خرید کتاب از گوگل بوک در کمتر 24 تا 48 ساعت

خرید کتاب از گوگل بوک در کمتر 24 تا 48 ساعت

خرید کتاب از گوگل بوک؟ شاید سرویس گوگل بوک را نشناسید یا حتی نام آن هم برایتان آشنا نباشد. ولی باید بدانید که گوگل بوک یکی از کاربردی‌ترین سرویس‌های شرکت گوگل است؛ سرویسی که اهالی مطالعه و هر کسی که با کتاب سروکار دارد می‌تواند به آن نیاز پیدا کند. این سرویس زمینه دسترسی شما به طیف گسترده‌ای از کتب خارجی را فراهم می‌کند.

کپی‌فای در کنار خدمات خرید کتاب از آمازون، تهیه کتاب از گوگل بوک را نیز برای کاربرانش امکان‌پذیر کرده است. ما این کار را با قیمت مناسب و ظرف کمتر از 48 ساعت برای شما انجام می‌دهیم.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب از گوگل بوک و آمازون

گوگل بوک چیست؟

پیش از صحبت کردن درباره خرید کتاب از گوگل بوک خوب است ابتدا این سرویس را بهتر بشناسیم.

گوگل در کتابخانه الکترونیکی خود، آرشیو بزرگی از کتاب‌های مختلف را فهرست کرده است. کاربرانی که در جستجوی موضوع خاصی هستند، با مراجعه به سرویس گوگل بوک می‌توانند کلمه کلیدی موردنظر را در آن تایپ و سرچ کنند. در این مرحله گوگل درست مثل یک جستجوی اینترنتی، نتایجی را که حاوی کلیدواژه انتخابی کاربر هستند نشان می‌دهد. این فرایند یک تفاوت بزرگ با جستجوی اینترنتی دارد. در اینجا گوگل برای ارائه نتایج، نه صفحات وب بلکه صفحات کتاب‌های مختلف را آنالیز می‌کند. این آنالیز صرفاً به بررسی عنوان کتاب‌ها محدود نیست بلکه حتی متن کتاب‌های موجود در کتابخانه گوگل نیز آنالیز می‌شود.

بعد از اتمام پروسه جستجو شما می‌توانید با کلیک روی لینک هر نتیجه، ضمن کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب نسبت به خرید آن اقدام کنید. اطلاعات ارائه‌شده درباره کتاب شامل نام نویسنده، سال انتشار، توضیحات روی جلد و چند صفحه از کتاب (به‌عنوان نمونه) است. با خرید کتاب از گوگل بوک، نسخه الکترونیکی آن کتاب به‌صورت یک فایل در اختیارتان قرار می‌گیرد. فایلی که می‌توانید با دانلود آن به محتویات موجود در کتاب دسترسی کامل پیدا کنید.

لازم به توضیح است که کتابخانه گوگل، کتابخانه جامع و کاملی نیست. به این معنا که لزوماً همه کتاب‌ها در آرشیو گوگل بوک ایندکس نشده‌اند. با این وجود همین آرشیو هم شامل تعداد قابل‌توجهی از عناوین کتاب‌های مختلف است؛ درنتیجه توانسته در پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی کاربران به محبوبیت بالایی برسد. به‌هرحال حدود 30 میلیون کتاب، عدد کوچکی نیست!

راستی اگر عنوان کتاب دلخواهتان درباره یک موضوع خاص را در گوگل بوک پیدا نکردید، اصلاً نگران نباشید. در این صورت می‌توانید با کمک کپی‌فای، کتاب موردنظر را به‌صورت پی‌دی‌اف یا کیندل از طریق سایت آمازون تهیه کنید.

خرید کتاب از گوگل بوک؛ دردسر بزرگ کاربران ایرانی

گفتیم که کاربران بعد از مرور نتایج جستجوی خود در گوگل بوک می‌توانند نسبت به خرید کتاب اقدام کنند. جستجوی عنوان کتاب در گوگل بوک اصلاً سخت نیست. فقط باید وارد صفحه گوگل بوک به آدرس https://books.google.com شده و مثل یک سرچ اینترنتی ساده، کلیدواژه خود را تایپ کنید. گوگل در اینجا هم آپشن‌های خاصی را برای جستجوی پیشرفته به کاربران ارائه می‌دهد که به آن‌ها در یافتن نتایج دقیق‌تر کمک زیادی می‌کند.

درنهایت و بعد از مشاهده اطلاعات و پیش‌نمایش کتاب، نوبت به دانلود کتاب می‌رسد. ولی انجام این کار برای کاربران ایرانی امری دشوار و معمولاً محال است. چراکه برای دانلود کتاب از گوگل بوک، باید وجه خرید آن را از طریق درگاه‌هایی که به سیستم مالی بین‌المللی متصل هستند، پرداخت کنید. سیستم‌هایی که دسترسی کاربران ایرانی به آن‌ها به دلیل تحریم‌های سیاسی، امکان‌پذیر نیست. بدون پرداخت مبلغ تعیین‌شده، امکان دانلود کتاب وجود ندارد و درنتیجه کاربر نمی‌تواند از محتوای آن استفاده کند. البته در کتابخانه گوگل، کتاب‌های رایگان هم وجود دارند که می‌توانید بدون پرداخت پول، آن‌ها را دریافت کنید. بااین‌حال برای اینکه کتاب موردنظر شما جزء عناوین رایگان باشد، به کمی شانس نیاز دارید!

