قوانین و شرایط

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، سایت کپی فای با نشانی https://copify.ir و سامانه (سامانه امور مشتریان) کپی فای به نشانی https://panel.copify.ir در بستر اینترنت خدمات ارائه می‌کند و لازم است مشتریان و کاربران محترم سایت کپی فای، قبل از استفاده از خدمات و خرید هر آیتمی باید به دقت قوانین و شرایط وبسایت کپی فای را مطالعه کنند. بنابراین در صورت وقوع سوتفاهم و نارضایتی به علت عدم مطالعه قوانین و شرایط؛ مجموعه کپی فای هیچگونه تعهد و دینی را نمی‌پذیرد.

 

کپی فای مجموعه‌ای است که سال 1394 شروع به کار کرده است و سال به سال به تعداد خدماتی که ارائه می‌کند، اضافه شده است. بنابراین جهت سازماندهی بهتر و ارائه بهتر محتوای صفحه قوانین و شرایط ما قوانین را برای هر بخش مختلف نوشته‌ایم تا کاربران و مشتریان محترم سریع‌تر این صفحه را مطالعه کنند.

 

در این صفحه کلمه “کپی فای” یعنی وبسایت و مجموعه کپی فای است که برای مشتریان خدمات ارائه می‌کند. عبارت ” مشتری” به آن دسته از کاربرانی اطلاق می‌شود که حداقل برای یک بار از کپی فای خریدی انجام داده‌اند و تراکنشی صورت گرفته است. همچنین عبارت ” کاربران” به تمام افرادی اطلاق می‌شود که از سایت کپی فای بازدید کرده‌اند و جزو مشتریان کپی فای نیستند.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های کپی فای منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتری است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کپی فای تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

بخش اول – خدمات

خدماتی که کپی فای در بستر اینترنت ارائه می‌کند شامل موارد زیر است:

 

  • تولید محتوا
  • تولید محتوای ویدیویی (آموزشی و الکترونیکی)
  • ترجمه
  • رپورتاژ آگهی
  • سئو
  • تبلیغات گوگل
  • ایمیل مارکتینگ
  • طراحی سایت
  • برنامه نویسی و توسعه وب و اپلیکیشن
  • خدمات طراحی و گرافیک
  • خدمات طراحی، ویرایش و تدوین ویدیو
  • تهیه و تأمین کتاب‌های چاپ خارج، از سایت‌های خارجی مانند آمازون
  • خدمات خرید از مجموعه انواتو شامل قالب، کد، فایل صوتی و …
  • فروش کتاب‌های نویسندگان ایرانی به صورت فیزیکی (ارسال کتاب از طریق خود نویسنده یا انتشارات)
  • فروش دوره‌های آموزشی
  • خرید لایسنس اصلی نرم افزارها و اپلیکیشن ها

 

الف- تولید محتوا

ماده 1- تولید محتوا در کپی فای فقط برای مجموعه‌های شناخته شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود. هرگونه درخواستی مبنی بر تولید محتوا درباره موضوعات مجرمانه و خلاف قوانین جمهوری اسلامی پذیرفته نمی‌شود. چنانچه کاربران بالقوه در پنل تولید محتوای کپی فای ثبت نام کنند و موضوعی غیرعرفی و غیرقانونی سفارش دهند؛ سفارش آنها از طریق کارشناسان تولید محتوا رد می‌شود و مبلغ پرداختی آن‌ها حداکثر 72 ساعت به حساب معرفی شده از طرف مشتری عودت داده می‌شود.

 

ماده 2- ثبت سفارشات تولید محتوا در کپی فای، فقط از دو طریق امکان پذیر است. مشتریان می‌توانند جهت ثبت سفارش ابتدا در پنل به نشانی https://panel.copify.ir ثبت نام کنند و سفارشات خود را ثبت کنند. علاوه بر این در روش دوم مشتریان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی واتساپ، تلگرام، تماس تلفنی و ایمیل (اطلاعات ثبت شده در صفحه تماس باما) نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. اما باید توجه داشته باشند که برای سفارشات غیر سامانه‌ای حتماً پیش فاکتور و صورت حساب رسمی کپی فای را دریافت و سپس پرداخت انجام دهند. از این رو، کپی فای به پرداخت‌های غیر سامانه‌ای و بدون صورت حساب هیچگونه تعهدی ندارد و مشتریان فقط باید از طریق اطلاعات تماس ثبت شده در صفحه تماس با ما اقدام کنند.

 

ماده 3- کاربرانی که از طریق کپی فای سفارش تولید محتوا ثبت می‌کنند. حتماً باید در پیش فاکتور یا صورتحساب زمان تحویل پروژه را بررسی کنند. کپی فای موظف است به تاریخ تحویل قید شده در صورت حساب عمل کند و کپی می‌تواند سفارشات تولید محتوا را حداکثر با 72 ساعت تأخیر تحویل دهد و مشتری در زمان بستن قرارداد نسبت به این موضوع آگاه است. گفتنی است، زمان تحویل سفارشاتی که از طریق سامانه ثبت شده‌اند، در صورتی که تعداد سفارشات مشتری کمتر از 5 مورد باشد، حداکثر 72 ساعت بعد از پرداخت وجه سفارش است. اما اگر حجم سفارشات مشتری بیش از 5 عنوان باشد، زمان تحویل سفارشات با تصمیم کارشناس تولید محتوای کپی فای صورت می‌گیرد و مشتری حق ندارد نسبت به زمان تحویل سفارش اعتراض کند. اما کپی فای موظف است در هر 24 ساعت حداقل یک سفارش را به مشتری تحویل دهد.

 

ماده 4- کپی فای در روزهای تعطیل رسمی و جمعه‌ها، هیچ گونه تعهدی به ارائه خدمات تولید محتوا ندارد.

 

ماده 5- تعرفه تولید محتوا در کپی فای اگر از طریق سامانه سفارش داده شود، توسط سامانه محاسبه می‌شود. اما ممکن است سفارش ثبت شده تخصصی باشد و کارشناس تولید محتوای کپی فای تعرفه تولید محتوای سفارش داده شده را افزایش دهد و مشتری موظف است، مبلغ درخواست شده را قبل از شروع پروژه پرداخت نماید.

 

ماده 6- سفارشاتی که غیر سامانه‌ای اخذ می‌شود، قیمت و هزینه تمام شده در صورت حساب درج می‌شود و مشتری لازم است قبل از شروع پروژه وجه سفارش را تماماً پرداخت کند. اما اگر در صورت حساب جزئیاتی درباره نحوه پرداخت ذکر شده است، لازم الاجراست.

 

ماده 7- در روزهایی که حادثه‌های پیش بینی نشده روی دهد؛ مانند سیل، زلزله، طوفان، قطعی برق، قطعی اینترنت، قطعی سرورهای کپی فای و خرابی تجهیزات و سامانه‌های کپی فای، کپی فای هیچگونه تعهدی را نمی‌پذیرد و مشتری لازم است تا ثبات شرایط صبر کند.

 

ماده 8- اگر مشتری نسبت به کیفیت تولید محتوای انجام شده اعتراض دارد، حداکثر در 24 ساعت آینده باید اعتراض خود را از طریق شماره‌های ثبت شده در تماس با ما و به صورت تماس تلفنی و یا ایمیل به اطلاع مجموعه برساند. در غیر اینصورت بعد از گذشت 24 ساعت، هیچگونه اعتراضی پذیرفته نمی‌شود.

 

ماده 9- اگر مشتری نسبت به تولید محتوای انجام شده اعتراض داشته است و آن را در زمان مقرر شده در ماده 8 به اطلاع مجموعه برساند و شکایت او محرز شود، کپی فای موظف است حداکثر تا 72 ساعت نسبت به اصلاح و تحویل مجدد سفارش اقدام نماید.

 

ماده 10- سفارشات پذیرفته شده از طرف کپی فای فقط از طرف کپی فای می‌تواند رد شده و وجه پرداختی حداکثر تا 72 ساعت به حساب معرفی شده از طرف مشتری پرداخت شود. این در صورتی است که هیچ سفارشی از طرف مشتری امکان رد و حذف ندارد. بنابراین لازم است که در هنگام ثبت سفارش دقت شود.

 

ماده 11- مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید ویژگی‌های مطلوب از جنبه کمی و کیفی با جزئیات مشخص کنند و در بخش توضیحات به دقت توضیحات سفارش را بنویسند. بنابراین اگر سفارش انجام شده توسط کپی فای مطلوب مشتری نباشد، مشتری می‌تواند درخواست بازنویسی کند. اما در صورتی که توضیحات سفارش ناقص و نامعلوم باشد، کپی فای هیچ تعهدی نسبت به اصلاح و بازنویسی سفارشات تولید محتوا را ندارد.

 

ماده 12- روش تولید محتوای متنی در کپی فای، به 3 روش صورت می‌گیرد. ترجمه، تألیف و نویسندگی 3 روش تولید محتوای متنی در کپی فای است. مشتری لازم است در هنگام سفارش روش تولید محتوا را مشخص کند. اگر روش تولید محتوای متنی را مشخص نکرده باشد، کپی فای هیچ گونه تعهدی را نسبت به تغییر یا بازنویسی قبول نمی‌کند و تمام ضرر و زیان متوجه مشتری است.

