44335532 041 (روزهای کاری 9 الی 17)
کپی فای
  • خانه
  • خدمات
    • تولید محتوا و کپی رایتینگ
      • سفارش تولید محتوا
      • رپورتاژ خبری – سفارش رپورتاژ
      • ترجمه نامه
    • خدمات اینترنتی
      • تبلیغات گوگل – تبلیغ گوگل
      • خرید کتاب از آمازون
      • ایمیل مارکتینگ – سرویس ایمیل مارکتینگ
      • خرید از Envato
    • طراحی و بهینه سازی
      • طراحی وب سایت – طراحی سایت
      • برنامه نویس لاراول
      • سئو و بهینه سازی
    • لینک ها
      • دوره آموزشی cPanel
      • لیست آیتم های دیجیتال
      • خرید کتاب
  • خرید کتاب
  • تولید محتوا
  • وبلاگ
  • نمونه کار
    • نرم افزار سی ار ام CRM
    • طراحی وب
    • نمونه کار تولید محتوا
    • بهینه سازی
      • SEO Agency – Search Engine Optimization
  • ثبت نام
  • ورود
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • منو منو
  • سبد خرید فروشگاه سبد خرید فروشگاه
    0سبد خرید فروشگاه
اهمیت طراحی وب

تقویت طراحی وب سایت و بخش های مهم در طراحی وب

آگوست 6, 2017/1 دیدگاه/در آموزش, وردپرس/توسط دوردی پرشور

چرا طراحی وب سایت خوب مهم است؟

طراحی وب سایت یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار اینترنتی است چرا که شما در این بخش از کارتان تصمیم میگیرید که محصولات و خدمات خود را چگونه و به چه شکلی به نمایش بگذارید. مطالبی که درباره ی خدمات و کار خود می نویسید، باید در قالبی نمایش دهید و این قالب وب سایت شماست. فرض کنید که شما می خواهید کالایی را بفروشید و در یک بازار بسیار بزرگ قرار دارید که رقیب های زیادی هم با کالا های مشابه وجود دارند. کاری که شما می کنید چیست؟ شما ویترین مغازه ی خود را تزئین می کنید ممکن است بر اساس هر فصل ویترین مغازه ی شما نیز تغییراتی داشته باشد. طرح  وب سایت شما هم همان ویترینی است که شما در آن کالا ها و یا خدمات خود را به نمایش می گذارید پس باید در این بخش از کارتان بسیار حساس باشید چرا که کسب و کار های زیادی با خدمات و کالا های مشابه وجود دارند که با شما در حال رقابت هستند.

ادامه مطلب

ای بی در مقابل آمازون

ایی بی eBay و آمازون Amazon چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

آگوست 6, 2017/4 دیدگاه /در خرید کتاب از eBay, خرید کتاب از آمازون/توسط دوردی پرشور

ایی بی eBay و آمازون  Amazon

همه ی ما با وبسایت های تجارت الکترونیک آشنا هستیم. وب سایت های تجارت الکترونیک وب سایت هایی هستند که بصورت آنلاین و امکان خرید و فروش کالا های مختلف را برای مردم فراهم می کنند. از وب سایت های معروف و جهانی می توان به دو وب سایت آمازون Amazon و ائی بی eBay اشاره کرد. این دو شرکت در مواردی مانند  مدل های کسب و کار و قیمت گذاری، خدمات برای فروشندگان و خدمات جانبی برای خریداران با یکدیگر تفاوت هایی دارند که این دو وب سایت را مورد بررسی قرار می دهیم.

آمازون Amazon بزرگترین سرویس خرید و فروش اینترنتی در جهان است که در سال 1994 تاسیس شده است. آمازون در ابتدا تنها در فروش کتاب فعالیت داشت اما بعد ها کسب و کار خود را گسترش داده و بسیاری از کالا های مصرفی را نیز پوشش می دهد و حتی برخی از محصولات دیجیتال مخصوص خود را نیز دارد مانند کتاب های کیندل که ما در وب سایت خود (copify.ir) سرویس کتاب های رایگان آمازون کیندل را قرار داده ایم و شما میتوانید در این سرویس رایگان عضو شوید. در وب سایت آمازون می توانید هر کالایی که فکرش را می کنید پیدا کنید.

ادامه مطلب

تقویت بازاریابی محتوایی

چگونه بازاریابی محتوایی خود را تقویت کنیم؟

جولای 29, 2017/0 دیدگاه /در بازاریابی محتوایی/توسط دوردی پرشور

فهرست مطالب:

  • شما برای پیشرفت در بازاریابی محتوایی خود چکار کرده اید؟
    •  1.  اهداف بازاریابی محتوایی خود را به خوبی مشخص کنید
    • یاد بگیرید که از کجا لوازم تولید محتوا را تهیه کنید
    • 3.  بدانید که کدام یک نوع از بازاریابی محتوایی برای شما مناسب خواهد بود
    •   4. رفتار اهداف بازاریابی محتوایی خود را تشخیص دهید
    • 5.  اهداف دقیقی برای تبدیل تعیین کنید
    • 6.  نقاط ارتباطی با اهداف بازاریابی محتوایی ایجاد کنید
    • 7.  با بازاریابی محتوایی ارتباط ایجاد کنید ــ از فروش با چرب زبانی بیش از حد خود داری کنید
    • 8.  محتوا های شما باید شروعی قوی داشته باشد که توجه ها را جلب کند
    • 9.  مخاطبان بازاریابی محتوایی را در سطوح عاطفی نیز درگیر مطلب خود کنید
    • 10. بازاریابی محتوایی درباره ی مخاطبان شماست نه درباره ی شما
    • 11. لوازم بازاریابی محتوایی شما باید جدید و جاه طلبانه باشند
    • 12. بازاریابی محتوایی را با اطلاعات حقیقی قوی تر کند
    • 13. محتوای خود را با استفاده از جلوه های تصویری قوی تر کنید
    • 14. بیاموزید که چگونه محتوای قدیمی خود را زنده و تازه کنید
    • 15. نتیجه ی تلاش های خود در بازاریابی محتوایی را بررسی کنید

شما برای پیشرفت در بازاریابی محتوایی خود چکار کرده اید؟

بدون شک محتوا بخشی ضروری از هر وب سایت است و باید در هسته ی هرگونه فعالیت مرتبط با بازاریابی دیجیتال و یا کمپین هایی که قرار است برای خدمات و یا برند خود انجام دهید قرار بگیرد. در بخش بازاریابی محتوایی هر کسب و کاری از هرنوع و اندازه ای می تواند توانایی و پلتفرم لازم را برای رساندن پیام خود به مخاطبانی بیشتر در سطحی بزرگتر داشته باشد. این پیام ها می توانند شامل مواردی مانند معرفی کسب و کار و فعالیت های آنها باشد.

 

اما در برخی از موارد شرکت هایی که وارد بحث بازاریابی محتوایی می شوند در بدست آوردن نتایج مورد نظر خود از فعالیت هایشان شکست میخورند. بازاریابی محتوایی به معنای ایجاد رابطه با استفاده از محتوایی مناسب است. و این کار نیاز به مهارت ها وتکنیک های خاصی دارد. شکست این شرکت ها نیز به درک نادرست آنها از این مهارت ها برمی گردد. برخی شرکت ها رویکرد های نسنجیده ای را در بحث بازاریابی محتوایی اتخاذ می کنند و در استفاده و بکاربردن تکنیک های مفید و مهم بازاریابی محتوایی مشکل دارند.

ادامه مطلب

بازاریابی محتوایی

 ۷اصل اساسی که منجر به موفقیت در بازاریابی محتوایی می شود

جولای 23, 2017/5 دیدگاه /در بازاریابی محتوایی, مارکتینگ/توسط پشتیبان محتوا

بسیار خوب! شما می خواهید وارد قضیه بازاریابی محتوایی شوید!؟ نمی توانم سرزنش تان کنم! بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی هایی است که در دهه اخیر بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

آفرین بر موفقیت آمیز بودن و ارتباط آن با سایر کمپین های آنلاین بازاریابی که خیلی مهم است. محتوا به عنوان اساس و شالوده ی بسیاری از استراتژی ها در نظر گرفته می شود. برای مثال در سئو، بازاریابی ایمیل، رسانه های اجتماعی و حتی خدمات مشتری نقش مهمی دارد. ولی بخاطر طبیعت همه جانبه و چند رشته ای بودنش، تاکتیک یکسان و شفافی وجود ندارد که بتوان محتوای موفقیت آمیزی تولید کرد.

با این حال تلاش می کنم این امر را محقق سازم. اگر در بحث بازاریابی محتوا تازه کار هستید و می خواهید از اصل های مهم و استراتژیک آن سر در بیاورید این ۷ اصل مهم راه شما را برای موفقیت در پیشه ی بازاریابی محتوایی، میسر می سازد.

ادامه مطلب

ساخت رپورتاژ خبری

4 قدم مهم برای ساخت رپورتاژ

جولای 22, 2017/0 دیدگاه /در رپورتاژ اگهی/توسط دوردی پرشور

فهرست مطالب:

  • چهار قدم برای ساخت یک رپورتاژ خبری مفید و تاثیرگذار
    • یک انتشارات مناسب پیدا کنید
    • مطمئن شوید که تبلیغات شما واقعا شبیه تبلیغ هستند
    • دست از فروش بردارید
    • ارتقای محتوا در رسانه های اجتماعی را نیز در نظر بگیرید
  • 14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی

چهار قدم برای ساخت یک رپورتاژ خبری مفید و تاثیرگذار

اگر  نمیتوانید تعداد مشتری های خود را افزایش دهید و مشتری ها و بازدید های وبسایت شما در حال کاهش هستند با اینکه محتوای شما مناسب است ممکن است به فکر یک رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی برای وب سایت باشید. اگر در ایجاد یک رپورتاژ خبری مناسب مشکل دارید می توانید با رعایت خواندن مطالب زیر آگاهی خود را در این مورد افزایش دهید.

ادامه مطلب

نامه اداری

ترجمه حرفه‌ای نامه را چه کسانی انجام می دهند؟

جولای 20, 2017/0 دیدگاه /در ترجمه نامه/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • چطور نامه‌های حرفه‌ای بنویسیم؟
  • خدمات ترجمه نامه
    • ساختار نامه‌های مؤثر
    • نکته‌هایی برای نوشتن نامه‌های تاثیرگذار
    • نامه‌ی استعلام یا پرس جو
    • نامه‌های درخواست یا درخواست نامه
  • خدمات ترجمه نامه

چطور نامه‌های حرفه‌ای بنویسیم؟

نیاز به مهارت‌های مؤثر در گفتار و مکاتبه روز به روز برای موفقیت در شغل بیشتر احساس می‌شود. بطوریکه نوشتن نامه‌هایی برای معرفی خود به کارفرماهای احتمالی و بدست آوردن شغل مورد نظر بسیار حیاتی است.

ادامه مطلب

گوگل ادوردز تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل چیست؟

جولای 20, 2017/5 دیدگاه /در بازاریابی محتوایی, مارکتینگ/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • گوگل ادوردز چیست؟
  • چرا باید از ادوردز استفاده کنم؟
    • تبلیغات گوگل صعودپذیر است
    • ادوردز قابل اندازه گیری است
    • تبلیغات گوگل انعطاف پذیر است
    • تبلیغات گوگل از سئو زودتر نتیجه می دهد
    • تبلیغات گوگل معمولا راحت تر از سئو است
    • تبلیغات گوگل از نتایج جستجوی اورگانیک جذاب تر است
    • ترافیک ادوردز بهتر از جستجوی اورگانیک ثمره دارد
    • رقبای شما از تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز سود می برند

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغاتی است که کسب و کار ها برای دیده شدن در گوگل و تبلیغات در شبکه تبلیغاتی گوگل از آن استفاده می کنند.

تبلیغات گوگل به کسب وکار ها امکان تخصیص بودجه برای تبلیغات را محیا کرده است و تنها زمانی هزینه دارد که کاربر روی تبلیغات کلیک کند. این تبلیغات به صورت گسترده ای تمرکز خود را روی کلید واژه ها گذاشته اند.

کسب وکار هایی که می خواهند در گوگل ادوردز تبلیغ کنند، می توانند با استفاده از کلیدواژه ها تبلیغات مرتبطی درست کنند تا مردمی که از موتور های جستجوی گوگل استفاده می کنند آن ها را ببینند.

وقتی کلیدواژه های به خاطر چیزی جستجو می شوند گوگل تبلیغات شما را نشان می دهد. وقتی کلیدواژه های شما را کلیک می کنند گوگل آن ها را مستقیما به سایت شما منتقل می کند.

ادامه مطلب

خرید پلاگین وردپرس codecanyon

25 پلاگین حرفه ای وردپرس

ژوئن 25, 2017/12 دیدگاه /در وردپرس/توسط دوردی پرشور

فهرست مطالب:

  • پلاگین چیست؟
  • صفحه ساز گرافیکی Visual Composer
  • اسلایدر روولوشن Slider Revolution
  • پلاگین LayerSlider
  • 4. پلاگین UberMenu
  • پلاگین جریان اجتماعی وردپرس WordPress Social Stream
  • پلاگین رویداد های تقویم وردپرس EvenOn
  • 7.پلاگین ووکامرس  WooCommerce همکار فروش در آمازون
  • پلاگین صفحات ضروری وردپرس Essential Grides
  • پلاگین رزرو کردن Bookly پلاگین واکنش گرای رزرو و برنامه ریزی قرار ملاقات ها
  • پلاگین جدول داده ی وردپرس wpDataTables- پلاگین مدیریت جدول و نمودار ها برای وردپرس
  • پلاگین Master Slider – اسلایدر لمسی وردپرس
  • پلاگین نینجا پاپ آپ وردپرس  Ninja Popups
  • پلاگین Ultimate Membership Pro وردپرس
  • پلاگین ConvertPlug پلاگین پاپ آپ برای ورپرس
  • پلاگین دکمه های آسان اشتراک گذاری در شبکه ها اجتماعی وردپرس Easy Social Share Buttons Plugin
  • پلاگین مجموعه ی فایل های رسانه ای برای وردپرس Real Media Library
  • پلاگین 3D Flipbook
  • پلاگین فید اینستاگرام برای وردپرس InstaShow
  • پلاگین گرید وردپرس The Grid
  • پلاگین طرح تصاویر برای وردپرس Image Map Pro
  • پلاگین سیستم عامل دسکتاپ برای بک اند وردپرس WP OS Desktop Backend
  • پلاگین  محاسبه ی قیمت و سازنده ی فرم پرداخت وردپرس WP Cost Estimation & Payment Form Builder
  • پلاگین امنیتی برای وردپرس Hide My WP
  • پلاگین خودکار محتوای وب و پست خودکار برای وردپرس Scrapes
  • پلاگین جریان اجتماعی Flow-Flow برای وردپرس

پلاگین چیست؟

پلاگین  بخشی نرم افزاری شامل گروهی از توابع است که می تواند به یک وب سایت وردپرس اضافه  شود.  پلاگین ها می توانند کاربرد ها و یا ابزار  جدید را به وب سایت شما اضافه کنند. پلاگین های وردپرس WprdPress با زبان برنامه نویسی PHP نوشته می شوند و با وردپرس بصورت یکپارچه ادغام میشوند. ورد پرس نیز دارای پلاگین های مختلفی است که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر نیز فروشی هستند و شما باید مبلغی را برای استفاده از آنها پرداخت کنید. در ادامه ما به معرفی 25 پلاگین های پولی وردپرس که بیشترین فروش را در 2018 داشته اند می پردازیم.

چنانچه قصد خرید هر یک از پلاگین های زیر را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای شما خریداری کنیم و بتوانید وب سایت خود را به شکلی بهتر طراحی و یا مدیریت کنید برای سفارش خرید پلاگین یا قالب از سایت themeforest یا codecanyon از این صفحه اقدام کنید.

کپی فای خدمات وردپرس را راه اندازی کرد. چنانچه میخواهید مدیریت وب سایتتان را به ما بسپارید تماس بگیرید.

ادامه مطلب

بک لینک و مارکتینگ

لینک سازی برای سئو SEO به روش حرفه‌ای‌ها

ژوئن 3, 2017/10 دیدگاه /در بک لینک, بهینه سازی, سئو/توسط پشتیبان محتوا

لینک سازی برای سئو SEO به روش حرفه‌ای‌ها

بر هیچ کسی پوشیده نیست که لینک سازی در سئو در سال ۲۰۱۷ پر اهمیت‌ترین مهارت است. در حقیقت سرانجام و نتیجه‌ی چندین مهارت است: اگر می‌خواهید مردم از لینک شما در سایت‌هایشان استفاده کنند، باید در رشته‌هایی مثل تولید محتوا، فروش، برنامه نویسی، روانشناسی و بازاریابی سنتی استاد شوید.

چرا می‌گوییم لینک سازی برای سئو ضروری است؟ اگر می‌خواهید ترافیک بازدید بیشتر از موتورهای جستجو داشته باشید لینک سازی ضروری است.

در این مقاله همه فوت‌وفن لینک سازی برای سئو را برایتان آموزش می‌دهم.

فهرست مطالب:

  • فصل اول: اصول لینک سازی
  • فصل دوم: چطور لینک‌های با کیفیت پیدا کنیم؟
    • مورد اول: شما لینک با‌کیفیت درست می‌کنید.
    • مورد دوم: شما لینک بی‌کیفیت درست می‌کنید.
    • اعتبار داشتن صفحه
    • اعتبار یک سایت
    • مرتبط بودن سایت
    • موقعیت لینک در صفحه
      • آیا لینک‌ها به صورت ویرایش شده گذاشته می‌شوند؟
    • متن‌های مهم را لینک دار کنید
    • لینک نقل قول‌های مشترک
  • فصل سوم: چطور با کمک بازاریابی محتوایی لینک‌های در سطح جهانی بدست آوریم؟
    • ۱_ جلوه‌های بصری
    • دلیل کاربرد جلوه‌های بصری چیست؟

فصل اول: اصول لینک سازی

سال گذشته یک میلیون مورد از نتایج جستجوی گوگل را بررسی کردیم. در این مطالعات به این نتیجه رسیدیم که فشرده بودن لینک‌ها از دیگر فاکتورهای پر‌اهمیت است به عبارتی دیگر هر چقدر لینک‌های استفاده شده در یک سایت بیشتر باشد؛ اعتبار دامنه و صفحه شما بیشتر می‌شود و نتیجه بهتری خواهیم داشت.

در حقیقت روزهای اخیر گوگل آمد ‌و گفت که بک لینک ها جز سه سیگنال مهم‌شان در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ هاست. 

 

پس کاملاً آشکار است که بک لینک‌ها جزء پایه‌های الگوریتم گوگل محسوب می‌شوند. سوال اینجاست که: چرا لینک‌ها و بک لینک‌ها هنوز هم مهم هستند؟

برای فهمیدن این موضوع باید برگردیم به قدیم و روزهای قبل از گوگل و اینترنت، در آن روزها موتورهای جستجو مثل یاهو و آلتا ویستا (یادتان آمد؟) بازیگرهای اصلی بودند؛ آن‌ها روش کارشان ۱۰۰% بر اساس محتوای صفحات وب بود.

الگوریتم جدید رنکینگ گوگل تمام معادلات بازی را عوض کرد. گوگل فقط به یک روی سکه نگاه نکرد. علاوه‌بر برخلاف بررسی محتوای صفحه وب کار دیگری نیز انجام داد. بر اساس تعداد وب‌سایت‌هایی که در آن صفحه لینک شده بودند اقدام به رنکینگ صفحات نمود و تعداد لینک‌ها دیگر معیار گوگل برای شناختن خوب از بد شد و اقدامشان کاملاً درست بود حتی بعد از بیست سال باز هم لینک‌ها و بک لینک‌ها بهترین راه برای تشخیص صفحه‌های باکیفیت هستند. به همین خاطر بک لینک‌ها سیگنال‌های رفتن به رنکینگ‌ها هستند‌.

 

گوگل همیشه سعی کرده است یک قدم جلوتر از مردم باشد و و خیلی تشکر می‌کنیم از آپدیت‌های جدید گوگل مثل الگوریتم پنگوئن که علاوه بر کمیت لینک‌ها کیفیت آن‌ها را نیز می‌سنجد. به این ترتیبت خیلی از سودجویان نمی‌توانند به لینک سازی نجومی آن رتبه مد نظر را کسب کنند. 

 

شاید این سؤال برای شما پیش آید که: لینک‌های با کیفیت چه دقیقاً نوع لینک‌هایی هستند؟ 

 

 

 

فصل دوم: چطور لینک‌های با کیفیت پیدا کنیم؟

قبل از اینکه مرحله گام به گام لینک سازی را یاد بگیریم بهتر است بدانیم که ویژگی لینک‌های خوب و بد را کدامند و چرا لینک بی‌کیفیت و  دیگری بی‌کیفیت است. زمانی که لینک می‌سازید ممکن است یکی از این دو اتفاق رخ دهد.

 

مورد اول: شما لینک با‌کیفیت درست می‌کنید.

می‌بینید که سایت شما به سرعت در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرد.

 

مورد دوم: شما لینک بی‌کیفیت درست می‌کنید.

گوگل صفحه شما رو زودتر از آن که پی ببرید جریمه می‌کند.

 

بدین ترتیب، اینجا مطالبی هست که کمک می‌کند لینک‌های با ارزش را تشخیص دهید.

اعتبار داشتن صفحه

آیا صفحه‌ای که با آن تبادل لینک می‌کنید یک صفحه قوی است؟ اگر اینطور باشد این کار تاثیر زیادی برای رنکینگ صفحه شما دارد. در حقیقت بعد از سال‌ها آزمایش پی برده‌ام که معتبر بودن صفحه‌ای که با آن لینک می‌شوید مهم‌تر از فاکتورهای دیگر است. چون صفحه‌های معتبر برای صفحه‌ی شما اعتبار بیشتری می‌بخشند و همچنین در صفحه شما به عنوان PageRank شناخته می‌شوند.

یادداشت: با اینکه گوگل آمار پیج رنک را بصورت عمومی منتشر نمی‌کند هنوز هم به عنوان پایه‌های الگوریتم خوشان استفاده می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از Ahrefs اعتبار صقحه‌های مختلفی که قصد دارید در آن لینک دهید؛ بررسی کنید. آدرس اینترنتی آن را وارد کنید تا “اعتبار پیج یا رتبه پیج آن” را بررسی کنید.

 

اعتبار یک سایت

کیفیت یک لینک همچنین با اعتبار دامنه سایت رابطه‌ی مستقیم دارد. عموماً یک لینک از سایتی مثل NYTimes.com تأثیر بیشتری نسب به وبلاگی ناشناخته دارد.

با اینکه پیدا کردن این گونه لینک‌ها سخت است اما پیدا کردنش به تلاشش می‌ارزد.

دوباره سایت اچرف (Ahrefs) اینجا به کمک‎‌مان می‌آید. آدرس هر سایتی را در این ابزار وارد کرده و رنکینگ دامنه آن وب‌سایت را بررسی کنید. حتی می‌توانید از سیستم متریک ارزیابی اعتبار Moz نیز استفاده کنید.

 

مرتبط بودن سایت

وقتی بحث لینک‌ها می‌شود معتبر بودن سایت خیلی مهم می‌شود.

برای مثال بیایید فرض کنیم سایتی که شما می‌گردانید در رابطه با ” خرید بلیط هواپیما” است و شما یک لینک از سایتی معتبر در رابطه با دوچرخه می‌گیرید، سوال اینجاست که این لینک یک لینک سازی مرتبط به حساب می‌آید یا نه؟ قطعا که لینک سازی در یک سایت غیرمرتبط به درد ما نمی‌خورد. اما در این مورد اختلاف نظرهای زیادی است. 

طبق یک مصاحبه از کارکنان گوگل، نه واقعاً این طور نیست. به نقل از مهندس گوگل دریافت لینک از یک صفحه با رنکینگ بالا همیشه با ارزش بوده است و مرتبط بودن سایت یک پوئن مثبت دیگر است. در کل شما لینک‌هایی را استفاده می‌کنید که هم یک صفحه‌ی معتبر بوده و با سایت شما نیز مرتبط باشد.

 

 

موقعیت لینک در صفحه

آیا لینک ‌شما تو بخشی از محتوا جاگذاری شده است؟ و یا اینکه در پایین صفحه آورده شده است؟

این بحث پیش میاد که موقعیت لینک‌هایتان در صفحه اهمیت دارد. خصوصاً آن لینک‌هایی که در قسمت فوتر و ستون‌های فرعی پنهان شده است نسبت به لینک‌هایی که مابین محتوا می‌آید ارزش کمتری دارد. پیشنهاد نهایی ما این است که لینک‌ها را تو بدنه‌ی محتوای صفحه‌ی وب خود جاگذاری کنید.

آیا لینک‌ها به صورت ویرایش شده گذاشته می‌شوند؟

مهم نیست لینک شما در کجای صفحه ظاهر شود؛ باید این سوال را از خود بپرسید: آیا لینک به صورت ویرایش شده گذاشته می‌شود؟

به عبارتی دیگر آیا مردم بخاطر اینکه سایت شما را عالی می‌پندارند با شما پیوند می‌شوند؟ اگر اینطور باشد لینک‌ها ویرایشی است.

در شرایط غیر طبیعی از دیدگاه گوگل شما در چند سایت بصورت رندوم پروفایل باز می‌کنید تا لینک سازی کنید، این لینک ادیتوریال نیست. همانطوری که انتظار داشتید گوگل اهمیت زیای به لینک‌های ادیتوریال می‌گذارد.

 

گوگل اظهار کرد: گذاشتن لینک‌هایی که ادیتوریال نیستند و یا بدون اجازه صاحب سایت درج نمی‌شوند لینک‌های غیر طبیعی هستند و از خط مشی گوگل تخطی می‌کنند.

 

متن‌های مهم را لینک دار کنید

متن‌هایی که قابل کلیک هستند لینک دار کنید گوگل از این بخش به عنوان سیگنال رنکینگ استفاده می‌کند.

برای مثال فرض کنیم شما در وب سایت خود، متن یا کلیدواژه‌ای مثل « ۱۰ استراتژی بهینه‌ سازی محتوا برای سال ۲۰۲۰ » را هایپر لینک می‌‎کنید. گوگل این متن لینک دار را می‌بیند. می‌گوید: اهوم. این سایت از متن لینک دار « ۱۰ استراتژی بهینه‌ سازی محتوا برای سال ۲۰۲۰ » استفاده کرده، پس این سایت درباره « بهینه سازی محتوا » است.

البته مثل هر چیزی که در سئو اتفاق می‌افتد استفاده زیاد از کلیدواژه‌ها در متن‌های لینک دار نوعی سوء استفاده محسوب می‌شود. امروز استفاده زیاد از متون لینک دار را نوعی اسپم می‌شناسند در زیر نمونه چیزی است که در موردش حرف می‌زنم. خلاصه ساختن لینک‌هایی که کلیدواژه‌ها تکرار می‌شوند، پیشنهاد نمی‌کنیم. اما خوش به حال شما روزی که یک کلیدواژه شما را لینک دار کنید.

 

لینک نقل قول‌های مشترک

نقل قول‌های مشترک، واژه‌ها و عبارت‌هایی هستند که پیرامون لینک شما ظاهر می‌شوند.

استفاده گوگل پسند از نقل قول ها:

اگر در موردش فکر کنید کاملاً منطقی است. متن‌های پیرامون لینک شما سرنخی برای محتوای وبسایت شماست. چرا گوگل از آن استفاده نمی‌کند؟

آیا لینک از طرف یک پست مهمان است؟

بعد از چند سال گوگل به صورت شفاف اظهار داشت:

دوره وبلاگ نویسی برای دیگران تمام شده است و خیلی اسپم شده است.

Matt Cutts رئیس سابق تیم اسپم گوگل

آیا این حرف درستی است؟

خب، بستگی داره…

در زیر نکاتی ارائه می‌شود که تولید محتوا برای دیگران را اسپم می‌شناسد.

  • برای پخش و انتشار پست به کسی هزینه پرداخت می‌شود
  • پست شامل متن دقیق و لینک دار است
  • سایت تنها کارش انتشار پست‌های مهمان است
  • سایت با وبسایت شما مرتبط نیست

اگر یک محتوای کوبنده و مرتبطی را در یک سایت منتشر کنید طبق تجربه‌ی بنده این لینک کمک می‌کند رنکینگ خوبی بدست بیارید.

rel=”nofollow تگی است که به لینک‌ها اضافه می‌شود و به موتورهای جستجو می‌گوید: این لینک را به عنوان تخلف محسوب نکنند.

الان می‌توانید کیفیت یک لینک را تشخیص دهید پس زمانش رسیده که ساخت لینک را شروع کنیم.

 

فصل سوم: چطور با کمک بازاریابی محتوایی لینک‌های در سطح جهانی بدست آوریم؟

کلیدی بودن محتوا برای کسب بک لینک‌ها دیگر بر همگان‌ آشکار است.

اما قراردادمان این است که:

محتواهای ساده که منتشر می‌شود برای شما لینکی به ارمغان نمی‌آورد. چند نوع خاص محتوا برای لینک سازی به کار می‌آید. در زیر چهار نوع از محتواهایی که بیشترین لینک را بدست می‌آورد به شرح زیر است:

 

۱_ جلوه‌های بصری

جلوه‌های بصری چیست؟

۱. عکس‌ها

۲. نمودارها

۳. اینفوگرافیک ها

۴. چارت‌ها و سایر بخش‌های بصری محتوا

 

دلیل کاربرد جلوه‌های بصری چیست؟

کارهای بصری به صورت معرکه‌ای کار لینک دادن را آسان شده کرده است. برای مثال وقتی یک چارتی را در سایت خود قرار می‌دهیم. کار به اشتراک گذاشتن لینک به صورت چارت خیلی آسانتر و عملی‌تر از متن است.

 

مستندات واقعی:

سال‌ها پیش، بنده یک اینفوگرافیک با موضوع آناتومی یک صفحه بهینه شده با کیفیت را منتشر کردم.

 

در آن زمان این اینفوگرافیک به صورت سرسام آوری ۲/۵ هزار بار لینک شد.

به جد می‌توان گفت این‌ها با اینکه تمام توضیحات در متن آورده شده بود دوباره به آن لینک آمدند.

اما بخش عمده‌ای از این لینک‌ها (۷۵ درصدشو تخمین می‌زنم) بخاطر اینکه اطلاعات کلیدی را در اینفوگرافیک آورده بودم؛ لینک شدند.

در حقیقت بیشتر لینک‌های من مردمی بودند که از اینفوگرافیک بنده در سایتشون استفاده کردند.

ادامه دارد…

برچسب: تبادل لینک با گوگل، متن لینک دار، لینک سازی، بک لینک برای سایت، لینک سازی حرفه‌ای، اینفوگرافیک سئو، وبلاگ سئو شده، بررسی معتبر بودن سایت، بک لینک گوگل

 

خدمات ما:

  • تولید محتوا
  • سفارش تولید محتوا
  • استخدام تولید کننده محتوا – شغل پاره وقت

 

تولید محتوا برای ایمیل

تولید محتوا برای ایمیل

می 25, 2017/در ایمیل مارکتینگ/توسط پیام خانی نژاد

فهرست مطالب:

  • تولید یک محتوا که می تواند فروش شما را افزایش دهد
  • چگونگی نوشتن نوار موضوع (عنوان)
  • اهمیت نوشتن شکل و فرم آدرس در ایمیل
  • تولید محتوای مرتبط با ایمیل
  • نوشتن یک ” اقدام برای تماس” در ایمیل شما
  • چگونه یک پیام ایمیل بازاریابی بنویسیم
    • 1-      هدف قرار دادن مخاطبان شما
    • 2-      نتیجه دلخواه خود را مشخص کنید
    • 3-      ایجاد یک اتصال
    • 4-      بگویید که چرا می‌خواهند اقدام کنند
  • 5-     تلقیح در برابر اعتراضات
  • 6-     از آن‌ها بخواهید تا اقدام کنند

تولید یک محتوا که می تواند فروش شما را افزایش دهد

بازاریابی پست الکترونیک(ارسال ایمیل) یکی از روش های منحصربه‌فرد در محتوا نگاری است بسیاری از مردم، به‌ویژه  زمانی که یک کار را شروع می‌کنند، با دشواری در برنامه‌ریزی و اجرای آن مواجه می‌شوند.این نوع محتوا نگاری با وجود تشابه با سایر انواع محتوانگاری, در کنار برخی مشکلات فرصت های منحصر به فردی نیز دارد.. دراین بخش از مقاله برخی از عناصر محتوانگاری بازاریابی ایمیل را بررسی و شمارا با برخی از روش‌های نگارش این متون آشنا خواهیم کرد.

ادامه مطلب

صفحه 23 از 27«‹2122232425›»
Search Search

جدیدترین مطالب

  • سفارش اینفوگرافیک جشنواره پرسش مهر
  • گواهی تولید محتوا در فضای مجازی / صدور برای رتبه بندی معلم
  • بخشودگی جرایم رانندگی 1404 : راهنمای کامل + نکات و سوالات متداول
  • سفارش تولید محتوا ویژه برنامه کشوری جلوه های معلمی
  • سفارش داده نگاست، کلیپ، پوستر جشنواره الگوهای برتر تدریس
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره کشوری تولیدات ابزار اختلالات
  • سفارش پادکست برای پویش ملی دّر نجف «ویژه دانش آموزان»
  • در خرید کتاب روانشناسی‌ چه کتابی ترجمه کنیم که پرفروش بشه؟
  • قبول انجام سفارش اینفوگرافیک / اینفوگرافی برای *جشنواره‌ها*
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره الگو های برتر تدریس (معلمان)
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره امام شناسی (مصباح المهدی)
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره “جامعه تاب‌آور” سفارش کلیپ
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره آموزش مهارت‌های زندگی از طریق بازی
  • قبول سفارش تولید محتوا برای دانشجویان ماده 28

محصولات

  • خرید و دانلود کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • The Sheikh CEO خرید و دانلود کتاب The Sheikh CEO 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Heart of the Sun Warrior: A Riveting Tale of Love, Sacrifice and Unyielding Valor, inspired by Mythology—The Sequel to Daughter of the Moon Goddess, Part of the Celestial Kingdom Duology کتاب Heart of the Sun Warrior: A Riveting Tale of Love, Sacrifice and Unyielding Valor, inspired by Mythology—The Sequel to Daughter of the Moon Goddess, Part of the Celestial Kingdom Duology 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Getting Together and Staying Together: Solving the Mystery of Marriage کتاب Getting Together and Staying Together: Solving the Mystery of Marriage 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Coaching Beyond Words: Using Art to Deepen and Enrich Our Conversations کتاب Coaching Beyond Words: Using Art to Deepen and Enrich Our Conversations
    امتیاز 5.00 از 5
    149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب The Art of Coaching: Effective Strategies for School Transformation کتاب The Art of Coaching: Effective Strategies for School Transformation 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • کتاب In touch with the future: The sense of touch from cognitive neuroscience to virtual reality 1st Edition کتاب In touch with the future: The sense of touch from cognitive neuroscience to virtual reality 1st Edition 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب No One Saw a Thing: The twisty and unputdownable new crime thriller for 2023 from the bestselling author of All Her Fault کتاب No One Saw a Thing: The twisty and unputdownable new crime thriller for 2023 from the bestselling author of All Her Fault 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب My Year of Rest and Relaxation دانلود کتاب My Year of Rest and Relaxation 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • Applied Big Data Analytics and Its Role in Covid-19 Research کتاب Applied Big Data Analytics and Its Role in Covid-19 Research 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.

لوگو اعتماد

Your Website
دانلود لوگو ساماندهی با سایز کم
دانلود لوگو ساماندهی با سایز کم

دسترسی سریع

قوانین و مقررات ثبت شکایات ترجمه نامه
تولید محتوای آموزشی الکترونیکی
خرید کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون
آخرین کتاب‌های ثبت شده

آخرین کتاب‌های ثبت شده

  • خرید و دانلود کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • The Sheikh CEO خرید و دانلود کتاب The Sheikh CEO 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.

پشتیبانی

شنبه تا پنجشنبه |  8 صبح الی 16 عصر

شماره تماس1: 04144335532

شماره تماس2: 09369518618

ایمیل: info@copify.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به کپی فای  است.
  • Link to X
  • Link to Facebook
  • Link to 500px
  • Link to Behance
  • Link to Dribbble
  • Link to Flickr
  • Link to LinkedIn
  • Link to Pinterest
  • Link to Reddit
  • Link to Tumblr
  • Link to Vimeo
  • Link to Vk
  • Link to Xing
  • Link to Youtube
  • Link to X
  • Link to Mail
رفتن به بالا رفتن به بالا رفتن به بالا

پشتیبانی واتساپ