خرید کتاب الکترونیکی از آمازون

خرید کتاب الکترونیکی از آمازون را ارزان و آسان تجربه کنید

شاید باور نکنید ولی خرید کتاب الکترونیکی از آمازون می‌تواند از آب خوردن هم آسان‌تر باشد. درواقع خدمات ویژه کپی فای ، دسترسی کاربران ایرانی به نسخه‌های الکترونیکی کتب مختلف در کتاب‌فروشی آمازون را امکان‌پذیر ساخته است.

به‌عنوان یک استاد دانشگاه، محقق، دانشجو یا مترجم احتمالاً گذرتان زیاد به کتاب‌های خارجی می‌افتد. کتاب‌هایی که خرید نسخه چاپی آن‌ها در ایران، ناممکن است و از این رو، راهی جز تهیه نسخه الکترونیکی آن‌ها باقی نمی‌ماند. در این مطلب می‌خواهیم به صفر تا صد مسیر خرید کتاب الکترونیکی از آمازون نگاهی داشته باشیم و نکات مفیدی را در این خصوص با شما عزیزان در میان بگذاریم. پس اگر شما هم به نحوی از انحاء، به کتاب‌های خارجی نیاز دارید یا ممکن است نیاز پیدا کنید، مطمئن باشید از همراهی با این مطلب ضرر نمی‌کنید!

خرید کتاب الکترونیکی از آمازون؛ جوابی آسان برای مسئله‌ای سخت!

همان‌طور که گفتیم، نسخه چاپی بسیاری از کتب خارجی در بازار ایران وجود ندارد. این بدان معناست که نمی‌توانید به روش‌های سنتی به محتوای کتاب موردنظرتان دسترسی داشته باشید. خرید کتاب خارجی چاپی از طریق واسطه‌ها هم دردسرهای خودش را دارد و به ریسک و زحمتش نمی‌ارزد. البته کپی فای با ارائه خدمات خرید کتاب چاپی از آمازون، یک راه مطمئن را برای این منظور پیش پای کاربران خود قرار داده؛ بااین‌حال، قیمت بالای کتاب‌های چاپی و همین‌طور زمان انتظارِ حدوداً یک ماهه برای دریافت آن‌ها، می‌تواند برای برخی افراد مسئله‌ساز باشد.

در چنین شرایطی، خرید کتاب الکترونیکی از آمازون یک راهکار ایده‌آل است. ظهور کتاب‌های الکترونیکی و مزایای منحصربه‌فردی که دارند، آن‌ها را به یک آلترناتیو کارآمد برای کتاب‌های فیزیکی تبدیل کرده است. برخی از مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

  • قابلیت ذخیره‌سازی آسان روی حافظه گوشی، کامپیوتر، لپ‌تاپ و …
  • پرتابل بودن
  • امکان دسترسی به محتوای کتاب‌ها در جا و هر زمان
  • عدم آسیب‌پذیری در برابر عواملی مثل پارگی، کثیفی، خیس شدن و …
  • عدم اِشغال فضای فیزیکی و صرفه‌جویی مکانی
  • قیمت به‌مراتب ارزان‌تر در مقایسه با نسخه‌های فیزیکی

با وجود همه مزایای مذکور، هنوز یک مشکل دیگر باقی مانده و آن نحوه خرید کتاب از آمازون است. برای خرید محصولات مختلف ازجمله کتاب از فروشگاه‌هایی مثل آمازون، باید مبلغ آن‌ها را به دلار پرداخت کنید. این همان نقطه‌ای است که ادامه فرایند خرید را برای کاربران ایرانی غیرممکن می‌کند. زیرا پرداخت وجه محصول، مستلزم داشتن حساب ارزی است و اکثریت قاطع هم‌وطنان، فاقد چنین شرایطی هستند.

خوشبختانه کپی فای سازوکاری در نظر گرفته که شما عزیزان را از شر دردسرهایی از این دست خلاص می‌کند!

نسخه‌های الکترونیکی کتاب

نوع نسخه الکترونیکی توضیحات
PDF فایل‌های PDF یکی از رایج‌ترین انواع نسخه‌های الکترونیکی کتاب هستند. این فرمت قابلیت نمایش و چاپ را دارد و به صورت ثابت است.
EPUB فرمت EPUB برای کتب الکترونیکی به کار می‌رود و قابلیت سفارشی‌سازی متن و قالب‌بندی را فراهم می‌کند. بیشتر دستگاه‌های خواننده کتاب این فرمت را پشتیبانی می‌کنند.
MOBI MOBI نیز یک فرمت شناخته‌شده برای کتب الکترونیکی است که بیشتر در دستگاه‌های کیندل استفاده می‌شود.
AZW این نیز یک فرمت خاص برای دستگاه‌های کیندل است که توسط امازون توسعه داده شده است. به طور کلی شباهت زیادی به فرمت MOBI دارد.
HTML فایل‌های HTML معمولاً برای کتبی استفاده می‌شوند که نیاز به تعامل بیشتر کاربر با متن دارند. این فرمت معمولاً قابلیت اضافه کردن لینک‌ها، تصاویر و سایر محتویات چندرسانه‌ای را دارد.

خرید کتاب الکترونیکی از آمازون در چند دقیقه!

موضوعاتی مثل ثبت‌نام در سایت آمازون، جستجوی کتاب‌های دلخواهتان و پرداخت دلاری را کاملاً فراموش کنید. انجام تمام این کارها را یکجا به کپی فای بسپارید!

آنچه شما باید برای خرید کتاب انجام دهید ثبت‌نام در سامانه کپی فای و ثبت عنوان درخواستی‌تان است. کل این فرایند 5 دقیقه هم زمان نمی‌برد. از آنجا به بعد این ما هستیم که سفارشتان را پیگیری می‌کنیم و لینک دانلود کتاب را حاضر و آماده در اختیارتان قرار می‌دهیم.

بگذارید فرایند خرید کتاب از آمازون با کپی فای را در چند مرحله آسان خلاصه کنیم:

  • با ایجاد حساب کاربری در سامانه کپی فای، به جامعه بزرگ کاربران ما می‌پیوندید
  • بعد از ورود به پنل کاربری و در بخش سفارش کتاب، عنوان موردنظرتان را ثبت می‌کنید
  • ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارش ثبت‌شده رسیدگی کرده و اقدامات لازم را برای تهیه آن در دستور کار قرار می‌دهیم
  • کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و شما را از قیمت کتاب و همین‌طور ورژن‌های مختلفی که احتمالاً از نسخه الکترونیک آن وجود دارد، مطلع می‌کنند و بعد از تأیید نهایی شما، آن را تهیه می‌کنند
  • شما با شارژ حساب کاربری‌تان به ریال، هزینه خرید کتاب الکترونیکی از آمازون را پرداخت می‌کنید
  • درنهایت ظرف 24 تا 48 ساعت و گاهی حتی کمتر، می‌توانید فایل کتاب را از پنل کاربری خود دانلود کنید

خرید کتاب آمازون، آسان‌تر از این نمی‌شود؛ درواقع ما همواره تلاش می‌کنیم چالش‌های سخت را برای جامعه کاربری بزرگ و فرهیخته‌ی کپی فای آسان کنیم.

خرید کتاب الکترونیکی از آمازون با تخفیف باورنکردنی

حالا که ظاهراً تمام موانع خرید کتاب الکترونیکی از آمازون رفع شده‌اند، قیمت کتاب‌ها هنوز می‌تواند یک مسئله باشد.

خرید یک کتاب 5 دلاری تا همین چند ماه قبل، موضوع خاصی نبود؛ ولی با جهش عجیب‌وغریب قیمت دلار، حالا 5 دلار هزینه قابل‌توجهی است. کپی فای در این خصوص هم سعی کرده حتی‌الامکان کار را برای کاربرانش آسان کند. ما برای بسیاری از کتاب‌های الکترونیکی آمازون، تخفیفی فوق‌العاده و باورنکردنی را در نظر گرفته‌ایم. تخفیفی که به‌واسطه آن می‌توانید یک کتاب را با پرداخت فقط 5 تا 20 درصد قیمت اصلی آن خریداری کنید. این یعنی 80 تا 95 درصد تخفیف که خرید کتاب را برایتان به تجربه‌ای شبیه به دانلود رایگان کتاب از آمازون تبدیل می‌کند.

قبل از خرید کتاب از آمازون باید بدانید که…

قبل از اقدام برای خرید کتاب الکترونیکی از آمازون لازم است بدانید که یک عنوان خاص ممکن است در ورژنهای الکترونیکی مختلفی موجود باشد. مثلاً برخی کتاب‌ها از نوع کیندل و برخی دیگر از نوع epub هستند.

کتاب‌های پی‌دی‌اف نیز یکی دیگر از رایج‌ترین انواع کتاب الکترونیکی به شمار می‌روند که شاید بهتر آن‌ها را بشناسید. ولی پی‌دی‌اف‌ها نیز خود نسخه‌های گوناگونی دارند؛ یک کتاب پی‌دی‌اف می‌تواند از قابلیت تعاملی برخوردار باشد؛ به این معنا که شما می‌توانید متون آن را کپی کرده یا درون خود فایل به جستجوی واژه‌ها و عبارات موردنظرتان بپردازید. ولی برخی پی‌دی‌اف‌ها فاقد این ویژگی هستند. همه این نکات می‌توانند به نوبه خود بر تصمیم‌گیری شما در خرید کتاب الکترونیکی تأثیرگذار باشند.

دانلود رایگان کتاب از آمازون

ما در کنار امکان خرید کتاب الکترونیکی از آمازون، دانلود کتاب رایگان از آمازون را نیز برای شما مقدور ساخته‌ایم. کپی فای فهرستی ایجاد کرده که آن را با اضافه کردن عناوین رایگان کتاب در آمازون دائماً به‌روز می‌کند. درنتیجه کاربران کپی فای می‌توانند بدون حتی یک ریال پرداخت هزینه، به بسیاری از کتاب‌ها دسترسی داشته باشند.

برای بهره‌مندی از امکان دانلود رایگان، فقط باید در ایمیل لیست کپی فای ثبت‌نام کنید. بعد از انجام این کار به‌صورت دوره‌ای و از طریق ایمیل، فهرستی از کتاب‌های الکترونیک رایگان را به همراه لینک دانلود آن‌ها دریافت خواهید کرد.

تنها چند کلیک تا خرید کتاب الکترونیکی از آمازون فاصله دارید!

اگر به دنبال راهی بی‌دردسر و ارزان برای خرید کتاب الکترونیکی از آمازون هستید، کپی فای یک نسخه تضمینی ارائه می‌کند. بنابراین فقط باید با چند کلیک ساده به جمع کاربران ما ملحق شده و از آپشنهای کاربردی کپی فای برای تهیه کتاب استفاده کنید.

شایان‌ذکر است که خدمات ما فقط به خرید کتاب خارجی از آمازون محدود نمی‌شود؛ بلکه برای خرید کتاب از فروشگاه‌های دیگری نظیر eBay و گوگل بوک نیز می‌توانید از طریق پلتفرم کپی فای اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.