نرم افزار CRM بازارساز ساده قابل شخصی سازی تحت وب امن بدون محدودیت مدرن سریع مقرون به صرفه

سی آر ام چیست؟

Customer relationship management (CRM) یا سی آر ام تکنولوژی هست که با آن میتوانید مشتریان یا ارتباطات سازمانی یا مشتریان پتانسیل را مدیریت کنید.

در حال ساده برای بهبود کسب و کار شما با ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان می پردازد. CRM به کسب و کارها کمک میکنند تا با مشتریان خود در تماس بوده و سود خود را افزایش دهد.

CRM برای چه کاری استفاده می شود؟

CRM برای مدیریت، مکانیزه سازی و ردیابی فرایند های کسب و کار مانند فروش، سرنخ، مارکتینگ، پیش بینی، خدمات دهی به مشتریان و ROI به کار می رود.

سی آر ام های محبوب دنیا کدام ها هستند؟

تعدادی از سی آر ام های محبوب دنیا به شرح زیر می باشد:

که متاسفانه هیج کدام به ایران سرویس نمی دهند. بر این اساس تیم کپی فای با همکاری تیم ایده آل بر آن شد که یک سی آر ام مناسب کسب و کارهای ایرانی را طراحی و به مرحله تولید برساند. نتیجه تولید نرم افزار مبتنی بر SaaS بازارساز شد که اکنون بیش از ده ها مشتری از خدمات این نرم افزار استفاده میکنند.

معماری SaaS چیست؟

معماری SaaS یا شما بخوانید ابری به معماری گفته می شود که در آن شما به منابعی که به آن نیاز دارید دسترسی دارید و هزینه بابت سایت امکانات و منابع پرداخت نمی کنید. در این معماری شما درگیر نصب نرم افزار یا بروزرسانی نیستید زیرا تمامی این کارها توسط تیم فنی به صورت اتوماتیک انجام می شود.

چرا از بازارساز استفاده کنم؟

سادگی استفاده

بازارساز برخلاف اکثر CRM های خارجی و بومی محیط کاربری خیلی ساده و تمیز دارد و شما درگیر پیچیدگی محیط کاربری و ارتباط با کاربران نیستید.

خرید CRM

قابلیت شخصی سازی امکانات

بازارساز به شما این امکان را می دهد که تمامی فیلدهای که با چشم دیده می شود را تغییر و نسبت به کسب و کار خود customize کنید. این تغییرات با بروزرسانی از بین نمی رود و شما با هر مفهوم و تعریفی که دوست دارید می توانید نرم افزار خودتان را شخصی سازی کنید. تیم فنی بازارساز تا به حال دو نسخه منحصربفرد برای پزشکان و دفترهای بیمه ایجاد کرده است.

امنیت

معماری SaaS به شما این امکان را خواهد داد تا اطلاعات خودتان شامل اطلاعات مشتریان و رمزهای عبور را به صورت امن در سییستم ابری ذخیره سازی کنید که هیچ کس حتی تیم فنی بازارساز قادر به دستیابی به این اطلاعات نیست و قفلش تنها با دست شما باز می شود.

بروزرسانی دقیق و منظم

در توسعه بازارساز از معماری CI/CD استفاده شده است به این منظور که شما تمامی بروزرسانی های نرم افزار را بعد از خرید به صورت مداوم و بدون نیاز به انجام هیچ کاری دریافت خواهید کردو نیاز به تنظیمات یا استخدام نیروی فنی ندارید.

امکانات نامحدود

بازارساز برخلاف سایر CRM های بومی و خارجی امکانات نامحدود رکوردی و داده ای ارائه می دهد شما با خیال راحت میتوانید بدون ترس از اتمام محدودیت استفاده کنید.

قیمت مناسب

در بازار ساز برخلاف CRM های بومی شما به صورت پیش فرض همه امکانات موجود را دارید و میتوانید نسبت به نیاز خودتان امکانات را فعال یا غیر فعال کنید ما بابت این امکانات پول اضافی از شما درخواست نخواهیم کرد.

بازارساز را 30 روز آزمایشی امتحان کنید.

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید تا در کمترین زمان ممکن نسخه رایگان 30 روزه بدون محدودیت به شما ارسال شود.

اکانات بیشتر و ویژه کسب و کار شما؟

درصورتی که کسب و کار شما به امکانات ویژه ای نیاز دارد که سی آر ام ما به آن پاسخ نمی دهد تماس بگیرید تا ما این ویژگی را مخصوص شما توسعه دهیم.

جهت دریافت مشاوره یا اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.