خرید ارزان کتاب از آمازون

خرید ارزان کتاب از آمازون؛ از ایده تا عمل!

خرید ارزان کتاب از آمازون یک مزیت ارزشمند است. ارزش چنین فرصتی مخصوصاً در این آشفته‌بازار ارز که قیمت دلار مرتباً بالا می‌رود، بیشتر به چشم می‌آید. اگر در جستجوی کتابی باشید که نتوانید آن را از فروشگاه‌های ایرانی تهیه کنید، آخرین و تنها راه شما تهیه اینترنتی آن کتاب از فروشگاه‌های خارجی است. در بحث خرید کتاب خارجی، آمازون اولین گزینه‌ای است که به ذهن خطور می‌کند. پس اگر قصد خرید اینترنتی کتاب از آمازون را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب از گوگل بوک و آمازون

 


ورود به صفحه خرید کتاب از آمازون و سفارش آنلاین نسخه الکترونیکی کتاب مطلوبتان


چطور از آمازون کتاب بخریم؟

برای خرید کتاب از سایت آمازون دو راه وجود دارد. در راه اول، شما به کمک یک واسطه، نسخه چاپی کتاب را تهیه می‌کنید. درواقع کتاب درخواستی باید فاصله‌ای دور (از آمریکا تا ایران) را در چند مرحله طی کند تا به دست شما برسد. بزرگ‌ترین مزیت این روش، دسترسی به ورژن فیزیکی کتاب و تجربه حس واقعی کتاب خواندن است. بااین‌حال، چالش‌های این انتخاب، بسیاری از مشتریان را از سفارش نسخه چاپی کتاب منصرف می‌کند. زمان طولانی تحویل کتاب و از آن مهم‌تر، قیمت بالای نسخه‌های چاپی که با نرخ روز دلار، سر به فلک می‌کشند، دو عاملی هستند که شاید شما را نیز از تصمیم خرید کتاب چاپی از آمازون منصرف کنند. البته که در صورت تمایل شما، کپی فای نسخه چاپی کتاب درخواستی‌تان را از آمازون با کیفیت اورجینال تهیه خواهد کرد.

دومین گزینه، تهیه نسخه الکترونیکی کتاب است که فرصتی عالی را برای خرید ارزان کتاب از آمازون در اختیارتان قرار می‌دهد. البته به شرطی که یک مرجع معتبر مثل کپی فای را برای این کار انتخاب کنید. خرید کتاب الکترونیکی در کنار مزایای کاربردی زیادی که قبلاً درباره آن‌ها صحبت کرده‌ایم، از نظر اقتصادی نیز یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه است. کتاب‌های الکترونیکی نسبت به کتاب‌های چاپی به شکل قابل‌توجهی ارزان‌تر هستند. حالا تصور کنید یک تخفیف ویژه چگونه می‌تواند بهای تمام‌شده کتاب را برایتان پایین‌تر بیاورد؟

کپی فای و لذت خرید ارزان کتاب از آمازون

کپی فای به‌عنوان مرجع تهیه کتاب از خارج، مزایای ویژه‌ای را به کاربران و مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما در راستای عمل به یکی از مهم‌ترین رسالت‌های فرهنگی مجموعه کپی فای تلاش می‌کنیم ضمن تسهیل دسترسی شما فرهیختگان گرامی به عناوین موردنظرتان، هزینه تهیه کتاب از خارج را نیز تا حد امکان برایتان کاهش دهیم.

به‌منظور تحقق این هدف، کپی فای بسیاری از نسخه‌های الکترونیکی عناوین موجود در آمازون را با تخفیفی استثنایی و باورنکردنی تقدیمتان می‌کند. ما برای برخی کتاب‌های الکترونیکی، بازه‌ی تخفیف 80 الی 95 درصدی را در نظر گرفته‌ایم. تخفیفی که با توجه به شرایط فعلی، هزینه خرید کتاب را آن‌قدر پایین می‌آورد که اغراق نیست اگر آن را یک خرید تقریباً رایگان بدانیم.

بگذارید با یک مثال، موضوع خرید ارزان کتاب از آمازون را روشن‌تر کنیم. فرض کنید قیمت نسخه چاپی کتاب X در آمازون 30 دلار باشد. خرید این کتاب با برآورد تقریبی نرخ دلار و احتساب هزینه پُست، نزدیک 2 میلیون تومان برایتان آب می‌خورد. پرداخت چنین مبلغی برای کتاب، شاید خارج از توان اقتصادی بسیاری از خریداران ایرانی باشد. ولی همان‌طور که گفتیم، با تهیه نسخه الکترونیکی می‌توانید تا حد زیادی هزینه خرید کتاب از آمازون را کاهش دهید.

قیمت اکثر کتاب‌های الکترونیکی آمازون در رنج 4 الی 15 دلار و میانگین قیمت حدود 11 دلار است. در حالت بدبینانه، حتی اگر قیمت کتاب در آمازون 15 دلار باشد، تا اینجا توانسته‌اید 50% در هزینه خرید کتاب صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این، دیگر به پرداخت هزینه سنگین بابت پست کتاب هم نیازی نیست. حالا اگر فرض کنیم تخفیف ویژه کپی فای برای آن کتاب 15 دلاری، 90% باشد می‌توانید کتاب را با فقط 1.5 دلار خریداری کنید. حالا کتابی را که خرید آن برایتان حدود 2 میلیون تومان هزینه داشت، با قیمتی کمتر از 200 هزار تومان تهیه می‌کنید. این یعنی لذت تجربه‌ی واقعی خرید ارزان کتاب از آمازون!

خرید کتاب الکترونیکی از آمازون به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر لمس ورق‌های کتاب چاپی و استشمام بوی کاغذ معیار چندان مهمی برایتان نباشد، کتاب الکترونیکی انتخاب مناسبی برای شماست. نسخه‌های الکترونیکی، در عین ارائه‌ی کامل محتوای چاپی، مزایای جانبی متعددی دارند که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • عدم اِشغال فضا
  • سهولت ذخیره‌سازی و جابه‌جایی
  • دسترسی آسان به محتوای کتاب در همه شرایط
  • عدم آسیب‌پذیری در مقابل عوامل محیطی
  • قیمت کمتر
  • و …

ترجیح نسخه الکترونیکی به نسخه چاپی کتاب، گاهی یک انتخاب و گاهی یک اجبار است. شاید گمان کنید تعیین‌کننده‌ترین عامل در تصمیم‌گیری، قیمت کتاب باشد. شکی نیست که اگر خرید کتاب چاپی از آمازون از نظر اقتصادی برایتان سنگین باشد، خرید کتاب الکترونیکی گزینه بهتری خواهد بود. ولی گاهی این فوریتِ دسترسی به کتاب است که شما را به انتخاب نسخه الکترونیکی وادار می‌کند. بسیاری از اساتید دانشگاه، دانشجویان، محققان و مخصوصاً مترجمانی که با کتاب‌های خارجی سروکار دارند، اهمیت عامل زمان را در خرید کتاب خارجی از آمازون خیلی خوب درک می‌کنند. گاهی تأخیر در دسترسی به محتوای کتاب می‌تواند یک پروژه تحقیقاتی را با بن‌بست مواجه کند یا فرصت طلایی ترجمه عناوین جدید را از دست یک مترجم بپراند. بنابراین زمانی که فوریت دسترسی به محتوا، معیار و اولویت اصلی شما در خرید کتاب باشد، چاره‌ای جز انتخاب نسخه الکترونیکی باقی نمی‌ماند.

ازآنجایی‌که این اجبار، صرفه‌جویی اقتصادی چشمگیری را برایتان به همراه دارد، می‌توانیم آن را یک توفیق اجباری بدانیم!

خرید ارزان کتاب از آمازون

با خرید ارزان کتاب از آمازون فقط چند کلیک فاصله دارید!

همان‌طور که گفتیم یکی از شاخص‌ترین خدمات کپی فای، خرید ارزان کتاب از فروشگاه‌های بین‌المللی مانند آمازون است. لازمه‌ی استفاده از این خدمت ارزنده، عضویت در سامانه کپی فای است. شما می‌توانید همین حالا و ظرف کمتر از یک دقیقه عضو جدید خانواده کپی فای باشید و فقط با چند کلیک، نسبت به سفارش کتاب خارجی موردنظر خود اقدام کنید.

شایان‌ذکر است که یک کتاب می‌تواند نسخه‌های الکترونیکی مختلفی داشته باشد. مثلاً ممکن است همه یا یکی از ورژن های کیندل، epub یا پی‌دی‌اف از کتاب در آمازون موجود باشد. در چنین حالتی، کارشناسان ما این مطلب را با شما در میان می‌گذارند و ورژن انتخابی شما را تهیه می‌کنند.

در اغلب مواقع، تنها چند ساعت بعد از ثبت سفارش، لینک دانلود کتاب درخواستی در پنل کاربری شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با یک کلیک و ظرف چند ثانیه به محتوای کتاب دسترسی پیدا کنید. در این روشِ خرید، نیازی به پرداخت وجه کتاب به دلار نیست و شما می‌توانید با شارژ ریالی حسابتان به اندازه مبلغ خرید کتاب، هزینه آن را بپردازید.

همین حالا به جامعه کاربران ما بپیوندید و از شرایط استثنایی خرید ارزان کتاب از آمازون بهره‌مند شوید.

 

جمع بندی:

خرید ارزان کتاب از آمازون، با توجه به نوسانات بازار ارز و قیمت دلار، یک مزیت ارزشمند به نظر می‌رسد. آمازون به عنوان یکی از اولین گزینه‌های خرید کتاب خارجی مطرح می‌شود، اما دو راه برای این خرید وجود دارد: تهیه نسخه چاپی با کمک واسطه و یا خرید نسخه الکترونیکی. خرید نسخه الکترونیکی، علاوه بر سهولت دسترسی، از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. خدماتی مانند کپی فای امکان تخفیف‌های ویژه را فراهم می‌کنند که می‌تواند هزینه خرید را به شکل چشمگیری کاهش دهد. برای افرادی که اهمیت زمان و ارزش هزینه را در نظر می‌گیرند، خرید نسخه الکترونیکی توصیه می‌شود. در کل، با خرید ارزان کتاب از آمازون، به تجربه‌ی مطالعه کتاب با هزینه مناسبی دست خواهید یافت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *