آموزش سئو برای مبتدیان در 2020

آموزش سئو برای مبتدیان در 2020

افشاگری: این مقاله نظر شخصی من بر پایه تقریباً بیست سال تحقیق است. در این صفحه هیچ آگهی شخص ثالثی و یا پیوند لینک شده‌ای ازهر نوعی وجود ندارد. هر لینک خارجی به سایتهای شخص ثالث توسط بنده محدود می‌شود رفع مسئولیت. شاون اندرسون

آموزش سئو برای مبتدیان در 2020

آموزش سئو برای مبتدیان در 2020

سئو در 2020

بهینه سازی در موتور جستجو در سال 2020 یک فرایند فنی، تحلیلی و خلاقانه برای بهبود دیده شدن وب سایت در موتور جستجو است. وظیفه اصلی سئو هدایت ترافیک مفید و رایگان (منظور نویسنده بازدیدهایی است که آن را در گوگل تبلیغ نکرده است) است که نهایتا به فروش ختم شود. 

نکات رایگان سئو که در این صفحه خواهید خواند به شما کمک می‌کند تا یک وب سایت سئو پسند خوبی داشته باشید. 

من 20 سال تجربه رتبه بندی وب سایت‌ها در گوگل دارم.

و این حاصل تجربه من از دنبال کردن اخبار مربوط به سئو از سال 2012 است. 

فهرست مطالب

1- سئو در سال 2020 چیست؟

2- وقتی که شما در 2020 سئو انجام میدهید واقعا چه چیزی اهمیت دارد؟

3- مقدمه‌ای بر سئو

4-  رتبه بندی‌های گوگل همیشه تغییر می‌کند

5- تجربه کاربر

6-  یک استراتژی موفق سئو چیست؟

7- رنک های گوگل همیشه تغییر می کند

8- تجربه کاربر اهمیت دارد

9- توجه کنید: گوگل در سال 2020 ایندکس برای موبایل را در اولیت قرار داده است

10- گوگل الگوریتمی برای جریمه «صفحه های سنگین» دارد

11- گوگل دارای الگوریتیم برای جریمه صفحاتی است که پاپ اپ و تبلیغات بینابینی نشان می دهند

12-هدف صفحه شما چیست؟

13- صفحات YMYL چیستند؟

14- صفحه E.A.T چیست؟

15- اگر هدف یک صفحه فقط کسب درآمد باشد، از دید گوگل یک صفحه اسپم محسوب می شود

16- صفحات Doorway اسپم هستند

17- داخلی؛ محتوای اصلی 

18- داخلی؛ محتوای تکمیلی 

19- تجربه کاربر در همه نوع دستگاه ها و صفحه های نمایش اهمیت دارد

20- چه نوع تبلیغاتی کاربران را اذیت می کند؟

21- تبلیغات را در چه جایی قرار دهیم در رنکینگ تاثیر می گذارد

22- منظور گوگل از «کم کیفیت» چیست؟

23- سیگنال های کم کیفیت بودن که گوگل می گردد؛ کدامند؟

24- صفحات می توانند با «با کیفیت متوسط» نمره بگیرند

25- گاهی اوقات محتوای با حجم کم هم می تواند رنک شود

26- محتوای یکتا مهم است

27- رپیوتیشن وب سایت اهمیت دارد

28-  ویژگی های کیفیت بالای صفحه وب کدامند؟

29- صفحات با بیشترین کیفیت چه ویژگی هایی دارند؟

30- بروزرسانی های مربوط به الگوریتم های کیفیت گوگل 

31- پاندای گوگل چیست؟

32- یافتن و مشخص کردن صفحاتی که رنک شما کمک می زند یا صدمه می زند

33-

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

برای موفقیت در دنیای تجارت آنلاین امروز باید اول از هر چیزی اعتماد مشتریان را به دست آورید. چراکه وجود حس اعتماد است که به برند شما اعتبار می‌بخشد. تولید محتوای جذاب و ارزشمند می‌تواند به شما در ایجاد حس اعتماد با مشتریان کمک کند. درواقع این محتوای جذاب و مفید است که مخاطبان را درگیر می‌کند و باعث می‌شود تا با برند و کسب‌وکار شما بیشتر آشنا شوند و درنهایت آن‌ها را ترغیب می‌کند تا کالا و خدمات شمارا خریداری کنند.

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

ادامه مطلب

5 نکته برای بهینه سازی پست وبلاگی که خواهید نوشت [تولید محتوای سئو پسند]

5 نکته برای بهینه سازی پست وبلاگی که خواهید نوشت [تولید محتوای سئو پسند]

5 نکته برای بهینه سازی پست وبلاگی که خواهید نوشت [تولید محتوای سئو پسند]

برای سئو ترفندها و نکته‌های زیادی می‌توانید در اینترنت پیدا کنید؛ اما اولین مشکل در این رابطه این است که این‌ها سئو را حتی پیچیده تر از واقعیت آن نشان می‌دهند. دومین مشکل هم پیدا کردن ترفند مناسب از میان هزاران ترفند سئو موجود در اینترنت است.

امروزه صاحبان کسب‌و‌کار زیادی وجود دارند که به علت پیچیدگی سئو نمی‌توانند آن را به درستی انجام دهند. و هر شرکتی امکان و هزینه برای استخدام کارشناسی برای بهینه سازی پست‌های وبسایت خود را ندارد؛ بسیاری از آن‌ها نیاز به توصیه‌های عملی برای بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ خود را دارند. ادامه مطلب

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

ممکن است با دیدن کتاب‌های موجود در سایت آمازون، از خود پرسیده باشید که چگونه می‌توان یک کتاب را در سایت آمازون منتشر کرد؟ زمانی را درنظر بگیرید که اولین کتاب خود را تکمیل کرده‌اید و بی‌صبرانه می‌خواهید آن را به دنیا معرفی کنید، حالا چکار باید بکنید؟ سایت‌هایی مانند آمازون خدمات خود انتشاری را ارائه می‌دهند تا نویسندگان مشتاق بتوانند به آسانی آثار خود را در آن‌جا منتشر کنند.

وقتی نوشتن دست‌نوشته کتاب‌تان تمام شد، می‌توانید فرم مناسب برای انتشار کتاب خود را در سایت آمازون جستجو کنید. جزئیات کلیدی را وارد کنید، قیمتی را تعیین کنید و کارهای دیگری را انجام دهید که کتاب شما را در گردش فوری قرار دهد و به شما کمک کند تا کار خود را به‌عنوان نویسنده شروع کنید.

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

چگونه کتابمان را در سایت آمازون منتشر کنیم؟ [فروش کتاب در آمازون]

ادامه مطلب

قانون 80/20 در ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی (قاعده پریتو)

قانون 80/20 در ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی (قاعده پریتو)

قانونی وجود دارد که به نام قانون 80/20 یا قاعده‌ی پریتو شناخته می‌شود. طبق این قانون 80% نتایج و درآمدی که از بازاریابی به دست می‌آوریم نتیجه‌ی 20% از تلاشمان است. این قانون توسط ویلفردو پریتو، اقتصاددان ایتالیایی معرفی شد. قانون 80/20 در ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی نیز وجود دارد و استفاده از آن به شما کمک خواهد کرد بتوانید بازاریابی موفقی داشته باشید.

ادامه مطلب

بایدها و نبایدهای ایمیل مارکتینگ را بدانید!

بایدها و نبایدهای ایمیل مارکتینگ

کسب و کارهای اینترنتی می‌خواهند مدام با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشند. این ارتباط باعث می‌شود که کسب و کار از نیازها و خواسته‌های مشتریان خود مطلع شود و بتواند محصولات یا خدمات خود را متناسب با آن‌ها ارائه کند. همچنین این ارتباط یعنی فروش محصولات و خدمات بیشتر به مخاطبان. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد و حفظ این رابطه، ایمیل مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ که با عنوان بازاریابی ایمیلی نیز شناخته می‌شود کار پرسودی است ولی کمی دشوار هم هست. برای اینکه موفقیت شما تضمین شود باید از تعدادی بایدها و نبایدهای ایمیل مارکتینگ مطلع شوید.

ادامه مطلب

خرید کتاب های آیلتس و تافل از کپی فای

کتاب هایی برای همه ی مهارت های انگلیسی در آیلتس و تافل

مهارت های شنیداری، گفتاری، خواندن و درک مطلب و نوشتاری مهارت های اصلی هستند که در امتحان های زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل مورد سنجش قرار می گیرند. خرید کتاب آیلتس و تافل خود را نیازی نیست حضوری و بصورت چاپی انجام دهید. نسخه های دیجیتال کتاب های عالی برای موفقیت حتمی در آیلتس و تافل را از کپی فای تهیه کنید. در ادامه فهرستی از کتاب های پرفروش سایت را معرفی کرده ایم:

ادامه مطلب

تولید محتوای الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان مدرسه و کودکان

تعریفی از محتوای آموزشی

تولید محتوای آموزشی  روشی جدید برای ارایه  اطلاعات و داده‌های آموزشی است. به احتمال خیلی زیاد در آینده در برخی از کشور‌ها مدارس تعطیل شوند و آموزش به صورت مجازی به دانش آموزان ارایه شود. به لطف محتوای آموزشی الکترونیک این کار شدنی است. 

تولید محتوای الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان مدرسه و کودکان

تعریفی از محتوای آموزشی

ادامه مطلب

ایمیل مارکتینگ چطور به رشد کسب و کارها کمک می‌کند؟

می خواهید با استفاده از ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهید؟

ایمیل مارکتینگ یعنی از طریق ایمیل پیام خود را به مخاطبان و مشتریان خود برسانید. کسب و کارهایی که نتوانند سرعت رشد خودشان را همگام با سایر کسب کارها حفظ کنند به زودی در بازار رقابت شکست می‌خورند. یکی از روش‌هایی که می‌توانید سرعت رشد کسب و کار خود را افزایش دهید ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی است. دلیل مناسب بودن ایمیل مارکتینگ این است که راه ارتباطی باز، دوستانه و فعالی را با مخاطبان شما ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

چگونه کپشن‌های اینستاگرامی بنویسیم که تعداد بازدید و تعاملات را بیشتر کند؟ (اصول نوشتن کپشن اینستاگرامی برای کسب‌وکارها)

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفقیت‌آمیز باشد، فعال بودن در فضای مجازی بسیار ضروری است. حتی اگر محصول به خصوصی نمی‌فروشید و فقط وبلاگ یا چیزی مشابه را مدیریت می‌کنید، لازم است که در فضای مجازی حضور داشته باشید.

اما صرف داشتن حساب‌های فضای مجازی و مدیریت صحیح آن‌ها دو مقوله جداست.

آیا می‌دانستید حدود ۸۰٪ از جستجوها در فضای مجازی در گوشی‌های موبایل صورت می‌گیرد؟ این یکی از دلایلی است که باید روی استراتژی اینستاگرامی خود تمرکز کنید.

ادامه مطلب