سایت دانلود کتاب خارجی

سایت دانلود کتاب خارجی (Amazon – eBay – Google Book)

شاید شما هم زیر و رو کردن اینترنت برای پیدا کردن یک سایت کتاب خارجی را تجربه کرده باشید! اگر این‌طور است، احتمالاً درک می‌کنید که درباره چه فرایند فرسایشی و خسته‌کننده‌ای حرف می‌زنیم. البته سایت‌های معتبر دانلود کتاب خارجی که واقعاً پاسخگوی نیاز کاربران باشند، کم نیستند. ولی استفاده از خدمات این سایت‌ها معمولاً رایگان نیست و این رایگان نبودن، درست در نقطه مقابل هدفی قرار می‌گیرد که اکثر ما به دنبال آن هستیم.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب خارجی از آمازون

 


ورود به صفحه خرید کتاب از آمازون و سفارش آنلاین نسخه الکترونیکی کتاب مطلوبتان


دسترسی به سایت دانلود کتاب خارجی چه اهمیتی دارد؟

نیاز به محتوای کتب خارجی، لازمه‌ی فعالیت تحصیلی و حرفه‌ای بسیاری از اقشار جامعه ماست. یکی از این اقشار، اساتید دانشگاهی هستند که به‌واسطه فعالیت‌هایشان با منابع علمی خارجی تعامل زیادی دارند.

پژوهشگران حرفه‌ای، گروه دیگری هستند که برای پیشبرد تلاش‌های تحقیقاتی خود به کتاب‌های خارجی نیاز مبرمی دارند. از سوی دیگر در جوامع حرفه‌ای مانند پزشکی و مهندسی، افراد زیادی وجود دارند که همواره سعی می‌کنند از طریق همگامی با جدیدترین منابع علمی، دانش خود را به‌روز نگه دارند. اگر مترجمان و دانشجویان (مخصوصاً دانشجویان مقاطع فوق‌لیسانس و دکترا) و همین‌طور کسانی را که صرفاً از روی علاقه به خواندن رمان‌های خارجی علاقه دارند به این لیست اضافه کنیم، می‌بینیم که دسترسی به سایت دانلود کتاب خارجی می‌تواند برای بخش قابل‌توجهی از جامعه حائز اهمیت زیادی باشد.

مشکلات استفاده از خدمات سایت دانلود کتاب خارجی

همان‌طور که گفتیم برای دانلود کتاب خارجی، پایگاه‌های معتبر زیادی وجود دارند که آمازون و eBay ازجمله شاخص‌ترین آن‌ها هستند. ولی دریافت اغلب کتاب‌ها از این سایت‌ها رایگان نبوده و برای این منظور باید هزینه کنید. بااین‌حال، رایگان نبودن کتاب به‌خودی‌خود بزرگ‌ترین مشکل ماجرا نیست. مشکل اصلی، عدم امکان پرداخت وجه کتاب برای کاربران ایرانی است. برای استفاده از خدمات یک سایت دانلود کتاب خارجی، باید وجه کتاب را به دلار پرداخت کنید. ولی اکثر کاربران ایرانی، حساب ارزی بین‌المللی ندارند؛ درنتیجه حتی اگر با پرداخت مبلغ کتاب هم مشکلی نداشته باشید، سازوکاری برای پرداخت هزینه آن وجود ندارد.

مسئله بعدی که روزبه‌روز به چالش بزرگ‌تری تبدیل می‌شود، قیمت خرید کتاب‌های خارجی است. در مقطعی که نرخ دلار با سرعت نور رکوردهای جدید می‌زند، حتی پرداخت کمتر از 5 دلار هم به ریال می‌تواند گران تمام شود. در چنین شرایطی، عجیب نیست اگر به دنبال راهی برای دانلود رایگان کتاب خارجی باشید.

سایت‌های دانلود رایگان کتاب خارجی چاره کار نیستند!

وقتی بنا به دلایل فوق تلاش‌هایتان برای استفاده از یک سایت دانلود کتاب خارجی به نتیجه نمی‌رسد، احتمالاً بیشتر جستجو می‌کنید تا هر طور شده بتوانید کتاب موردنظرتان را پیدا کنید. در این بین ممکن است با سایت‌هایی روبرو شوید که به ادعای خودشان، دانلود رایگان کتاب خارجی را برای کاربران مقدور می‌سازند. بااین‌حال، تجربه نشان داده که این سایت‌ها نیز درنهایت مسئله را حل نمی‌کنند.

بسیاری از این سایت‌ها صرفاً با استفاده از تکنیک‌هایی مثل سئوی کلاه‌سیاه به صفحه نتایج موتورهای جستجو راه پیدا کرده‌اند. برخی از این سایت‌ها با اهدافی نظیر کلاه‌برداری، جمع‌آوری اطلاعات کاربران و … طراحی شده‌اند و هیچ ارزشی برای کاربران خلق نمی‌کنند. ورود به این سایت‌ها معمولاً جز مواجهه با یک تجربه کاربری کابوس وار نتیجه دیگری ندارد؛ مشاهده لینک‌های دانلود نامعتبر، باز شدن پنجره‌های متعدد پاپ آپ، خطر ورود به سایت‌های فیشینگ و … از متداول‌ترین اتفاقاتی هستند که ممکن است با آن‌ها روبرو ‌شوید.

حین جستجو برای سایت دانلود کتاب خارجی، ممکن است با سایت‌های دیگری هم برخورد کنید. سایت‌هایی که هرچند بهتر از سایت‌های قبلی هستند، ولی آن‌ها نیز نمی‌توانند به شکلی مؤثر نیازتان را برطرف کنند. این دسته از سایت‌ها که بسیاری از آن‌ها روسی هستند، لینک دانلود رایگان بعضی کتاب‌ها را در دسترس عموم قرار می‌دهند؛ ولی اکثر این کتاب‌ها یا بسیار بی‌کیفیت هستند، یا ناقص هستند یا ویرایش آن‌ها بسیار قدیمی است. هر کدام از این سه حالت می‌تواند استفاده بهینه و مؤثر از کتاب را عملاً ناممکن کند. اگر بتوانید از طریق این سایت‌ها، ورژن مناسبی از کتاب دلخواهتان را پیدا کنید، مطمئن باشید که بسیار خوش‌اقبال هستید!

شاید بپرسید آیا ربات دانلود کتاب خارجی در تلگرام می‌تواند مشکل را حل کند؟ در جواب باید گفت که احتمالاً نه! اگر کتاب موردنظر شما یک عنوان قدیمی باشد، ممکن است استفاده از ربات یا سایت دانلود رایگان کتاب خارجی نتیجه بدهد. در غیر این صورت، بهتر است به جوابگویی این دو راهکار زیاد امیدوار نباشید!

سایت دانلود کتاب خارجی

کپی فای؛ بهترین سایت خرید کتاب از خارج  

ما در کپی فای، سیستمی ساده و مقرون‌به‌صرفه را برای خرید کتاب خارجی طراحی کرده‌ایم. سیستمی که بهتر از هر سایت دانلود کتاب خارجی می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد.

با عضویت در سامانه کپی فای، سفارش کتاب خارجی دلخواهتان را ثبت نموده و در سریع‌ترین زمان ممکن لینک دانلود آن را دریافت کنید. آنچه بر جذابیت خرید کتاب خارجی از کپی فای می‌افزاید، در نظر گرفتن تخفیف استثنایی ویژه کاربران ماست. با این تخفیف شما می‌توانید بسیاری از کتاب‌های موردنیازتان را با پرداخت تنها 20 و بعضاً 10 درصد قیمت اصلی،  آن هم با کیفیت اورجینال تهیه کنید. خرید کتاب‌های خارجی با چنین تخفیف‌هایی، تفاوت زیادی با دانلود رایگان آن‌ها ندارد. این فرصتی طلایی است که ما آن را به جامعه بزرگ و فرهیخته کاربرانمان تقدیم می‌کنیم.

برای دانلود رایگان کتاب خارجی، همین حالا در ایمیل لیست کپی فای ثبت‌نام کنید!

کپی فای تلاش می‌کند تا به رسالت خود به‌عنوان یک سایت دانلود کتاب خارجی به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند. در این راستا ما بسیاری از عناوین را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیارتان می‌گذاریم.

بد نیست بدانید که بسیاری از کتاب‌فروشی‌های آنلاین مانند آمازون، بعد از مدتی برخی کتاب‌ها را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در دسترس کاربران قرار می‌دهند. ما در کپی فای یک بانک اطلاعاتی جامع ایجاد کرده‌ایم و با اضافه کردن تمام عناوینی که به‌طور رایگان منتشر می‌شوند، دائماً آن را به‌روز می‌کنیم. با هر بار به‌روزرسانی این بانک اطلاعاتی، ایمیلی برای کاربران ارسال می‌شود که حاوی لینک دانلود رایگان جدیدترین کتاب‌های خارجی است. به این ترتیب کاربران کپی فای علاوه بر امکان خرید کتاب خارجی با تخفیف استثنایی می‌توانند از مزیت دانلود کتاب رایگان نیز بهره‌مند شوند. برای استفاده از این خدمت، همین حالا با ثبت آدرس الکترونیکی خود در ایمیل لیست کپی فای، منتظر دریافت فهرست و لینک‌های دانلود عناوین رایگان در کتاب‌فروشی‌های بین‌المللی باشید.

 

کپی فای، آسان‌ترین مسیر برای دستیابی شما به کتاب‌های موردنظرتان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *