سئو

چهار قانون برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل

قرار گرفتن در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل با استفاده از کلمات کلیدی مناسب می تواند تعداد زیادی بازدید کننده و فروش را به همراه داشته باشد. برای همین افراد زیادی در تلاش هستند تا در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرند. متاسفانه، بسیاری از مردم نمی دانند چه کاری باید کرد تا گوگل را متقاعد کرد که صفحه ی شما از بین میلیون ها وب سایت های دیگر برای کلمه ی جستجو شده مناسب تر است.

امروز به این سوال پاسخ میدیم که چگونه در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرید؟

چهار قانون ساده وجود دارد که به شما کمک می کند تا در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

قانون اول : تقلب نکنید

گوگل می خواهدترفند سئو که مرتبط ترین نتیجه را برای یک جستجو نشان دهد. آنها می خواهند بهترین نتایج را برای جستجو ی یک کلمه بدهند.

اگر شما سعی کنید که رتبه ی برتری را با استفاده از کلمات کلیدی به دست آورید که وبسایت شما مرتبط با آنها نیست این کار شما پاسخ نخواهد داد. اگر از حقه برای دریافت رتبه ی برتری استفاده کنید حتی ممکن است متهم به هرزه نگاری شوید. اگر وبسایت شما تنها شامل تبلیغات باشد و یا بیش از حد وابسته به سایت های دیگر باشد, منظور نداشتن مطلب و محتوا ی مخصوص خود سایت است, دریافت رتبه های برتر نتایج جستجوی گوگل بشدت مشکل خواهد بود.

از حقه ها و “شیوه های مخفیانه” برای دریافت رتبه های بهتر استفاده نکنید. لینک خریداری نکنید و از “میانبر” هایی که وعده ی پاسخ دهی سریع را میدهند نیز استفاده نکنید. گوگل متوجه خواهد شد و وبسایت شما به مشکل برخواهد خورد. حقه دیگر مفید نیستند.

 

قانون دوم: به گوگل ثابت کنید که وبسایت شما مرتبط است

سئو و بهنه سازی یک وبسایت که درباره ی قطعات کار کرده ی ماشین است نمیتواند رتبه های برتر مربوط به جستجوی:جراحی مغز” را به دست بیاورد. یک رتبه ی برتر مربوط به عبارت ” قطعات کارکرده ی ماشین” برای این سایت مفید تر خواهند بود.

مشکل اینجاست که گوگل باید بفهمد که وبسایت شما مرتبط با عبارت “قطعات کارکرده ی ماشین” است. به همین دلیل, باید صفحات وبسایت خود را بهینه سازی کنید. بهینه سازی صفحه ی وبسایت به این معنی است که محتوای خود را بگونه ای تولید کنید که گوگل بفهمد مطالب آن در مورد چه چیزی است.

 

زمانی که گوگل صفحات وب شما را مشاهده می کند, موارد زیر را مورد بررسی قرار می دهد:

  • ساختار URL
  • تگ های عنوان ها و تگ های متا
  • متن بدنه ی محتوا
  • تگ های تیتر
  • ویژگی های تصاویر
  • ساختار سایت شما و ساختار ارتباطی بین محتوای های داخل سایت
  • لینک های خروجی سایت شما
  • و بسیاری از فاکتور ها در ساختار کد HTML صفحات وب شما

هر یک از موارد میتواند شامل کلمه ی کلیدی باشد که به گوگل نشان دهد وبسیات شما مرتبط با کلمه ی کلیدی جستجو شده است. البته این بدان معنا نیست که شما به راحتی کلمه ی کلیدی را در این بخش ها وارد کنید و کار انجام شود.

 

گاهی اوقات ممکن است که شما در بهینه سازی مطالب وبسایت زیاده روی کنید و این کار ممکن است باعث شود که وبسایت شما توسط گوگل از صفحه ی اول نتایج جستجو برداشته شود. باید بصورت درست وبسایت خود را بهینه سازی کنید و این مهم است که کلمات کلیدی را در جاهای مناسب  و به صورت مناسب و متعادل تکرار کنید. تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از بخش های صفحات وب نیاز به زمان زیادی دارد.

قانون سوم: وبسایت های دیگر باید تایید کنند که صفحه ی وب شما مرتبط و مناسب است

 

بعلاوه ی محتوای وبسایت، گوگل بشدت به لینک های سایت های دیگر به سایت شما تکیه می کند. اساسا سایت های دیگر باید تایید کنند که وبسایت شما مرتبط با کلمه ی کلیدی جستجو شده است.

هرچه بیشتر وبسایت های دیگر  از لینک سایت شما استفاده کنند, سایت شما برای گوگل قابل رویت تر خواهد بود. هرچه که وبسایت های دیگر از کلمه ای کلیدی به عنوان عبارت لینک شده به صفحه ی وب شما استفاده کنند، وبسایت شما برای آن عبارت مهم تر خواهد بود.

وبسایتی که برای عبارت “ماشین های کارکرده” بهینه سازی شده است اگر به میزان کافی در وبسایت های دیگر از لینک آن استفاده شده باشد ممکن است برای عبارت”ماشین های کارکرده” نیز رتبه ی برتری را بدست بیاورد.

همچنین مرتبط بودن سایت های دیگر به وبسایت شما نیز مهم است. اگر یک وبسایت که درباره ی ماشین ها است به سایت شما بک لینک داده باشد نسبت به سایتی که در مورد شکلات است تاثیر بیشتری خواهد داشت.

یک لینک از صفحه ی وبی که فقط به صفحات با موضوع ماشین مرتبط است ارزش بیشتری نسبت به لینکی دارد که به هرگونه صفحه ای مرتبط است. اگر بخواهید که در صفحه ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید؛ دریافت لینک های مناسب و صحیح بسیار مهم است.

 

قانون چهارم: وب سایت شما باید یک تاریخچه ی شفافی داشته باشد

دوره ی دامنه ی شما در اینترنت و تاریخچه ی آن در فضای مجازی نیز توسط گوگل بررسی می شود. اگرچه گوگل می گوید که دوره ی فعالیت مهم نیست اما دامنه ای که دوره ی بیشتری فعالیت داشته است رتبه ی برتر در نتایج جستجو را راحت تر دریافت میکند.

سئو بک لینک قرارگرفتن در صفحه اول گوگل

اگر نام دامنه ی اینترنتی شما قبلا توسط اسپم ها استفاده شده باشد ممکن است با جریمه های رتبه بندی که شامل محتوای قبلی شده است مشکل داشته است.

امروز یادگرفتین که چطور باعث قرارگرفتن در صفحه اول گوگل خواهید شد و بدین وسیله سئو وبسایت شما رتبه های برتری را کسب خواهد کرد. این کار ها را نمی توان یک شبه انجام داد اما در طول چند هفته انجام می شوند و نتایج مورد انتظار را نیز خواهند داشت.چناچه میخواهید از خدمات تخخصی سایت کپی فای در زمینه سئو و بهینه سازی استفاده کنید تماس بگیرید.

منبع : Newsletter.seoprofiler.com

 

Save

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *