خرید کتاب کیندل آمازون

 خرید کتاب کیندل از آمازون چگونه است؟

 خرید کتاب کیندل از آمازون چگونه است؟

کتاب کیندل، مفهوم آشنایی برای افرادیه که اهل خوندن کتاب‌های دیجیتال هستن. می‌دونیم که پیشرفت فناوری، همه جنبه‌های زندگی ما آدما رو شدیداً تحت تاثیر قرار داده و حالا حتی عادتِ کتاب خوندن هم در مقایسه با قبل، فرقای زیادی کرده. بنا به هزار و یک دلیل که مهم‌ترینش، مشغله‌های روزمره‌س، کتاب‌های کاغذی دارن یکی‌یکی جای خودشون رو به نسخه‌های الکترونیکی میدن و خودشون، یه جایی از گوشه کتابخونه، بایگانی میشن.

 خرید کتاب کیندل از آمازون چگونه است؟

این روند، مقدمه‌ای برای ظهور و معرفی کتاب‌های کیندل بود. به خاطر همین، گفتیم بهتره این مطلب رو به موضوع خرید کتاب کیندل از آمازون، اختصاص بدیم و اطلاعات جالبی رو در ارتباط با نسخه کیندل، در اختیارتون بذاریم.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب کیندل از گوگل بوک و آمازون

کتاب کیندل چیست؟

با زیاد شدن گرایش مردم نسبت به خوندن کتاب‌های الکترونیکی، آمازون amazon که درواقع بزرگ‌ترین مرکز عرضه کتاب‌های الکترونیکی یا همون E-Books توی همه دنیاست، نسخه‌ای از کتاب‌های الکترونیکی رو روانه بازار کرد که امضای خودش پاشون بود. درواقع شرکت آمازون برای اینکه بتونه از حق مالکیتش نسبت به کتاباش، دفاع کنه، از کتاب کیندل رونمایی کرد. پس به‌طور خلاصه، کتاب کیندل، درواقع نسخه الکترونیکی و اختصاصی کتاب‌هایی هستن که آمازون منتشر می‌کنه و توی همه کشورهای دنیا ازجمله ایران، افراد زیادی هستند که به دلایل مختلف، ممکنه به خرید کتاب کیندل از آمازون، نیاز مبرمی پیدا کنن.

کتاب‌خوان کیندل آمازون چیست؟

با همه این حرفا بد نیست بدونید که اون اوایل، استفاده از کتاب‌های کیندل آمازون چندان هم راحت نبود. شاید بپرسید چرا؟! بخش بعدی رو بخونید تا متوجه بشید!

کتاب‌خوان کیندل آمازون چیست؟

همونطوری که گفتیم، فلسفه معرفی و عرضه کتاب کیندل از سمت آمازون این بود که بتونه از حق مالکیتش روی محصول اختصاصیش دفاع کنه. همین موضوع باعث رونمایی از دستگاهی شد که بهش کتاب‌خوان کیندل یا کتاب‌خوان آمازون کیندل می‌گن. این دستگاه خیلی شبیه به یه تبلت می‌مونه که اون اوایل، فقط از طریق خرید این دستگاه می‌شد از کتاب‌های کیندل آمازون استفاده کرد.

مهم‌ترین ویژگی این کتاب‌خوان‌ها، استفاده از یه نوع فناوری جالب به اسم جوهر الکترونیکیه که بهش E-Ink می‌گن. وقتی شما یه کتاب الکترونیک رو با این جوهر می‌خونید، برعکس خوندن کتاب‌های پی‌دی‌اف معمولی از توی گوشی یا کامپیوتر، چشمتون به این زودی‌ها خسته نمیشه و درواقع می‌تونید تا حد زیادی، تجربه خوندن کتاب دیجیتال رو به تجربه خوندن کتاب‌های چاپی و کاغذی نزدیک کنید. اینکه بعد از یک ربع زل زدن به متن، سرتون درد نگیره یا چشمتون خسته نشه و مجبور نباشید خوندن رو متوقف کنید، واقعاً معرکه‌ست؛ نه؟!

 

کتاب‌خوان کیندل، چه تفاوتی با کتاب‌خوان‌های دیگه داره؟

غیر از کتاب‌خوان کیندل، کتاب‌خوان‌های زیاد دیگه‌ای هم توی بازار وجود دارن که بعضی وقتا، به اشتباه این‌طوری تصور میشه که همه اونا کیندلن؛ اما این‌طوری نیست! کتاب‌خوان‌های کیندل، فقط و فقط برای مطالعه کتاب‌های الکترونیکی آمازون طراحی شدن. البته به‌طورکلی، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، از خیلی جنبه‌ها به همدیگه شبیهن؛ مثلاً همشون از فناوری E-Ink استفاده می‌کنن، شکل ظاهری کم‌وبیش مشابهی دارن و صفحه شون، ضد تشعشعه و نور محیط رو بازتاب نمیده. با وجود این شباهت‌ها، شاید اشتباه گرفتن کتاب‌خوان کیندل با کتاب‌خوان‌های دیگه خیلی هم عجیب نباشه!

در مقابل کتابخوان‌ کیندل، کتاب‌خوان‌های دیگه‌ای هستن که به‌طور عمومی برای مطالعه انواع کتاب‌های الکترونیکی در قالب فایل‌هایی مثل پی‌دی‌اف، ازشون استفاده می‌شه. دقت داشته باشید که این کتاب‌خوان‌ها، کیندل نیستن و همونطوری که عرض کردیم، کتاب‌خوان کیندل رو فقط و فقط، شرکت آمازون طراحی و تولید می‌کنه. این کتاب‌خوان، خودش چندین و چند مدل مختلف داره که این مدل‌ها از لحاظ ویژگی‌هایی مثل ارگونومی، ابعاد، ظرفیت حافظه و … با همدیگه فرق دارن.

آیا میشه کیندل رو با دستگاه‌های دیگه هم مطالعه کرد؟

خوشبختانه شرط داشتن کتاب‌خوان مخصوص برای خرید کتاب کیندل از آمازون و خوندنش، مدت زیادی دوام پیدا نکرد! البته اون اوایل، واقعاً راه دیگه ای جز استفاده از کتاب‌خوان کیندل نبود اما خب به مرور، آپشن‌های دیگه ای هم وارد ماجرا شدن. بنابراین اگه خوره کتاب هستین و می‌خواین کتاب الکترونیکی خاصی رو از فروشگاه آمازون تهیه کنید، دیگه لازم نیست حتماً برای استفاده از اون کتاب، کتاب‌خوان کیندل داشته باشید.

خبر خوب اینه که حالا شما می تونید کتاب‌های کیندل رو روی دستگاه‌های زیر به‌راحتی اجرا کنید و از خوندن انواع کتابا، حسابی کیف کنید:

  • لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی با سیستم‌عامل ویندوز
  • انواع گوشی‌های اندروید
  • آی‌پد
  • مکینتاش

برای اینکه بتونید نسخه‌های کیندل رو روی دستگاه و سیستم‌عاملی که ازش استفاده می‌کنید، بخونید، باید از نرم‌افزارهایی که به‌طور اختصاصی برای انجام این کار عرضه شدن، کمک بگیرین. درواقع هر کدوم از این نرم‌افزارها، نقش یه جور کتاب‌خوان کیندل رو بازی می‌کنن. هر دستگاه و سیستم‌عاملی، نرم‌افزار خاص خودش رو داره. بعد از دانلود و نصب این نرم‌افزارها، باید از طریق اکانتی که توی آمازون دارید، وارد محیط نرم‌افزار بشید. یعنی یوزرنیم و پسووردتون رو توی صفحه لاگین وارد کنید و خیلی راحت کتاب یا کتاب‌هایی رو که از آمازون خریدید، بخونید و لذتش رو ببرید! ولی خب راه‌های کم‌دردسرتر دیگه‌ای هم هست که بشه ازش برای خوندن نسخه‌های کیندل استفاده کرد.

دانلود کتاب کیندل

با توضیحاتی که تا حالا خدمتتون عرض کردیم، احتمالاً کنجکاو شدید که اقلاً محض امتحانم شده، دانلود کتاب کیندل و خوندنش رو امتحان کنید! خب همونطور که می دونید برای خوندن کتاب‌های کیندل، باید اونا رو از فروشگاه آمازون بخرید. یعنی بابت دریافتشون پول پرداخت کنید. ولی شاید شما دنبال آپشنی می‌گردید که به‌قول‌معروف، امتحانش مجانی باشه! خوشبختانه ما توی سایت کپی‌فای، امکان دانلود رایگان کتاب کیندل رو برای کاربرای خوبمون مقدور کردیم.

حتماً براتون سواله که چطور می‌تونید نسخه‌های رایگان کیندل رو از طریق کپی‌فای دریافت کنید؟ ما هر سری، تعدادی کتاب از فروشگاه آمازون رو به عنوان کتاب‌های رایگان برای کاربرامون در نظر می‌گیریم و براشون ارسال می‌کنیم. راستی برای استفاده از کتاب، حتماً نباید اکانتی توی آمازون داشته باشید یا از نرم‌افزار کیندل ریدر استفاده کنید. هرچند که حق استفاده از فرمت اصلی کیندل هم براتون کاملاً محفوظه. ما اینجا درباره دانلود رایگان کتاب کیندل از کپی‌فای توضیحات کامل‌تری رو خدمتتون ارائه دادیم.

آیا خرید کتاب کیندل از آمازون هم امکان پذیره؟

صد در صد! می‌دونیم که خیلی از کاربرا، وقتی حرف خرید از یه سایت خارجی وسط میاد، به خاطر دردسرهای خاص این کار، قید همه چیز رو می‌زنن و به قول گفتنی، عطای هر چی خرید رو به لقائش می‌بخشن! تحریم‌های بین‌المللی و ماجراهای دیگه‌ای که همه‌مون ازشون باخبریم، باعث شده که انجام تراکنش‌های بین‌المللی، برای ما ایرانیا دردسرهای خاص خودش رو داشته باشه. اما با علم به اینکه چنین مشکلی، واقعاً وجود داره، بالاخره باید یه راه‌حلی براش پیدا کرد دیگه؛ نه؟

اگه به هر دلیلی، کارتون گیر خرید کتاب کیندل از آمازون باشه، اونوقت چی؟ اونوقت نمی‌تونید به همین سادگی‌ها قید ماجرا رو بزنید بلکه باید از یه طریقی، کتابی رو که دنبالش هستید، تهیه کنید. اصلاً ممکنه موقعیت شغلیتون ایجاب کنه که همچین کاری کنید. بیاید فرض کنیم مترجمید و مدت‌هاست منتظر انتشار یه کتاب خوندنی از یه نویسنده پرطرفدار هستید تا بتونید زودتر از همه ترجمش کنید و اسمتون توی بازار، یه جورایی برند بشه چون به‌هرحال همیشه اولین بودن، مزایای خاص خودش رو داره! خب طبیعیه که توی همچین موقعیتی، باید هر چه سریع‌تر، کتابی رو که می‌خواید تهیه کنید تا بتونید زودتر از بقیه، ترجمه فارسی اون کتاب رو انجام بدید. همین شرایط فورس‌ماژور می‌تونه برای محقق، استاد دانشگاه، دانشجو و هر کس دیگه به اَشکال دیگه‌ای اتفاق بیفته.

البته همیشه هم بحث کاری و شغلی مطرح نیست. گاهی فقط عشق به مطالعه، مجابتون می‌کنه که به فکر خرید کتاب کیندل از آمازون بیفتید. به‌هرحال خیلی از کتاب‌هایی که توی خارج از کشور چاپ می‌شن، توی بازار ایران نایاب هستن یا اگر هم باشن، گیر آوردنشون، خیلی سخته. به همین دلیل، افراد ترجیح می‌دن که با خرید نسخه کیندل، از لذت خوندن کتابی که دوسش دارن، محروم نشن.

خرید کتاب کیندل از آمازون

خب! راستش فرقی نمی کنه که انگیزه و دلیلتون برای خرید نسخه کیندل کتاب‌های آمازون چیه؛ چون کپی‌فای در هر حالتی، امکان خرید آسون و بی‌دردسر هر کتاب کیندلی رو که بخواید، براتون مهیا کرده. برای اینکه بتونید از آمازون کتاب کیندل بخرید، باید توی سایت کپی‌فای، پنل کاربری داشته باشید و اونوقت از طریق یه فرایند خیلی راحت و سرراست، صرفاً با کپی و پیست کردن لینک کتاب مورد نظرتون توی یه قسمت خاص، نسبت به خرید اون کتاب اقدام کنید. ما اینجا اطلاعات بیشتری درباره موضوع بهتون دادیم.

ویژگی اصلی خرید کتاب کیندل از طریق کپی‌فای اینه که در اکثر مواقع، قیمت تمام‌شده‌ی کتاب برای شما، تا 20% از قیمت رسمی خود کتاب توی فروشگاه آمازون هم کمتره و این همون برگ برنده‌ایه که کپی‌فای رو به یه برند متمایز تبدیل می‌کنه. نکته دیگه‌ای که بد نیست بدونید اینه که فرایند خرید، از زمان ثبت سفارش تا دریافت کتاب، کلاً چند ساعت بیشتر زمان نمی‌بره. علاوه بر همه اینا، شما می‌تونید کتاب کیندل دلخواهتون رو توی هر فرمتی که می‌خواید، دریافت کنید.

هنوز تموم نشده…!

شاید به هر دلیلی، هیچ رقمه اهل خوندن کتاب دیجیتال نباشید و لذت برداشتن و تورق یه کتاب واقعی رو با هیچی عوض نکنید! توی این حالت، واضحه که هیچی جز نسخه اصلی و چاپی کتاب، راضیتون نمی‌کنه اما آیا راهی برای خرید کتاب از آمازون هم هست؟ کپی‌فای، توی این زمینه هم یک برند مرجع توی ایران محسوب میشه که می‌تونه نسخه چاپی هر کتابی رو که اراده کنید، با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت اورجینال، براتون تهیه کنه. تنها فرق قضیه توی خرید کتاب چاپی با خرید کتاب کیندل از آمازون، اینه که فرایندش طولانی‌تره و باید مدت بیشتری رو تا رسیدن کتاب به دستتون منتظر بمونید. اما در عوض، چیزی که تحویل می‌گیرید، یه محصول اصل و بی‌عیب و نقصه که مطمئناً بابت انتظاری که برای دریافتش کشیدید، به خودتون یه آفرین جانانه می‌گید!

 

روش خرید کتاب از آمازون برای ایرانی‌ها در 1 روز کاری

فروش کتاب و محصولات در آمازون به این صورت است

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.