خرید کتاب از خارج کشور

خرید کتاب از خارج کشور با نسخه الکترونیک؛ ویژه مترجمان و دانشگاهیان

خرید کتاب از خارج کشور بعضاً می‌تواند به یک معادله پیچیده تبدیل شود. معادله‌ای که اقشار علمی و پژوهشی، بهتر قادر به درک پیچیدگی‌های آن هستند.

مترجمی را در نظر بگیرید که قرار است بلافاصله بعد از انتشار یک کتاب خارجی، کار ترجمه آن را آغاز کند. در چنین حالتی دسترسی به محتوای کتاب در مدت زمان مناسب یک امر بسیار حیاتی تلقی می‌شود. اتفاقی که اگر رخ ندهد می‌تواند کل پروژه ترجمه کتاب را با شکست روبرو کند و مانع از تحقق اهداف حرفه‌ای و مالی مترجم شود.

ولی این فقط مترجمین نیستند که با خرید کتاب از خارج کشور سروکار دارند. انجام این کار برای اقشار دیگر مثل اساتید دانشگاهی هم می‌تواند حائز اهمیت فراوان باشد. کتاب‌های خارجی یکی از مهم‌ترین منابعی هستند که اساتید برای تأمین نیازهای علمی خود به آن‌ها رجوع می‌کنند. همین حکایت می‌تواند به شکل دیگری درباره دانشجویان و پژوهشگران نیز صادق باشد. آیا شما هم به دنبال خرید کتاب خارجی خاصی هستید؟ کپی‌فای راه‌های مختلفی را برای انجام این کار در مقابلتان قرار می‌دهد.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب خارج از کشور با نسخه الکترونیک

ملاحظات خرید کتاب از خارج کشور

در بحث خرید کتاب خارجی، تهیه ورژن چاپی معمولاً اولین ایده‌ای است که به ذهن خطور می‌کند. موجود نبود کتاب در بازار ایران باعث می‌شود که تنها راه تهیه ورژن‌های چاپی، خرید آن از فروشگاه‌های خارجی باشد. ولی این کار هم بنا به دلایل عدیده‌ای مشکلات خاص خودش را دارد؛ عدم سرویس‌دهی فروشگاه‌های بین‌المللی به کاربران ایرانی و تحریم‌های سیستم مالی بزرگ‌ترین موانع این مسیر هستند. خوشبختانه کپی‌فای با ارائه سرویس خرید کتاب کاغذی از آمازون قبلاً این مشکل را حل کرده است. ولی بحث قیمت کتاب چاپی موضوعی است که خریداران را به سمت یافتن یک گزینه ارزان‌تر سوق می‌دهد.

در اغلب موارد، آنچه برای مترجمان و اساتید دانشگاهی اهمیت دارد، نه نوع کتاب بلکه محتوای آن است. وقتی اولویت، محتوای کتاب باشد آنگاه اکثر خریداران، تهیه کتاب با قیمت ارزان‌تر و تحویل سریع‌تر را ترجیح می‌دهند. اینجاست که خرید کتاب از خارج کشور با نسخه الکترونیک موضوعیت پیدا می‌کند.

اگر قبلاً از خدمات کپی‌فای در زمینه تهیه کتاب خارجی چاپی استفاده کرده‌اید، قطعاً با روال کار آشنا هستید. در این صورت مطمئناً می‌دانید که برای تحویل کتاب باید حدود یک ماه منتظر بمانید. چراکه کپی‌فای کتاب‌ها را به‌صورت اورجینال و مستقیماً از فروشگاه‌هایی مثل آمازون می‌خرد؛ درنتیجه تا کتاب از آمریکا به ایران برسد، مدتی زمان می‌برد. حتی اگر هزینه خرید کتاب چاپی برای شما مطرح نباشد، سرعت تحویل کماکان می‌تواند یک معیار حیاتی باشد. یک ماه انتظار از نگاه مترجمی که برای شروع کارش عجله دارد، زیاد و طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد. در جایی که فوریت زمانی مطرح باشد خرید کتاب از خارج کشور با نسخه الکترونیک، بهترین و منطقی‌ترین راهکارِ ممکن است.

مزایای خرید کتاب الکترونیک خارجی

تقاضا برای خرید کتاب الکترونیک خارجی در سال‌های گذشته با رشد چشمگیری همراه بوده است. این رشد چشمگیر دلایل زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ارزان بودن: کتاب الکترونیکی در مقایسه با کتاب کاغذی یک انتخاب بسیار مقرون‌به‌صرفه است. درنتیجه می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر به محتوای کامل کتاب دسترسی داشته باشید. کپی‌فای در این زمینه یک سورپرایز ویژه برای مشتریانش دارد که در ادامه از آن رونمایی می‌کنیم!
  • دسترسی سریع: کتاب الکترونیکی به‌صورت یک فایل دانلودشدنی، قابل دریافت است. بنابراین برعکس کتاب‌های چاپی که تحویل آن‌ها زمان زیادی می‌برد، می‌توانید ظرف چند ساعت آن را تهیه کنید.
  • پرتابل بودن: برعکس کتاب‌های چاپی، جابه‌جایی کتاب‌های الکترونیکی هیچ زحمتی ندارد. شما می‌توانید با ذخیره ده‌ها عنوان کتاب الکترونیکی روی حافظه گوشی خود، آن‌ها را به همراهان همیشگی‌تان تبدیل کنید.
  • قابلیت شخصی‌سازی: کتاب‌های الکترونیکی را می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های مختلفی مثل کامپیوتر و گوشی مطالعه کنید. بسیاری از این کتاب‌ها از قابلیت تغییر نوع و سایز فونت برخوردار هستند که فرایند مطالعه را آسان می‌کنند. علاوه بر این، اگر کتاب الکترونیکی شما از نوع کیندل باشد می‌توانید با استفاده از کتاب‌خوان دیجیتال، بدون خستگی چشم تا ساعت‌ها به مطالعه ادامه دهید.

خرید کتاب از خارج با نسخه الکترونیک در دنیایی که همه چیز با سرعتی حیرت‌انگیز، «دیجیتالیزه» می‌شوند، یک انتخاب هوشمندانه و گاهی حتی اجباری است. ضمناً کتاب‌های الکترونیکی انواع مختلفی دارند که کیندل و پی‌دی‌اف از آن جمله‌اند. پی‌دی‌اف نیز در اَشکال مختلفی وجود دارد که ما در مقاله خرید پی‌دی‌اف از آمازون توضیحات کاملی درباره آن ارائه داده‌ایم.

چگونگی خرید کتاب از خارج کشور با نسخه الکترونیک

کپی‌فای با سرویس خرید کتاب از خارج کشور انجام این کار را برای شما از آب خوردن آسان‌تر کرده است. درواقع شما تنها باید عنوان کتاب موردنظر را تعیین کنید و تهیه آن را به تیم کپی‌فای بسپارید. برای خرید کتاب الکترونیکی از خارج مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با ثبت‌نام در سامانه به جامعه بزرگ کپی‌فای بپیوندید. این کار هیچ هزینه‌ای ندارد و در کمتر از یک دقیقه انجام می‌پذیرد.
  • با مراجعه به بخش کتاب در سامانه، نسبت به ثبت سفارش عنوان موردنظرتان اقدام کنید.
  • کپی‌فای درخواست شما را در سریع‌ترین زمان بررسی نموده و ضمن معرفی نوعِ کتاب الکترونیک، قیمت آن را به شما اعلام می‌کند.
  • در صورت تأیید نهایی حساب کاربری خود را شارژ کنید تا فرایند پرداخت هزینه کتاب از طریق آن انجام شود.
  • فایل کتاب درخواستی شما ظرف چند ساعت تهیه شده و می‌توانید از حساب کاربری خود آن را دانلود کنید.

تخفیف فوق‌العاده خرید کتاب خارجی؛ سورپرایز ویژه کپی‌فای برای مترجمان و دانشگاهیان

همان‌طور که گفتیم یکی از مزایای خرید کتاب الکترونیکی از خارج، قیمت به‌مراتب کمتر آن نسبت به نسخه چاپی است. ولی آیا می‌دانستید که کپی‌فای آپشن خرید کتاب از آمازون – الکترونیک خارجی با 80 تا 95 درصد تخفیف را برای مترجمان و دانشگاهیان گرامی در نظر گرفته است؟

فرض کنید قیمت خرید کتاب الکترونیک از آمازون 5 دلار باشد. در این صورت با توجه به نرخ دلار برای خرید آن باید بیشتر از 150 هزار تومان بپردازید. ولی با تخفیف ویژه کپی‌فای می‌توانید همان کتاب را با بهترین کیفیت با یک‌دهم قیمت اصلی تهیه کنید.

چاپی یا الکترونیکی فرقی ندارد؛ با کپی‌فای خرید کتاب از خارج کشور دیگر یک ماجرای پردردسر نیست!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *