن کتاب باشد. یا اساتید دانشگاهی زمانی که به دنبال یک کتاب خاص هستند، اغلب خرید نسخه کاغذی آن کتاب را مدنظر دارند.

خرید کتاب فیزیکی، تنها گزینه روی میز نیست!

گفتیم که غیر از خرید کتاب چاپی از آمازون، گزینه‌های دیگری نیز در معرض انتخابتان قرار دارند. گزینه‌هایی که به شرط همخوانی با نیاز، شرایط یا سلیقه شما جایگزین خوبی برای کتاب چاپی یا کاغذی هستند.

  • کتاب‌های الکترونیکی: اگر میانه‌ای با مطالعه کتاب‌های چاپی ندارید، چرا از کتاب‌های الکترونیکی استفاده نمی‌کنید؟ این کتاب‌ها را می‌توان در قالب یک فایل، روی گوشی ذخیره کرد و همه جا به آن‌ها دسترسی داشت. با افزایش وابستگی انسان‌ها به گوشی‌های هوشمند، مطالعه کتاب‌های الکترونیکی به یک روند غالب تبدیل شده است. کتاب‌های الکترونیکی، خود انواع مختلفی دارند که کیندل و پی‌دی‌اف از معروف‌ترین آن‌ها هستند. قیمت کتاب‌های الکترونیکی نسبت به کتاب‌های کاغذی، بسیار ارزان‌تر بوده و سریعاً می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. خرید پی‌دی‌اف از آمازون یکی دیگر از خدمات کپی‌فای است که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • کتاب‌های صوتی: کتاب صوتی، آلترناتیو دیگری برای ورژن کاغذی یا چاپی یک کتاب است که مزایای بسیار ارزشمندی دارد. ما قبلاً در مقاله‌ای مجزا به معرفی این مزایا پرداخته‌ایم که مطالعه این مقاله را به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم. خرید کتاب صوتی از آمازون مخصوصاً برای علاقه‌مندان به کتاب‌های شنیداریِ خارجی و همین‌طور زبان‌آموزانی که می‌خواهند مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنند، یک انتخاب بسیار جذاب است. این کتاب‌ها نیز معمولاً قیمت کمتری از کتاب‌های چاپی دارند و تهیه آن‌ها آسان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

درنهایت، همه چیز به خواست و ترجیح شما بستگی دارد. اگر تصمیمتان خرید کتاب فیزیکی از آمازون باشد، کپی‌فای به شما در انجام این کار کمک می‌کند.

ملاحظاتی که در خرید کتاب فیزیکی از آمازون باید به آن‌ها توجه کنید

در بحث خرید کتاب فیزیکی، یک محصول واقعی باید به دست خریدار برسد. کتاب فیزیکی را برعکس کتاب صوتی یا الکترونیکی نمی‌توان در یک چشم به هم زدن و در قالب یک فایل برای مشتری ارسال کرد. درنتیجه برای تهیه این نوع کتاب، باید پروسه ثبت و سفارش آن مرحله به مرحله طی شود.

دانستیم که خرید بسیاری از کتاب‌ها مخصوصاً کتاب‌های خارجی در بازار ایران امکان‌پذیر نیست. درنتیجه خریداران برای تهیه این کتاب‌ها باید از خارج کشور و از طریق فروشگاه‌هایی نظیر آمازون یا eBay اقدام کنند. اما کاربران ایرانی برای خرید از این فروشگاه‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند. چراکه برای پرداخت پول محصولات خریداری‌شده حتماً باید حساب ارزی داشته باشید. در این بین تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران نیز دشواری خرید از آمازون را برای ایرانیان دوچندان کرده است. با این تفاصیل، خرید کتاب فیزیکی از آمازون غیرممکن یا حداقل بسیار سخت به نظر می‌رسد.

خرید کتاب فیزیکی از آمازون

مشکلات مذکور، بعضی از خریداران را به سمت تهیه کتاب از طریق واسطه‌ها و دلالان سوق می‌دهند. اما اغلب آن‌ها به‌واسطه عواملی مانند کیفیت نامناسب، قیمت بالا و تحویل دیرهنگام کتاب از این اقدام خود پشیمان می‌شوند. در این میان، احتمال سوءاستفاده‌ی کلاه‌برداران را نیز نباید فراموش کرد. با این وضعیت، به عقیده شما بهترین راه خرید کتاب از آمازون چیست؟

خرید کتاب از آمازون با کپی‌فای؛ آسان، ارزان و سریع!

کپی‌فای با ارائه خدمتی ویژه، مشکل خرید کتاب فیزیکی از آمازون را یک بار برای همیشه حل کرده است. این خدمت نه‌فقط برای کتاب‌های چاپی و فیزیکی، بلکه برای کتاب‌های صوتی و الکترونیکی نیز ارائه می‌شود.

اگر درصدد خرید کتاب خاصی از کتاب‌فروشی آمازون هستید، صفر تا صفر کار را به کپی‌فای بسپارید. شما می‌توانید با عضویت در سامانه کپی‌فای و شارژ حساب خود، سفارش کتاب دلخواهتان را در آن ثبت کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی موجودی و استعلام قیمت کتاب، با شما تماس می‌گیرند و پس از تأیید شما، پروسه تهیه کتاب را استارت می‌زنند. در این حالت نیازی به داشتن حساب ارزی ندارید و تنها با چند کلیک ساده، کتاب را از آمازون سفارش می‌دهید.

کپی‌فای با ارائه این خدمت، فرایند طاقت‌فرسای خرید کتاب از آمازون را برایتان به پروسه‌ای بسیار آسان تبدیل می‌کند. کتاب کاغذی موردنظر شما مستقیماً از آمریکا وارد ایران شده و با بهترین کیفیت ممکن تقدیمتان می‌شود.

راستی؛ اینکه بتوانید یک کتاب را با تخفیفِ بعضاً 80 تا 95 درصدی از آمازون تهیه کنید، رؤیایی به نظر می‌رسد؛ این‌طور نیست؟ بد نیست بدانید که کپی‌فای این رؤیا را برای کاربران خود محقق کرده؛ قیمت استثنایی در کنار کیفیت ممتاز و تحویل کتاب در سریع‌ترین زمان، ازجمله عواملی هستند که برند کپی‌فای را در زمینه خرید کتاب فیزیکی از آمازون متمایز ساخته‌اند.

همین حالا در سامانه کپی‌فای ثبت‌نام کنید و عناوین درخواستی‌تان را از کتاب‌فروشی آمازون سفارش دهید.

 

جمع بندی:

خرید کتاب‌های فیزیکی از آمازون، گزینه‌ای مناسب برای دستیابی به عناوینی است که در بازار کتاب ایران یافت نمی‌شوند. این اقدام به‌ویژه برای افرادی مانند پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و مترجمان اهمیت دارد که به دنبال دسترسی به کتاب‌های خارجی و نایاب هستند. با این حال، انتخاب ورژن مناسب کتاب (مانند ورژن کاغذی) و رویکردهای متفاوتی که به این خریدها دست می‌دهند، بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی دارد. با وجود مشکلاتی مانند تحریم‌ها و مشکلات ارزی، خرید از آمازون به کمک سرویس‌هایی همچون کپی‌فای، به یک فرآیند آسان‌تر و همچنین اقتصادی تبدیل شده است، که این امکان را فراهم می‌کند تا علاقمندان به کتاب‌های نایاب، به‌راحتی و با قیمت مناسب آن‌ها را تهیه کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *