پشتیبانی وب سایت وردپرس

برنزی
98 هزار تومان
بروزرسانی هسته، قالب وافزونه های وردپرس
پرسش پاسخ نامحدود از طریق تیکت، تلگرام و تماس تلفنی
بهینه سازی امنیت سایت
نصب، تنظیمات، اعمال تغییرات در پلاگین ها
زمان پاسخگویی اولیه حداکثر 3 ساعت ( در ساعات اداری ) و 5 ساعت در ساعات غیر اداری
 
 
 
 
نقره ای
340 هزار تومان
بروزرسانی هسته، قالب وافزونه های وردپرس
پرسش پاسخ نامحدود از طریق تیکت، تلگرام و تماس تلفنی
بهینه سازی امنیت سایت
نصب، تنظیمات، اعمال تغییرات در پلاگین ها
زمان پاسخگویی اولیه حداکثر ۲ ساعت ( در ساعات اداری ) و 4 ساعت در ساعات غیر اداری
بهبود سرعت سایت
بک آپ گیری هفتگی
1 مطلب تولیدی از طرف تیم کپی فای
 
طلایی
1200000 تومان
بروزرسانی هسته، قالب وافزونه های وردپرس
پرسش پاسخ نامحدود از طریق تیکت، تلگرام و تماس تلفنی
بهینه سازی امنیت سایت
نصب، تنظیمات، اعمال تغییرات در پلاگین ها
زمان پاسخگویی اولیه حداکثر ۲ ساعت ( در ساعات اداری ) و 4 ساعت در ساعات غیر اداری
بهبود سرعت سایت
بک آپ گیری هفتگی
4 مطلب تولیدی از طرف تیم کپی فای
مشاوره سئو رایگان

پشتیبانی وب سایت وردپرس

امروزه افراد زیادی تجارت خود را الکترونیک کرده است. معمولا به سبب برتر بودن CMS وردپرس اکثر سایت‌های حرفه‌ای با وردپرس ساخته شده اند. متاسفانه خیلی از صاحبان سایت اطلاعات بسیار پایینی درباره نحوه کار با وردپرس دارند. خیلی وقت‌ها هم مشکلی برای وب سایت پیش می‌آید که از دست مالک سایت کاری ساخته نیست. در این شرایط اگر مالک سایت خدمات پشتیبانی وب سایت وردپرس داشته باشد؛ به واسطه او مسکلات موجود را حل می‌کند؛ در غیر این صورت باید از یک مجموعه حرفه‌ای برای پشتیبانی وب سایت وردپرسی خود کمک بگیرد.

مشکلات متداولی که مالکان وب‌سایت وردپرسی دارند

به بخشی از مشکلات و خواسته‌های مشتریان خود را در زیر دسته‌بندی کرده‌ایم. دور از انتظار نیست که شما هم به یکی از دلایل زیر به پشتیبانی وب سایت وردپرسی نیاز داشته باشید.

بالا نیامدن وب سایت وردپرسی – ممکن در هنگام اعمال تنظیمات یا نصب یک افزونه و یا بروزرسانی وردپرسی و دیگر کارها وب سایت وردپرسی شما از دسترس خارج شود. در این صورت پشتیبان وب سایت می‌تواند به شما کمک کند تا مشکل را برطرف کنید.

نصب قالب جدید – یکی از دلایلی که وب سایت‌ها وردپرسی انقدر محبوب هستند، گستردگی قالب‌های آن است. هر روز و هر ساعت طراحات باسلیقه و خوش ذوق قالب‌های زیادی را طراحی می‌کنند. شما می‌توانید قالب‌های به روز و پرطرفدار وردپرسی را از تم فارست که زیر مجموعه فروشگاه بزرگ انواتو (خرید از انواتو) است، ببینید و هر کدام را که پسندیدید خرید کنید و از پشتیبان وب‌سایت وردپرسی بخواهید که برای شما نصب کنند. حتی می‌توانید با سلیقه خود از یک طراح بخواهید که برای شما قالب وردپرسی طراحی کند.

یادداشت: اگر در انتخاب یک قالب خوب و مطمئن برای وب سایت خود تردید دارید؛ می‌توانید با ما مشورت کنید.

 

نصب افزونه – افزونه‌های بسیار زیادی هستند که وردپرس را به یک سامانه مدیریت محتوای عالی تبدیل کرده‌اند. اگر به فکر یک امکانات جدید در وب سایت خود می‌گردید، یک افزونه یا پلاگین ساده کار را برای شما ممکن می‌سازد. اگر در نصب و فعال‌سازی یک افزونه وردپرسی مشکل دارید؛ حتما از یک پشتیبان سایت وردپرسی کمک بگیرید.

 

ایجاد لندینگ پیج – هدف از رشد و نگه‌داری وب سایت فروش خدمات و محصولات است. لندینگ پیج‌ها هم به این منظور طراحی می‌شوند. لندینگ‌‌پیج‌ها علاوه‌بر یک طراحی گرافیکی زیبا با امکانات و دکمه فراخوان باید محتوای حرفه‌ای و متقاعدکننده هم داشته باشند. (سفارش تولید محتوا) بنابراین اگر فکر می‌کنید یک محصول جدیدی به فروشگاه شما اضافه شده یا خدمات جدیدی می‌خواهید ارایه دهید؛ کار طراحی یک لندینگ پیج حرفه‌ای را به پشتیبان وب سایت وردپرس بسپارید.

 

بروزرسانی وردپرس – وردپرس در بین رقبای خود آنقدر خوب است که اصلا نمی‌شود با آن‌ها مقایسه‌اش کرد. نسخه جدید وردپرس خیلی سریع ارایه می‌دهد و مالک سایت باید آن را در وب‌سایت خود بروزرسانی کند. درسته بروزرسانی با کلیک به دکمه بروزرسانی به صورت اتوماتیک شروع و به اتمام می‌رسد؛ اما اگر مشکلی پیش آمده چه اتفاقی می‌افتد! اما ریسک‌‎هایی سایت را تهدید می‌کند. مثلا ممکن است بروزرسانی ناقص انجام شود. حتی ممکن است نسخه بروز شده با افزونه‌های نصب شده تداخل داشته باشد و حتی ممکن است وب سایت خراب شود و لازم باشد که بک‌های از قبل ذخیره شده مجددا توسط پشتیبانی وب سایت وردپرسی بارگزاری شود. آیا شما به عنوان مالک وب سایت از پس این کارها برمی‌آیید؟

 

رفع خطای پلاگین‌ها – پلاگین‌ها یا افزونه‌های وردپرسی همیشه در معرض خراب شدن و تداخل با دیگر افزونه‌‎ها هستند. در بعضی مواقع با کدنویسی این خطاها رفع می‌شود.

 

اتصال دامنه جدید به وب سایت – اگر دامنه جدیدی خرید کرده‌اید و یا دوست دارید از ساب‌دامنه‌ها و … استفاده کنید و به یک فرد حرفه‌ای نیاز دارید که این مشکلات را برای شما درست کند، از پشتیبانی سایت وردپرسی کمک بگیرید.

 

نصب فروشگاه وب سایت – از دیگر دلایلی که وردپرس را به یک وب‌سایت صفرتاصد کرده است، امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس است. شاید بارها نام افزونه محبوب ووکامرس را شنیده‌اید. این افزونه به راحتی در وردپرس نصب می‌شود و وب‌سایت شما را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل می‌کند و یا شما به لطف این افزونه می‌توانید در وب سایت خود یک بخش فروشگاهی هم داشته باشید. این مسئله را با پشتیبان وب سایت وردپرسی خود در میان بگذارید و آن‌ها همه این کار‍‌ها را برای شما انجام می‌دهند.

وصل کردن و راه‌اندازی درگاه پرداخت الکترونیکی واسط و مستقیم

سئو و بهینه سازی – 

زیباسازی تایپوگرافی وب سایت –

افزودن امکانات جدید – 

فعال سازی گوگل انالاتیکس در وردپرس

فعال سازی گوگل وبمستر در وردپرس

چند زبانه کردن وب سایت وردپرسی

 

سفارش خدمات پشتیبانی وب سایت وردپرسی