کتاب اورجینال

دانلود کتاب اورجینال از { Amazon – eBay – Google Books }

آیا تابه‌حال با شرایطی روبرو شده‌اید که به دنبال دانلود کتاب اورجینال باشید؟ چنین اتفاقی برای اهالی مطالعه مثل پژوهشگران، مترجمان یا اساتید دانشگاهی معمولاً زیاد رخ می‌دهد.

امروز با عرضه کتاب‌های الکترونیک، فرایند دسترسی به محتوای کتاب‌ها به شکل چشمگیری آسان شده است. حالا دیگر الزامی برای تهیه نسخه چاپی یک کتاب وجود ندارد. بلکه به لطف وجود نسخه الکترونیک می‌توان با دانلود یک فایل کوچک، محتویات کتاب را دریافت و روی حافظه گوشی یا کامپیوتر ذخیره کرد. البته دسترسی به ویرایش مناسب یک کتاب هنوز هم مسئله‌ای مهم است.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب اورجینال از گوگل بوک و آمازون

نسخه‌های الکترونیک، هرچند فرایند تهیه کتاب را آسان کرده‌اند ولی در خصوص این نسخه‌ها نیز مشکلات زیادی وجود دارد. مشکلاتی که در اغلب مواقع، استفاده‌ی مؤثر از محتوای کتاب را ناممکن می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان به چیزی کمتر از دانلود کتاب اورجینال رضایت نمی‌دهند! اورجینال بودن کتاب، تضمینی بر جامعیت و درستی محتوای آن است. تنها زمانی می‌توانیم نسخه الکترونیکی یک کتاب را معادل نسخه چاپی آن بدانیم که از اورجینال بودن فایل کتاب مطمئن باشیم.

منظور از نسخه اورجینال کتاب چیست؟

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که اساساً منظور از دانلود کتاب اورجینال چیست؟ یا به عبارت دیگر، نسخه اورجینال یک کتاب الکترونیکی چه خصوصیاتی دارد؟

گفتیم که نسخه‌های الکترونیکی، فرایند دسترسی به محتوای کتاب‌ها و توزیع آن‌ها را آسان کرده‌اند. ولی اغلب نسخه‌های الکترونیکی یک کتاب که در اینترنت وجود دارند، دارای ایرادات و مشکلات خاص خودشان هستند.

  •  بسیاری از این کتاب‌ها ناقص هستند؛ به این معنا که کل محتوای کتاب را پوشش نمی‌دهند.
  •  نقصان محتواییِ کتاب صرفاً شامل متن آن نیست؛ برخی فایل‌ها علی‌رغم پوشش کامل متن کتاب، فاقد عکس‌ها و تصاویر نسخه اصلی هستند که این فایل‌ها هم در دسته غیر اورجینال قرار می‌گیرند.
  •  گاهی کتاب از نظر محتوای متنی و تصویری هم کامل است؛ اما کیفیت نسخه اصلی را ندارد. اکثر این نسخه‌های بی‌کیفیت، یک کپی‌برداری ناشیانه از فایل اورجینال کتاب هستند.

با توجه به موارد بالا حالا بهتر می‌توانیم ویژگی‌های کتاب اورجینال را درک کنیم. کتاب‌های الکترونیک معمولاً در فرمت‌های کیندل، Epub و پی‌دی‌اف موجود هستند. در این میان، فرمت پی‌دی‌اف انواع مختلفی دارد. نسخه پی‌دی‌اف اورجینال برخی کتاب‌ها، موجود نیست. چراکه اصلاً نسخه پی‌دی‌اف اورجینال برای این کتاب‌ها وجود خارجی ندارد. به عبارت دیگر این کتاب‌ها ذاتاً کیندل یا Epub هستند و پی‌دی‌اف آن‌ها از طریق تبدیل این ورژن ها به فایل پی‌دی‌اف ساخته می‌شود. به چنین فایل‌هایی اصطلاحاً پی‌دی‌اف تبدیل‌شده می‌گویند.

ما در مقاله خرید پی‌دی‌اف از آمازون توضیحات کاملی را درباره کتاب‌های PDF ارائه داده‌ایم.

معادله دانلود کتاب اورجینال را چگونه حل کنیم؟

بحث دانلود کتاب اورجینال معمولاً درباره کتاب‌های خارجی صدق می‌کند. چراکه دسترسی به نسخه‌های چاپی و الکترونیکی اغلب کتب فارسی کار چندان دشواری نیست؛ ولی خرید کتاب‌های خارجی، حکایت دیگری دارند. این کتاب‌ها معمولاً در بازار موجود نبوده و تهیه نسخه‌های الکترونیک آن‌ها نیز دردسر زیادی دارد.

برای دانلود اکثر کتاب‌های اورجینال خارجی، راهی جز تهیه آن‌ها از طریق فروشگاه‌های بین‌المللی وجود ندارد. آمازون، گوگل بوک و eBay ازجمله معتبرترین فروشگاه‌های دانلود کتاب اورجینال هستند. ولی همان‌گونه که در مطالب قبل هم گفته‌ایم، دریافت سرویس از این فروشگاه‌ها برای کاربران ایرانی آسان نیست. برای دانلود کتاب موردنظرتان از طریق این فروشگاه‌ها ابتدا باید آن کتاب را بخرید. انجام این کار، مستلزم داشتن حساب ارزی و پرداخت وجه کتاب به دلار است. شرایطی که اکثریت خریداران ایرانی، واجد آن نیستند و درنتیجه نمی‌توانند کتاب موردنظر را دانلود کنند.

خوشبختانه علیرغم وجود همه این چالش‌ها، جای نگرانی نیست. کپی‌فای با ارائه سرویس خرید کتاب، معادله پیچیده‌ی دانلود کتاب اورجینال را برای شما عزیزان حل می‌کند. به‌واسطه این سرویس، شما از طریق عضویت در سامانه کپی‌فای و افزایش اعتبار حساب (به ریال) می‌توانید در کمتر از 48 ساعت فایل دانلود کتاب اورجینال را دریافت کنید.

ناگفته نماند کپی‌فای برخی کتاب‌های خارجی را با تخفیف ویژه و فوق‌العاده 80 تا 95 درصدی به کاربرانش عرضه می‌کند. این فرصتی عالی برای شماست تا بتوانید نسخه اورجینال کتاب را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

دانلود رایگان کتاب‌های اورجینال

آیا دانلود رایگان کتاب‌های اورجینال امکان‌پذیر است؟ گاهی بله! بعضی کتاب‌های اورجینالِ موجود در آمازون یا گوگل بوک را می‌توان به‌صورت رایگان دانلود کرد. درواقع نویسنده کتاب با هدف و انگیزه مشخصی، کتاب را به‌صورت مجانی در دسترس عموم قرار می‌دهد. بااین‌حال، دانلود اکثر کتاب‌های اورجینال از این فروشگاه‌ها مستلزم خرید آن‌هاست.

ممکن است هنگام جستجو در اینترنت برای دانلود کتاب اورجینال، سایت‌هایی را ببینید که ظاهراً اجازه دانلود رایگان کتاب را به کاربرانشان می‌دهند. ولی باید بدانید که تیترهای جذاب و وسوسه‌کننده این وب‌سایت‌ها معمولاً چیزی بیشتر از شعار نیست؛ البته گاهی ممکن است یک سایت واقعاً فایل برخی کتاب‌ها را به‌طور رایگان در اختیار کاربران بگذارد. بااین‌حال این فایل‌ها به دلیل نواقصی که دارند، نمی‌توانند به نحو شایسته پاسخگوی نیاز کاربر باشند. چنین فایل‌هایی یا نقص محتوایی دارند یا در بهترین حالت، یک ویرایش بسیار قدیمی از کتاب هستند. علاوه بر سایت‌ها، ربات‌هایی هم وجود دارند که مدعی دانلود رایگان کتاب اورجینال هستند. عملکرد این ربات‌ها نیز همانند سایت‌هاست و نمی‌توان از طریق آن‌ها نسخه الکترونیکی اورجینال یک کتاب را تهیه کرد.

کپی‌فای برای دانلود کتاب اورجینال رایگان هم سازوکار متفاوتی ایجاد کرده است؛ سازوکاری که به‌واسطه آن می‌توانید ضمن آگاهی فوری از عناوین رایگانی که به‌تازگی منتشر می‌شوند، به آسان‌ترین شکل ممکن آن‌ها را دانلود کنید.

تنها کاری که برای دانلود رایگان کتاب‌های اورجینال باید انجام دهید، عضویت در لیست ایمیل کپی‌فای است. با ثبت ایمیلتان در این لیست، جدیدترین کتاب‌های رایگان موجود در کتاب‌فروشی‌های معتبر بین‌المللی برایتان ارسال خواهد شد. ایمیلِ ارسالی، علاوه بر نام کتاب، حاوی لینک دانلود آن است که از طریق آن می‌توانید ظرف چند ثانیه، کتاب موردنظر را به‌طور رایگان دریافت کنید.

کپی‌فای؛ ضامن اصالت کتاب‌های درخواستی شما!

گاهی غیر از دسترسی به نسخه اورجینال یک کتاب، هیچ گزینه‌ی رضایت‌بخش دیگری وجود ندارد. کپی‌فای با درک این نیاز تلاش کرده تا زمینه‌ای آسان، ارزان و حتی‌الامکان رایگان را جهت دانلود کتاب اورجینال برای کاربرانش فراهم کند.

ما با ارائه خدمات متنوع در حوزه خرید کتاب، هر غیرممکنی را برای اهالی مطالعه ممکن کرده‌ایم؛ اینکه به دنبال چه فرمتی از چه کتابی هستید، اهمیتی ندارد؛ کپی‌فای در هر حالتی دسترسی شما به ورژن اورجینال کتاب موردنظرتان را امکان‌پذیر می‌کند. کافی است خواسته خود را با ما در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن ترتیب اثر دهیم.

به دنبال دانلود رایگان کتاب‌های اورجینال هستید؟ برای این منظور در لیست ایمیل ما عضو شوید؛ اگر هم به دنبال دانلود کتاب‌های غیر رایگان هستید، همین حالا سفارش خرید کتاب از آمازون را در سامانه کپی‌فای ثبت کنید. ما در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه به سفارش شما عزیزان رسیدگی می‌کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *