5 نکته برای بهینه سازی پست وبلاگی که خواهید نوشت [تولید محتوای سئو پسند]

5 نکته برای بهینه سازی پست وبلاگی که خواهید نوشت [تولید محتوای سئو پسند]

5 نکته برای بهینه سازی پست وبلاگی که خواهید نوشت [تولید محتوای سئو پسند]

برای سئو ترفندها و نکته‌های زیادی می‌توانید در اینترنت پیدا کنید؛ اما اولین مشکل در این رابطه این است که این‌ها سئو را حتی پیچیده تر از واقعیت آن نشان می‌دهند. دومین مشکل هم پیدا کردن ترفند مناسب از میان هزاران ترفند سئو موجود در اینترنت است.

امروزه صاحبان کسب‌و‌کار زیادی وجود دارند که به علت پیچیدگی سئو نمی‌توانند آن را به درستی انجام دهند. و هر شرکتی امکان و هزینه برای استخدام کارشناسی برای بهینه سازی پست‌های وبسایت خود را ندارد؛ بسیاری از آن‌ها نیاز به توصیه‌های عملی برای بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ خود را دارند. ادامه مطلب

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

ممکن است با دیدن کتاب‌های موجود در سایت آمازون، از خود پرسیده باشید که چگونه می‌توان یک کتاب را در سایت آمازون منتشر کرد؟ زمانی را درنظر بگیرید که اولین کتاب خود را تکمیل کرده‌اید و بی‌صبرانه می‌خواهید آن را به دنیا معرفی کنید، حالا چکار باید بکنید؟ سایت‌هایی مانند آمازون خدمات خود انتشاری را ارائه می‌دهند تا نویسندگان مشتاق بتوانند به آسانی آثار خود را در آن‌جا منتشر کنند.

وقتی نوشتن دست‌نوشته کتاب‌تان تمام شد، می‌توانید فرم مناسب برای انتشار کتاب خود را در سایت آمازون جستجو کنید. جزئیات کلیدی را وارد کنید، قیمتی را تعیین کنید و کارهای دیگری را انجام دهید که کتاب شما را در گردش فوری قرار دهد و به شما کمک کند تا کار خود را به‌عنوان نویسنده شروع کنید.

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

ادامه مطلب

قانون 80/20 در ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی (قاعده پریتو)

قانون 80/20 در ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی (قاعده پریتو)

قانونی وجود دارد که به نام قانون 80/20 یا قاعده‌ی پریتو شناخته می‌شود. طبق این قانون 80% نتایج و درآمدی که از بازاریابی به دست می‌آوریم نتیجه‌ی 20% از تلاشمان است. این قانون توسط ویلفردو پریتو، اقتصاددان ایتالیایی معرفی شد. قانون 80/20 در ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی نیز وجود دارد و استفاده از آن به شما کمک خواهد کرد بتوانید بازاریابی موفقی داشته باشید.

ادامه مطلب

بایدها و نبایدهای ایمیل مارکتینگ را بدانید!

بایدها و نبایدهای ایمیل مارکتینگ

کسب و کارهای اینترنتی می‌خواهند مدام با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشند. این ارتباط باعث می‌شود که کسب و کار از نیازها و خواسته‌های مشتریان خود مطلع شود و بتواند محصولات یا خدمات خود را متناسب با آن‌ها ارائه کند. همچنین این ارتباط یعنی فروش محصولات و خدمات بیشتر به مخاطبان. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد و حفظ این رابطه، ایمیل مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ که با عنوان بازاریابی ایمیلی نیز شناخته می‌شود کار پرسودی است ولی کمی دشوار هم هست. برای اینکه موفقیت شما تضمین شود باید از تعدادی بایدها و نبایدهای ایمیل مارکتینگ مطلع شوید.

