خرید کتاب از Amazon

خرید کتاب از Amazon را با مسیر آسان طی کنید

آیا تابه‌حال با چالش خرید کتاب از Amazon روبرو شده‌اید؟ چالشی که اگر مسیر عبور از آن را ندانید، می‌تواند دردسرهای زیادی برایتان ایجاد کند.

سفارش کتاب از Amazon معمولاً زمانی موضوعیت پیدا می‌کند که بحث تهیه کتاب خارجی مطرح باشد. همان‌طور که می‌دانید، تعداد کتب خارجی موجود در بازار ایران محدود است. درواقع نسبت کتاب‌های خارجی موجود در بازار به کتاب‌های ناموجود، عدد قابل‌توجهی نیست. به همین دلیل، تهیه یک کتاب خارجی در بازار ایران مخصوصاً اگر آن کتاب جدید باشد، کاری بسیار سخت و حتی محال است.

amazon book search

فیلم راهنما – روش خرید از آمازون

 


لطفا به صفحه مخصوص سفارش کتاب آمازون کلیک کنید


ناموجود بودن کتاب باعث می‌شود راهی جز تهیه کتاب از بازارهای خارجی برای مشتری باقی نماند. یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های خارجی برای خرید کتاب، آمازون است. ولی با توجه به محدودیت‌های ناشی از اِعمال تحریم‌های مختلف، خرید کتاب از Amazon هم برای خریداران ایرانی، امکان‌پذیر نیست. به نظر می‌رسد همه راه‌ها به بن‌بست ختم می‌شوند؛ ولی این‌طور نیست! کپی فای هر بن‌بست و مانعی را در مسیر خرید کتاب خارجی از مقابلتان برمی‌دارد.

مزایای خرید کتاب الکترونیکی از Amazon

در فرایند خرید کتاب از Amazon دو انتخاب برای مشتریان وجود دارد. انتخاب اول، تهیه نسخه چاپی کتاب است. ولی این گزینه به دلیل هزینه بالای نسخ چاپی و همین‌طور طولانی بودن زمان تحویل، مطلوب اکثر خریداران نیست. آن‌ها برای دسترسی به محتوای کتاب موردنظر، به دنبال یک راه آسان‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تر هستند. سه انتظاری که سفارش کتاب از Amazon به‌صورت الکترونیک به‌خوبی آن‌ها را برآورده می‌کنند. قیمت کتاب‌های الکترونیکی بسیار کمتر از نسخه‌های چاپی بوده و فرایند سفارش و دریافت آن‌ها بسیار ساده‌تر و کوتاه‌تر است.

غیر از این سه ویژگی، خرید کتاب الکترونیکی از آمازون مزایای دیگری هم دارد:

  • با تهیه ورژن الکترونیکی می‌توانید یک کتاب حجیم و چند صدصفحه‌ای را در قالب یک فایل کوچک روی گوشی، لپ‌تاپ یا کامپیوتر ذخیره کنید
  • ذخیره‌سازی فایل کتاب روی حافظه گوشی، حمل و جابه‌جایی آن را به کاری آسان تبدیل می‌کند
  • دسترسی به محتوای کتاب در هر زمان و هر مکانی امکان‌پذیر است
  • کتاب‌های الکترونیک برعکس کتاب‌های چاپی، نیازی به مراقبت ندارند و در مقابل عوامل جوی و فیزیکی آسیب‌پذیر نیستند
  • امکان چاپ محتوای فایل کتاب برایتان محفوظ است؛ درنتیجه هر زمان که نیاز باشد می‌توانید یک نسخه چاپی و فیزیکی از آن داشته باشید

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که انواع مختلفی از کتاب‌های الکترونیکی وجود دارند. علاوه بر ورژن‌هایی مثل کیندل، PDF نیز یک فرمت متداول و پر تقاضاست. بنابراین بهتر است قبل از تصمیم‌گیری درباره سفارش کتاب از Amazon با ورژن‌های مختلف بیشتر آشنا شوید. ما قبلاً در مطالبی مانند خرید کتاب کیندل از آمازون یا خرید پی دی اف از آمازون اطلاعات مفیدی را در این خصوص با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

 باز کردن گره خرید کتاب از آمازون

گره محکم سفارش کتاب از Amazon!

حتی اگر بخواهید ورژن الکترونیکی کتاب دلخواهتان را از آمازون تهیه کنید، مشکلاتی که در ابتدای مقاله درباره آن‌ها صحبت کردیم کماکان پابرجاست هستند. درست است که در این روش سفارش کتاب از Amazon دیگر مسائلی از قبیل پست کتاب به ایران مطرح نیستند؛ ولی گره پرداخت هزینه کتاب برای خرید آن هنوز به قوت خود باقی مانده است. به این شیوه خرید از آمازون راحت می‌شود.

قیمت فروش کتاب در آمازون بر اساس واحد پولی دلار است. این بدان معناست که نمی‌توانید وجه کتاب را به ریال پرداخت کنید. از آن گذشته حتی اگر دلار داشته باشید، باز هم برای خرید کتاب از Amazon باید دارای حساب ارزی خارجی باشید. این یک الزام مهم است که اکثر خریداران ایرانی، فاقد آن هستند.

از بحث نحوه پرداخت وجه کتاب که بگذریم، مسئله‌ی بعد قیمت آن است. با توجه به سیر صعودی و توقف‌ناپذیر قیمت دلار در ایران، باید به اکراه خریدار در پرداخت مبلغ کتاب‌های خارجی حق داد. ولی اگر هیچ راهی جز سفارش کتاب از Amazon نباشد، گریزی از انجام این کار نخواهد بود.

با توجه به این توضیحات، نحوه خرید کتاب و پرداخت وجه آن، دو گره بزرگ در فرایند خرید کتاب از Amazon هستند که باید باز شوند.

کپی فای گره‌های خرید کتاب از Amazon را چگونه باز می‌کند؟

شرکت کپی فای با پیش‌بینی و راه‌اندازی یک سازوکار سرراست، سفارش کتاب از Amazon را برای تمام ایرانیان به پروسه‌ای سریع و ارزان تبدیل کرده است.

با انتخاب کپی فای به‌عنوان مرجع تهیه کتاب خارجی، دیگر نیازی به درگیری مستقیم شما با فرایند خرید کتاب از آمازون نیست. شما فقط عنوان کتاب درخواستی خود را به ما اعلام کرده و ما در حداقل زمان ممکن، آن را برایتان تهیه می‌کنیم.

حتماً می‌پرسید چطور باید نسبت به خرید کتاب از Amazon از طریق کپی فای اقدام کنید؟ نگران نباشید؛ اصلاً سخت یا پیچیده نیست!

  • اولین مرحله، ثبت‌نام در سامانه کپی فای است. با چند کلیک و درج اطلاعات ثبت‌نام، شما نیز می‌توانید به‌صورت رایگان به جامعه بزرگ و فرهیخته‌ی کاربران کپی فای بپیوندید.
  • بعد از ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری، باید عنوان کتاب درخواستی خود را ثبت کنید.
  • بعد از ثبت سفارش کتاب از Amazon در سامانه، کارشناسان ما ضمن بررسی موجود بودن عنوان درخواستی و ورژن‌های مختلف آن در فروشگاه آمازون، قیمت نهایی را به شما اعلام می‌کنند.
  • حالا فقط مرحله پرداخت باقی مانده؛ برای این منظور حساب کاربری‌تان را متناسب با مبلغ کتاب شارژ کرده تا هزینه سفارش از طریق آن پرداخت شود. شارژ حساب، به‌صورت ریالی انجام می‌پذیرد و به‌هیچ‌عنوان به داشتن حساب ارزی یا پرداخت دلاری نیازی نیست.
  • درنهایت، ظرف چند ساعت فایل کتاب در پنل کاربری شما بارگذاری شده و می‌توانید آن را با یک کلیک دانلود کنید.

تمام شد؛ به همین راحتی!

خرید کتاب از آمازون با تخفیف باورنکردنی!

افزایش مستمر قیمت دلار باعث شده حتی کوچک‌ترین پرداخت‌های دلاری هم به ارقام قابل‌توجهی تبدیل شوند. در چنین شرایطی، تهیه کتاب از آمازون با قیمت کمتر از قیمت اسمی آن در فروشگاه یک فرصت ارزشمند است و کپی فای این فرصت ارزشمند را به پاس اعتماد کاربران گرامی، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ما در کپی فای، امکان خرید کتاب از Amazon را با تخفیفی استثنایی و باورنکردنی برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم. به این ترتیب شما می‌توانید بسیاری از عناوین دلخواهتان را با تخفیف 80 الی 90 درصدی از آمازون تهیه کنید. ارائه این تخفیف، گامی در جهت عمل به رسالت کپی فای در راستای تسهیل دسترسی علاقه‌مندان به منابع محتوایی موردنظرشان است. همچنین با عضویت در خبرنامه در طرح دانلود رایگان کتاب از آمازون ثبت نام کنید.

*خرید کتاب فیزیکی از آمازون را از این صفحه پیگیری فرمایید.  amazon books online

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.