خرید کتاب خارجی PDF؛ تجربه‌ای سریع و ارزان!

خرید کتاب خارجی PDF؛ تجربه‌ای سریع و ارزان!

خرید کتاب خارجی PDF برای برخی افراد، گزینه ایده‌آل‌تری نسبت به تهیه ورژن چاپی یک کتاب است.

فیلم راهنما – روش خرید PDF از گوگل بوک و آمازون

اینکه ایرانی هستیم و در ایران زندگی می‌کنیم، دلیل نمی‌شود که با کتاب‌های خارجی سروکار نداشته باشیم! بسیاری از افراد به دلیل شغل خود، زمان زیادی را صرف مطالعه کتاب‌های خارجی می‌کنند. تعداد عناوین کتاب‌های خارجی که در بازار ایران عرضه می‌شوند، چندان زیاد نیست. به همین دلیل اگر دنبال یک کتاب خارجی هستید، احتمالاً باید از جایی غیر از کتاب‌فروشی‌ها آن را تهیه کنید.

خرید کتاب خارجی PDF

خرید کتاب خارجی از آمازون؛ مسئله‌ای که قبلاً آن را حل کرده‌ایم!

خرید کتاب خارجی از آمازون و فروشگاه‌های بین‌المللی دیگر برای ایرانیان چندان آسان نیست. به همین دلیل کپی‌فای سیستمی کارآمد را برای حل این مسئله طراحی کرد. سیستمی که به‌واسطه آن کاربران عزیز ما می‌توانند کتاب موردنظر را به‌سادگی و با مناسب‌ترین قیمت از آمازون سفارش دهند.

وقتی موضوع خرید کتاب خارجی مطرح می‌شود، تهیه ورژن چاپی کتاب معمولاً اولین ایده‌ای است که به ذهن خطور می‌کند. ولی غیر از خرید نسخه چاپی، انتخاب دیگری هم وجود دارد و آن خرید کتاب خارجی PDF است.

ورژن PDF یک کتاب خارجی بسیار ارزان‌تر از نسخه چاپی آن است. علاوه بر این اگر بخواهید یک کتاب خارجی چاپی را سفارش دهید، باید چند هفته منتظر بمانید. ازآنجایی‌که کپی‌فای کتاب‌های درخواستی را مستقیماً از آمازون می‌خرد، رسیدن کتاب از آمریکا به ایران مدتی زمان می‌برد. بنابراین اگر نمی‌توانید یا نمی‌خواهید منتظر بمانید، می‌توانید به جای نسخه چاپی، نسبت به خرید کتاب PDF اقدام کنید.

مزایای خرید کتاب خارجی PDF

اولین شرط برای خرید کتاب خارجی PDF آن است که این نوع کتاب بتواند انتظاراتتان را برآورده کند. برخی خریداران بنا به ضرورت یا سلیقه، ارتباط چندان خوبی با کتاب‌های PDF ندارند. ولی اگر شما جزء این دسته نیستید، پی‌دی‌اف‌ها می‌توانند برایتان بهترین انتخاب ممکن باشند.

باید پذیرفت که کتاب‌های PDF مزایای زیادی دارند. مزایایی که عده‌ای را چنان مجذوب خود ساخته که با مطالعه کتاب‌های کاغذی خداحافظی کرده‌اند. بیایید به چند مورد از مهم‌ترین دلایل محبوبیت کتاب‌های PDF نگاهی بیندازیم.

1. تهیه سریع‌تر!

ازآنجایی‌که کتاب PDF درواقع یک فایل است، موجودیت فیزیکی ندارد. درنتیجه صفر تا صد فرایند تهیه ورژن PDF یک کتاب خارجی ظرف فقط چند ساعت انجام می‌پذیرد. ولی خرید کتاب چاپی از آمازون و به‌طور کلی خارج از کشور، داستان دیگری دارد. همان‌طور که گفتیم برای تهیه نسخه کاغذی یک کتاب خارجی از آمازون، باید حدود یک ماه منتظر بمانید. اگر برای تهیه یک کتاب، زمان برایتان مهم است یا فرصتی برای صبر کردن ندارید، پی‌دی‌اف‌ها فرشته نجات شما هستند!

2. ارزان‌تر بودن!

قیمت، همواره یک عامل تعیین‌کننده در امر انتخاب است و موضوع خرید کتاب خارجی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

برای خرید کتاب خارجی چاپی، باید مبلغ قابل‌توجهی را کنار بگذارید. خرید یک کتاب مثلاً 50 دلاری آن هم در این آشفته‌بازار دلار در ایران، شاید برای همه آسان نباشد. البته خبر خوب این است که کپی‌فای بعضی کتاب‌های خارجی را با تخفیف فوق‌العاده (تا 90%) از آمازون برای مشتریان تهیه می‌کند. بااین‌حال حتی با در نظر گرفتن این تخفیف باز هم خرید کتاب خارجی PDF یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌‍‌تر است.

3. سهولت نگهداری و دسترسی!

برای نگهداری از چند جلد کتاب چاپی باید فضای فیزیکی قابل‌توجهی در نظر بگیرید. درحالی‌که صدها و هزاران عنوان کتاب PDF را می‌توانید به‌آسانی روی حافظه گوشی ذخیره کنید. جابه‌جایی کتاب‌های PDF نیز هیچ زحمتی ندارد و هر جا لازم باشد در دسترس هستند. نکته مهم دیگر اینکه هنگام مطالعه کتاب PDF لازم نیست نگران پارگی یا لکه شدن صفحات آن باشید. همین نکته به‌تنهایی می‌تواند ذهنتان را تا حد زیادی سبک و آسوده کند!

مزایای خرید PDF کتاب خارجی صرفاً در همین موارد خلاصه نمی‌شوند. قابلیت جستجو در متن، سفارشی‌سازی اندازه کلمات حین خواندن و کمک حفظ به محیط‌زیست (به دلیل عدم استفاده از کاغذ) مزایای ارزشمند دیگری هستند که ساده نمی‌توان از آن‌ها گذشت. علاوه بر این‌ها با خرید کتاب خارجی PDF، امکان تبدیل آن به ورژن کاغذی نیز برایتان محفوظ است. یعنی هر گاه نیاز باشد می‌توانید با پرینت فایل پی‌دی‌اف، ورژن چاپی کتاب را مطابق با سلیقه خودتان تهیه کنید.

نوع PDF؛ نکته‌ای که در خرید کتاب خارجی PDF باید به آن توجه کنید

همه کتاب‌های PDF مانند یکدیگر نیستند و لزوماً ویژگی‌های ساختاری مشابهی ندارند. به‌عنوان مثال، بعضی پی‌دی‌اف‌هایی که از طریق اسکن صفحات یک کتاب تهیه می‌شوند، قابلیت جستجو در متن ندارند. قابلیتی که به‌خودی‌خود، بسیار حیاتی و بااهمیت است. بنابراین قبل از مبادرت به خرید کتاب خارجی پی‌دی‌اف باید با نوع کتاب آشنایی داشته باشید و دقیقاً بدانید چه نوع پی‌دی‌افی را سفارش می‌دهید؟

اگر آشنایی زیادی با انواع کتاب‌های PDF ندارید، حتماً مطلب خرید پی‌دی‌اف از آمازون را بخوانید.

خرید کتاب خارجی PDF را در یک چشم به هم زدن تجربه کنید!

کپی‌فای در کنار خرید کتاب چاپی، خرید کتاب خارجی PDF را نیز برای شما عزیزان امکان‌پذیر می‌سازد. شما می‌توانید با عضویت در سامانه نسبت به ثبت سفارش کتاب مدنظرتان اقدام کنید. اگر لازم به تهیه کتاب از طریق آمازون باشد، ابتدا موجود بودن کتاب بررسی می‌شود؛ سپس نوع فایل پی‌دی‌اف به اطلاعتان می‌رسد. پس از اینکه مشخصات کتاب درخواستی مورد تأییدتان قرار گرفت، بلافاصله نسبت به خرید آن اقدام می‌گردد. پس از اتمام فرایند خرید، شما می‌توانید از طریق لینک دانلودی که در سامانه قرار می‌گیرد، کتاب را دریافت کنید.

سخن آخر

همان‌طور که گفتیم ورژن‌های PDF گاهی بهترین انتخاب برای تهیه کتاب‌های خارجی هستند. صرف‌نظر از مزایا، گاهی شرایط ایجاب می‌کند که افراد درصدد خرید کتاب‌های PDF برآیند. مثلاً دانشجویی که برای انجام امور پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد یا تز دکترای خود به یک منبع خارجی نیاز فوری پیدا می‌کند، طبعاً نمی‌تواند تا دریافت کتاب چاپی که قرار است از آمریکا ارسال شود، صبر کند. این حالت اضطراری می‌تواند برای یک مترجم، پژوهشگر، نویسنده و هر فرد دیگری نیز پیش بیاید.

برای کپی‌فای، خرید کتاب خارجی PDF یا کاغذی فرقی ندارد. ما در هر حالتی خود را موظف می‌دانیم تا به آنچه مشتریانمان نیاز دارند، به نحوی شایسته پاسخ دهیم. سرعت عمل در رسیدگی به سفارش‌های خرید کتاب از آمازون با کمترین هزینه و همچنین پشتیبانی 24 ساعته، با هدف جلب رضایت حداکثری شما انجام می‌شوند. رضایتی که ما آن را مایه دلگرمی و افتخار خود می‌دانیم.

فوراً با عضویت در سامانه به خانواده کپی‌فای بپیوندید و سفارش کتاب خارجی پی‌دی‌اف یا چاپی خود را ثبت کنید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.