با 15 نشانه چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟ 

بهترین سایت تولید محتوا در ایران را خوب بشناسید!

چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از نامعتبر و بی کیفیت تشخیص دهم؟

آیا می‌دانید که جدیداً سایت‌های کلاه‌بردار و بی‌تجربه بازار کار تولید محتوا را خراب کرده‌اند؟ جالب این‌جاست که بهترین سایت‌های تولید محتوا جای خود را به سایت‌های بی‌کیفیت و نامعتر نداده‌اند. بلکه بی‌توجهی از جانب متقاضیان خدمات است که به زودی فریب قیمت کم و خدمات بیشتر را می‌خورن و وقتی کار از کار می‌گذره از تصمیم خود پشیمان می‌شوند.

من علی خانی نژاد هستم و 8 سال است که در زمینه تولید محتوا و سئو، وبلاگ‌نویسی می‌کنم. قبلاً از اینکه شروع کنیم و روش‌های شناسایی سایت‌های خوب برای تولید محتوا رو بگیم، بهتره روراست و صمیمانه این سؤالات رو از خود بپرسیم:

  • آیا به کیفیت محتوای برند خود حساس هستیم؟
  • آیا تا به حال محتوای باکیفیت در سایتم منتشر کرده‌ام؟
  • آیا معیار و نشانه‌های یک محتوای استاندارد را در دست دارم؟
  • آیا می‌تونم محتوای باکیفیت را از محتوای فیک و ضعیف تشخیص دهم؟

امروز به شما 15 تا نشانه می‌گویم که بهترین سایت تولید محتوا را از میان گزینه‌های دیگر تشخیص بدین. بنابراین بهترین سایت‌های تولید محتوا باید 15 تا ویژگی زیر را داشته باشند و در آخر 10 سایت برتر تولید محتوا برای شما لیست می‌کنیم.

با 15 نشانه چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟

با 15 نشانه چگونه بهترین سایت تولید محتوا را از بی‌کیفیت تشخیص دهیم؟

15 ویژگی که یک کسب و کار را بهترین سایت تولید محتوا می‌کند:

1- تولید محتوای باکیفیت

تولید محتوای باکیفیت

تولید محتوای باکیفیت

اولین و مهم‌ترین فاکتور کیفیت کار است. ما به چند روش می‌توانیم کیفیت کار محتوای متنی یک شرکت را بررسی کنیم. حتماً هم باید این کار انجام دهیم. حتی شرکت‌های باسابقه هم ممکن است محتوای بی‌کیفیت ارائه دهند. پس کیفیت را بدون توجه به نام و نشان مجموعه باید به صورت ذربینی بررسی کنیم. درواقع وقتی شما از یک آژانس دیجیتال سفارش تولید محتوا ثبت می‌کنید. مغز اون کسب‌وکار برای شما محتوای متنی نمی‌نویسد؛ بلکه نفراتی را آموزش داده‌اند که سفارشات شما را انجام می‌دهند. پس بهتر است کارهای زیر رو قبل از سفارش انبوه انجام دهیم:

 

 

 

  • سفارش موردی تولید محتوا؛
  • پرسش سوالاتی درباره نحوه تولید محتوا؛
  • بررسی دقیق نمونه انجام شده؛
  • به کاری که برای شما انجام شده؛ ایراد بگیرید و ببینید چگونه رفتار می‌کنند.
  • درخواست نمونه کار تولید محتوا
  • آیای محتوای انجام شده مبتنی بر سئو (SEO) است یا نه!

اگر حوصله مکاتبه با مجموعه‌های تولید محتوا را ندارید، سعی کنید صفحه نمونه کار آن‌ها را بررسی کنید. معمولا هر شرکت تولید محتوا در بخش منوی سایت یک صفحه نمونه کار نیز دارد. شما با یک کلیک می‌توانید مشتریان مجموعه و چند مورد از نمونه کارهای آن‌ها را بررسی کنید. اگه تازه کار هستین و اصلا تجربه‌ای ندارین، بهتره یادآور بشیم که محتوا باید یونیک و مخصوص کسب‌وکار شما نوشته بشه!

 

2- قیمت مناسب و قابل رقابت در بازار

قیمت مناسب و قابل رقابت در بازار

قیمت مناسب و قابل رقابت در بازار

همیشه به دنبال قیمت مناسب باشید. قیمت‌های نجومی و همچنین قیمت‌های کف بازار خیلی قابل اعتماد نیستند. شرکت‌ها یا اشخاص زمانی که به شما پیش فاکتور و صورت حساب ارسال می‌کنند. بررسی کنید و ببینید که آیا تولید محتوای متنی با قیمت‌های ارائه شده سنخیتی دارد یا نه!

مراقب باشید که بسیاری از مجموعه‌ها قیمت‌های بسیار بالایی ارائه می‌دهند؛ ممکن است با گفتگوی متقاعدکننده‌شان شما را به خرید و سفارش با قیمت‌های بالا مجاب کنند. پس مراقب باشید و سعی کنید به دنبال بهترین گزینه برای مجموعه خود باشید. 

هوشیار باشید،خیلی از مجموعه‌ها وقتی به شما قیمت بسیار ارزانی ارائه دادند؛ شک کنید و حتماً نشانه اول را به دقت بررسی کنید. البته خیلی از شرکت‌ها قبل از سفارش، هزینه تولید محتوا را استعلام می‌گیرند. زمانی که تعرفه تولید محتوا را از چند شرکت گرفتند سفارش نمونه موردی انجام می‌دهند. 

3- تجربه کاری

تجربه کاری تولید محتوای متنی

تجربه کاری تولید محتوای متنی

یک شرکت باتجربه را از بسیاری از نشانه‌ها می‌توان تشخیص داد. منتهی مهم آن است که شرکت‌های بی‌تجربه را از با‌تجربه‌ها سوا کنیم. بهترین کار آن است که با مسئول فروش یا مدیر تولید محتوای مجموعه بالقوه تماس بگیریم. نیازهای محتوایی خودمان را مطرح کنیم.

راه کارهایی که ارائه می‌دهند نشان می‌دهد که چقدر باتجربه هستند. گفتگو با شرکت بالقوه و نحوه تأمل او با شما نشان می‌دهد که این شرکت چقدر حرفه‌ای و باتجربه است. راه دوم بررسی مشتریان سابق شرکت بالقوه است. شما می‌توانید به صفحه مشتریان سابق بروید و بررسی کنید که به چه شرکت‌هایی و در چه زمان‌هایی خدمات داده‌اند. البته فقط به تجربه و سابقه بسنده نکنید و سایر معیارها را نیز بسنجید. 

4- تخصص

تخصص در نوشتن محتوا

تخصص در نوشتن محتوا

تخصص آن چیزی است که ما در نشانه چهارم می‌خواهیم بررسی کنیم. شما باید کار تولید محتوای وب سایت خود را به یک شرکت متخصص بسپارید. شایسته آن است که خدمات را از شرکتی دریافت کنید که فقط نخصص او تولید محتواست.

امروزه خیلی از شرکت‌های سئو، بازاریابی، طراحی سایت، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی و هاستینگ و حتی شرکت‌های ترجمه مدعی ارائه خدمات تولید محتوا هستند. اما این متخصص‌ها هرگز نمی‌توانند تمرکز کافی برای نوشتن محتوا داشته باشند و عملا از لیست بهترین سایت‌های تولید محتوا خط می‌خورند. 

 

 

5- تیم تولید محتوا مجرب

تیم تولید محتوا مجرب

تیم تولید محتوا مجرب

پشت هر کار موفقی یک تیم مجرب و متخصص است. امروز متاسفانه هر شخصی که تصمیم به کسب درآمد دارد، بدون هیچ معطلی سراغ این کار را می‌گیرد. اولاً نیازی به سرمایه ندارد؛ ثانیاً، در کمترین زمان مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند. ولی حلقه گم شده این فرایند تجربه است که از آن محروم هستند.

از این رو، نسبت به شرکت‌هایی که از ظرفیت و تعداد بیشتر نویسنده‌های خود تعریف می‎‌کنند،؛ بدبین باشید. تولید محتوا یک جنگ نیست و نیاز به گوشون کشی ندارد. نوشتن یک هنر است و نیاز به نیروی متخصص دارد. محتوا صدای یک کسب‌وکار است و نباید با سپردن این مسئولیت خطیر به افراد ناپخته، اعتبار و ارزش برند خود را تحت تاثیر قرار دهیم. 

بنابراین؛ شایسته آن است رزومه نویسندگان و تیم تولید محتوای یک شرکت را مطالعه کنیم و بدانیم که آینده ارزش و اعتبار کسب و کار ما قرار است به دست چه کسانی رقم بخورد.

6- بستر مناسب برای سفارش گیری و تحویل آن

بستر مناسب برای سفارش گیری و تحویل آن

بستر مناسب برای سفارش گیری و تحویل آن

این مورد سلیقه‌ای هست. ممکن است شما فردی باشید که دوست دارد به روش سنتی سفارش دهد و سفارش بگیرد. اما شاید هم از روش‌های قدیمی ارسال و دریافت فایل (واتس اپ، تلگرام، ایمیل و …) خسته شده‌اید.

دنیا دنیای کدنویسی و سازوکاهای تحت وب است. شرکت‌های معتبر تولید محتوا برای افزایش دقت و سرعت کار و مهم‌تر از همه راحتی مشتری سامانه‌هایی را طراحی کرده‌اند.

طراحی یک سامانه تحت وب برای مدیریت سفارش‌های مشتری یک کار بسیار ستودنی است. خیلی از شرکت‌های برای راه اندازی چنین بسترهایی هزینه‌های بسیار بالایی را متحمل می‌شوند. پس در مواجه با مجموعه‌های تولید کننده محتوا؛ به تکنولوژی و نحوه مدیریت سفارشات آن‌ها دقت کنید.

 

7- ارائه گزارش‌های دقیق و حسابداری دقیق

ارائه گزارش‌های دقیق و حسابداری دقیق

ارائه گزارش‌های دقیق و حسابداری دقیق

یک شرکت خوب تولیدکننده محتوا در حساب و کتاب خود شفاف است. برای هر کار برخلاف وعده، گزارش می‌دهد. برای سفارشاتی که درخواست می‌شود. پیش فاکتور یا صورت حساب صادر می‌کند. صورت حساب را دقیق و با جزئیات تنظیم می‌کند.

چنانچه در معاملات شما چیزی برخلاف این بود و خدمات را بدون توضیح و اشاره به جزئیات ارائه دادند. نشانه‌ای از یک شرکت نامعتبر و یک کار غیر حرفه‌ای است.

 

 

 

8- در دسترس بود؛ پشتیبانی و خدمات 24 ساعته 24/7

در دسترس بود؛ پشتیبانی و خدمات 24 ساعته 24/7

در دسترس بود؛ پشتیبانی و خدمات 24 ساعته 24/7

یک شرکت یا مجموعه تولید محتوا در صورتی می‌تواند رضایت مشتری را جلب کند که همیشه دردسترس باشد. 24 ساعت از 7 روز هفته در خدمت مشتریان باشد.

این کار ساده‌ای نیست. یک تیم پشتیبانی بسیار باحوصله می‌تواند این را ممکن سازد. به هر حال پاسخ ندادن‌های احتمالی شرکت بالقوه را جدی بگیرید. اعتماد به شرکت‌های با پشتیبانی ضعیف ممکن است در آینده برای شما دردسر باشد.

 

 

 

9- رعایت ددلاین / زمان تحویل

رعایت ددلاین / زمان تحویل

رعایت ددلاین / زمان تحویل

بهترین سایت‌های تولید محتوا ددلاین یا زمان تحویل پروژه را رعایت می‌کنند. شرکتی که به کارش متعهد است ددلاین برای آن شرکت یک مسئله مرگ و زندگی می‌شود.

شرکت خوب تمام تلاش خود را می‌کند، با مدیریت هوشمندانه پروژه را در زمان مقرر شده و زودتر تحویل دهد.

کار شایسته آن است که شما زمان گفتگو با شرکت بالقوه، در مورد ددلاین یا زمان تحویل سؤال کنید. از او بپرسید که اگر کار دیر تحویل داده شود، چه راه کاری پیش بینی کرده‌اند؟ آیا جبران خسارت می‌کنند؟ آیا توضیح و دلیل منتطقی برای این بی‌نظمی خواهند داشت؟ آیا تیم جایگزینی دارند که مسئولیت امور را به عهده بگیرد؟

10- موفقیت‌های برجسته شرکت بالقوه

موفقیت‌های برجسته شرکت بالقوه

موفقیت‌های برجسته شرکت بالقوه

بهترین سایت تولید محتوا موفقیت‌های والایی هم دارد. در زمینه کاری خود ممکن است به بسیاری از کسب و کارها کمک کرده باشد و یا میزان فروش یک شرکت را افزایش داده باشد.

حتی خود آن شرکت توانسته باشد با تولید محتوای خوب، جایگاه‌های خوبی در گوگل گرفته باشد. همه این‌ها یک موفقیت محسوب می‌شود.

از این رو، ما می‌توانیم از مجموعه بالقوه سؤال کنیم که تا به امروز چه موفقیت‌هایی بدست آورده‌اید.

 

 

11- ارائه نمونه کار

موفقیت‌های برجسته شرکت بالقوه

موفقیت‌های برجسته شرکت بالقوه

یک شرکت موفق در همه زمینه‌ها می‌تواند نمونه کار داشته باشد. بررسی و مطالعه نمونه کارهای مرتبط با کسب و کار شما می‌تواند معیار مناسبی برای انتخاب یا رد شرکت بالقوه باشد.

عمدتاً شرکت‌ها صفحه مجزایی برای نمونه کار در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید با بررسی آن صفحه از باکیفیت بودن کارهای یک مجموعه اطمینان حاصل کنید.

 

 

 

 

یادداشت: همیشه به یاد داشته باشید. موفق بودن یک مجموعه در نگارش محتوای متنی در یک حوزه؛ نمی‌تواند نشانگر تخصص و تجربه او در نوشتن موضوع مد نظر شما باشد. پس در این حالت، از نشانه اول کمک گرفته و از شرکت بالقوه درخواست نمونه کار می‌کنیم و یا به صورت موردی سفارش می‌دهیم. تا از دقت و کیفیت کار آن‌ها اطمینان حاصل کنیم.  

 

12- رعایت اصول گفتگو با مشتری

رعایت اصول گفتگو با مشتری

رعایت اصول گفتگو با مشتری

با شما باید به صورت محترمانه گفتگو شود؛ پاسخ ندادن، تمسخر، بی‌تفاوت‌بودن، راهنمایی نکردن، بی‌حوصله بودن و یا تبلیغات شدید نشانه غیر‌حرفه‌ای بودن یک کسب و کار است.

شرکت معتبر در ابتدا به نیازهای مشتری بالقوه گوش می‌دهد. برای او راه کار می‌دهد. یا در ابتدا از نیازهای محتوایی مشتری بالقوه سؤال می‌شود و او خواسته‌های خود را در میان می‌گذارد. مدیر فروش یا مدیر محتوا بر حسب نیازهای محتوای کسب و کار مشتری پیش فاکتور یا صورت حساب تنطیم و آن را به مشتری ارسال می‌کند.

 

13- خلاقیت و نوآوری

خلاقیت و نوآوری تولیدکننده محتوا

خلاقیت و نوآوری تولیدکننده محتوا

تقلید کورکورانه و یا الگوبرداری کار بسیار ناپسندیده است. اگر نیاز دیدید از شرکت بالقوه بپرسید که چرا ما باید از خدمات شما استفاده کنیم؟

در حقیقت خود شما هم به عنوان یک مشتری می‌توانید خلاقیت‌ها و نوآوری‌های یک شرکت را با رقیبانش مقایسه کنید.

 

 

14- پیام‌های تحسین و تشکر مشتریان سابق

پیام‌های تحسین و تشکر مشتریان سابق

پیام‌های تحسین و تشکر مشتریان سابق

این نشانه، خیلی مهم است. شرکت‌های موفق مشتری‌های موفقی هم دارند. عمدتاً نظرات و پیام‌های مشتریان می‌تواند برای شما یک معیار انتخاب باشد.

معمولاً بهترین سایت تولید محتوا یک صفحه‌ای در وب سایت خود در نظر می‌گیرد و نظرات مشتری‌های خود را با ذکر نام و شرکت او در آنجا ذکر می‌کند. شما با در نظر گرفتن سایر نکات می‌توانید به این صفحه و پیام‌ها نیز استنداد کنید.

 

 

 

 

15- مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

بهترین سایت‌های تولید محتوا خدمات رایگان مشاوره هم دارند.

ممکن است شما در ابتدای راه اندازی کسب و کار الکترونیک هستید. قطعاً نمی‌دانید برای وب سایتتان چه نوع محتوایی نیاز است. یا اصلاً نمی‌دانید چگونه استراتژی محتوایی داشته باشید.

در این صورت با درخواست شما، مشاوره تولید محتوا به شما کمک خواهند کرد. اما در صورتی که پیشنهاد شما را برای راهنمایی و مشاوره رد کردند، با آن‌ها کار نکنید.

 

 

16- بهینه سازی محتوا و سئو (SEO)

در بازار دیجیتال مارکتینگ امروز تقریبا همه مجموعه‌ها از راز گوگل برای پیدا شدن در صفحه نتایج گوگل آشنا هستند. به عبارتی همه می‌دانند که چرا شما محتوای متنی سفارش می‌دهید. اما متاسفانه مجموعه‌هایی هستند که تولید محتوا می‌کنند، اما متن‌ آن‌ها برای گوگل بهینه سازی نشده است. حتی مجموعه‌هایی پیدا می‌شوند که در عوض بهینه سازی یا سئوی متن نوشته شده، مبالغ اضافی دریافت می‌کنند. شما در انتخاب بهترین سایت تولید محتوا باید به این نکته مهم هم توجه کنید. فراموش نکنید که محتوای بهینه سازی نشده هیچ سودی برای وب‌سایت شما ندارد و جز دردسر چیزی عاید شما نمی‌کند. ما بطور خلاصه چند موردی را اشاره می‌کنیم که شما باید از محتوای خود انتظار داشته باشید:

  1. کلمه کلیدی هدف در تیتر استفاده شده باشد
  2. کلمه کلیدی به صورت استاندارد و با تعداد منطقی در متن استفاده شود
  3. کلمه کلیدی در پاراگراف اول بیاید
  4. مترادف‌های کلمه کلیدی به وفور در متن استفاده شود
  5. متن سیمانتیک یا معنی دار نوشته شود.
  6. Heading ها در متن رعایت شود
  7. کلمات کلیدی بولد شود
  8. بهتر است زیر کلمات کلیدی با خط مشخص شود
  9. پاراگراف‌ها کوتاه باشد
  10. در متن از تیترهای زیادی استفاده شود
  11. از جملات ساده و کوتاه استفاده شود
  12. منابع مشخص شود
  13. چگالی کلمات کلیدی مشخص شود
  14. برچسب‌ها مشخص شود
  15. برای محتوا 2 الی 3 عکس درج شود
  16. تصاویر از جهت رعایت حقوق کپی رایت بررسی شود
  17. حجم تصاویر استفاده شده کم و بهینه شود
  18. به سایر مطالب مرتبط سایت مشتری لینک درونی داده شود

 

 

 

بیشتر بخوانید:

تولید محتوا – چگونه درآمد زایی کنیم؟ (9 میلیون تومان در ماه)

کار تولید محتوا چقدر درآمد دارد و کجا استخدام می‌کنند؟

تولید محتوای الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان مدرسه و کودکان

سفارش تولید محتوا

 

برچسب‌ها: بهترین شرکت تولید محتوا, بهترین شرکت تولید محتوا, بهترین سایت‌های تولید محتوا,

https://thedsmgroup.com/best-content-writing-service/

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] شما هم تجربه در زمینه پیدا کردن بهترین سایت تولید محتوا می‌دانید؛ در بخش کامنت‌‌ها بنویسید. همچنین ما در زیر […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *