اینفو گرافیک چیست؟

​اینفوگرافیک چیست؟

اگر یک بازریاب اینترنتی هستید، حتما به این نکته پی برده اید که اینفوگرافیک ها با سرعت برق آسایی دنیای بازاریابی را در دست می گیرند. با اشکال بلند، عمودی و مستطیلی اینفوگرافیک ها بهترین روش برای فروختن ایده هایتان هستند.

در این صفحه ما تعریفی از اینفوگرافیک ارائه می دهیم؛ تاریخچه ی اینفوگرافیک را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم و مثال هایی برایتان می آوریم.

حتی ما یک قدم جلوتر رفته و برایتان منابعی معرفی می کنیم که به کمک آن بتوانید درست کردن اینفوگرافیک را یاد بگیرید و اینفوگرافیک های خود را با ابزار های رایگان بسازید.

ادامه مطلب …

8 نشانه که به بهبود رتبه شما در گوگل کمک میکند

رتبه بندی گوگل و ۸ ملاک اصلی رنکینگ گوگل در سال ۲۰۱۷

8 نشانه اساسی گوگل برای رتبه بندی در سال 2017

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیرم؟ دوست عزیز در زیر 8 تا چاشنی بهت معرفی می کنم که اگر در محتوای خود از این چاشنی ها استفاده کنی وبسایتت از جنبه سئو بهینه باشد؛می توانی جزو رتبه های برتر صفحه نتایج گوگل می شوی!

حقیقیت اینکه نشانه های الگوریتم رتبه بندی گوگل، از 200 بخش مختلف تشکیل شده بر همگان آشکار است. خب مشاهده می کنی که لیست خیلی طولانی است و اگر خودت مسئول تولیدمحتوای سایت خود باشی واقعا نمی تونی 200 عامل مهم در رنک شدن را رعایت کنی!

خوشبختانه در بحث سئو قرار نیست تمامی این 200 عامل رارعایت کنی؛ سئو یعنی اولویت های بهینه سازی خود را درست و به موقع انجام دهی. من در زیر به 8 مورد مهمی که در رتبه بندی گوگل موثر هستند اشاره می کنم این 8 مورد را سه موسسه مهم سئو در جهان ( پژوهشکده سئو، Backlinko و SEO PowerSuite ) تحقیق کرده اند و نتیجه پژوهش خود را به صورت یک مقاله در سال 2017 در سایت خود منتشر کرده اند. من نیز با مطالعه این سه سایت و آنالیز عملکرد این 8 فاکتور مهم، آنها را به خواننده های عزیز مجموعه استراتژی محتوای کپی فای معرفی می کنم.

جالبه نه!؟

ادامه مطلب …

نگارش محتوای وب سایت

خدمات تولید محتوا

شرکت هایی که در زمینه ی تولید محتوا فعالیت می کنند اهمیت زیادی به سفارش هایی که برای تولید محتوا دریافت می کنند می دهند. زمانی که سفارش دریافت می شود باید خیلی سریع تولید محتوا را شروع کرد، باید در ابتدا محتوا نگارش شود و پس از محاسبه ی قیمت تمام شده، محتوا را به مشتری تحویل داد. در این پست نیز سعی کردم تا توضیحاتی را درباره ی این موارد که حاصل تجربه ی خودم و همکارانم در کپی فای است به اشتراک بگذارم. آرزو می کنم با خواندن این مقاله به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده باشمو ترفند های جدید سئو و تولید محتوا را آموزش داده باشم.

ادامه مطلب …

طراحی سایت با وردپرس

ساخت وب سایت با وردپرس

چگونه با وردپرس وب سایت طراحی کنیم؟

در دنیای دیجیتال امروز داشتن وب سایت به یکی از مهم ترین ابزار های کسب درآمد تبدیل شده است. بسیاری از افراد با داشتن وب سایت هایی فعال در زمینه های مختلف درآمد هایی میلیونی دارند. غیراز شرکت هایی مانند آمازون، ائی بی و کپی فای که درآمد اصلی آنان از طریق وب سایتشان است، شرکت های دیگر که درآمد اصلی آنان از طریق سایت نیست نیز نیاز به وب سایت دارند. برخی از شرکت ها و سازمان ها برای ارائه ی قسمتی از خدمات خود وب سایتی را طراحی می کنند تا میزان مراجعه کنندگان را کمتر کنند. برای مثال بانک ها برای اینکه مشتری های آنان بتوانند همه و یا قسمتی از کار های بانکی خود را بدون مراجعه به بانک انجام دهند پروژه بانک الکترونیک را معرفی کردند و برای ارائه خدمات بانکی وب سایتی را طراحی می کنند. برخی از شرکت ها نیز که محصولاتی را به فروش می رسانند در سایت خود محصولات خود را معرفی می کنند و برخی نیز سیستم های پشتیبانی از مشتری را در سایت های خود فعال کرده اند و از این طریق هم مشتری های قبلی خود را حفظ می کنند و هم مشتری های جدید را جذب می کنند.

ادامه مطلب …

آنچه باید درباره ی ایمیل مارکتینگ بدانید

 

این بار هم می خواهم درباره ی بازاریابی ایمیلی بنویسم. تا به حال چندین مطلب درباره ی بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ منتشر کرده ام ولی متوجه شدم که درباره ی کلیات مقوله ی بازاریابی ایمیلی سوال های زیادی مطرح می شود. خوب در این مطلب می خواهم درباره ی اینکه ایمیل مارکتینگ دقیقا چیست؟ انواع سایت های ارائه دهنده ی سرویس های ایمیل مارکتینگ، ارسال ایمیل انبوه، روش جمع  کردن مخاطب برای کمپین های بازاریابی ایمیلی و سرویس هایی که ما در کپی فای در ایمیل مارکتینگ نیز ارائه می دهیم سخن بگویم. امیدوارم این مطلب مورد پسند شما قرار بگیرد.

ادامه مطلب …

سئو

تولیدمحتوای سئو چیست؟

محتوای سئو چیست؟

(راهنمای گام به گام تولیدمحتوا برای سئو)

 

اگر جزو افرادی هستید که از دنیای بازاریابی جستجو خبر ندارید؛ شاید عبارت “محتوای سئو” بارها به گوشتان رسیده باشد که معمولا در جلسات دیجیتال مارکتینگ مطرح می شود.

 

این مقاله که برای تازه کار ها نوشته ام به سه سوال مهم جواب می دهد:

 

  1. تولیدمحتوای سئو چیست؟

  2. تولیدمحتوای سئو چند نوع است؟

  3. استراتژی تولیدمحتوای سئو در کپی فای چگونه است؟

 

اگر هرگونه سوالی در رابطه با استراتژی های تولیدمحتوای سئو به ذهنتان می رسد؛ سوال خود را در بخش نظرات بیان کنید تا پاسخ دهیم و یا در آینده مقاله ای جامع برای پاسخ به سوالتان بنویسم.

ادامه مطلب …

تولیدمحتوا

شرکت تولیدمحتوا

چطور شرکت تولیدمحتوا راه بندازیم؟

(آموزش گام به گام)

بسیاری از افراد خوب، با نویسندگی آزادکار زندگی آبرومندانه ای را انتخاب می کنند. آن ها همیشه به دنبال این حقیقت هستند که خودشان و ۷۷ درصد از مردم جامعه که از اینترنت استفاده می کنند. یک فضای کسب وکار بوجود آورده است استفاده بیش از ۷۷ درصد مردم از فضای اینترنتی نیاز رسانه های فضای مجازی را به نویسندگان آزادکار بیشتر کرده است؛ بنابرین میزان زیاد مطالبه به تولیدمحتوا برای وب  و ظرفیت های نویسندگی مستقل، شغل محتوانگاری یا تولیدمحتوا را بیش از پیش کاربردی ساخته است و اخیرا وزیران و مقامات ایرانی نیز از آن به عنوان یکی شغل های  پر درآمد ۱۳۹۶ سال یاد کرده اند.

ادامه مطلب …

ترجمه متن تقاضا دانشگاه خارج

ترجمه نامه تقاضا برای دانشگاه های خارجی

ترجمه نامه رسمی برای دانشگاه های خارجی

نوشتن نامه یکی از بخش های جدا نشدنی از زندگی انسان ها است. در ابتدا نامه ها را هم بصورت رسمی و هم به صورت غیر رسمی می نوشتند و هر دو نوع نیز رایج بود. اما امروزه نوشتن نامه های غیررسمی که بیشتر برای دوستان و آشنایان بود کمتر شده و بیشتر از پیام رسان ها استفاده می شود. در مقاله سعی می کنم روی نوشتن نامه های رسمی برای دانشگاه های خارجی تمرکز کنم. شما نمی توانید نامه را به هر زبانی که دلتان خواست بنویسید؛ نامه باید به زبان انگلیسی و یا سایر زبان هایی که زبان رسمی مقصد نامه هستند باشد. نوشتن نامه شاید کار ساده ای بنظر برسد اما اصلا اینطور نیست. نوشتن نامه هم، ظرافت های خاص خود را دارد. ما در یکی از مطالب قبلی کپی فای سعی کردیم نامه های تجاری را به شما معرفی کنیم؛ انواع آن را نیز بیان کردیم. نامه هایی که برای اهداف تجاری و بازرگانی دارند ما نگارش و ترجمه می کنیم.

ادامه مطلب …

سات چندزبانه

تولیدمحتوا برای سایت های چندزبانه

تولیدمحتوا برای سایت های چندزبانه

امروزه در کسب وکار های مدرن، وبسایت ها، فروشگاه یا دفتر مجازی آن کسب وکار است. چرا که اطلاعات اصلی شرکت و سازمان را پوشش می دهند. وبسایت ها برای افزایش سود آوری و رشد شرکت نقش مهمی را ایفا می کنند. در کسب وکار جهانی نیز بعضی از شرکت ها سعی می کنند بازار بین المللی را در دست بگیرند. این شرکت ها ناگزیرند با افراد از سراسر دنیا به زبان های مختلف ارتباط  برقرارکنند. بنابرین برای چنین شرکت هایی داشتن سایت های چندزبانه بسیار حیاتی است. این شرایط علاقه ی وافری در شرکت های بزرگ ایجاد کرده است و شرکت ها دوست دارند سایت هایی داشته باشند که چندین زبان پر مخاطب دنیا را پوشش دهد  و آن را به شیوه ای جذاب به کاربران ارایه دهند. جذاب بودن کار مربوط به طراحی و کپی رایتینگ است و به عبارتی یک کپی رایتینگ خوب مکمل یک طراحی خوب است.

ادامه مطلب …

چالش ایمیل مارکتینگ

چالش های بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

چالش های بازاریابی ایمیلی

هزاران شرکت را بررسی کردند و از آنها خواستند تا مهم ترین چالش های بازاریابی ایمیلی خود را شناسایی و بیان کنند. 5 چالش برتر موارد زیر بود:

  • درست کردن داده ی ایمیل با سیستم های داده ای دیگر
  • بهبود بخشیدن تحویل دهی
  •   افزایش دادن و در عین حال نگه داشتن مخاطبان
  • دریافت نتیجه ی قابل اندازه گیری در قبال سرمایه گذاری
  • استفاده از ایمیل برای بهینه سازی قیفی

ادامه مطلب …