ادامه مطلب

خرید کتاب های آیلتس و تافل از کپی فای

کتاب هایی برای همه ی مهارت های انگلیسی در آیلتس و تافل

مهارت های شنیداری، گفتاری، خواندن و درک مطلب و نوشتاری مهارت های اصلی هستند که در امتحان های زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل مورد سنجش قرار می گیرند. خرید کتاب آیلتس و تافل خود را نیازی نیست حضوری و بصورت چاپی انجام دهید. نسخه های دیجیتال کتاب های عالی برای موفقیت حتمی در آیلتس و تافل را از کپی فای تهیه کنید. در ادامه فهرستی از کتاب های پرفروش سایت را معرفی کرده ایم:

ادامه مطلب

تولید محتوای الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان مدرسه و کودکان

تعریفی از محتوای آموزشی

تولید محتوای آموزشی  روشی جدید برای ارایه  اطلاعات و داده‌های آموزشی است. به احتمال خیلی زیاد در آینده در برخی از کشور‌ها مدارس تعطیل شوند و آموزش به صورت مجازی به دانش آموزان ارایه شود. به لطف محتوای آموزشی الکترونیک این کار شدنی است. 

تولید محتوای الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان مدرسه و کودکان

تعریفی از محتوای آموزشی

ادامه مطلب

ایمیل مارکتینگ چطور به رشد کسب و کارها کمک می‌کند؟

می خواهید با استفاده از ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهید؟

ایمیل مارکتینگ یعنی از طریق ایمیل پیام خود را به مخاطبان و مشتریان خود برسانید. کسب و کارهایی که نتوانند سرعت رشد خودشان را همگام با سایر کسب کارها حفظ کنند به زودی در بازار رقابت شکست می‌خورند. یکی از روش‌هایی که می‌توانید سرعت رشد کسب و کار خود را افزایش دهید ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی است. دلیل مناسب بودن ایمیل مارکتینگ این است که راه ارتباطی باز، دوستانه و فعالی را با مخاطبان شما ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفقیت‌آمیز باشد، فعال بودن در فضای مجازی بسیار ضروری است. حتی اگر محصول به خصوصی نمی‌فروشید و فقط وبلاگ یا چیزی مشابه را مدیریت می‌کنید، لازم است که در فضای مجازی حضور داشته باشید.

اما صرف داشتن حساب‌های فضای مجازی و مدیریت صحیح آن‌ها دو مقوله جداست.

آیا می‌دانستید حدود ۸۰٪ از جستجوها در فضای مجازی در گوشی‌های موبایل صورت می‌گیرد؟ این یکی از دلایلی است که باید روی استراتژی اینستاگرامی خود تمرکز کنید.

ادامه مطلب

ترافیک گوگل - چگونه می‌توانید از گوگل ترافیک بگیرید؟

ترافیک گوگل – چگونه می‌توانید از گوگل ترافیک بگیرید؟

ترافیک گوگل – چگونه می‌توانید از گوگل ترافیک بگیرید

گوگل در حال حاضر محبوب‌ترین موتور جستجو در چند سال  شده است، همچنین بزرگترین منبع ترافیک برای وب سایت‌ها و کسب و کارها است. آیا شما به دنبال ترافیک گوگل هستید؟ بنابرین شما باید مطالبی که ما با روش‌های اندک ارائه می‌کنیم بخوانید تا بتوانید برای وب سایت یا کار آنلاین خود ترافیک گوگل بگیرید.

 

ترافیک گوگل - چگونه می‌توانید از گوگل ترافیک بگیرید؟

ترافیک گوگل – چگونه می‌توانید از گوگل ترافیک بگیرید؟

ادامه مطلب

تولید محتوا 9 نکته برای تولید بهترین محتوا مبتنی بر سئو در سال 2019

9 نکته برای تولید بهترین محتوا سئوی خود در سال 2019

در سال 2019، همه‌ی مطالب سئو درباره‌ی مخاطبین خواهد بود.

اگر به دنبال این هستید که مطالب بازاریابی خود را بهبود بخشیده و به دنبال بازگشت سرمایه‌ی واقعی هستید، باید کارهایی بکنید که واقعاً از آن‌ها سود ببرید.

در محتوای که رنک بالایی دارد، و ترافیک و تقدم بیشتری دارد همیشه کاربر محور است.

به همین علت است که نکاتی برای سئوی محتوا در سال 2019 همه به خواننده شما بر می‌گردد، این مخاطب محوری  با عناوین VIP و MVP نیز شناخته می‌شود. باید این نکات را بدانید و بفهمید تا بتوانید با استفاده‌ی درست از آن‌ها، محتوای مخاطب پسند تولید کنید.

به خاطر اینکه، زمانی که برای افراد درست و به شیوه‌ی درست می‌نویسید، نوشته و محتوای شما رشد بیشتری خواهد کرد.

 9 نکته‌ی کلیدی برای تولید بهترین محتوا سئوی خود در سال 2019

اینجا 9 نکته که به شما کمک می‌کند تا امسال و سال های آتی بهترین محتوا (از لحاظ بیشترین بازدید، اشتراک گذاری و ارزش) را داشته باشید.

  1. برای افراد مناسب با کلید واژه‌های مشخص شده بنویسید.

اگر شما در استفاده از کلید واژه‌های هدف بهینه شده موفق نباشید؛ محتوا سئوی شما به دست افراد مناسب نخواهد رسید.

منظور از کلید واژه‌های هدف چیست؟

کلیدواژه‌ها اصطلاحات کلیدی و عباراتی هستند که مخاطبین شما به صورت فعال جستجو می‌کنند.

برای پیدا کردن این عبارات، در ابتدا باید در نظر بگیرید که:

  • گروه مخاطبین شما چه کسانی هستند؟
  • چه اطلاعاتی نیاز دارند؟
  • چرا این اطلاعات را نیاز دارند؟
  • از چه کلیدواژه‌های برای پیدا کردن آن‌ها استفاده می‌کنند؟

این کار به نظر خیلی زیاد می‌رسد، اما آنچنان هم زیاد نیست اگر آن‌ها را به فعالیت‌های کمی تقسیم کنید:

تحقیق درباره‌ی مخاطبین: مخاطبینی که فکر می‌کنید چیزی که شما پیشنهاد می‌دهید را نیاز داشته و یا می‌خواهند را شناسایی کنید. سپس، محلی که به صورت آنلاین جمع می‌شوند را پیدا کنید. با آن‌ها صحبت کنید. روی آن‌ها مطالعه کنید. درباره‌ی عادات شخصی، اولویت‌ها، جمعیت شناسی و آمار آن‌ها اطلاعات به دست بیاورید.

تحقیق درباره‌ی کلید واژه‌ها: کلیدواژه‌های مربوط و مفید که به تخصص، محصول یا خدمات و یا قصد مخاطبین شما از جست و جو مربوط است را پیدا کنید.

تحقیق درباره‌ی عنوان: تیترها یا عناوینی را بنویسید که علاوه بر جذاب بودن، شامل کلیدواژه هدف نیز باشد.

 2- تمرکز بر روی خوانا بودن

مطالب سئوشده که در رأس صفحات موتورهای جست و جو قرار دارند دارای ویژگی‌های بارزی هستند:

بسیار خوانا هستند.

هنگامی که مخاطب شما بر روی لینک شما کلیک می‌کند، هر اصل کوچکی در صفحه آن‌ها را مجاب می‌کند که در صفحه مانده و محتوا را مطالعه کنند. و هنگامی که در صفحه مانده و محتوا را مطالعه می‌کنند، این باعث می‌شود که صفحه‌ی شما در نظر گوگل عالی به نظر برسد.

یعنی ((این صفحه به جست و جوی خواسته شده مربوط است! کاربر اطلاعاتی که دنبال آن بوده را پیدا کرده است!))

مدت زمانی که مخاطب در صفحه می‌ماند، زمان باقی ماندن نام دارد- یا، مقدار زمانی که شما بر روی نتیجه‌ی جست و جو کلیک می‌کنید و به صفحه‌ی نتایج باز می‌گردید.

خوانایی به مدت زمان باقی ماندن بیشتری منتهی می‌شود که بستگی به صفات زیر دارد:

  • وضوح
  • سازماندهی
  • منطق
  • سادگی

برای خوانا بودن، محتوا شما نیاز دارید تا انواع اطلاعات را به روش قابل فهم منتقل کند. و هنگامی که محتوای شما برای افراد بیشتری قابل فهم باشد، افراد بیشتری مدت زمان بیشتری در سایت با قی خواهند ماند، که به رنکینگ گوگل شما کمک می‌کند.

3-مطالب خود را عمیق‌تر کنید.

یک گرایش در سال 2019  درباره تولید محتوا آن است که به صورت عمیق‌تر و وسیع‌تری به موضوع بپردازید.

عمیق‌تر بودن مطلب برای رنکینگ‌های بالاتر جواب می‌دهد زیرا، بر اساس گفته‌های بازاریاب دیجیتالی، اریک اگنه، گوگل تمرکز خود را بر روی محتوای با کیفیت معطوف می‌کند.

این چیزی است که اگنه در یک پست‌ ترند شده از دنی گودوین درجرنال موتور جستجو گفت:

“ما عملکرد سئوی تعداد مختلفی از سایت‌ها را دنبال کردیم. این سایت‌ها که به صورت استثنایی محتوا با کیفیتی از لحاظ عمق تهیه کرده بودند در طول سال رنکینگ خود را افزایش داده بودند. سایت‌هایی که مطالبشان از لحاظ عمق کیفیت کمی داشتند در مقایسه افت کردند.

به علاوه، بر اساس گفته‌های اگنه این گرایش در حال ادامه پیدا کردن است.

پس، چگونه باید محتواهایی با کیفیت بیشتری تولید کنند؟

پست‌های طولانی بنویسید- به 2000 کلمه و بیشتر فکر کنید.

عناوینی را جستجو کنید که اشکال متفاوت بیشتری دارند.

راهنمای نهایی بنویسید.

جستجوهای خود را از سطوح عادی به سطوح عمیق‌تری ببرید. به جای جست و جوی سر سری گوگل، از گوگل اسکالر، کتابخانه مجازی، یا نشریات صنعتی برای پیدا کردن داده‌های به روز استفاده کنید.

4– سرعت صفحه‌ی خود را افزایش دهید.

یک راه ساده برای بهبود محتوا سئوی خود در سال 2019:

  • سرعت صفحه‌ی خود را افزایش دهید.
  • محتوا خود را کامل بالا آورده و سریع‌تر به نمایش گذارید.
  • هر چه سرعت صفحه‌ی شما کمتر باشد، کاربران شما کلافه‌تر خواهند شد.
  • چه کسی دلش می‌خواهد مدت زیادی را برای بالا آمدن وبسایت منتظر بنشیدند؟

بر اساس گزارش خبر بی بی سی، نیمی از خریداران بیشتر از سه ثانیه برای بالا آمدن یک صفحه‌ی خرده فروشی صبر نخواهند کرد.

و تحقیقاتی از جانب گروه نیلسن نرمن نشان داده است که بیشتر کاربران صفحه را بین 10 تا 20 ثانیه ترک خواهند کرد.

5-سرمایه گذاری روی تصاویر

بر اساس تحقیقی از اسکای ورد، مقالاتی همراه با تصاویر مرتبط نسبت به مقالات بدون تصاویر 94 درصد بیشتر لذت به مخاطب می‌دهند.

به همین علت است که ما اصطلاحاً به تصاویر متصل شده‌ایم و به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

اما، تأثیر تصاویر جالب و دارای طراحی خوب و کیفیت بالا بیشتر از گذاشتن تعدادی تصاویر تصادفی و بلااستفاده است.

محتوا شما همراه با تصاویر مرتبط، حرفه‌ای و واقعی بهتر به نظر خواهد رسید، بنابراین ایده‌ی خوبی است که برای سئوی بهتر روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید.

6-استفاده از واقعیات (و ذکر کردن درست آن‌ها)

امروزه، تقریباً هر کارشناسی با استفاده از اینترنت می‌تواند ادعاهای عجیب و غریب بدون هیچ داده‌ی پشتوانه‌ای را مطرح کند.

این به معنی است که کسانی که در محتوا خود از حقایق اثبات شده، منابع و داده استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند محتوا خود را متمایز کنند. کلید قابل اعتماد بودن محتوا تحقیق و ارایه مدارک و شواهد است.

7-قالب بندی کردن محتوا برای اسنیپت برجسته

اخیراً اسنیپت برجسته توجه زیادی را در صفحات جستجو به خود جلب کرده است، و این ترند در سال 2019 ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس گفته‌ی گوگل ممکن است این قطعات اطلاعات زمانی که کاربر سؤالی می‌پرسد در صفحات جستجو نشان داده شوند.

همانطور که می‌توانید مشاهده کنید، اسنیپت برجسته اولین محل در بالای صفحه است.- یک محل بزرگ و مناسب.

به همین علت است که براساس تحقیقات آ اچ رف، اسنیپت های برجسته ترافیک زیادی را از محل #1 مصرف می‌کنند.

برای افزایش شباهت محتوا خود برای دریافت اسنیپ به منظور اسنیپت پیشرفته، تعدادی روش وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را استفاده کنید:

8- متخصص باشید

امروزه، گوگل به نویسندگی متخصصانه در محتوا بیشتر از قبل ارزش می‌دهد.

موضوع شهرت

بر اساس راهنمای آپدیت شده‌ی اخیر ارزیاب‌های کیفیت گوگل، سازنده‌ی محتوا و پیشینه آن شخص هر دو در کیفیت آن صفحه تأثیر گذار هستند.

گواهی شهرت می‌تواند شامل عوامل زیر باشد:

تجربه‌ی اول شخص (به عنوان مثال، شما به مدت ده سال فعالیت‌های هنری انجام می‌دادید و یک کتاب هنری تألیف کرده‌اید، و یا شما یک اسب سوار با تجربه بوده‌اید و تدریس داشته‌اید و غیره)

وب درباره‌ی شما چه چیزی می‌گوید (به مجلات، انجمن‌های مناظره، زندگی نامه‌ی نویسنده، اخبارو مقالات ویکیپدیا و غیره)

به این منظور، صفحه‌ای تحت عنوان درباره من در صفحه‌ی خود تعبیه کنید، همانند صفحه‌ی زندگی نامه‌ی نویسنده برای بلاگ خود، برای شهرت شما ضروری هستند.

فراموش نکنید که برای تمام فرصت‌های وبلاگ نویسی مهمان خود نیز زندگی نامه بسازید.

9- تحقیقات اصیل انجام دهید.

اگر صفحه‌ی شما شامل آمار دسته اول، مطالعات، اطلاعات و تحقیقات در قسمت‌های خود باشد، شانس بسیار زیادی خواهید داشت که صفحه‌ی شما توسط سایر سایت‌ها لینک شود و به یافته‌های شما استناد کنند. نیازی به اشاره نیست که این موضوع چقدر برای کار و مخاطبین شما ارزشمند است.

بر اساس گزارش تحقیقات اصیل ملی برای بازاریابی توسط تحقیقات مانتیس و بازموسو، 56 درصد بازاریاب‌هایی که در مطالب خود از تحقیقات بکر استفاده کرده‌اند، اثرات فوق العاده و گسترش دهنده‌ی آن را بیان کرده‌اند.

در رأس آن:

  • 74 درصد گزارشات بیان کرده‌اند که به علت اطلاعات بدیع و بکر بازدید بیشتری داشته‌اند.
  • 63 درصد بیان داشته‌اند که اشتراک بیشتری داشته‌اند.

نیازی به گفتن نیست که، تحقیق راهی فوق العاده برای بهبود محتوا سئوی شما است.

بعضی از ایده‌های تحقیق:

یک تحقیق موردی درباره‌ی موفقیت یا شکست برند خود انجام دهید- هر دو ابزار ارزشمندی برای تدریس هستند.

کار خود را بررسی کرده و نتایح را تألیف کنید.

اطلاعات خود را تحلیل کرده و یافته‌های خود را پست کنید.

برای راه اندازی محتوا سئوی خود حاضرید؟

تولید محتوای سئو پسند در سال 2019 دوباره مبحث داغی خواهد بود.

هنگامی که شما چیزی را که مخاطب شما نیاز دارد را در محتوا خود تعبیه می‌کنید، فواید آن بسیار زیاد خواهد بود.

برای شروع ازنکات این مقاله استفاده کنید.