مسئله خرید کتاب از گوگل بوک، در بحث خرید کتاب خارجی از سایت‌هایی مثل eBay و آمازون هم مطرح است. در این فروشگاه‌ها هم بنا به دلایل مشابه، امکان خرید هر شکلی از کتاب اعم از چاپی، الکترونیک و صوتی برای کاربران ایرانی مقدور نیست. ولی کپی‌فای توانسته مشکلاتی از این دست را به‌طور کامل حل کند. بنابراین دیگر نیاز نیست بابت عدم امکان تهیه یک کتاب خاص از گوگل بوک یا هر جای دیگر نگران باشید.

خرید کتاب از گوگل بوک چطور انجام می‌شود؟

با ارائه سرویس خرید کتاب از گوگل بوک، دیگر نیاز نیست مستقیماً خود را با فرایند خرید درگیر کنید؛ بلکه این کار را به کپی‌فای می‌سپارید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید، ثبت‌نام در سامانه کپی‌فای از طریق ساخت یک حساب کاربری است. این کار به سرعت و بدون نیاز به پرداخت هزینه قابل انجام است. سپس باید سفارش کتاب موردنظر را در سامانه ثبت و برای پرداخت هزینه آن نسبت به شارژ اکانت خود اقدام فرمایید. از این مرحله به بعد کپی‌فای همه کارها را انجام می‌دهد و کتاب درخواستی شما را بین 24 تا 48 ساعت تهیه می‌کند. بعد از تهیه کتاب با یک کلیک ساده می‌توانید آن را دانلود و روی حافظه گوشی یا کامپیوتر ذخیره کنید.

بد نیست بدانید گوگل بوک پس از آمازون، عنوان دومین فروشگاه بزرگ کتاب‌های الکترونیکی در دنیا را یدک می‌کشد. این فروشگاه صرفاً برای خرید کتاب‌های الکترونیک نیست؛ بلکه می‌توانید کتاب‌های چاپی و صوتی را نیز از طریق آن خریداری کنید. اگر به ورژنی غیر از ورژن الکترونیک یک کتاب نیاز دارید، این موضوع را با کارشناسان کپی‌فای در میان بگذارید.

محقق؟ دانشجو؟ استاد دانشگاه یا مترجم؟ تفاوتی ندارد. این‌ها فقط چند نمونه از اقشاری هستند که ممکن است به خرید کتاب خارجی نیاز پیدا کنند. انجام این کار تا مدتی قبل با دردسرهای زیادی همراه بود ولی کپی‌فای راهکار مطمئن و آسانی را برای حل این مشکل ارائه کرده است. ضمناً یکی دیگر از مزایای خرید کتاب از طریق کپی‌فای، بهره‌مندی از تخفیفات ویژه ماست. آپشنی که باعث می‌شود تهیه یک کتاب چند دلاری برایتان بسیار ارزان تمام شود.

برای خرید کتاب از گوگل بوک یا سایر کتاب‌فروشی‌های بین‌المللی، همین حالا عضو سامانه کپی‌فای شوید.

 

سفارش خرید کتاب از گوگل بوک برای چه کسانی مناسب است؟

شاید هم اهل کتاب باشید، کتاب‌های ترجمه شده در فروشگاه‌ها محصول تلاش مترجمان خبره ایران است. اما گاهی می‌بینیم، یک کتابی را چند مترجم ترجمه کرده‌اند. به نظر شما کدامیک از این مترجمان کتاب را خوب ترجمه کرده است؟ تقریبا همه! اما خب برخی مترجمان شناخته شده هستند و مردم کار آن‌ها را بیشتر پسند می‌کنند. این یک طرف قضیه هست. از سوی دیگر گاهی خود کتاب معروف است و همه ترجمه آن را انتظار می‌کشند. در این صورت کار مترجمی بیشتر می‌فروشد که ابتدا او ترجمه کرده‌است.

منظورم از گفتن این حرفا این است که با ثبت سفارش خرید کتاب از گوگل بوک شما اولین نفری هستید که به نسخه اصلی کتاب دسترسی دارید و سریع می‌توانید کار ترجمه کتاب را شروع کنید.

از طرفی همه کتاب‌های چاپ خارج ترجمه نمی‌شوند. علت آن هم روشن است. خیلی از کتاب‌ها ممکن است اصلا طرفدار نداشته باشند واسه همین مترجما و انتشاراتی‌ها به سمت اون کتاب نمی‌روند. ولی ممکن است دانشجو باشید و استاد تکلیفی یا آزمون را مطرح می‌کند که منبع آن کتاب است. حال چه می‌کنید؟ انتظار می‌کشید آن کتاب به بازار بیایید؟ یا دست به کار می‌شوید و قبل از همه آن را تهیه می‌کنید؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *