گام ضروری تولید محتوا برای وب سایت

ترفند های تولید محتوا در سال 2018

ترفند های تولید محتوا در سال 2018

ترفند های تولید محتوا در سال 2018

در فضای وب مهم ترین چیزی که با آن می توانید دیگران را تخت تاثیر قرار دهید؛ مطالب و محتوای وب سایت است. چیزی که باعث جذب کاربران، سایت ها و موتورهای جستجو به سمت سایت شما به عنوان یکی از مهم ترین ابزار و روش های بازاریابی الکترونیکی و سایت های تجاری می شود محتوای خوب و منحصر به فرد است.

وجود کارشناسان خلاق در سایت، به شما در درک قوانین و تولید محتوای منحصر به فرد و جذب دیگران کمک می کند. در هر سایت تولید محتوا، باید نویسنده های متخصصی وجود داشته باشد که حداقل به یک زبان بجز زبان فارسی مسلط باشند.

ما در کپی فای به شما خدماتی نظیر: نوشتن، آموزش، تحلیل کردن و تولیدمحتوای خصوصی را ارائه می دهیم که بتوانید با آن کاربران و بازدیدکنندگان بسیاری را به صورت هدفمند جذب کنید.
ما در سایت خود به شما آموزش می دهیم که رقبای خود را بشناسید و بر آن ها پیروز شوید و سایتتان مشهور شود؛ به وسیله ی بروزرسانی و آنلاین بودن سایت و داشتن سایتی با محتوای منحصر به فرد این دیگر یک آرزو نیست.

جدول محتوا

گام ضروری تولید محتوا برای وب سایت

طراحی و توسعه سایت
آیا طراحی سایت، تنها راه موفقیت در کسب و کار اینترنتی است؟
به سادگی می توان گفت آنچه که برای  کاربر مهم است، محتواست که اغلب حاصل بیشترین تلاش، زمان، طراحی و توسعه سایت است که  بدون تمرکز بر محتوای متن نمی شود در ارتباط با کاربر موفق شد.

گام ضروری تولید محتوا برای وب سایت

گام ضروری تولید محتوا برای وب سایت

دراین بخش:
کپی فای، گام های لازم برای تدوین و مشاهده ی محتوای  وب سایت را جمع آوری کرده؛

نماد یا کلمات، کدام بهتر است؟

1- تایپ کردن کلمات به منظور جلب کاربر از طریق تغییر قالب محتوای سایت ( می توانید با Bold – مورب ltalic  این کار را انجام دهید.)
2- استفاده از نماد به جای تایپ کردن آنها، به طور مثال (+) به جای (اضافه، $ به جای (دلار)
3- استفاده از اعداد به جای تدوین حروف، به طور مثال (7) به جای (هفت)
4- استفاده از ضمیر “ما” به جای  نام شرکت یا وب سایت مثلا “ما در کپی فای ”
5- تفسیر عکس های مهم سایت با یک جمله ی کوتاه

تدوین کلمات در تولید محتوا

تدوین کلمات در تولید محتوا

تدوین کلمات در تولید محتوا 

6- مشخصات کاربری خود را واضح و کوتاه بنویسید.
7- در سایت های خودتان پیشنهادات استثنائی / تبلیغاتی / را به طور ساده و سر راست ارائه دهید، بدون جزئیات اضافی
8- به خاطر داشته باشید که عنوان زیر صفحه و فهرست مطالب به گونه ای باشد که قادر به جذب بازدید کننده باشد.
9- پس از پایان یک مونولوگ کوتاه، بار دیگر آن ها را خلاصه نویسی کنید.

10- همیشه در تدوین پیام، ثبت نام، ورودی و خروجی خلاق باشید.

11- از سایت های دیگه کپی برداری نکنید.

نکات مهم در انتخاب لحن تولید محتوا برای سایت

نکات مهم در انتخاب لحن تولید محتوا برای سایت

نکات مهم در انتخاب لحن تولید محتوا برای سایت

12- در نگارش محتوای لحن (متین) را حفظ کنید و گزافه گویی نکنید.
13- در زمان صحبت با کارمند یا مشتریان خود ، کلمات کوتاه، ساده و مشترک را به جای واژه های طولانی و غیر مشهور (مبهم) جایگزین کنید.
14- در زمان ویرایش تصور کن که با کاربر چهره به چهره صحبت می کنید.

15- استفاده از نقد و بررسی، سبک روایت و داستان
16- زبان محاوره ای را در بند قرار بده به گونه ای که روی یک کلمه تاکید کند. شما (باید این محصول را بخری …. و غیره)
17-  سرقت لهجه و کلمات معمولا استفاده می شود، به خصوص اگر محصول یا خدمات را ارائه می دهید.
18- بر روی چیزهایی که کاربر را خوشحال می کند تمرکز کنید و چیزهایی که باعث گریز او می شود را نادیده بگیرید.

19- 9 روش برتر تولید محتوا برای سایت کدامند؟

قالب بندی متن در وردپرس

19- پر رنگ کردن بخشی از نوشته های محتوای سایت، همیشه سعی کنید رنگ محتوا با رنگ قالب سایت تمایز داشته باشد.

20- اگر شما در حال نوشتن یک لیست هستید، در ابتدا و انتهای لیست امتیازات خود را بنویسید.
21- سرتیتر با محتوا مغایرت نداشته باشد.
22- مختصر کردن گواهی کاربر و یا مشتری را در عناوینی شبیه به تغریدات توتیر

23- اینفوگرافیک چه تاثیری در ارائه محتوا دارد؟

قبل از شروع به تولید محتوای سایت چه باید کرد؟

قبل از شروع به تولید محتوای سایت چه باید کرد؟

قبل از شروع به تولید محتوای سایت چه باید کرد؟

23- برای افزایش تمرکز باید انتخاب متن و منابع را بیش از یک مرحله  انجام داد. مثلا در مرحله اول برگرد به خطاهای دستوری و در مرحله دوم برگرد به انطباق محتوا با کمک موتورهای جستجو……. و این چنین.
24- برای افزایش اطلاعات خود سایت های دیگر را بررسی و با خدمات آن ها آشنا شوید.
25- ده ضعف اطلاعاتی به همراه توضیح و ویرایش آن را در سایت خود بررسی کنید.
26- قبل از آن که متن سایت خود را بنویسید، سایت و شرکت های رقبای خود را رصد کنید.
27- در مورد ویژگی های برجسته – منحصر به فرد – و برخی خدماتی که در سایت ارائه می دهید، جستجو کنید.
28- استفاده از خدمات بیشتر یا آنچه که در سایت مفید است را با فونت پهن، یا زیر آن خط کشیده شود.

29- تولید محتوای خوانا چیست؟

پیام هایی که شما باید از طریق تولید محتوا، به کاربر ارائه دهید:

29- کنار کلمات زیبا، نتایج ملموس را پیوست سازی  کنید.
30- روی هر آن چه که در سایت شما منحصر به فرد و باعث برتری شما در میان سایت های رقیبانتان می شود تاکید کنید.

همچنین بپرسید دلایل خرید و یا دنبال کردن سایت از طریق لیست پستی چیست؟

31- بیشتر بازدیدکنندگان راضی، به فروشندگان و بازاریابان محصولات شما تبدیل می شوند.
32- محتوا باید پاسخگوی نیاز مخاطب باشد.
33- زیرپیام های مهم سایت خود جهت تاکید خط بکشید.
34- کلماتی که بیشترین تاثیر را روی کاربر می گذارند استفاده کنید.

یادداشت

35- محتوانگاران کپی فای، بهترین نویسندگان مقالات شما هستند.
36- دستور العمل در اصول نوشتن سایت

37- یادگیری چگونگی تدوین و فرموله کردن آدرس در سایت ها.
38- خوش آمد گویی در ابتدای سایت نباید بیش از 7 کلمه

باشد.

 

مقالات مرتبط:

رتبه بندی گوگل و ۸ ملاک اصلی رنکینگ گوگل در سال ۲۰۱۷

خدمات تولید محتوا

تولیدمحتوای سئو چیست؟

شرکت تولیدمحتوا

تبلیغات گوگل چیست؟

تولیدمحتوا برای سئو: چگونه تولیدمحتوا کرده و برای گوگل بهینه سازی کنیم؟

بازاریابی محتوایی چیست؟

4 پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.