کتاب خارجی ارزان‌تر از همه جا با ۹۵ درصد تخفیف

خرید کتاب خارجی ارزان تر از همه جا با ۹۵ درصد تخفیف

خرید کتاب خارجی ارزان را می‌توانیم یکی از دغدغه‌های پژوهشگران، مترجمان و اساتید ایرانی بدانیم. با افزایش قیمت دلار، هزینه تمام‌شده یک کتاب خارجی نیز بالا می‌رود. البته مشکلات، صرفاً به قیمت کتاب محدود نمی‌شود. هزینه خرید این کتاب‌ها یک روی سکه و پیدا کردنشان روی دیگر سکه است. درواقع گاهی اوقات مسئله اصلی، عدم دسترسی به کتاب‌های خارجی و درنتیجه عدم امکان تهیه آن‌هاست. با در نظر گرفتن مجموعه این مشکلات، کپی‌فای خرید کتاب خارجی ارزان را برای همه ایرانیان مقدور ساخته است. در ادامه ضمن بررسی مهم‌ترین ملاحظات مربوط به خرید کتاب خارجی، به گزینه‌های در دسترس نگاهی خواهیم داشت.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب خارج از کشور

خرید کتاب خارجی ارزان‌تر از همه جا با ۹۵ درصد تخفیف

خرید کتاب خارجی و امان از این همه مشکل!

دلایل زیادی می‌توانند خرید کتاب خارجی را برای شما به یک موضوع مهم تبدیل کنند. مترجمی که ماه‌ها برای انتشار یک عنوان جذاب، انتظار می‌کشد؛ یا پژوهشگری که برای تکمیل فرایند تحقیق خود درصدد دسترسی به یک رفرنس خارجی معتبر است. این پژوهشگر می‌تواند یک دانشجوی فوق‌لیسانس یا دکترا و همین‌طور یک استاد دانشگاه باشد. علاوه بر این، بسیاری از رمان‌ها یا کتاب‌های علمی و انگیزشی خارجی، مشتاقان زیادی در ایران دارند؛ مشتاقانی که برای دسترسی به‌عنوان محبوب خود لحظه‌شماری می‌کنند.

با توجه به این توضیحات، افراد انگیزه‌ها و دلایل متفاوتی برای خرید کتاب خارجی ارزان دارند؛ اما همه آن‌ها در این راه با یک چالش مشترک روبرو می‌شوند.

اولین مسئله در بحث خرید کتاب‌های خارجی، موجود نبودن آن‌ها در کتاب‌فروشی‌های فیزیکی و آنلاین است. البته شاید عناوین مشهور را بتوانید در اینترنت به‌صورت پی‌دی‌اف یا کیندل پیدا و دانلود کنید. ولی بسیاری از این فایل‌های قابل دانلود، یا ناقص هستند یا کیفیت چندان خوبی ندارند.

اگر بخت، یاری کند و فایل کتاب موردنظر را پیدا کنید که فبه المراد! در غیر این صورت راهی جز خرید کتاب از خارج کشور برایتان باقی نمی‌ماند. برای این منظور باید نسبت به خرید کتاب خارجی از آمازون یا فروشگاه‌های مشابه نظیر eBay اقدام کنید.

اگر مسئله را حل‌شده فرض کرده‌اید، دست نگه دارید؛ ماجرا تازه شروع شده! خرید کتاب از آمازون هیچ شباهتی به خرید محصول از دیجی‌کالا و سایت‌های داخلی دیگر ندارد. برای این کار علاوه بر داشتن حساب ارزی، باید مبلغ خرید کتاب را از راه‌هایی مثل ویزا کارت، مستر کارت و … پرداخت کنید. به نظر شما چند درصد از خریداران ایرانی، واجد چنین شرایطی هستند؟ حتی اگر هم از این نظر مشکلی نداشته باشید، تحریم‌های سفت‌وسخت علیه سیستم مالی ایران را چطور دور می‌زنید؟!

و نهایتاً می‌رسیم به موضوع قیمت کتاب… خرید کتاب خارجی ارزان برای خریدار ایرانی با درآمد ریالی چطور ممکن است؟ آیا برای عبور از این همه مانع، راهی وجود دارد…؟

خرید کتاب خارجی ارزان را از کپی‌فای بخواهید

اگر شما هم مدت‌هاست به دنبال کتاب خارجی خاصی می‌گردید، بعید نیست ناامید شده باشید. چالش‌هایی که در این مسیر با آن‌ها روبرو می‌شوید آن‌قدر زیاد هستند که بسیاری از افراد قید مواجهه با آن‌ها را می‌زنند. البته اگر خرید یک کتاب ضرورت داشته باشد، خریدار ناچار است به هر طریقی آن را تهیه کند. طوری که گاهی هزینه قابل‌توجهی را بابت تهیه آن پرداخت می‌کند. هزینه‌ای که با قیمت واقعی کتاب هیچ تناسبی ندارد.

خلاصه اینکه خرید کتاب خارجی ارزان تا حدی به یک معادله چند مجهولی شبیه است. معادله‌ای که شاید شما هم ایده مشخصی برای حل کردن آن نداشته باشید. اما کپی‌فای حل این معادله را برایتان آسان می‌کند.

آیا می‌دانید از طریق عضویت در سامانه کپی‌فای می‌توانید کتاب خارجی موردنظرتان را ظرف چند دقیقه سفارش دهید؟ آیا می‌دانید کپی‌فای تهیه کتاب را از لحظه ثبت سفارش توسط شما تا دریافت فایل آن ظرف تنها چند ساعت انجام می‌دهد؟ بله به همین راحتی!

تنها زحمت شما ثبت سفارش خرید کتاب خارجی در سامانه کپی‌فای با چند کلیک است. بعد از آن فقط باید اندکی منتظر بمانید تا فایل کتاب را با بهترین کیفیت ممکن دریافت کنید. بسته به موجود بودن ورژن‌های مختلف یک کتاب الکترونیکی، شما می‌توانید آن را به‌صورت کیندل یا پی‌دی‌اف دانلود کنید. ازآنجایی‌که کتاب‌های پی‌دی‌اف محبوبیت بیشتری دارند ما قبلاً در مطلب خرید PDF از آمازون، ضمن معرفی مزایای این کتاب‌ها، انواع آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

تنها سرعت و سهولت در تهیه کتاب‌های خارجی نیستند که کپی‌فای را در این زمینه به برندی متمایز تبدیل می‌کنند. قیمت کتاب خارجی نیز برای خریدار اهمیت بسیار زیادی دارد؛ اینجاست که کپی‌فای به شعار خرید کتاب خارجی ارزان، رنگ واقعیت زده است.

خرید کتاب خارجی ارزان؛ تنها با پرداخت 5% قیمت واقعی کتاب!

پرداخت تنها 5% از قیمت واقعی کتاب یعنی خرید کتاب خارجی ارزان با 95% تخفیف! شاید بگویید مگر چنین چیزی امکان دارد؟ چراکه نه؟! کپی‌فای امکان خرید کتاب‌های خارجی با این نرخ تخفیف استثنایی را برای کاربران خود مقدور ساخته است.

در حالت معمول شما باید برای خرید کتاب الکترونیکی از آمازون بین 1 تا 15 دلار پول بدهید. اگر میانگین را 7 دلار فرض کنیم، معنایش این است که خرید کتاب برایتان حدود 200 هزار تومان آب می‌خورد! پرواضح است که پرداخت چنین مبلغی برای اکثر هم‌وطنان توجیه‌پذیر نیست و به‌سختی می‌توان با آن کنار آمد. ولی کپی‌فای شرایطی را فراهم آورده که شما عزیزان بتوانید همان کتاب 7 دلاری را با 0.35 دلار خریداری کنید. رقمی کمتر از نیم دلار که تقریباً معادل با 10 هزار تومان است!

شاید بپرسید خرید کتاب خارجی ارزان با چنین تخفیفی چطور ممکن است؟ در جواب باید گفت که اعتبار بین‌المللی برند کپی‌فای، زمینه‌ساز برقراری روابط نزدیکی با انتشارات و فروشگاه‌های کتاب خارجی می‌شود. این روابط در کنار برخی همکاری‌ها و تعاملات کپی‌فای در عرصه بین‌المللی، برای این مجموعه، نوعی اعتبار و اصطلاحاً «کردیت» ایجاد می‌کند. به لطف این اعتبار، کپی‌فای انواع کتاب‌های خارجی را با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت برای مشتریان خود تهیه می‌کند. ناگفته نماند که تهیه سفارش خریداران گرامی به‌صورت مستقیم و بدون هرگونه واسطه از خارج صورت می‌پذیرد. این نکته‌ای ظریف و درعین‌حال مهم است که باعث کاهش قیمت تمام‌شده کتاب برای مشتری می‌شود. این عوامل در کنار هم، کپی‌فای را به بزرگ‌ترین مرجع خرید کتاب خارجی ارزان در ایران تبدیل کرده‌اند. عنوانی که آن را تا حد زیادی، مدیون اعتماد شما هستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

خرید کتاب خارجی چاپی و صوتی! چراکه نه؟!

ممکن است به هر دلیلی، خرید ورژن الکترونیکی یک کتاب خارجی، مطلوبتان نباشد. برخی خریداران، ورژن چاپی و برخی دیگر ورژن صوتی یک کتاب را به ورژن کیندل یا پی‌دی‌اف آن ترجیح می‌دهند. کپی‌فای برای این دسته از خریداران گرامی نیز خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

خرید کتاب خارجی چاپی، مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است. علاوه بر این، تا رسیدن ورژن چاپی کتاب موردنظر شما از آمریکا، باید مدتی صبر کنید. اگر مشکلی از نظر قیمت این کتاب‌ها ندارید یا با فوریت زمانی روبرو نیستید، کپی‌فای آماده پاسخگویی به سفارش شماست. اگر هم از علاقه‌مندان کتاب‌های شنیداری هستید، مطلب خرید کتاب صوتی از آمازون را بخوانید.

خلاصه اینکه کپی‌فای مسئله خرید کتاب خارجی ارزان را یک بار برای همیشه حل کرده؛ با ثبت‌نام در سامانه و افزایش موجودی حساب، هر چه سریع‌تر نسبت به سفارش کتاب دلخواهتان اقدام کنید. ما کتاب درخواستی‌تان را در کوتاه‌ترین زمان به دستتان خواهیم رساند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *