خرید مانگا از آمازون؛ لذت بی‌بدیل خواندن داستان‌های تصویری!

خرید مانگا از آمازون؛ لذت بی‌بدیل خواندن داستان‌های تصویری!

خرید مانگا از آمازون می‌تواند ایده خوبی برای طرفداران داستان‌های تصویری باشد. جالب است بدانید بسیاری از افراد بدون اینکه حتی نام مانگا را شنیده باشند، به آن علاقه زیادی دارند! درواقع اگر دنبال کردن داستان‌های تصویری برایتان جذاب باشد، قطعاً شما هم یکی از طرفداران مانگا هستید.

خدمات کپی‌فای در زمینه تهیه محصولات فرهنگی از خارج، صرفاً به مواردی مثل خرید کتاب از آمازون محدود نیست. ما به‌واسطه تقاضای مشتریان گرامی، خدمات دیگری را نیز ارائه می‌دهیم که خرید مانگا از آمازون یکی از آن‌هاست. کاری که با مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب مانگا از گوگل بوک و آمازون

آیا نام مانگا برایتان ناآشناست؟ شاید هم علیرغم شنیدن نام آن، اطلاعات زیادی درباره مانگا نداشته باشید. مشکلی نیست؛ در ادامه قصد داریم نکات جالبی را درباره مانگا با شما عزیزان در میان بگذاریم.

مانگا چیست؟

اصلاً مانگا چیست؟

مانگا در ساده‌ترین تعریف، همان داستان گرافیکی یا مصور است که بعضاً به آن کمیک هم می‌گویند. خاستگاه مانگا، کشور ژاپن بوده که سبک منحصربه‌فرد خود را در داستان‌سرایی ارائه می‌دهد.

مانگا در ژاپن بین کودکان و بزرگ‌سالان، محبوبیت وصف‌ناپذیری دارد و معمولاً به‌صورت هفتگی یا ماهانه در ژانرهای مختلف منتشر می‌شود. محبوبیت این داستان‌ها در ژاپن آن‌قدر زیاد است که انتشار و توزیعشان در برخی نشریات به‌صورت روزانه نیز انجام می‌گیرد. بااین‌حال، محبوبیت و فروش بالای مانگا از مرزهای ژاپن فراتر رفته؛ به‌طوری‌که مانگا تقریباً در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

این محبوبیت در وهله نخست از ماهیتِ خود مانگا نشئت می‌گیرد. چراکه دنبال کردن کمیک یا داستان‌های تصویری برای اکثر ما یک تجربه خوشایند و جالب است. به همین دلیل روزانه افراد زیادی از اقصی نقاط جهان نسبت به ثبت سفارش خرید مانگا از آمازون اقدام می‌کنند.

 

مزایای مانگا

خواندن مانگا علاوه بر اینکه به‌طور ذاتی برای اکثر افراد مفرح و لذت‌بخش است، مزایای زیادی دارد. برخی از مهم‌ترین این مزایا عبارت‌اند از:

1. به تصویر کشیدن زندگی واقعی

با وجود اینکه تخیل می‌تواند یکی از مؤلفه‌های مهم دنیای مانگا باشد ولی بسیاری از مانگاها به مسائل دنیای واقعی می‌پردازند. این واقع‌گرایی در توصیف داستان، می‌تواند بر ارتقای سطح جهان‌بینی و گسترش دایره درک مخاطب از زندگی واقعی تأثیرگذار باشد.

2. آشنایی با فرهنگ ژاپن

شناخت فرهنگ شرق دور و مخصوصاً کشورهایی مثل چین و ژاپن، برای اکثریت قاطع افراد، جذابیت زیادی دارد. ازآنجایی‌که مانگا در ژاپن متولد شده، اکثر داستان‌های آن فرهنگ و سنت مردم ژاپن را به تصویر می‌کشند. این امر علاوه بر مفرح بودن، اطلاعات مخاطبان را درباره یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های بشری، افزایش می‌دهد.

3. مرور یک اثر هنری

توصیف رسا و گیرای شخصیت‌های داستان، احساسات آن‌ها و محیط آن هم در قالب تصاویر، به معنای واقعی کلمه یک هنر فاخر است. مانگا نه‌تنها مخاطب را در محتوای جذاب خود غرق می‌کند، بلکه با هر تصویر او را به تحسینِ خالق اثر وامی‌دارد.

4. تنوع ژانر

مانگا درست مثل فیلم، ژانرهای متعدد و متنوعی دارد. این تنوع و تعدد، گزینه‌های زیادی را برای خرید مانگا از آمازون در مقابلتان می‌گذارد. ازجمله محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ژانرهای مانگا عبارت‌اند از:

  • شوجو: این ژانر که مخصوص دختران نوجوان 10 تا 18 ساله است، بیشتر به موضوعات احساسی و رمانتیک می‌پردازد.
  • کودومو: اگر قصد خرید مانگا برای کودک خردسالتان را دارید، باید در این ژانر به دنبال گزینه موردنظرتان بگردید.
  • سِینِن: مخاطب این ژانر، مردان بزرگ‌سال هستند که محتوای آن، عمدتاً ترکیبی از اکشن، خشونت و البته احساسات است.
  • جوسی: ژانری که بهترین گزینه برای بانوان بالغ و بالای 18 سال محسوب می‌شود.
  • شونن: مخاطبان این ژانر دقیقاً برعکس شوجو، پسران نوجوان 10 تا 18 سال هستند. هیجان، اکشن و ماجراجویی، ازجمله مؤلفه‌های غالب در این ژانر به شمار می‌روند.
  • و …

5. آرامش ذهن

از دیگر مزایای مانگا کمک به حفظ آرامش و کاهش استرس است. ازآنجایی‌که مانگا ژانرهای متنوعی دارد، می‌تواند مخاطبان خود را بخنداند یا برای آن‌ها منبع الهام و انگیزش باشد. اگر می‌خواهید بخندید، ژانر کمدی مانگا، سورپرایزهای زیادی برایتان در آستین دارد! خلاصه اینکه مانگا می‌تواند مخاطبانش را به قول معروف «سرِ کیف» بیاورد و ذهنشان را به شیوه‌های مختلفی آرام کند.

علاوه بر این خرید مانگا از آمازون، یک ایده خوب برای حفظ انرژی شما در طول روز است. شما هرگز از خواندن مانگا خسته نمی‌شوید. چراکه اولاً محتوای مانگا ذاتاً خسته‌کننده نیست؛ ثانیاً اکثر داستان‌های مانگا، سریال‌های دنباله‌داری هستند که بعضی از آن‌ها بعد از چند سال، هنوز هم ادامه دارند! این سریال‌ها مخاطبان خود را جادو می‌کنند و آنان را بی‌اختیار به دنبال خود می‌کشانند.

با کپی‌فای، خرید مانگا از آمازون سریع و آسان است

مشکلات خرید کتاب خارجی، در بحث خرید مانگا از آمازون هم برای خریداران ایرانی وجود دارند. در اینجا نیز مسائلی مثل نداشتن حساب ارزی یا کارت اعتباری، تحریم‌های بین‌المللی و … مسئله‌ساز هستند. بااین‌حال کپی‌فای با ورود به این زمینه، تهیه انواع مانگا را برای شما همراهان گرامی به کاری آسان و سریع تبدیل کرده است.

چه از علاقه‌مندان قدیمی مانگا باشید و چه بخواهید برای اولین بار خواندن آن را تجربه کنید، دیگر مشکلی برای تهیه آن نخواهید داشت. ما فاصله تصمیم تا عمل را برایتان کوتاه کرده‌ایم. شما می‌توانید از طریق ثبت‌نام در سامانه کپی‌فای، سفارش موردنظرتان را در آن ثبت کنید. کپی‌فای در صورت موجود بودن مانگا در آمازون و اخذ تأییدیه نهایی از شما، فرایند تهیه آن را شروع می‌کند. نهایتاً بعد از چند ساعت می‌توانید نسخه الکترونیکی مانگا را در حساب کاربری‌تان دانلود کنید.

علیرغم اینکه امکان خرید نسخه چاپی مانگا نیز وجود دارد، اما اکثر کاربران ایرانی تهیه ورژن‌های الکترونیکی را ترجیح می‌دهند. نسخه‌های الکترونیکی، قیمت کمتری در مقایسه با نسخه‌های چاپی دارند؛ علاوه بر این، ورژن الکترونیکی مانگا همان مزایای کتاب‌های الکترونیکی را به خوانندگان ارائه می‌دهد؛ مزایایی که به نوبه خود، نقش پررنگی در افزایش هر چه بیشترِ محبوبیت مانگای الکترونیکی ایفا می‌کنند.

قیمت مانگا در آمازون؛ با کپی‌فای ارزان‌تر از همه جا بخرید!

قیمت خرید مانگا از آمازون در قالب نسخه‌های الکترونیکی مثل کیندل، معمولاً بین 5 تا 10 دلار است. بااین‌حال، کپی‌فای به‌واسطه همکاری با انتشارات خارجی و به پشتوانه‌ی اعتبار بین‌المللی برند خود، آن را با قیمت بسیار کمتری برای شما تهیه می‌کند. خریداران با ثبت سفارش خرید مانگا در سامانه کپی‌فای، می‌توانند مشمول بهره‌مندی از تخفیف قابل‌توجه شوند. نرخ این تخفیف گاهی آن‌قدر فوق‌العاده است که کپی‌فای یک مانگای کیندلِ 8 دلاری را با قیمتی کمتر از 1 دلار برایتان تهیه می‌کند!

خلاصه اینکه دنیای مانگا، عالم دیگری دارد که با ورود به آن، لذت شکل متفاوتی از مطالعه را تجربه می‌کنید. اگر تا امروز میانه‌ای با خواندن مانگا نداشته‌اید، شک نکنید که ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد. پس بهتر است همین حالا با ورود به سامانه و ثبت سفارش خرید مانگا از آمازون، سیر و سیاحت در این عالم گیرا، سرگرم‌کننده و اسرارآمیز را تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *