خرید کتاب از ای بی Ebay

خرید کتاب از ebay در کمتر از 24 تا 28 ساعت

 

فرایند سفارش و خرید کتاب

آدرس ثبت نام: https://panel.copify.ir/books

خرید کتاب از eBay هم درست مثل آمازون یا گوگل بوک برای کاربران ایرانی یک چالش بزرگ است. تحمیل تحریم‌های بین‌المللی و ضرورت داشتن حساب ارزی برای پرداخت وجه کتاب، انجام این کار را به امری تقریباً محال تبدیل کرده‌اند. بااین‌حال باید اذعان کرد که خرید کتاب مخصوصاً کتاب‌های خارجی می‌تواند یک نیاز مبرم باشد. نیازی که اهالی علم و مطالعه ازجمله پژوهشگران، اساتید دانشگاه و مترجمان آن را بهتر احساس می‌کنند.

آیا خرید کتاب از ای بی برای شما هم مسئله‌ی بغرنجی شده؟ نگران نباشید! به کمک کپی‌فای هر عنوانی را که بخواهید می‌توانید از eBay تهیه کنید.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب از ebay و Amazon

خرید کتاب چاپی از eBay

وجود نسخه‌های الکترونیک، فرایند دسترسی به محتوای کتب خارجی را آسان کرده‌اند. ولی اگر این نسخه‌ها پاسخگوی نیاز شما نباشند، راهی جز خرید کتاب چاپی از eBay باقی نمی‌ماند.

ازآنجایی‌که بسیاری از کتب خارجی در کتاب‌فروشی‌ها و کتابخانه‌های ایران پیدا نمی‌شوند، باید آن‌ها را از خارج کشور تهیه کنید. این کار را به دو شکل می‌توان انجام داد:

  •       خرید از طریق واسطه‌ها
  •       خرید از طریق eBay یا فروشگاه‌های بین‌المللی مشابه مانند آمازون و گوگل بوک

خرید کتاب خارجی از طریق واسطه‌ها آن‌قدر می‌تواند پردردسر باشد که پیشنهاد می‌کنیم حتی به آن فکر هم نکنید! بنابراین راه دوم باقی می‌ماند.

ولی راه دوم هم چالش‌ها و موانع خاص خودش را دارد. به‌عنوان مثال، eBay محصولات خود را به ایران ارسال نمی‌کند و مسئله‌ی داشتن حساب ارزی هم کماکان به قوت خود باقی است.

در چنین شرایطی واضح است که به‌تنهایی نمی‌توانید مسئله را حل کنید. ولی ورود کپی‌فای به ماجرای خرید کتاب از eBay ورق را برمی‌گرداند. به این ترتیب دیگر نیازی به درگیر شدن شما با فرایند تهیه کتاب نیست. فقط باید سفارش کتاب درخواستی را در سامانه ثبت کنید و بعد از پرداخت وجه، برای دریافت آن منتظر بمانید. کپی‌فای کتاب چاپی موردنظر شما را مستقیماً از EBay تهیه کرده و آن برایتان را آمریکا به ایران می‌فرستد. این فرایند ارسال حدود 1 ماه زمان می‌برد و آنچه تحویل می‌گیرید، ورژن نو و اورجینال کتاب است که عطر تازگی صفحاتش مشامتان را نوازش می‌دهد!

البته سفارش نسخه چاپی فقط یکی از راه‌های خرید کتاب از eBay است. راه‌های دیگری هم وجود دارند که دسترسی سریع‌تر به کتاب را برایتان امکان‌پذیر می‌سازند.

خرید کتاب الکترونیکی از eBay

خرید کتاب از eBay در قالب نسخه‌های الکترونیکی، فرایندی سریع‌تر و آسان‌تر است. در چنین حالتی دیگر نیاز به انتظار طولانی نیست و می‌توانید پس از خرید کتاب، سریعاً فایل مربوط به آن را دانلود کنید.

در اینجا دیگر موضوع تحریم و عدم سرویس‌دهی به ایران مطرح نیست. چراکه اساساً هیچ محصول فیزیکی وجود ندارد که بحث ارسال آن به ایران مطرح باشد. تنها چالش بزرگ در این روشِ خرید کتاب از eBay بحث پرداخت وجه کتاب است. همان‌طور که می‌دانیم اکثر کاربران ایرانی، حساب ارزی ندارند. درنتیجه ازآنجایی‌که امکان پرداخت وجه به ریال و تکمیل فرایند خرید وجود ندارد، دانلود کتاب از eBay امکان‌پذیر نخواهد بود. ولی باز هم جای نگرانی نیست. کپی‌فای در اینجا هم به بهترین شکل ممکن به یاری مشتریان خود می‌شتابد.

ما فرایند خرید کتاب الکترونیکی از eBay را در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان می‌رسانیم. تنها باید سفارش خود را در سامانه ثبت نموده و بعد از تأیید، بین 24 تا 48 ساعت فایل مربوط به کتاب را دانلود کنید.

توجه داشته باشید که برخی کتاب‌های الکترونیکی ممکن است در فرمت‌های مختلفی موجود باشند. epub، کیندل و پی‌دی‌اف سه فرمت رایج و پرطرفدار هستند که انتخاب آن‌ها به ترجیح و نیاز شما بستگی دارد. از میان این سه نوع کتاب، پی‌دی‌اف‌ها محبوبیت بیشتری دارند که آن‌ها نیز انواع مختلفی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطلب خرید پی‌دی‌اف از آمازون را بخوانید.

به‌طور کلی اگر خرید ورژن چاپی کتاب ضروری نباشد پیشنهاد ما این است که نسخه الکترونیکی آن را تهیه کنید. این روش علاوه بر سریع‌تر بودن، گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری در مقایسه با خرید کتاب چاپی محسوب می‌شود.

خرید کتاب صوتی از eBay

کتاب‌های صوتی هم طرفداران خاص خودشان را دارند که اتفاقاً تعداد این طرفداران کم نیست. از دیگر آپشن‌های خرید کتاب از eBay، کتاب‌های صوتی یا شنیداری هستند. این کتاب‌ها نزد زبان آموزان یا افرادی که به گوش دادن کتب صوتی خارجی علاقه‌مند هستند، محبوبیت زیادی دارند.

فرایند خرید کتاب صوتی از eBay تا حد زیادی همانند خرید کتاب الکترونیکی است. در اینجا هم کاربر بعد از پرداخت وجه کتاب می‌تواند فایل صوتی مربوط به آن را دانلود کند. ازآنجایی‌که در این روش هم بزرگ‌ترین مسئله، پرداخت وجه کتاب است، کپی‌فای آن را به شیوه‌ای مشابه حل کرده است. البته توجه داشته باشید که ورژن صوتی یک کتاب از ورژن الکترونیک آن معمولاً کمی گران‌تر است.

آیا شما هم به دنبال خرید کتاب صوتی از eBay هستید؟ همین حالا سفارشتان را در سامانه کپی‌فای ثبت کنید و فایل شنیداری کتاب را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید کتاب خارجی از eBay با تخفیف ویژه

برای خرید کتاب خارجی الکترونیکی از فروشگاه‌هایی مثل آمازون و eBay در حالت عادی باید وجه کامل کتاب را پرداخت کنید. یعنی اگر قیمت کتاب مثلاً 5 دلار باشد، برای دانلود آن باید عین 5 دلار را بپردازید. بدیهی است که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و همچنین نرخ دلار، چنین مبلغی برای بسیاری از خریداران زیاد به نظر برسد. کپی‌فای با آگاهی از این واقعیت، تخفیف ویژه‌ای را در خرید کتاب الکترونیکی برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

ما در راستای عمل به رسالت فرهنگی خود زمینه‌ای آسان، سریع و درعین‌حال ارزان را برای خرید کتاب از eBay فراهم کرده‌ایم. به همین دلیل ترتیبی داده‌ایم تا شما بتوانید بسیاری از کتاب‌های الکترونیکی موجود در فروشگاه‌های بین‌المللی را با 80 تا 95 درصد تخفیف تهیه کنید. این یعنی برای خرید یک فایل 5 دلاری، نیاز نیست حدود 150 هزار تومان پول بپردازید؛ بلکه حداکثر با 30 هزار تومان می‌توانید این کار را انجام دهید.

با کپی‌فای آسان، سریع، مطمئن و ارزان از eBay کتاب بخرید!

کپی‌فای با شناخت مشکلات و چالش‌های خرید کتاب از خارج، راهکاری بهینه را ارائه داده است. دیگر نگران پیدا کردن عنوان موردنظرتان نباشید. ما کتاب درخواستی شما را با هر ویژگی و کیفیتی که مدنظر خود شماست، به دستتان می‌رسانیم.

ضمناً یکی دیگر از سرویس‌های کپی‌فای، دانلود رایگان کتاب‌های خارجی است. برای استفاده از این سرویس تنها باید ایمیل خود را در لیست ایمیل کپی‌فای ثبت کنید. با انجام این کار جدیدترین عناوین کتاب‌های رایگان در فروشگاه‌های معتبر دنیا همراه با لینک دانلود آن‌ها به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

خرید کتاب از eBay، آمازون یا گوگل بوک؟ برای کپی‌فای تفاوتی ندارد. تخصص ما، تهیه کتاب‌های درخواستی شما از هر کجاست!

برای براورد هزینه و خرید کتاب مطلوب به خرید کتاب از آمازون کلیک نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *