جدول محتوا

نمونه کار تولید محتوا برای وب سایت

مجموعه کپی فای سال های متمادی است که در حوزه بازاریابی محتوایی و تولید محتوای وب سایت شرکت ها فعالیت می کند. با توجه به درخواست مشتری های بلقوه ما تصمیم گرفتیم صفحه نمونه کار تولید محتوا را طراحی کنیم.

آیا کپی فای فقط برای وب سایت تولید محتوا می کند؟

پاسخ: تولید محتوا برای وب سایت فقط بخش کوچکی از فعالیت های کپی فای در حوزه تولید محتواست. ما در این صفحه برخی از مشتری های خود را که خدمات تولید محتوا برای وب سایت ارائه دادیم؛ معرفی می کنیم.

آژانس مسافرتی هواپیمایی مینار سفر

آژانس مسافرتی هواپیمایی مینار سفر

آژانس مسافرتی هواپیمایی مینار سفر

یکی از مشتری های شرکت کپی فای آژانس مسافرتی هواپیمایی مینار سفر است که با اهداف بازاریابی محتوایی از کپی فای درخواست کرد که برای این مجموعه تولید محتوا کند. کپی فای با توجه به تصمیم سئوکار و استراتژیست محتوای مینار سفر آقای شهرویی، مقالاتی را تحت عنوان تور برای این مجموعه نوشت.

علاقمندان می توانند به این سایت مراجعه کنند و نمونه کار های تولید محتوای کپی فای را بررسی کنند.

هدفی که مینار سفر از تولیدمحتوا داشت، شناساندن کشور های توریستی بود. البته با توجه به کلیدواژه هایی که استفاده می کردیم، تمام تلاش مجموعه کپی فای در کنار نوشتن محتوای با کیفیت و جذاب، بهینه سازی محتوا بود.

در مدت 3 الی 4 ماه توانستیم بسیاری از کلید واژه های هدف مینار سفر را در صفحه نتایج گوگل رنک کنیم.

برای نگارش محتوای مینار سفر از چه روشی استفاده کردید؟

از آن جایی که مقالات مینار سفر در سطح عمومی بودند، ما به روان بودن و خواندنی بودن محتوا تاکید داشتیم. روشی که به کار می بردیم تلفیقی از ترجمه و تالیف بود. از منابع خارجی مخصوصا مطالبی که به زبان انگلیسی رنک شده هم استفاده می کنیم. البته فقط به منابع خارجی متکی نیستیم. همیشه سعی می کنیم با زیبا نوشتن مخاطب را جذب کنیم.

شرکت فن یاب

شرکت فن یاب

شرکت فن یاب

فن یاب یک شرکتی است که در حوزه تولید و واردات دستگاه های لیوان کاغذی، مواد اولیه لیوان کاغذی، دستگاه ظروف یکبارمصرف ، دستگاه ظروف آلومینیومی و… فعالیت می کند.

تولیدمحتوای شرکت فن یاب

تولیدمحتوای تجاری برای لوازم و دستگاه ها خیلی کار تخصصی بوده و حساسیت بیشتری دارد. ما در شروع به همکاری با شرکت فن یاب، با کارشناس فنی مجوعه در ارتباط بودیم. توضیحات کامل درباره نحوه کارکرد دستگاه های این شرکت را از مسئول مربوط پرسش می کردیم.

کارشناسان فنی شرکت فن یاب با علاقه بسیار زیاد ما را همراهی و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار ما می گذاشتند. تولید محتوا برای شرکت های تخصصی چالش های خاص خود را دارد که ما موفق شدیم این چالش ها را به فرص تبدیل کنیم.

خدمات تولید محتوا

تولید محتوای سئو

شرکت تولیدمحتوا

تبلیغات گوگل در شرکت فن یاب

فن یاب هم مدت هاست از تبلیغات گوگل استفاده می کند. مشتری های خیلی خوبی هم از این نوع بازاریابی بدست آورده است. اما هزینه هایی که در این نوع تبلیغات وجود دارد گاها برای هر کسب و کاری سودآور نیست. حتی شرکت های بزرگ هم فقط و فقط به تبلیغات گوگل اکتفا نمی کنند.

مدیر تجارت الکترونیک فن یاب هم متوجه ترندهای جدید بازاریابی محتوایی بود. از ما درخواست کرد که تولیدمحتوای مجموعه آن ها را شروع کنیم. با چند ماه تلاش و تولید محتوای تجاری با کیفیت توانستیم از میزان هزینه های تبلیغات گوگل کم کنیم.  

این اقدام جالب از میزان هزینه های آن ها در تبلیغات گوگل کاسته است.

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل خیلی برای کسب و کار ها سود آور است. اما وقتی که پشتوانه ای نداشته باشد، قسمتی از سرمایه گذاری برای آن عملا از دست می رود. ولی اگر بازاریابی محتوایی یا سئو کلیدواژه های هدف به صورت تدریجی کار شود. بعد از گذشت مدتی چند ماهه نیاز به استفاده از تبلیغات گوگل از بین می رود.

بک لینک سازی را به صورت جدی در کسب و کار الکترونیک کاژه انجام می دهیم

مدیر تجارت الکترونیک کاژه که فرد باهوشی بود استراتژی جالب تری را پیش گرفت. او درخواست کرد که تولید محتوای تخصصی را در چندین بلاگ متفاوت منتشر کنیم.

امروز شرکت فن یاب وبلاگ های فرعی زیادی را طراحی و بهینه سازی کرده است. به طوری که در برخی از صفحه نتایج گوگل وبلاگ های فرعی شرکت فن یاب حضور دارند. این کمک کرده است بیشترین میزان (Conversion) را از بازاریابی محتوایی داشته باشند.

بک لینک ها باز هم کارایی دارند

در مورد بک لینک ها شایعه های زیادی منتشر می شود. سه گروه با اندیشه متفاوت به داشتن بک لینک ها نظر می دهند. گروه اول معتقد است وجود بک لینک با الگوریتم های جدیدی که گوگل معرفی کرده است منافات دارد. ولی بهتر است از آن ها سوال کنیم:

  • آیا واقعا شما بک لینک را کنار گذاشته اید؟
  • آیا مدرکی از گوگل دارید که نشان دهد بک لینک اهمیت سابق خودش را از دست داده است؟

گروه دوم معتقد اند که بک لینک ها مثل سابق برای رنک شدن لازم هستند ولی کافی نیستند. این معتدل ترین نظریه ای است که در مورد بک لینک ها وجود دارد. با تغییرات جدید در الگوریتم های گوگل میزان اثربخشی بک لینک ها کم نشده، بلکه فاکتور های جدید در رنک شدن سایت بوجود آمده اند. که هر سئوکاری از آن ها غافل باشد باخته است.

گروه سوم، بک لینک را راز موفقیت می دانند و طرفداران پر و پا قرص بک اینک سازی هستند. برای بک لینک زدن روش های مختلفی وجود دارد که ما در مقاله ی جداگانه آن را خدمتتان توضیح می دهیم.

مقالات خواندنی:

چطور برای سئو لینک درست کنیم؟(راهنمایی کامل بروزرسانی ۲۰۱۷)

رتبه بندی گوگل و ۸ ملاک اصلی رنکینگ گوگل در سال ۲۰۱۷

َرکت کاژه

َرکت کاژه

شرکت دکوراسیون داخلی کاژه

کاژه برترین شرکت تولید و طراحی گنبد های شیشه ای استیندگلس است. همه پروژه هایی که با هنر زیبای استنیدگلس می درخشد، کاژه مجری آن است.

پوشش های استخری و نورگیرهای شیشه ای، همچنین دکوراسیون داخلی از خدماتی است که کاژه ارائه می دهد.

تولیدمحتوای تخصصی برای شرکت کاژه

شرکت کاژه یکی از برترین شرکت هایی تولید و اجرای طرح های استیندگلس، گنبد های شیشه ای، پوشش های استخری و …است. این شرکت که در حوزه دکوراسیون فعالیت می کند. در سال ۱۳۹۵ _۱۳۹۶ تصمیم گرفت در بازار الکترونیک هم حضور داشته باشد.

مدیر مجموعه با چشمندازی که برای کسب و کار ترسیم کرده بود. علاقه داشت این هنر بسیار زیبا را به تمام ایرانی ها معرفی کند. به این منظور به شرکت تولید محتوای کپی فای مراجعه کرد.

کپی فای با هم اندیشی کارشناسان تولیدمحتوای مجموعه و هم اندیشی با کارشناس مربوطه کاژه، اولین تقویم محتوایی این‌ شرکت را تهیه کرد.

متاسفانه یا خوشبحتانه امروز کاژه تنها مجموعه ای نیست که وارد تجارت الکترونیک شده است. رقیبان او قوی تر از همیشه حضور دارند. این رقابت موجود در صفحه نتایج گوگل از ویژگی های گوگل است. تنها راه  پیروزی در این عرصه فعالیت مداوم و با کیفیت است.

بازاریابی محتوایی چیست؟

نقش ما در پروژه دیجیتال مارکتینگ کاژه

ما به عنوان یک مجموعه تولید محتوای تخصصی، بازاریابی محتوایی کاژه را پوشش می دهیم. در این مدت که کاژه با ما فعالیت می کند. موفقیت های بسیار زیادی بدست آورد است. در بسیاری از کلیدواژه های هدف جایگاه های برتر صفحه نتیاج گوگل حضور دارد. میزان بازدید سایت کاژه افزایش یافته است.

نرخ بازگشت سرمایه کاژه با این سبک از بازاریابی محتوایی بسیار بیشتر است‌. در اوایل کار ما که کاژه هنوز در صفحه نتیاج گوگل به قدرت نرسیده بود. برای تبلیغات گوگل هزینه های هنگفتی را خرج می کرد. اما امروز در برخی از کلیدواژه های هدف که برایشان به طور تقریبی ۱ دلار خرج می کرد، هزینه ای خرج نمی کند.

کاژه با سرمایه گذاری در تولیدمحتوای تخصصی با هزینه هایی که برای تبلغات گوگل انجام می داد کاهش داده است. البته بخشی از این هزینه ای که به تبلیغات گوگل اختصاص داده بود را الان به کلیدواژه های جدیدتری اختصاص داده است.

مقالات خواندنی:

۷ اصل اساسی که منجر به موفقیت در بازاریابی محتوایی می شود

25 نکته درباره ی بازاریابی محتوایی

8 دلیل نیاز به بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما

چگونه بازاریابی محتوایی خود را تقویت کنیم؟