تبلیغ گوگل

8 دلیل نیاز به بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

8 دلیل نیاز به بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما

با توجه به تحقیقات صورت گرفته 80 درصد مردم خواندن برخی از مقالات را به تبلیغات ترجیح می دهند؛ 70 درصد از مردم بر این باورند که بازاریابی محتوا آنها را به یک محصول و یا یک کسب و کار نزدیک تر می کند. در حالی که 60 درصد اعتبار محتوا، به مخاطب کمک می کند تا بهترین محصول را انتخاب کند. مواردی که گفته شد برای کسب و کار شما به چه معناست؟

به طور ساده: اگر شما یک استراتژی موثر در حوزه بازاریابی محتوا در اختیار نداشته باشید به احتمال زیاد شانس خود را در روند بسیاری از کسب و کارها از دست می دهید.

در اقتصاد دیجیتال امروز، بازاریابی محتوا شاید موثرترین روش کسب و کار باشد تا به وسیله آن شما بتوانید به مشتریان و چشم انداز های متفاوتی دست پیدا کنید. با این حال اگر شما هم چنان در مورد استفاده از استراتژی محتوا متقاعد نشده اید در اینجا سعی می کنیم 8 دلیل نیاز به استفاده از بازاریابی محتوا در کسب و کار را برای شما شرح دهیم.

 1. ایجاد اعتماد به نفس

یکی از بزرگترین مزایایی که شما می توانید از ایجاد و انتشار محتوای با کیفیت در ارتباط با کسب و کار خود کسب کنید، اعتماد به نفسی است که در میان مخاطبان خود به وجود می آورید. هر چه میزان انسجام و کیفیت محتوایی که شما به طور عمومی از آن بهره می برید بیشتر باشد، نسبت به نظری که ارائه می دهید تخصص بیشتری پیدا می کنید.

  2. شناسایی نام تجاری

این غیر ممکن است که قدرت یک نام تجاری ثابت شده تحت تاثیر تصمیمات کسب و کار خرید عمومی بیش از حد، قرار بگیرد، اما فرض کنید شما فقط آن را شروع می کنید و هنوز شانسی برای ایجاد حضور قوی وجود دارد. در این مورد، کسب و کار شما همچنان از استراتژی بازاریابی محتوا سود می برد و هویت منحصر به فرد آن را برجسته می کند.

استراتژی بازاریابی محتوایی

استراتژی بازاریابی محتوایی

استراتژی شما می تواند از محتوای ویروسی مانند فیلم ها، روند پاپ، پست های وبلاگ و یا صدا استفاده کند. هر رسانه ای که انتخاب می کنید ویژگی منحصر به فردی از کسب و کار شما را بازتاب می دهد و هدف اعضای عمومی آن خدمت رسانی می باشد.

3. بهره مندی از جستجو های ارگانیک

موتور های جستجو، چشم انداز کسب و کار را برای همیشه تغییر داده اند. با توجه به تحقیقات، 97 درصد مصرف کنندگان پیش از خرید محصولات و یا استفاده از خدمات یک جستجوی محلی با موتور های جستجوگر محبوب انجام می دهند. همچنین قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، بیش از 80 درصد تحقیقات انجام شده در مورد محصولات از طریق موتور های جستجو انجام می شود. چنانچه در طی جستجو های انجام شده استراتژی بازاریابی شما در کسب و کار به خوبی نشان داده نشود شما باید با کسب و کار خود خداحافظی کنید. بهتر است در میان 44 درصد از کسب و کار های کوچک که حتی وب سایت هم ندارند، نباشید.

4. عملکرد آسان برای تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین

تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین

بازاریابی محتوا هرگز یک فرایند یکنواخت نیست. این فرایند نیاز دارد به طور ثابت تنظیم و مرتب سازی شود. با وجود تمام معیار هایی که در بازاریابی محتوا موجود است به آسانی و با سرعت امکان صفر بودن آنچه که در حال کار است و یا آنچه که نیست فراهم می شود. با استقرار دائمی استراتژی خود در طول زمان، استراتژی بازاریابی آنلاین کسب و کار شما به راحتی می تواند یک عملیات صحیح شناخته شود و امری بسیار موثر در هدایت و تبدیل آن ها به مشتری باشد.

5. ایجاد آگهی ها و جذب خریداران ایده آل

جذب خریدار با بازاریابی محتوا

جذب خریدار با بازاریابی محتوا

تولید کننده ها اولین و آخرین دلیل برای انجام هر گونه بازاریابی هستند. بازی نهایی، جذب افراد جدید به کسب و کار شما است که می توانید آن را به فروش برسانید. بازاریابی محتوایی به شما امکان می دهد تا افرادی را جذب کنید که حتی تصمیم به خرید نگرفته اند. آنها کسب و کار شما را از طریق محتوای مفید تولیدی شما کشف می کنند و هنگامی که به وب سایت شما می رسند با اطلاعات بیشتری مواجه می شوند و به این سبب در طول زمان به مشتری تبدیل می گردند.

6. ایفای نقش در سطوح مختلف و دستیابی به ROL بالاتر

از آن جایی که هزینه بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از تبلیغات سنتی و 3 برابر موثرتر در تولیدات است به طور موثر تا حدی که به کسب و کار مربوط می شود زمینه بازی را برطرف می کند. در حقیقت، با یک کمپین بازاریابی محتوایی تفصیلی، یک شرکت کوچک یا کسب و کار می تواند اعتبار و ارزش خود را فزونی بخشد.

7. امکان استفاده از سهام اجتماعی

اشتراک گذاری با بازاریابی محتوا

اشتراک گذاری با بازاریابی محتوا

مردم چیزهایی که دوست دارند را به اشتراک می گذارند این تنها راهی است که انسانها ارتباط برقرار می کنند. استراتژی بازاریابی محتوا و به تبع آن کسب و کار شما می تواند از طریق تولید محتوای عالی، که از طریق فضای اجتماعی پخش می شود، به مشتریانی که شما قبلا هرگز با هیچ وسیله ای دست نیافتید، بهره مند شوید. شما می توانید هدیه خود که از آن نگهداری می کنید را داشته باشید.

8. مردم دوباره و دوباره به وب سایت شما می آیند

بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین

چه کسب و کار هایی از بازدیدهای تکراری طرفدارهای ایده آل سود نمی برند؟ با اتخاذ یک کمپین یا استراتژی بازاریابی محتوا، پیوسته وضعیت خود را به عنوان یک متخصص در زمینه کسب و کار به طور ناگهانی افزایش دهید. به زودی، مخاطبان شما با هدف رفع نگرانی های خود شروع به جستجو می کنند و این را به عنوان راه حلی برای رفع تمام نگرانی هایشان می دانند. در این صورت کسب و کار شما به عنوان یک نتیجه، سودمند خواهد بود.

استراتژی های بازاریابی آنلاین مثل بازاریابی ایمیل، ایجاد جوامع آنلاین، در این میان نشان داده اند که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.

اگر شما علاقمند به بحث در مورد استراتژی محتوا با ما هستید، لطفا همین امروز با Copify تماس بگیرید. ما می توانیم زمانی برای مشاوره با شما اختصاص دهیم.

امیدوارم از خواندن این مقاله بر دانش دیجیتال مارکتینگ خود افزوده باشید. لطفا سوالات و نقطه نظرات خود را کامنت بزارید.

مطالب مرتبط با بازاریابی محتوایی:

چالش های بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

چگونه بازاریابی محتوایی خود را تقویت کنیم؟

 ۷اصل اساسی که منجر به موفقیت در بازاریابی محتوایی می شود

25 نکته درباره ی بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی چیست؟

7 نکته ی آسان نوشتن مطالب مؤثر برای وبلاگ (تولید محتوا)

کسب درآمد اینترنتی (بروز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.