چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

برای موفقیت در دنیای تجارت آنلاین امروز باید اول از هر چیزی اعتماد مشتریان را به دست آورید. چراکه وجود حس اعتماد است که به برند شما اعتبار می‌بخشد. تولید محتوای جذاب و ارزشمند می‌تواند به شما در ایجاد حس اعتماد با مشتریان کمک کند. درواقع این محتوای جذاب و مفید است که مخاطبان را درگیر می‌کند و باعث می‌شود تا با برند و کسب‌وکار شما بیشتر آشنا شوند و درنهایت آن‌ها را ترغیب می‌کند تا کالا و خدمات شمارا خریداری کنند.

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

چگونه در ایران با سفارش تولید محتوا بازدید و فروش کسب‌وکار را بیشتر می‌کنند؟؟ (راهکارهای 2020)

تولید محتوا دست‌اول و اصیل می‌تواند توجه کاربر و گوگل را جلب کند و موجب بهبود رتبه سایت شما و افزایش ترافیک ‌شود. برای این منظور شما یا باید خودتان محتوای وب‌سایت خود را تولید کنید که این نیازمند تجربه بالا در محتوا نویسی و آشنایی کامل با قوانین سئو می‌باشد و یا اینکه سفارش تولید محتوا دهید آن‌هم به افراد باتجربه و یا شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ معتبر که درزمینه تولید محتوا فعال هستند.

در این مقاله ما تصمیم داریم شمارا با مزایا و راهکارهای سفارش تولید محتوا بیشتر آشنا کنیم اگر می‌خواهید وب‌سایتتان را از سایر سایت‌ها در دنیای اینترنت متمایز کنید و مشتریان با وفاداری برند شمارا دنبال کنند در این نوشتار با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: چرا همه روش‌ها را برای نوشتن محتوای جذاب و قانع‌کننده ندانیم؟

اما به‌واقع تولید محتوا چیست؟

در حقیقت به روند پیدا کردن ایده‌ها، برنامه‌ریزی و خلق محتوای اصیل و مؤثر بر اساس استراتژی‌های کسب‌وکار و مخاطبین هدف، تولید محتوا گفته می‌شود. البته این را هم در نظر داشته باشید که تولید محتوا فقط به متن خلاصه نمی‌شود، بلکه محتوا می‌تواند شامل عکس‌ها، فیلم‌های تازه و آموزشی، پادکست‌ها وغیره باشد.

بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها به دنبال روش‌های موقت و پرهزینه بازاریابی و تبلیغات هستند و از جادوی تولید محتوای باکیفیت و جذاب غافل‌اند درحالی‌که تولید محتوا یک روش مؤثر و اثبات‌شده برای آگاهی از برند، جذب و حفظ مشتری و افزایش فروش است. در ادامه این مقاله به بررسی مزایای سفارش تولید محتوا می‌پردازیم.

 

سفارش تولید محتوا چه مزایایی دارد؟

1. شناخت کامل مخاطبان هدف

شناخت مخاطبین به شما کمک می‌کند تا تولید محتوای خود را به هدفمندترین شکل ممکن انجام دهید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که یک تیم حرفه‌ای تولید محتوا در اولویت کارهای خود قرار می‌دهد شناخت کافی مخاطبین هدف است تا بتواند بیشترین تأثیر را بر روی آن‌ها بگذارد. ازجمله عواملی که این تیم برای شناخت مخاطبین بررسی می‌کند می‌توان به میانگین سنی، جنسیت، میزان تحصیلات وغیره اشاره کرد.

 

2. به‌کارگیری یک استراتژی مطمئن

تیم تولید محتوا برای تولید محتوای موفق، بالا بردن رتبه سایت شما و افزایش ترافیک از یک استراتژی مطمئن استفاده می‌کند. در حقیقت تیم تولید محتوا، محتوایی تولید می‌کند که با تمام جنبه‌های بیزینس و تجارت شما ازجمله مطالب و محتوای منتشرشده قبلی، ارزش‌های سازمانی، محصولات و خدمات شما مطابقت داشته باشد.

3. تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت

یک تیم تولید محتوای باتجربه و قدرتمند با تولید محتوای جذاب، آموزشی، سرگرم‌کننده و بدون نقص سعی می‌کند بازدیدکنندگان سایت شمارا جذب کند و با تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار در رشد و توسعه کسب‌وکارتان سهیم باشد. شک نکنید سرمایه‌گذاری بر روی همکاری با یک شرکت معتبر برای سفارش تولید محتوا، برای کسب‌وکار شما خالی از لطف نخواهد بود.

4. رعایت اصول سئو

موضوع سئو و بهینه‌سازی سایت یکی از موارد موفقیت در بازاریابی محتوا و جذب مخاطب است.

با سفارش تولید محتوا به یک تیم معتبر و حرفه‌ای اطمینان داشته باشید که محتوایی مناسب و سئو شده تحویل خواهید گرفت. تیم نویسنده با آگاهی و رعایت اصول سئو محتوایی را تولید می‌کند تا هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهینه باشد.

5. صرفه‌جویی در هزینه‌ها

سفارش تولید محتوا به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند زیرا این کار ارزان‌تر از استخدام یک گروه نویسنده ثابت در داخل شرکت تمام می‌شود. چراکه با استخدام نویسنده ثابت شما باید هزینه‌هایی چون حقوق ثابت، بیمه وغیره بپردازید درصورتی‌که با سفارش تولید محتوا به یک تیم باتجربه و معتبر این هزینه‌ها از دوشتان برداشته خواهد شد.

 

نکات مهم برای سفارش تولید محتوا

تولیدکننده محتوا را بشناسید

دقت داشته باشید انتخاب یک شرکت برای سفارش تولید محتوا نیاز به جستجو و بررسی دقیق دارد. مهم است که بدانید چه کسی و با چه توانایی‌هایی قرار است محتوای شمارا تولید کند؛ بنابراین قبل از سفارش تولید محتوا به شرکت موردنظر برای اینکه از کیفیت تولید محتوای آن‌ها مطمئن شوید حتماً نمونه کارهایشان را مشاهده و بررسی کنید تا وقت و سرمایه‌تان هدر نرود و از تمام مزایای سفارش تولید محتوا بهره‌مند شوید.

نوع محتوای درخواستی خود را مشخص کنید

بعد از پیدا کردن یک شرکت یا تیم تولیدکننده محتوای معتبر و باتجربه لازم است نیاز خود را برای آن‌ها شرح دهید. به‌عنوان‌مثال مشخص کنید که محتوا قرار است در کجا و در چه رسانه‌ای (وب‌سایت، اینستاگرام وغیره) منتشر شود؟ و با تیم تولید محتوا مشورت کنید تا با توجه به رسانه‌ای که قرار است محتوا در آن منتشر کنید مشخص شود که چه نوع محتوایی (متنی، اینفوگرافیک، فیلم) برای کسب‌وکار شما بهتر است؟ به‌عنوان‌مثال اگر می‌خواهید محتوای خود را در اینستاگرام منتشر کنید محتوای اینفوگرافیک و ویدیویی نسبت به انواع دیگر بهتر است.

حجم محتوا را مشخص کنید

یکی دیگر از نکاتی که لازم است قبل از سفارش تولید محتوا در مورد آن فکر کرده باشید حجم محتوا است چراکه این مورد هم در زمان لازم برای تولید و تحویل محتوا و هم در محاسبه هزینه مؤثر است. به‌عنوان‌مثال اگر محتوا متنی است ضروری است که تعداد کلمات و تعداد مطالب را مشخص کنید و درصورتی‌که محتوا صوتی یا تصویری است زمان آن را مشخص کنید (به‌عنوان‌مثال تولید یک فیلم آموزشی به مدت‌زمان یک ساعت) و برای سایر موارد نیز می‌توانید برحسب تعداد فایل این مورد را تعیین کنید.

سخن آخر اینکه…

محتوا مهم‌ترین عاملی است که با برجسته کردن وب‌سایت شما و جذب مشتریان وفادار موفقیت کسب‌وکار را شمارا تضمین می‌کند بنابراین با مهم شمردن محتوا و سفارش تولید محتوای وب‌سایت خود به یک شرکت تولیدکننده محتوای معتبر و حرفه‌ای به جایگاه واقعی خود را در دنیای تجارت آنلاین برسید.

اگر شما هم درزمینه تولید محتوا و سفارش تولید محتوا تجربه و یا نظری دارید خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

 

مقالات خواندنی:

تولید محتوا و درآمد 9 میلیون تومانی من در هر ماه (بروزرسانی 1398)

هزینه تولید محتوا چگونه محاسبه می شود؟ (قیمت های جدید 2018)

خدمات تولید محتوا

۱۰ استراتژی بهینه‌ سازی محتوا برای سال ۲۰۲۰

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *