خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران

خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران فرمت‌های PDF / ePub / کیندل

خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران موضوعی است که شاید فکر نکنید روزی برایتان به یک مسئله تبدیل شود. ولی چه‌بسا در عمل، خلاف این امر اتفاق بیفتد!

در کشور ما اقشار زیادی را می‌توان یافت که هر کدام به نوعی، با کتاب سروکار دارند. احتمالاً اولین قشری که به ذهنتان خطور می‌کند، اساتید دانشگاهی یا دانشجویان است؛ ولی این تنها بخشی از ماجراست. ایران، جامعه بزرگی از پژوهشگران را در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف دارد و علاوه بر این، نباید مترجمین را از یاد ببریم. بخش زیادی از ترجمه‌هایی که سالانه وارد بازار کتاب می‌شوند، حاصل زحمات مترجمینی هستند که با هزار و یک مشکل این کار را به نحو احسن انجام می‌دهند. ناشرین نیز یکی دیگر از مهم‌ترین فعالان عرصه کتاب هستند که دسترسی به عناوین خارجی بخش مهمی از فعالیت‌های آن‌هاست.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب از گوگل بوک و آمازون

 

با همه این تفاصیل، لزومی ندارد که حتماً به یکی از اقشار مذکور تعلق داشته باشید؛ زیرا ممکن است نه به دلایل کاری، بلکه بنا به دلایل شخصی نیازمند دسترسی به یک کتاب خاص باشید. کتابی که تهیه آن از بازارهای داخلی، امری ناممکن است و برای یافتنش باید به آن سوی مرزها فکر کنید! در این صورت ناگهان به خودتان می‌آیید و می‌بینید که فقط یک راه دارید و آن راه چیزی نیست جز: خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران 

 


ورود به صفحه خرید کتاب از آمازون و سفارش آنلاین نسخه الکترونیکی کتاب مطلوبتان


وقتی داستان خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران پیچیده می‌شود…!

فرض کنید بنا به یکی از دلایلی که در بخش قبل گفتیم درصدد تهیه کتابی باشید که در بازار ایران وجود نداشته باشد. حالا به نظر شما چه باید کرد؟ اگر تجربه خرید اینترنتی محصول از سایت‌های داخلی را داشته باشید، احتمالاً تصمیم می‌گیرید همین الگو را تکرار کنید. یعنی با مراجعه به یکی از کتاب‌فروشی‌های آنلاین بین‌المللی مثل آمازون، گوگل بوک، eBay و …، کتاب موردنظرتان را سفارش دهید.

بعد از انتخاب عنوان کتاب، به مرحله بعد می‌روید و این همان نقطه‌ای است که در آن متوقف می‌شوید. در اینجا برعکس سایت‌های داخلی، گزینه‌ای برای پرداخت ریالی وجه کتاب وجود ندارد؛ این یعنی باید هزینه خرید کتاب را با یک واحد پول خارجی مثل دلار یا یورو بپردازید. از طرف دیگر پرداخت هزینه دلاری کتاب، مستلزم داشتن یک حساب ارزی بین‌المللی است که اکثر قریب به‌اتفاق کاربران ایرانی، فاقد چنین حسابی هستند. به همین علت احتمالاً تلاشتان بی‌سرانجام می‌ماند و چاره‌ای جز بستن مرورگرتان ندارید. سناریوی ناامیدکننده‌ای به نظر می‌رسد ولی خوشبختانه این، پایان داستان خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران نیست!

هنگام خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران کپی فای فرق بازی را بر میگرداند

کپی فای، ورق بازی را برمی‌گرداند!

وقتی شرایط لازم را برای خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران نداشته باشید، باید انجام این کار را به یک مجموعه واجد شرایط محول کنید. مجموعه‌ای که کتاب را به آسان‌ترین شکل، در سریع‌ترین زمان و با حداقل هزینه برایتان تهیه کند. این همان کاری است که کپی فای، در انجام آن تخصص دارد. تخصصی که به‌واسطه آن نام خود را در میان سایت‌های ایرانی، به‌عنوان مرجع خرید کتاب از خارج متمایز کرده است.

کپی فای، مسیر پیچیده و ناهموار خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران را برای کاربرانش به جاده‌ای سرراست تبدیل می‌کند. ما ترتیبی داده‌ایم که فرایند سفارش کتاب از خارج کشور حتی در مقایسه با خرید محصولات از سایت‌های داخلی نیز آسان‌تر باشد. شاید بپرسید چگونه؟ بخش بعدی را بخوانید!

روش‌های خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران

به‌طور کلی دو راه برای تهیه کتاب خارج از ایران وجود دارد:

  • خرید کتاب چاپی خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی

روش اول یعنی تهیه نسخه چاپی کتاب از خارج، طرفداران خاص خودش را دارد. طرفدارانی که هرچند در جهان دیجیتال امروز، در اقلیت قرار دارند ولی ترجیح و انتخابشان به همان اندازه‌ای که ترجیح طرفداران کتاب‌های الکترونیکی ارزشمند است، برای ما اهمیت دارد. به همین دلیل اگر خواهان نسخه چاپی یک کتاب خارجی خاص هستید، کپی فای این خدمات را ارائه می‌دهد.

روش دوم یعنی خرید کتاب الکترونیکی بنا به چند دلیل، محبوب‌تر از روش اول است. اولین و مهم‌ترین دلیل، ارزان بودن تهیه ورژن الکترونیکی یک کتاب است. معیاری که خصوصاً با توجه به قیمت سرسام‌آور دلار برای کاربران ایرانی، اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند.

همه چیز در قیمت خلاصه نمی‌شود. فوریت دسترسی به کتاب، دیگر معیار مهمی است که باعث می‌شود کاربران، خرید اینترنتی کتاب خارجی به‌صورت الکترونیکی را  به نسخه چاپی ترجیح دهند. برای سفارش کتاب چاپی از خارج، باید زمان زیادی منتظر بمانید. با وجود اینکه کپی فای این کار را به سریع‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد ولی تهیه کتاب از آمریکا و ارسال آن از ایران، حدوداً یک ماه زمان می‌برد. این زمان انتظار، امری اجتناب‌ناپذیر است که البته اگر مشکلی با آن نداشته باشید، کپی فای نیز به درخواست شما عزیزان جامه عمل می‌پوشاند. ولی خرید کتاب الکترونیکی از خارج را می‌توان به سرعت برق و باد انجام داد. این کار عموماً کمتر از یک روز زمان می‌برد که این امر، دسترسی به محتوای کتاب را بسیار آسان می‌کند. البته کتاب‌های الکترونیکی، خودشان ورژن‌های مختلفی دارند که ما قبلاً در مطالب دیگر سایت، توضیحات کاملی را در این خصوص ارائه داده‌ایم.

با توجه به توضیحات بالا، اگر برای خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران به دنبال یک روش اقتصادی و سریع هستید، ما خرید کتاب الکترونیکی را توصیه می‌کنیم.

نحوه خرید کتاب خارجی الکترونیکی از طریق کپی فای

برای استفاده از خدمات ما در زمینه خرید اینترنتی کتاب خارج از کشور، فقط باید یک حساب کاربری در سامانه کپی فای ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری، کاملاً رایگان است و امکانات زیادی را برای دریافت خدمات مختلف ما در اختیارتان قرار می‌دهد.

بعد از ایجاد و ورود به حساب کاربری خود، سفارش کتاب موردنظر را در سامانه ثبت می‌کنید. کارشناسان ما بعد از انجام بررسی‌های لازم، قیمت ورژن‌های مختلف الکترونیکی آن کتاب مانند پی‌دی‌اف و کیندل را (در صورت وجود) به شما عزیزان اعلام می‌کنند. سپس می‌توانید متناسب با قیمت کتاب، حساب خود را به ریال شارژ نموده و هزینه خرید کتاب را پرداخت کنید. به این ترتیب بعد از فقط چند ساعت، فایل دانلود کتاب در حساب کاربری شما بارگذاری شده و آماده دریافت خواهد بود.

و اما سورپرایز ویژه ما برای مترجمین و فرهیختگان دانشگاهی! آیا می‌دانستید کپی فای خرید بسیاری از کتاب‌های الکترونیکی موردنظر شما را با تخفیف باورنکردنی 80 تا 95 درصدی انجام و عرضه می‌کند؟

خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران از آمازون، EBay یا گوگل بوک فرقی نمی‌کند. با کپی فای، هیچ مانعی در مسیر دسترسی شما به کتاب دلخواهتان وجود نخواهد داشت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.