elenabs OnlineCourses

دوره های آموزشی:

دنیای امروز دنیایی است که شما باید مهارتی داشته باشید و بتوانید آن را عرضه کنید و این راه موفقیت است. ممکن است این مهارت، عکاسی، فیلمبرداری، خبرنگاری، مهارت استفاده از کامپیوتر و بسیاری از مهارت های نوظهور و ارزشمند دیگر باشد. شاید بتوانید خودتان بدون هیچ کمکی این مهارت ها را کسب کنید ولی مطمئنا مجبور می شوید مدت زمان زیادی را سپری کنید تا بتوانید به درجه ی مناسبی از این مهارت ها دست یابید.

اگر بتوانید در دوره ی آموزشی مهارت دلخواه خود شرکت کنید؛ واحد آموزش به پیشرفت مهارت شما کمک بسیاری خواهد کرد. گذراندن دوره ی آموزشی علاوه بر اینکه شما را با موارد اساسی مهارت مورد نظر آشنا می کند، بلکه باعث می شود با افراد دیگری که در رشته ی مشابه شما فعالیت می کنند  آشنا شوید و در آینده با آنها همکاری کنید و یا از تجربیات آنها استفاده کنید.

ما در هیئت موسس  کپی فای تصمیم گرفته ایم برای  برخی از مهارت ها که بیشتر از بقیه طرفدار دارند و همچنین در دنیای امروز بیشتر مورد نیاز قرار می گیرند دوره های آموزشی برگزار کنیم. اولین دوره ی آموزشی هر مهارت رایگان خواهد بود و نیازی نیست که شما هزینه ای پرداخت کنید.

 

دوره آموزش icdl:

دوره اموزشی ICDL

آی سی دی ال ICDL گواهی توانایی در مهارت های کامپیوتری بوده و در همه ی کشور های دنیا اعتبار دارد. در بیش از 100 کشور دنیا 14 میلیون نفر مدرک icdl دارند.

گواهی icdl بیان کننده ی مهارت ها و ضروریات لازم و رایج برای استفاده از کامپیوتر است. این دوره دامنه ی وسیعی از واحد های آموزشی مانند: ضروریات کامپیوتر، پردازش Word و امنیت IT  را شامل می شود. افرادی که در این دوره ها ثبت نام می کنند در دو سطح مبتدی و حرفه ای آموزش خواهند دید. برای شرکت در دوره ی آموزشی icdl محدودیت سنی وجود ندارد و شما می توانید بسته به نیازمندی های خود در این دوره شرکت کنید.

 

دوره آموزش html:

دوره آموزشی HTML

از کد های html برای طراحی وب سایت استفاده می شود. طراحی و کدنویسی برای وب سایت ها هم یکی از کارهایی است که بسیار طرفدار دارد. با دانستن کدنویسی html می توانید با طراحی سایت ها کار دوم خود را داشته باشید. در کپی فای نیز تصمیم گرفتیم تا دوره هایی با عنوان “دوره ی آموزشی html” شروع کنیم. در دوره ی آموزش html ما سعی می کنیم شما را با  کدنویسی html آشنا کنیم تا بتوانید در پایان دوره به طراحی سایت بپردازید.

افراد زیادی در دنیا می توانند کدهای html بنویسند و سایت طراحی کنند، اما همه ی آنها معروف نیستند چون خلاقیت ندارند. ما در دوره ی آموزش html در کنار کدنویسی به شما کمک می کنیم تا متفاوت فکر کنید.

Html زبانی است که برای نوشتن ساختار صفحه های وب استفاده می شود. شما می توانید با یادگرفتن کدنویسی html بعنوان طراح وب کارهای زیر را انجام دهید:

  • انتشار اسنادهای آنلاین همراه با تیترها، متن ها، جداول، فهرست و عکس ها و …
  • امکان اصلاح اطلاعات بصورت آنلاین و با کلیک بر متن های لینک دار
  • طراحی فرم ها برای مدیریت معامله ها با ارایه خدمات برای نقاط دور؛ استفاده در زمان جستجوی اطلاعات، رزرو کردن و سفارش کالا و غیره
  • شامل برگه ی گسترده؛ کلیپ های ویدیو، کلیپ های صوتی و سایر اپلیکیشن ها مستقیما در داکیومنت ها

شما نیز با شرکت در دوره ی آموزش html می توانید از این امکانات استفاده کنید و وب سایت خود را داشته باشید.

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ:

دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ

mouse connection isolated on green background

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتالی را می توان یکی از صنعت های پیشرو در جهان نامید. دیجیتال مارکتینگ انواع بسیار مختلفی از کسب و کار ها را شامل می شود و نمی توان آن را مخصوص زمینه ی خاصی از کسب و کارها دانست اما چیزی که درباره ی همه ی آنها مشترک است این است که همه دیجیتال هستند. در دیجیتال مارکتینگ شما باید بتوانید با استفاده از روش های گوناگون مشتری هایی را به کسب و کار خود جلب کنید. در بازاریابی دیجیتالی شما باید محصولات و یا خدمات خود را به مشتری ها معرفی کنید. بستر کاری در بازاریابی دیجیتالی بیشتر اینترنت است اما به طور کلی همه ی تکنولوژِی ها مانند: موبایل، نمایشگر های دیجیتال و سایر رسانه های دیجیتال را نیز شامل می شود.

 

دوره ی آموزشی کپی فای در دو بخش مبتدی و حرفه ای برگزار خواهد شد. دوره ی مبتدی شما با کلیات بازاریابی دیجیتالی آشنا خواهید شد، مانند: معرفی بازاریابی دیجیتالی، بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ و آموزش های ابتدایی درباره ی هریک از بخش های دیجیتال مارکیتنگ.

 

بخش های دیجیتال مارکتینگ:

 

در دوره ی حرفه ای شما با شیوه های برتر تاثیرگذاری روی مشتری و چگونگی کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتالی را یاد خواهید گرفت.

 

دوره آموزش روابط عمومی:

creating public relations plan

همه ی کسب و کار ها چه بصورت گسترده و چه بصورت محلی حتما مسئولی را برای روابط عمومی خود دارند. روابط عمومی حرفه ای برای کسب و کارها نتایجی مانند محبوبیت و اعتماد را به دنبال خواهد داشت. شرکت ها همیشه به افرادی حرفه ای در بخش روابط عمومی نیاز دارند.

 

تفاوتی ندارد که در زمینه ی روابط عمومی شما تجربه ای داشته باشید یا خیر. با حضور در دوره های آموزشی روابط عمومی اطلاعات جدیدی کسب می کنید و می توانید در حرفه ی خود پیشرفت داشته باشید. دوره های آموزشی روابط عمومی بیشتر روی بخش های مختلف روابط عمومی مانند: مدیریت بحران در روابط عمومی، طراحی و گسترش استراتژی های ارتباط با مشتری، خلاقیت در روابط عمومی و شیوه ی نگارش مطالب مرتبط با روابط عمومی خواهد بود.

 

در پایان دوره های آموزشی به شما گواهی اعطا می شود و می توانید از آن بعنوان مدرکی برای توانمندی خود در زمینه ی روابط عمومی استفاده کنید. جزئیات نحوه ی برگزاری دوره و مکان برگزاری آن در سایت اعلام می شود.

 

دوره آموزش طراحی وب سایت:

همه ی کسب و کار های اینترنتی به یک طراحی وب سایت زیبا نیاز دارند. هرچقدر که وب سایت زیباتر باشد کاربران بیشتری را جلب می کند. بسیاری از سایت ها در سرویس دهی خود مشکل دارند و کاربر در استفاده از وب سایت آنها مشکل دارد. سایت هایی که چنین مشکلی دارند باید در طراحی وب سایت خود تغییراتی را ایجاد کنند. در زمینه ی طراحی وب سایت کپی فای می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

ما تصمیم گرفتیم دوره هایی را با عنوان” طراحی وب سایت” برگزار کنیم. در این دوره ها ما مباحثی را درباره ی طراحی برتر بخش دیداری سایت یا همان بخشی که کاربر با مراجعه به سایت با آن سر و کار دارد ارائه خواهیم کرد. در طراحی وب شما به کدنویسی html نیاز پیدا می کنید. با شرکت در دوره ی آموزشی طراحی سایت شما یا مباحث مقدماتی کدنویسی html نیز آشنا خواهید شد.

در طراحی وب سایت ها اینکه وب سایت Responsive باشد بسیار مهم است. در دنیای موبایلی امروز باید بتوانید وب سایتی را طراحی کنید که کاربران بتوانند به راحتی با موبایل، تبلت و یا هر دستگاه دیگری از سایت شما بازدید کنند. چه مواردی در دوره های طراحی وب سایت ارائه خواهند شد؟

 

  • بررسی طراحی سایت های بسیار موفق
  • طراحی سایت کاربر پسند
  • طراحی سایت Responsive
  • طراحی سایت زیبا و جذب کننده
  • آشنایی با سرویس دهنده های طراحی سایت
  • آشنایی به مباحث مقدماتی کدنویسی HTML

دوره آموزش سئو:

سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستجو (Search Engine Optimization) است. زمانی که شما کلمه ای را در گوگل یا هر موتور جستجوگر دیگر سرچ می کنید موتور جستجوگر از بین میلیارد ها مطلب موجود در سایت های مختلف مواردی را برای شما جدا کرده و به  نمایش می گذارد. ترتیبی که موتور جستجو مطالب را برای شما نمایش می دهد از مرتبط ترین و پربازدید ترین مطلب شروع می شود تا بی ربط ترین و کم بازدید ترین مطلب نوشته شده؛ گوگل از روش های متفاوتی برای بررسی محتوا و مطالب نوشته شده در سایت ها استفاده می کند تا نتایج را برای کاربری که کلمه ای را جستجو می کند نمایش دهد. یک متخصص سئو کسی است که با این قوانین آشناست و می تواند سایت ها را از همه ی جنبه ها بررسی کند و کاری کند که سایت رتبه ی بهتری را در موتور های جستجو دریافت کند و از این طریق بازدیدهای سایت بیشتر شود.

در دوره ی آموزش سئو نیز هدف این است که شما را با سئو و شیوه های مختلف برای بهینه سازی و کمک به سئو ی سایت آشنا کنیم. شرکت در دوره ی آموزش سئو برای همه ی افرادی که با سایت ها سر و کار دارند و در سایت خاصی فعالیت می کنند لازم است. سئو یکی از پول ساز ترین حرفه هایی  است که به تازگی ظهور کرده است و در ایران نیز افراد زیادی در این زمینه فعالیت نمی کنند و بازار کار آن بسیار خوب است. دنیای آینده متعلق به افرادی است که ایده های نو دارند و خدماتی را در اینترنت ارائه می کنند. حتی اگر درسایت خاصی نیز فعالیت نمی کنید می توانید با استفاده از راهنمایی ها و آموزش های دوره ی آموزش سئو اطلاعاتی را کسب کنید و به سطح متوسطی در زمینه ی سئو برسید. در صورت استقبال مناسب ما دوره ی های بیشتری را در زمینه ی آموزش سئو برگزار خواهیم کرد که بتوانید با شرکت در آنها به یک متخصص سئو ی حرفه ای تبدیل شوید و بصورت آزادکار پروژه های سئو ی سایت ها را بعهده بگیرید.

 

دوره آموزش responsive:

امروزه بسیاری از افراد از طریق موبایل های خود از وب سایت ها بازدید می کنند. کسب و کارهایی که بتوانند کاربران موبایلی را بیشتر به سمت وب سایت های خود جذب کنند حتما موفق تر خواهند بود. اما چطور می توانیم مشتری هایی که با موبایل سایت شما را بازدید می کنند جذب کنیم؟ شاید برای خود شما نیز پیش آمده باشد که با موبایل خود وارد وب سایتی شده باشید و سایت به درستی در موبایل شما نمایش داده نمی شود و مجبور شوید به سایت دیگری مراجعه کنید. چاره ی کار این است که وب سایت خود را responsive کنید. اگر وب سایت شما responsive باشد فرقی نمی کند که کاربر با چه دستگاه و یا مرورگری وب سایت شما را باز کرده باشد. متون، منو و همه ی بخش های سایت شما متناسب با اندازه ی نمایشگر دستگاه کاربر تنظیم می شود و کاربر هیچ مشکلی برای مشاهده و استفاده از سایت شما ندارد.

وب سایت کپی فای وب سایتی Responsive است. تیم تخصصی ما تصمیم گرفته است تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارد و به شما برای Responsive کردن وب سایتتان کمک کند. شما می توانید برای اینکه اطلاعات ارزشمندی را کسب کنید و شیوه ی کار را یاد بگیرید در دوره ی آموزش responsive کپی فای ثبت نام کنید. در دوره ی آموزش responsive مواردی مانند:

  • سرویس دهنده های ساخت وب سایت و شیوه ی کار آنها برای  responsive کردن سایت
  • کدنویسی برای responsive کردن سایت
  • سرویس دهنده های ایمیل مارکتینگ و امکان resonsive شدن آنها
  • بررسی تاثیرات کلی موبایل پسند شدن “Responsive” سایت و راه های جلب مشتری های موبایلی

تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی

تدرس خصوصی ریاضی در تبریز (فقط خانم ها)، شامل مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه

دو جلسه اول رایگان

تدریس در محیط آموزشی و پژوهشی

تدریس خصوصی فیزیک

تدرس خصوصی فیزیک در تبریز (فقط خانم ها)، شامل مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه

دو جلسه اول رایگان

تدریس در محیط آموزشی و پژوهشی

تدریس خصوصی شیمی

تدرس خصوصی شیمی در تبریز (فقط خانم ها)، شامل مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه

دو جلسه اول رایگان

تدریس در محیط آموزشی و پژوهشی

 

دوره آموزش خبرنگاری:

دوره آموزش عکاسی

دوره آموزش asp.net core

دوره آموزش asp.net

دوره آموزش access

دوره آموزش asp.net mvc

دوره آموزش acdl

دوره آموزش bootstrap

دوره آموزش big data

دوره آموزش c#

دوره آموزش crm

دوره آموزش django

دوره اموزش data mining

دوره آموزشی data mining

دوره آموزش excel

دوره آموزش entity framework code first

دوره آموزش exchange 2013

دوره آموزش gre

دوره اموزش gpr

دوره آموزش زبان انگلیسی:

دوره آموزش ios

دوره آموزش illustrator

دوره آموزشی it

دوره های آموزشی it

دوره آموزش jquery

دوره آموزش javascript

دوره آموزش java

دوره آموزشی jquery

دوره آموزشی java

دوره آموزش linux

دوره آموزش mvc

دوره آموزش mysql

دوره آموزش nodejs

دوره آموزش .net

دوره آموزش oracle

دوره آموزش office

دوره آموزشی office

دوره آموزشی openstack

دوره آموزش php

دوره آموزش python

دوره آموزش rup

دوره آموزش sql

دوره آموزش swift

دوره آموزش sql server 2012

دوره آموزش uml

دوره آموزش vba

دوره آموزش vba اکسل

دوره آموزش vmware

دوره آموزش vb.net

دوره آموزش vb

دوره آموزشی vmware

دوره آموزش مجازی سازی با vmware

دوره آموزش wordpress

دوره آموزش wpf

دوره آموزش word

دوره آموزش wcf

دوره آموزش writing

دوره آموزشی xamarin

دوره آموزش yii

دوره آموزش zabbix

دوره آموزش ویندوز 10

دوره آموزش sharepoint 2013

دوره آموزش اکسل 2010

دوره آموزش sharepoint 2010

دوره آموزش اکسس 2013

دوره آموزشی sharepoint 2013

دوره آموزش جاوا

دوره آموزش جاوا اسکریپت

دوره آموزش جامع پیش پردازنده less و توسعه پذیری css

دوره آموزش جوملا

دوره آموزش هدوپ

دوره آموزش عکاسی آتلیه

دوره آموزش عکاسی

دوره آموزش عکاسی با موبایل

دوره آموزش فتوشاپ

دوره آموزش فروش

دوره آموزش فن بیان

دوره آموزش قانون کار

دوره آموزش صفحه آرایی

دوره آموزش شبکه

دوره آموزش سی شارپ

دوره آموزش برنامه نویسی اندروید

دوره آموزش برنامه نویسی

دوره آموزش برنامه نویسی ios

دوره آموزش لینوکس

دوره آموزش لاراول

دوره آموزش اندروید

دوره آموزش اکسل

دوره آموزش اکسس

دوره آموزش مجازی

دوره آموزش کامپیوتر

دوره آموزش طلا سازی

دوره آموزش طراحی لوگو

 

برچسب: آموزش برنامه نویسی mql5، اموزش swift، آموزش openstack، تدریس خصوصی ریاضی ششم ابتدایی، تدریس خصوصی ریاضی دهم، تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تبریز، قیمت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی نهم، تدریس خصوصی ریاضیات، تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان، تدريس خصوصي رياضي دوم دبيرستان، تدريس خصوصي رياضي در تبريز