 

ماده 13- مشتری باید در هنگام ثبت سفارش موضوع سفارش را با جزئیات و به صورت کامل مشخص نماید. اگر موضوع ثبت شده کلی باشد و هیچ گونه توضیحی درباره نحوه انجام و چگونگی سفارش قید نشود، سفارش انجام شده اگر مطابق خواست مشتری نباشد، کپی فای هیچگونه تعهدی نسبت به اصلاح، تغییر و بازگشت وجه ندارد و تمام ضرر و زیان متوجه مشتری خواهد بود.

 

ماده 14- اگر از سمت مشتری برای سفارش تولید محتوای متنی، کلمه کلیدی معرفی شده باشد، کپی فای موظف است محتوا را با توجه به کلمه کلیدی معرفی شده و یا هم معنی‌های آن بهینه سازی کند. اما اگر کلمه کلیدی هدف معرفی نشده باشد، کپی فای هیچ مسئولیتی را نسبت به سئو و بهینه سازی سفارش ندارد و درخواست بهینه سازی مجدد همراه با واریز مجدد مبلغ درخواست شده از طرف کارشناس تولید محتوای کپی فای صورت می‌گیرد.

 

ب) ترجمه

 

ماده 15- تمامی قوانین ذکر شده از ماده 1 تا 14 در بخش تولید محتوا برای خدمات ترجمه نیز صدق می‌کند.

 

پ)

ماده 16- تمامی قوانین ذکر شده از ماده 1 تا 14 در بخش تولید محتوا برای خدمات تولید محتوای ویدیویی آموزشی و الکترونیکی نیز صدق می‌کند.

 

ج) رپورتاژ آگهی

ماده 17- کپی فای به عنوان رابط خدمات رپورتاژ آگهی را برای کاربران و مشتریان انجام می‌دهد. در حال حاضر سفارش خدمات رپورتاژ آگهی هم از طریق سامانه و هم از طریق سایر راههای ارتباطی معرفی شده در صفحه تماس با ما انجام می‌گیرد. برای سفارشات غیر سامانه‌ای مشتری لازم است بعد از مشاهده صورتحساب رسمی کپی فای نسبت به پرداخت اقدام نماید.

 

ماده 18- خدمات رپورتاژ آگهی با توجه به توضیحات انجام شده در صورت حساب و سامانه انجام می‌گیرد.

 

ماده 19- کپی فای نسبت به حذف یا نگهداشت رپورتاژ آگهی در سایت منتشر شده نیست. چنانچه سایت هدف رپورتاژ مشتری را حذف نماید، مشتری باید از طریق خود سایت هدف (سایتی که مطلب منتشر شده) نسبت به اعتراض و شکایت کند و کپی فای هیچ گونه تعهدی نسبت به نگه داشت یا حذف شدن رپورتاژ از سایت هدف ندارد.

ماده 20- کپی فای سفارشات و درخواست‌های مخالف قوانین جمهوری اسلامی را قبول نمی‌کند. حتی اگر سفارشی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران اخذ شده باشد و این سفارش از طرف سایر نشر دهنده رپورتاژ مورد قبول واقع نشود؛ کپی فای هیچ گونه تعهدی نسبت به بازگشت وجه انجام سفارش ندارد و مشتری نمی‌تواند درخواست خسارات نماید.

 

ماده 21- انجام سفارشات رپورتاژ آگهی مطابق قوانین سایت نشر دهنده است. بنابراین کپی فای به جهت طولانی شدن زمان انجام رپورتاژ آگهی هیچ گونه تعهد و مسئولیتی را قبول نمی‌کند.

 

ماده 22- هزینه نوشتن متن و تولید محتوای رپورتاژ آگهی بر عهده مشتری است و محتوای تولید شده از تمامی ماده‌های ذکر شده در بخش تولید محتوا یعنی ماده 1 تا ماده 14 تبعیت می‌کند و مشتری لازم از قبل از انجام سفارش تمامی ماده‌های ذکر شده را مطالعه نماید.

 

چ) سئو

 

ماده 23- خدمات سئو و بهینه سازی در کپی فای فقط از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما صورت می‌گیرد و مشتریان لازم است قبل از پرداخت پروپوزال و صورت حساب دریافت کنند. اگر پرداخت مشتری بدون دریافت صورت حساب رسمی از طرف کپی فای باشد، کپی فای هیچگونه تعهدی نسبت به انجام خدمات ندارد و بازگشت وجهی هم صورت نمی‌گیرد.

 

ماده 24- کپی فای به سایت‌هایی که از قوانین جمهوری اسلامی ایرانی تبعیت نمی‌کنند، خدمات سئو و بهینه سازی و هیچ گونه خدمات دیگری ارائه نمی‌کند.

 

ماده 25- کپی فای در هنگام بستن قرارداد پروژه‌های سئو و بهینه سازی هیچ گونه تضمین موفقیت و کسب موقعیت خاصی را نمی‌دهد. بنابراین مشتریان نمی‌توانند هیچ گونه ادعایی مبنی برا موفق نبودن پروژه داشته باشند. اما اگر در صورت حساب جزئیاتی درباره پیشرفت و موفقیت خاصی ذکر شده باشد، لازم الاجراست.

 

ماده 26- مشتری اگر از کیفیت خدمات انجام شده ناراضی است حداکثر باید 72 ساعت بعد از پرداخت وجه و شروع پروژه، شکایت و اعتراض خود را از طریق راههای ارتباطی و شماره‌های ثبت شده در صورت حساب به اطلاع کپی فای برساند. کپی فای بعد از محرز شدن درخواست مشتری نسبت به تصمیم بعدی اطلاع رسانی می‌کند و اگر مشتری درخواست غیر واقع بینانه و خلاف موارد ذکر شده در صورت حساب داشته باشد، مشتری هیچگونه حقی نسبت به اعتراض و پایان قرارداد ندارد.

 

ماده 27- مشتری چنانچه قصد دارد قرارداد یا صورتحساب را لغو و فسخ کند، باید 60 درصد مبلغ صورت حساب را به عنوان جریمه به کپی فای پرداخت نماید.

 

ح) تبلیغات گوگل

 

ماده 28- مشتریان خدمات تبلیغات گوگل با سفارش از کپی فای، کپی فای رو به عنوان نماینده رسمی خود جهت انجام امورات تبلیغات و اتخاذ تصمیمات انتخاب می‌کنند. چنانچه نتایج حاصل شده برخلاف مطلوب مشتری نباشد، مشتری حق اعتراض و درخواست خسارات ندارد.

ماده 29- تمامی سفارشات مربوط به خدمات تبلیغات گوگل باید بعد از بررسی صورتحساب رسمی کپی فای و یا ایمیل دریافت شده از طریق info@copify.ir بررسی و پرداخت شود.

 

ماده 30- پرداخت تمامی خدماتی که وابسته به دلار و سایر ارزهای دیجیتالی و بانکی است، باید حداکثر در همان روز کاری انجام شود. اگر مشتری در پرداخت مبلغ صورت حساب تعلل کند و در این فاصله شاهد نوسانات ارزی باشیم. مشتری باید مبلغ تغییرات صورت حساب را پرداخت نماید و این ماده برای تمامی خدمات وابسته به پول غیر ملی صدق می‌کند.

 

ماده 31- چنانچه بعد از پرداخت صورت حساب نرخ ارز سقوط نماید و ارزش پول ملی بیشتر شود، مشتری حقی برای درخواست خسارات ندارد.

خ) ایمیل مارکتینگ

ماده 32- تمامی خریدهای مربوط به ایمیل مارکتینگ باید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما صورت بگیرد. آنچه از طرف کپی فای اصل است، سفارش ابتدایی مشتری است. بنابراین اگر مشتری در زمان سفارش نظرش عوض شده باشد، کپی فای ملزم نیست انتظارات مشتری را برآورده کند و یا پنل دیگری خریداری کند.

 

ماده 33- مشتری در هنگام سفارش خرید پنل ایمیل مارکتینگ آگاهانه جزئیات سفارش خود را بررسی می‌کند و آنچه را که سفارش می‌دهند تصمیم نهایی او است. بنابراین بعد ثبت سفارش مشتری حق تغییر، حذف و رد سفارش را ندارد و کپی فای هیچ گونه تعهدی را نسبت با بازگشت وجه ندارد.

 

ماده 34- اگر از خدمات تولید محتوای ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید. تمامی ماده‌های 1 تا 14 ذکر شده در بخش تولید محتوا برای این بخش هم صدق می‌کند.

 

ماده 35- کپی فای نسبت به فراموشی اطلاعات دسترسی به پنل خریداری شده هیچ گونه مسئولیتی ندارد. بنابراین وظیفه مشتری است که در حفظ و نگهداری اطلاعات ورود به پنل خریداری شده دقت کند و کپی فای در این مورد نیز جبران خسارات نمی‌کند.

 

د) طراحی سایت

 

  • شرایط و قوانین

از زمانی که پرداخت صورت حساب انجام شد، کپی فای موظف است، فرایند انجام خدمات ذکر شده در صورت حساب را شروع کند. در ادامه به برخی از قوانین و شرایط خاص خدمات طراحی سایت می‌پردازیم:

 

  • وظایف پشتیبان وب سایت (تعاریف):

 

  • مدیریت هاستینگ: پشتیبان سایت موظف است در بازه زمانی تعریف شده در صورت حساب نسبت به انجام امورات مربوط به بک آپ گیری و مدیریت‌هاست رسیدگی کند. در صورت بروز خطا و مشکل در سایت؛ مکاتبات لازم را انجام داده و نسبت به حل مشکلات اقدام کند.
  • مدیریت دامین: در صورت خرید دامنه از طریق کپی فای، پشتیبان سایت موظف است در صورت نیاز به تغییر، انتقال یا خرید دامنه؛ تغییر DNS اقدام نماید.
  • بروزرسانی قالب و CMS: پشتیبان سایت در هر ماه سامانه مدیریت محتوای وب سایت و قالب را بررسی می‌کند. بروزرسانی و رفع خطاهای احتمالی در CMS از وظایف پشتیبان سایت است.
  • نصب و بروزرسانی Plugin ها: به درخواست پشتیبان سئو و مدیر سایت و در صورت نیاز پشتیبان سایت موظف است پلاگینی را نصب یا حذف و یا آن را بروزرسانی کند. البته هزینه خرید پلاگین های پولی به عهده مشتری است.
  • رفع مشکلات سایت و قالب: درصورت به وجود آمدن خطا یا مشکلی در وب سایت، می‌تواند با پشتیبان سایت تماس بگیرد و او موظف است به مشکلات وب سایت مشتری رسیدگی کند.
  • سئو ابتدایی: به تشخیص پشتیبان وب سایت برخی موارد مرتبط با سئو ابتدایی روی سایت انجام می‌گیرد.
  • نصب ابزارهای آنالیز: ابزارهای آنالیز جهت رصد میزان بازدیدهای سایت و نحوه ورود آن‌هاست. پشتیبان سایت ابزارهای مهم آنالیز را روی وب سایت شما نصب می‌کند.

 

  • موارد پیش بینی نشده در پیش صورت حساب

مقدمه:

کپی فای با توجه به نیاز مشتری‌های خود، نوع هاستینگ، نوع دامنه، نوع سامانه مدیریت محتوا و حتی نوع قالب را با کیفیت و امکانات آن پیشنهاد می‌دهد. ولی تصمیم گیرنده نهایی مشتری است؛ و در صورت بروز هرگونه مغایرتی در آینده؛ هیچ مسئولیتی قبول نمی‌کند. کسب وکارهای الکترونیک اهداف مختلفی دارند. با توجه به پیشرفت‌های کسب و کار می‌توان تغییراتی در وب سایت انجام داد. امکانات جدیدی به وب سایت افزود؛ یا صفحات اختصاصی جدیدی را به وب سایت اضافه کرد. گفتنی است تمامی این تغییرات جز مسئولیت پشتیبان وب سایت نیست؛ و هر کدام تعرفه مخصوص خود را دارند و در صورت درخواست مشتری صورت حسابی مستقل برای خدمات درخواستی تنظیم می‌شود.

 

  • برخی از این خدمات به صورت زیر است:
  • طراحی اختصاصی: صفحات در وردپرس (طراحی هر صفحه اختصاصی 300,000 هزار تومان)
  • کدنویسی و توسعه: وب سایت (با توجه به نوع خدمات تعرفه جداگانه‌ای خواهد داشت.)
  • هزینه‌های ثابت وب سایت:
  • تمدید دامنه: تمدید دامنه هر 12 ماه یکبار به عهده‌ی صاحب سایت است.
  • تمدیدهاست: تمدید هاستینگ وب سایت هر 12 ماه یکبار به عهده‌ی صاحب سایت است.
  • تعویض قالب سایت: خرید قالب‌های اختصاصی به عهده صاحب سایت است.
  • خرید پلاگین: خرید پلاگین های اختصاصی به عهده صاحب سایت است.
  • محصولات: ثبت محصولات فروشگاه و شرح نویسی آن‌ها به عهده طراح و پشتیبان سایت نیست. در صورت نیاز به خدمات دیتا اینتری صورت حساب جدید صادر می‌شود.

 

  • زمان پیش بینی شده برای اتمام پروژه:

از زمانی که دامنه و هاست خریداری شد. پس از گذشت زمان قانونی فعال شدن دامنه؛ تیم طراحی کپی فای بلافاصله طراحی وب سایت شما را شروع می‌کند. با توجه به نوع وب سایت زمان طراحی وب سایت حداقل 15 روز و حداکثر 30 روز است.

 

ماده 36- مشتریان اگر در صورت نارضایتی نسبت به نحوه انجام بخشی از پروژه باید حداکثر یک هفته بعد نسبت به اعتراض و شکایت خود از طریق راه‌های ارتباطی در صفحه تماس با ما اقدام نمایند و اگر بعد از این تاریخ درخواستی مطرح شود، کپی فای هیچ گونه مسئولیتی قبول نمی‌کند.

 

ماده 37- اگر مشتری بعد از ثبت سفارش طراحی سایت و پرداخت وجه صورت حساب، از سفارش خود صرف نظر کند و درخواست اتمام پروژه را داشته باشد، 40 درصد مبلغ صورت حساب از وجه پرداختی او کسر می‌شود و مابقی مبلغ پرداختی حداکثر در 30 روز آینده پرداخت می‌شود.

 

ماده 38- مشتری در هنگام عقد قرارداد باید صورت حساب و متن قرارداد را به طور دقیق بررسی و مطالعه نماید و با آگاهی کامل از تمام جزئیات سفارش نسبت به پرداخت مبلغ صورتحساب اقدام نماید. چنانچه مشتری درخواستی خلاف آنچه در صورت حساب آمده؛ داشته باشد، باید در صورت حسابی دیگر مبلغ خدمات جدید را قبل از شروع پروژه و یا در حین شروع پروژه پرداخت نماید.

 

د) توسعه وب و اپلیکیشن

ماده 39- تمامی قوانین و شرایط درج شده و همچین ماده‌های 36 تا 38 در بخش طراحی سایت در این بخش هم صدق می‌کند.

 

ذ) خدمات طراحی و گرافیک

تمامی قوانین ذکر شده در بخش تولید محتوا و ماده‌های 1 تا 14 ماده‌های 37 -38 در این بخش هم صدق می‌کند.

 

ماده 40- کپی فای بعد از تحویل سفارش انجام شده هیچ گونه مسئولیتی نسبت به ذخیره و نگهداری فایل ندارد. لذا مشتریان باید نسبت به نگهداری و ذخیره فایل‌های تحویل داده شده در دستگاه ذخیره سازی خود اقدام نمایند کپی فای هیچ تعهدی بابت خراب شدن یا دردسترس بودن فایل بعد از گذر زمان نخواهد داشت.

ماده 41- اگر مشتری نسبت به طراحی سفارش ناراضی است و یا درخواست تغییر دارد. اولاً تغییر درخواستی باید جزئی باشد و به کل طرح آسیب نزد و ثانیاً درخواست خود را در همان روز کاری اطلاع دهد. به درخواست‌های خارج از زمان گفته شده رسیدگی نمی‌شود و کپی فای هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی‌کند.

 

ر) خدمات طراحی، ویرایش و تدوین ویدیو

ماده 42- تمامی موارد ذکر شده در بخش تولید محتوا و ماده‌های 1 تا 14 و ماده‌های 40 و 41 و 38 در این بخش هم صدق می‌کند.

 

ز) تهیه و تأمین کتاب‌های چاپ خارج، از سایت‌های خارجی مانند آمازون، ایبی و …

 

ماده 43- تمامی سفارشات خرید کتاب و مجلات و نشریات خارجی فقط از طریق سامانه کپی فای به نشانی https://panel.copify.ir صورت می‌گیرد. بنابراین سفارشات اخذ شده از طرف اشخاص دیگر و خارج از سامانه مورد تأیید کپی فای نیست و کپی فای هیچ گونه تعهد و مسئولیتی نسبت به این سفارشات ندارد.

 

ماده 44- برآورد هزینه تهیه کتاب در سامانه کپی فای رایگان است و کاربرانی که در سامانه کپی فای ثبت نام کرده‌اند می‌توانند درخواست خود را برای برآورد قیمت کتاب ثبت کنند. زمان برآورد کتاب در کپی فای ممکن است بین 1 ثانیه 24 تا ساعت به جز روزهای تعطیل طول بکشد. همچنین مشتریان برای مشاهده نتیجه برآورد کتاب باید وارد حساب کاربری خود شده و نسبت به امکان تهیه شدن کتاب و هزینه تهیه کتاب مطلع شوند.

 

ماده 45- به دلیل وابستگی خدمات تهیه کتاب خارجی به قیمت دلار و سایر ارزها، مشتریان موظف هستند حداکثر در همان روز کاری نسبت به پرداخت قیمت برآورد شده اقدام نمایند. به دلیل نوسانات ارزی چنانچه مشتری دیرتر اقدام کند، مشتری موظف است هزینه‌ای مازاد بر قیمت برآورد شده را به کپی فای پرداخت کند. قیمت نهایی پرداخت فقط از طریق سامانه کپی فای اعلام می‌شود.

 

ماده 46- تمامی مکاتبات قبل از خرید، در حین خرید و بعد از خرید باید از طریق دکمه سبز رنگ “گفتگو” در سامانه و از طریق حساب کاربری مشتری در سامانه انجام گیرد. لذا به کپی فای به سایر درخواست‌های خارج از سامانه رسیدگی نمی‌کند و اگر مشتری از شیوه‌های دیگر پشتیبانی کپی فای برای پیگیری سفارش خود اقدام کند، کارشناسان تهیه کتاب و آیتم‌های دیجیتال امکان پاسخگویی به وی را نخواهند داشت.

 

ماده 47- در صورت مشاهده فعالیت‌های مشکوک کاربران ثبت نام شده و مشتریان در سامانه، کپی فای موظف است جهت تأمین امنیت سایت و سامانه نسبت به حذف کاربران خاص اقدام کند و کاربران سایت به دلیل تخطی از قوانین کپی فای هیچ گونه حقی نسبت به حذف شدن حساب کاربری خود ندارند.

 

ماده 48- انتشار رایگان، فروش و در دسترس قرار دادن کتاب‌های خریداری شده از سامانه کپی فای با اشخاص غیر توسط مشتری، خلاف قوانین کپی فای بوده و پیگرد قانونی دارد.

 

ماده 49- حفظ و نگهداری اطلاعات ورود به سامانه به عهده مشتریان است. لذا مشتریان موظف هستند در حفظ و نگهداری اطلاعات دسترسی خود مسئولیت پذیر باشند و تنها راه پیش بینی شده برای بازیابی رمز، لینک بازیابی رمز در صفحه ورود است و کپی فای هیچ گونه مسئولیتی در برابر ارائه کاربری و رمز ورود با سامانه ندارد.

 

ماده 50- به درخواست‌هایی که از شماره و ایمیلی که در سامانه ثبت نشده است، پاسخ داده نمی‌شود. بنابراین کاربران سامانه باید در حفظ و نگهداری اطلاعات ورود خود دقت کنند.

 

ماده 51- ماده 7 ذکر شده در بخش تولید محتوا و ماده 40 به قوت در این بخش هم صدق می‌کند.

 

ماده 52- اطلاع رسانی‌ها از طریق ایمیل و اس ام اس انجام می‌گیرد. اما ممکن است به دلیل ایرادهای نرم افزاری و سخت افزاری یکی و یا هر دوی این تکنولوژی‌های اطلاع رسانی از کار بیفتد. بنابراین مشتریان باید جهت اطلاع از آخرین تغییرات به حساب کاربری خود در سامانه کپی فای وارد شده و از جریان امور انجام شده باخبر شوند.

 

ماده 53- در هنگام خرید فایل دیجیتال، مشتریان لازم است آگاهانه نسخه درخواستی خود را اعلام کنند. لذا انتخاب اشتباه و سفارش اشتباه از سمت مشتری پذیرفته نیست و مشتری در صورت درخواست مجدد باید هزینه برآورد شده جدید را پرداخت نماید.

 

ماده 54- اگر در فایل دریافتی شما ایراد وجود دارد، حداکثر تا 24 ساعت باید موارد مشکل‌‎دار را از طریق دکمه سبز رنگ “گفتگو” در حساب کاربری خود ثبت کنید. به درخواست‌های بعد از زمان مقرر شده ترتیب اثر داده نمی‌شود و کپی فای هیچ گونه تعهدی نسبت به این امر ندارد.

 

ماده 55- چنانچه سفارش دریافتی شما ایراد داشته است و شما در زمان مقرر شده مشکل را به کارشناسان تهیه کتاب و فایل دیجیتال ابلاغ کردید، کپی فای ملزم است حداکثر تا 72 ساعت درخواست شما را بررسی و نسبت به اقدامات پیش رو اطلاع رسانی کند.

 

ماده 56- اگر برای خرید کتاب یا یک آیتم دیجیتال وجهی را پرداخت نمودید، چنانچه بعد از پرداخت تصمیم به لغو سفارش نمایید؛ درخواست شما پذیرفته نیست و هیچ مبلغی به شما عودت داده نمی‌شود و کپی فای نسبت به این امر هیچگونه مسئولیتی را قبول نمی‌کند.

 

ماده 57- اگر در هنگام پرداخت از طریق سامانه کپی فای، پرداخت شما موفقیت آمیز نبوده است. دلیل موفقیت آمیز نبود پرداخت مربوط به درگاه پرداخت بانکی است که از آن طریق اقدام کردید. لذا جهت پیگیری باید با شماره‌های پشتیبانی درگاه پرداخت تماس بگیرید. گفتنی است در اکثر مواقع وجه پرداختی ناموفق حداکثر تا 48 ساعت از طرف بانک مسئول به حساب شما عودت داده می‌شود.

 

ماده 58- زمان تحویل سفارشات خرید کتاب خارجی در سامانه 24 ساعت بعد از فعال شدن وضعیت “منتظر تحویل” اعلام شده است. اما کپی فای و کارشناسان تهیه کتاب ممکن است به دلیل افزایش صف سفارشات و یا هر گونه دلیل دیگری در تحویل کتاب دیرکرد داشته باشند و حتی نتواند زمان دیرکرد بالقوه تهیه کتاب را به مشتری اعلام کند. برابر این ماده کپی فای هیچگونه ضرر و زیان متحمل شده به مشتری را قبول نمی‌کند. کپی فای تلاش می‌کند کتاب را حداکثر تا 72 ساعت تهیه و ارسال کند و در صورت تهیه نشدن کتاب مبلغ پرداخت شده توسط مشتری، حداکثر تا 24 ساعت به شماره کارت اعلام شده او عودت داده می‌شود.

 

س) خدمات خرید از انواتو

تمامی شرایط ذکر شده در ماده‌های 1 تا 14 و ماده‌های 43 تا 57 در این بخش هم صدق می‌کند.

 

ماده 59- با توجه به ماهیت تحریم بودن ایران در بخش خرید و ارسال آیتم ها: کپی فای از روش های پیچیده جهت تهیه این سفارشات استفاده میکنند. چنانچه به هر دلیلی خدمات کپی فایل برای این سرویس قطع شد هیچ تعهدی بابت ارسال آبدیت های آیتم های ارسال ندارد.

 

ماده 60- زمان تحویل سفارشات ثبت شده در کپی فای حداقل 48 ساعت و حداکثر 72 ساعت است. چنانچه حداکثر زمان تحویل سفارش بیشتر از 72 ساعت شد و این تأخیر دلیل منطقی داشت، کپی فای هیچگونه مسئولیتی را نسبت به دیرکرد در تهیه سفارش قبول نمی‌کند و مشتری نمی‌تواند درخواست خسارات نماید.

 

ف) فروش کتاب‌های نویسندگان ایرانی به صورت فیزیکی (ارسال کتاب از طریق خود نویسنده یا انتشارات)

 

ماده 61- فقط آن دسته از کتاب‌های چاپ داخل در کپی فای به فروش می‌رسد که تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و توسط وزارت ارشاد تأیید شده باشد.

 

ماده 62- اگر حق فروش کتاب از نویسنده از سمت انتشارات سلب شده باشد و نویسنده با آگاهی به این موضوع از کپی فای درخواست فروش کتاب خود را نماید، در صورت وقوع شکایت، تمامی خسارات متوجه نویسنده خواهد بود و نویسنده با آگاهی به این موضوع کتاب خود را برای فروش در کپی فای ثبت می‌کند. همین قانون برای انتشارات متقاضی فروش نیز صدق می‌کند.

 

ماده 63- وظیفه ارسال کتاب‌های چاپ شده به خریداران، به عهده خود نویسنده یا انتشارات است. بنابراین کپی فای هیچ گونه تعهد و مسئولیتی را نسبت به انبارش کتاب ندارد و هیچ گونه کتابی در انبار کپی فای نگهداری نمی‌شود.

 

ماده 64- فروشندگان کتاب در کپی فای باید حداکثر تا یک روز کاری، کتاب خریداری شده را به خریدار پست کنند و کد پیگیری مرسوله را در همان روز به کارشناسان کپی فای تحویل دهند. در صورت تأخیر در ارسال به موقع کتاب، نویسنده یا انتشارات ملزم به پرداخت جریمه به میزان 2 برابر قیمت روی جلد کتاب به کپی فای است.

 

ماده 65- چنانچه کتاب ارسال شده از طرف نویسنده یا انتشارات به خریدار آسیب دیده باشد و یا کتابی غیر از کتاب درخواستی خریدار باشد، نویسنده یا انتشارات (فروشنده) ملزم به پرداخت جریمه به میزان 4 برابر قیمت روی جلد کتاب است.

 

ش) فروش دوره‌های آموزشی

همه قوانین و شرایط ذکر شده در بخش (ف) و ماده‌های 58- 65 در این بخش هم صدق می‌کند.

 

ف) خرید لایسنس اصلی نرم افزارها و اپلیکیشن ها

همه قوانین و شرایط ذکر شده در بخش (س) و ماده‌های 58- 59 در این بخش هم صدق می‌کند.