شعار سایت آمازون

چطور از آمازون کتاب خرید کنیم؟

آمازون یک مرکز خریدی برای شما مهیا کرده است که هر کالایی را با یک کلیک می توانید بخرید. مطمئن باشید هر چیزی که می خواهید می توانید براحتی با کامپیوتر، موبایل و تبلت خود از سایت آمازون خرید کنید.

وقتی که مغازه میاد در خونمون چرا بریم مغازه!؟ بزودی شما یاد می گیرید که چطور از آمازون خرید کنید. ثبت نام در سایت آمازون شش مرحله است.

ادامه مطلب …

همه چیز در باره SEO

تولیدمحتوا برای سئو: چگونه تولیدمحتوا کرده و برای گوگل بهینه سازی کنیم؟

اگر می خواهید برای وبلاگ خود مخاطب جمع کنید باید در نوشتن محتوای خود زیرک باشید. یکی از چالش هایی که وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوایی با آن روبه رو هستند، نوشتن محتوایی است که برای موتور های جستجو موثر بوده و برای خواننده ها جذاب باشد.

ادامه مطلب …

رزومه چیست

رزومه چیست؟

رزومه چیست؟ و چگونه یک رزومه ی مناسب داشته باشیم؟
چرا شما زمانی که به دنبال یک کار هستید به یک رزومه نیاز دارید؟

رزومه مجموعه ای مکتوب از مدارک تحصیلی، تجربه ی کاری، گواهینامه ها و موفیقت هایی است که برای گرفتن یک کار مورد استفاده قرار می گیرد.

در اکثر مواقع متقاضیانی که برای پست و موقعیت حرفه ای تقاضا می کنند باید یک روزمه ارائه کنند.در بسیاری از مواقع رزومه اولین مدرکی است که یک مدیر در حین ملاحظه ی تقاضانامه برای استخدام به آن نگاه می کند. بنابراین صرف زمان و تلاش برای تکمیل کردن، به روز نگه داشتن رزومه بسیار مهم است.
در این مطلب سعی شده یک راهنمایی قدم به قدم به شما برای نوشتن اولین رزومه و یا بازنویسی رزومه قبلی ارائه شود:

ادامه مطلب …

متن خبری

یک متن خبری چیست و چگونه باید باشد؟

 یک متن خبری اطلاعاتی درباره وقوع یک واقعه است که تحت عنوان خبر منتشر می شود. بخش ابتدایی متن خبری، قسمت اول واقعه را نشان می دهد و باید دارای 6 عنصر خبری (چه چیزی، چه کسی، چه زمانی، کجا، چرا و چگونه) باشد که از 2 جمله تجاوز نمی کند تا خواننده را به خود جذب نماید.

اینکه نویسنده خبر بتواند در 100 کلمه قسمت عمده مفهوم موردنظر را برساند حائز اهمیت است. این بخش بیشتر موردتوجه موتورهای جستجوگر قرارمی گیرد، و خوانندگان بیشتری نیز از آن بازدید می‌کنند. بخش‌های دیگر خبر که بدنه گفته می‌شود به توضیحات قسمت‌های اولیه می‌پردازد ولی نباید به حاشیه کشیده شود.

ادامه مطلب …

25 نکته درباره ی بازاریابی محتوایی

25 نکته و راهنمایی درباره ی بازاریابی محتوایی که هر بازاریاب نیاز دارد بداند

بازاریابی محتوایی

 

بازاریابی محتوایی تبدیل به بخش بزرگی از تعامل با مصرف کننده ها و جلب توجه مخاطبان مناسب بصورت آنلاین شده است. این بدان معناست که بسیاری از شرکت ها در حال فعالیت در این زمینه هستند, و ایستادگی در برابر سیل عظیمی از فایل های صوتی، ویدئویی، تصویری، مدارک، وبلاگ ها و غیره که درمورد بازاریابی محتوایی هستند، سخت تر میشود.

بازاریابان و صاحبان مشاغل بعد از مدتی متوجه یکنواختی، در شرایط کاری خود شده اند؛ برای همین تولید محتوای کافی نموده و به تعهدات خود عمل میکنند و در عین حال بدنبال راه های گوناگون برای نوآوری هستند.

ادامه مطلب …

صفحه درباره ما

چگونه ی یک صفحه ی “درباره ی ما” ی قوی بنویسیم؟

چگونه ی یک صفحه ی “درباره ی ما” ی قوی بنویسیم

حکایت شرکت خود را بیان کنید و بازدید کنندگان را تبدیل به مشتری کنید.

صفحه “درباره ی ما” شما یکی از مهم ترین صفحات در وب سایت شماست. به احتمال زیاد یکی از پربازدیدترین صفحه ها از وبسایت شما نیز هست. بنابراین بهتر است آن را خوب درست کنید! این صفحه را به عنوان فرصتی برای معرفی خود به بازدیدکنندگان در نظر بگیرید.

درباره ما منبع عکس  | صفحه درباره ما

ادامه مطلب …

10 نوع صفحه ضروری که هر کسب وکاری باید در وبسایت خود داشته باشد

10 نوع صفحه ضروری که هر کسب وکاری باید در وبسایت خود داشته باشد که در بحث تولید محتوا برای وبسایت خیلی مهم است.

چه کسب و کار های مطرح و چه کسب وکار های جدید باید این صفحات را داشته باشند.

ادامه مطلب …

یک کپی رایتینگ خوب مکمل یک طراحی خوب است

یک کپی رایتینگ خوب مکمل یک طراحی خوب است و به شما کمک می کند حرفه ای باشید و به اهداف خود در کسب وکارتان برسید.

چرا که یک طراحی وب حرفه ای برای موفقیت در اینترنت مهم است.یک محتوای خوب به همان اندازه و بیشتر از ظاهر یک سایت، اهمیت دارد. محتوا به موتور های جستجو تاثیر گذاشته و کمک می کند بازدید سایت شما رو به رشد باشد. و همچنین یک ابزاری است که مشتری احتمالی را به یک مشتری تبدیل می کند.

ادامه مطلب …

بازاریابی محتوایی چیست؟

تعریفی که برای بازاریابی محتوایی  توسط موسسه ی بازاریابی محتوایی ارائه شده این است که:

“بازاریابی محتوایی نگرشی است; بر پایه ی ایجاد و رساندن محتوایی ارزشمند، مناسب و منطقی برای جذب و حفظ مشتری های مناسب که با ضوابط آشنا هستند”.

ادامه مطلب …

ترجمه نامه های تجاری برای هر نوع کسب وکاری در کمترین مدت زمان

در حالی که ایمیل ها و توئتر هنوز بطور گسترده ای در شمار زیادی از کسب وکار ها و اهداف بازریابی استفاده می شود، نامه های تجاری و پستی هنوز هم برای بیشتر شرکت های حرفه ای، خصوصی و کسب وکار های کوچک ضروری وپراهمیت است. چه آن ها جواب نامه ها باشند و چه نامه های استعلام و حتی رساله ها ویا مطالب مربوط به بازاریابی، این ها همه جزوی از نامه های تجاری محسوب می شوند.

برای اطلاعات بیشتر به alikhaninejad@gmail.comایمیل بزنید

ادامه مطلب …