با 15 نشانه چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟ 

با 15 نشانه چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟ 

چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از نامعتبر و بی کیفیت تشخیص دهم؟ 

آیا می دانید که در سال های 97 و 98 بهترین سایت های تولید محتوا جای خود را به سایت های بی کیفیت و نامعتر داده اند؟ 

آیا شما هم به کیفیت محتوای برند خود حساس هستید؟ 

آیا میدانستید که تولید محتوای بی هدف و حاشیه هیج دوایی برای درد کسب وکار شما نیست؟

تا کی می خواهید با تولید محتوای بی کیفیت به کسب وکار خود خرج اضافه متحمل کنید؟

ما امروز به شما 15 تا نشانه میگویم مکه بهترین سایت تولید محتوا را از بدتر و بدترین سایت های تولید محتوا تشخیص دهید. بنابراین بهترین سایت های تولید محتوا باید 15 تا ویژگی زیر را داشته باشند:

با 15 نشانه چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟ 

با 15 نشانه چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟

15 ویژگی که یک کسب و کار را بهترین سایت تولید محتوا می کند:

1- تولید محتوای باکیفیت 

تولید محتوای باکیفیت 

تولید محتوای باکیفیت

اولین و مهم ترین فاکتور کیفیت کار است. ما به چند روش می توانیم کیفیت کار محتوای متنی یک شرکت را بررسی کنیم. حتما هم باید این کار انجام دهیم. حتی شرکت های باسابقه هم ممکن است محتوای بی کیفیت ارایه دهند. پس کیفیت را بدون توجه به هیچ نشانه ی دیگر بررسی می کنیم. 

 

 

 

 

  • درخواست نمونه کار تولید محتوا: می توانیم از شرکت بالقوه که میخواهیم سفارش دهیم؛ درخواست نمونه کار بدیم. 
  • مشاهده صفحه نمونه کار: هر شرکت تولید محتوا صفحه نمونه کار نیز دارد. صفحه نمونه کار را بررسی می کنیم.
  • سفارش محتوا به صورت موردی: قبل از سفارش انبوه شایسته است یک سفارش موردی هم ثبت کنیم؛ تا کیفیت کار رو مورد انتقاد قرار دهیم. 

2- قیمت مناسب و قابل رقابت در بازار

قیمت مناسب و قابل رقابت در بازار

قیمت مناسب و قابل رقابت در بازار

همیشه به دنبال قیمت مناسب باشید. قیمت های نجومی و همچنین قیمت های کف بازار خیلی قابل اعتماد نیستند. زمانی که به شما پیش فاکتور و صورت حساب ارسال می کنند. بررسی کنید و ببینید که آیا تولید محتوای متنی با قیمت های ارایه شده سنخیتی دارد یا نه!

مراقب باشید که بسیاری از مجموعه ها قیمت های بسیار بالایی ارایه می دهند؛ ممکن است با گفتگوی متقاعدکننده شان شما را به خرید و سفارش با قیمت های بالا مجاب کنند. 

از طرفی هم وقتی به شما قیمت بسیار ارزانی ارایه دادند؛ شک کنید و حتما نشانه اول را به دقت بررسی کنید. 

3- تجربه کاری 

تجربه کاری تولید محتوای متنی

تجربه کاری تولید محتوای متنی

یک شرکت باتجربه را از بسیاری از نشانه ها می توان تشخیص داد. منتهی مهم آن است که شرکت های بی تجربه را از با تجربه سوا کنیم. بهترین کار آن است که با مسئول فروش یا مدیر تولید محتوای مجموعه بالقوه تماس بگیریم. نیازهای محتوایی خودمان را مطرح کنیم. 

راه کارهایی که ارایه می دهند نشان می دهد که چقدر باتجربه هستند. گفتگو با شرکت بالقوه و نحوه تامل او با شما نشان می دهد که این شرکت چقدر حرفه ای و باتجربه است. 

راه دوم بررسی مشتریان سابق شرکت بالقوه است. شما می توانید به صفحه مشتریان سابق بروید و بررسی کنید که به چه شرکت هایی و در چه زمان هایی خدمات داده اند. 

4- تخصص 

تخصص در نوشتن محتوا

تخصص در نوشتن محتوا

تخصص آن چیزی است که ما در نشانه چهارم می خواهیم بررسی کنیم. شما باید کار تولید محتوای وب سایت خود را به یک شرکت متخصص بسپارید. شایسته آن است که خدمات را از شرکتی دریافت کنید که فقط نخصص او تولید محتواست. 

امروزه خیلی از شرکت های سئو، بازاریابی، طراحی سایت، شرکت های ارایه دهنده خدمات میزبانی و هاستینگ و حتی شرکت های ترجمه مدعی ارایه خدمات تولید محتوا هستند. 

 

 

  • در اولین گام: نشانه اول را در این شرکت ها مورد بررسی قرار دهید. قطعا کمنر شرکتی پیدا می شود که در بین گستره زیاده دامنه خدماتش تمرکز لارم را بر کیفیت کارش این زمینه را داشته باشد. 
  • در دومین گام: قیمت های چنین شرکت ها را مورد بررسی قرار دهید. 

5- تیم تولید محتوا مجرب 

تیم تولید محتوا مجرب 

تیم تولید محتوا مجرب

پشت هر کار موفقی یک تیم مجرب و متخصص است. امروز متاسفانه هر شخصی که تصمیم به کسب درآمد دارد، بدون هیچ معطلی سراغ این کار را می گیرد. اولا نیازی به سرمایه ندارد؛ ثانیا، در کمترین زمان مهارت های لازم را فرا می گیرند. ولی حلقه گم شده این فرایند تجربه است که از آن محروم هستند. 

از این رو، به شرکت هایی که از ظرفیت و تعداد بیشتر نویسنده های خوب تبلیغ می کنند، پرهیز کنید. تولید محتوا یک جنگ نیست و نیاز به گوشون کشی ندارد. نوشتن یک هنر است و بازی با کلمات نیست. محتوای متنی باید سازمان داشته باشد و هدف کسب و کار را نیز پوشش دهند. 

 

بنابراین؛ شایسته آن است رزومه نویسندگان و تیم تولید محتوای یک شرکت را مطالعه کنیم و بدانیم که آینده ارزش و اعتبار کسب و کار ما را قرار است چه کسانی رقم بزنند. 

6- بستر مناسب برای سفارش گیری و تحویل آن 

بستر مناسب برای سفارش گیری و تحویل آن 

بستر مناسب برای سفارش گیری و تحویل آن

این مورد سلیقه ای هست. ممکن است شما فردی باشید که دوست دارد به روش سنتی سفارش دهد و سفارش بگیرد. اما شاید هم از روش های قدیمی ارسال و دریافت فایل (واتس اپ، تلگرام، ایمیل و …) خسته شده اید. 

دنیا دنیای کدنویسی و سازوکاهای تحت وب است. شرکت های معتبر تولید محتوا برای افزایش دقت و سرعت کار و مهم تر از همه راحتی مشتری سامانه هایی را طراحی کرده اند. 

طراحی یک سامانه تحت وب برای مدیریت سفارش های مشتری یک کار بسیار ستودنی است. خیلی از شرکت های برای راه اندازی چنین بسترهای هزینه های بسیار بالایی را متحمل می شوند. 

این نشانه هم می تواند از مصمم بودن و کار خوب یک شرکت نوید دهد. 

 

7- ارایه گزارش های دقیق و حسابداری دقیق 

ارایه گزارش های دقیق و حسابداری دقیق 

ارایه گزارش های دقیق و حسابداری دقیق

یک شرکت خوب تولیدکننده محتوا در حساب و کتاب خود شفاف است. برای هر کار برخلاف وعده، گزارش می دهد. برای سفارشاتی که درخواست می شود. پیش فاکتور یا صورت حساب صادر می کند. صورت حساب را دقیق و با جزئیات تنظیم می کند. 

چنانچه در معاملات شما چیزی برخلاف این بود و خدمات را بدون توضیح و اشاره به جزئیات ارایه دادند. نشانه ای از یک شرکت نامعتبر و یک کار غیر حرفه ای است. 

 

 

 

8- در دسترس بود؛ پشتیبانی و خدمات 24 ساعته 24/7

در دسترس بود؛ پشتیبانی و خدمات 24 ساعته 24/7

در دسترس بود؛ پشتیبانی و خدمات 24 ساعته 24/7

یک شرکت یا مجموعه تولید محتوا در صورتی می تواند رضایت مشتری را جلب کند که همیشه دردسترس باشد. 24 ساعت از 7 روز هفته در خدمت مشتریان باشد. 

این کار ساده ای نیست. یک تیم پشتیبانی بسیار باحوصله می تواند این را ممکن سازد. به هر حال پاسخ ندادن های احتمالی شرکت بالقوه را جدی بگیرید. اعتماد به شرکت های با پشتیبانی ضعیف ممکن است در آینده برای شما دردسر باشد. 

 

 

 

9- رعایت ددلاین / زمان تحویل 

رعایت ددلاین / زمان تحویل 

رعایت ددلاین / زمان تحویل

بهترین سایت های تولید محتوا ددلاین یا زمان تحویل پروژه را رعایت می کنند. شرکتی که به کارش متعهد است ددلاین برای آن شرکت یک مسئله مرگ و زندگی می شود. 

شرکت خوب تمام تلاش خود را می کند، با مدیریت هوشمندانه پروژه را در زمان مقرر شده و زودتر تحویل دهد. 

کار شایسته آن است که شما زمان گفتگو با شرکت بالقوه، در مورد ددلاین یا زمان تحویل سوال کنید. از او بپرسید که اگر کار دیر تحویل داده شود، چه راه کاری پیش بینی کرده اند؟

10- موفقیت های برجسته شرکت بالقوه 

موفقیت های برجسته شرکت بالقوه 

موفقیت های برجسته شرکت بالقوه

بهترین سایت تولید محتوا موفقیت های والایی هم دارد. در زمینه کاری خود ممکن است به بسیاری از کسب و کار ها کمک کرده باشد و یا میزان فروش یک شرکت را افزایش داده باشد. 

حتی خود آن شرکت با توانسته باشد با تولید محتوا خوب، جایگاه های خوبی در گوگل گرفته باشد. همه این ها یک موفقیت محسوب می شود. 

از این رو، ما  می توانیم از مجموعه بالقوه سوال کنیم که تا به امروز چه موفقیت هایی بدست آورده اید. 

 

 

11- ارایه نمونه کار

موفقیت های برجسته شرکت بالقوه 

موفقیت های برجسته شرکت بالقوه

یک شرکت موفق در همه زمینه ها می تواند نمونه کار داشته باشد. بررسی و مطالعه نمونه کارهای مرتبط با کسب و کار شما می تواند معیار مناسبی برای انتخاب یا رد شرکت بالقوه باشد. 

عمدتا شرکت ها صفحه مجزایی برای نمونه کار در نظر می گیرند. شما می توانید با بررسی آن صفحه از باکیفیت بودن کارهای یک مجموعه اطمینان حاصل کنید.

یادداشت: همیشه به یاد داشته باشید. موفق بودن یک مجموعه در نگارش محتوای متنی در یک حوزه؛ نمی تواند نشانگر تخصص و تجربه او در نوشتن موضوع مد نظر شما باشد. پس در این حالت، از نشانه اول کمک گرفته و از شرکت بالقوه درخواست نمونه کار می کنیم و یا به صورت مورد سفارش می دهیم. 

 

 

12- رعایت اصول گفتگو با مشتری 

رعایت اصول گفتگو با مشتری 

رعایت اصول گفتگو با مشتری

با شما باید به صورت محترمانه گفتگو شود؛ پاسخ ندادن، بی تفاوت بودن، عدم راهنمایی و یا تبلیغات شدید نشانه غیر حرفه ای بودن یک کسب و کار است. 

شرکت معتبر در ابتدا به نیازهای مشتری بالقوه گوش می دهد. برای او راه کار می دهد. یا در ابتدا از نیاز های محتوایی مشتری بالقوه سوال می شود و او خواسته های خود را در میان می گذارد. مدیر فروش یا مدیر محتوا بر حسب نیازهای محتوای کسب و کار مشتری پیش فاکتور یا صورت حساب تنطیم و آن را به مشتری ارسال می کند. 

 

13- خلاقیت و نوآوری

خلاقیت و نوآوری تولیدکننده محتوا

خلاقیت و نوآوری تولیدکننده محتوا

تقلید کورکورانه و یا الگوبرداری کار بسیار ناپسندیده است. اگر نیاز دیدید از شرکت بالقوه بپرسید که چرا ما باید از خدمات شما استفاده کنیم؟

در حقیقت خود شما هم به عنوان یک مشتری می توانید خلاقیت ها و نوآوری های یک شرکت را با رقیبانش مقایسه کنید. 

 

 

14- پیام های تحسین و تشکر مشتریان سابق 

پیام های تحسین و تشکر مشتریان سابق 

پیام های تحسین و تشکر مشتریان سابق

این نشانه، خیلی مهم است. شرکت های موفق مشتری های موفقی هم دارند. عمدتا نظرات و پیام های مشتریان می تواند برای شما یک معیار انتخاب باشد. 

معمولا بهترین سایت تولید محتوا یک صفحه ای در وب سایت خود در نظر می گیرد و نظرات مشتری های خود را با ذکر نام و شرکت او در آنجا ذکر می کند. شما با در نظر گرفتن سایر نکات می توانید به این صفحه و پیام ها نیز استنداد کنید. 

 

 

 

 

15- مشاوره رایگان 

مشاوره رایگان 

مشاوره رایگان

بهترین سایت های تولید محتوا خدمات رایگان مشاوره هم دارند. 

ممکن است شما در ابتدای راه اندازی کسب و کار الکترونیک هستید. قطعا نمی دانید برای وب سایتتان چه نوع محتوایی نیاز است. یا اصلا نمی دانید چگونه استراتژی محتوایی داشته باشید. 

در این صورت با درخواست شما، مشاوره تولید محتوا به شما کمک خواهند کرد. اما در صورتی که پیشنهاد شما را برای راهنمایی و مشاوره رد کردند، با آن ها کار نکنید. 

 

 

بیشتر بخوانید:

تولید محتوا – چگونه درآمد زایی کنیم؟ (9 میلیون تومان در ماه)

کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می کنند؟

تولید محتوای الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان مدرسه و کودکان

سفارش تولید محتوا

 

برچسب ها: بهترین شرکت تولید محتوا , بهترین شرکت تولید محتوا ,بهترین سایت‌ های تولید محتوا ,

https://thedsmgroup.com/best-content-writing-service/

https://mediashower.com/blog/top-10-content-writing-services-rated-and-reviewed/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.