رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری یا گزارش تبلیغاتی

رپورتاژ خبری نوعی آگهی تبلیغاتی است که برای معرفی محصولات، خدمات، کسب و کار و … نوشته شده و در خبرگزاری ها و وبسایتهای خبری که از بازدیدکنندگان فراوان برخوردارند به انتشار در می آید.

رپورتاژ خبری یا آگهی تبلیغاتی از موثرترین روشها برای بهبود سئو و رتبه سایتها می باشد که در بالابردن و بهبود بخشیدن کلمات مورد نظر در گوگل بسیار موثر است.

از این روش برای بالا بردن اعتبار شرکتها برای جلب مشتری، بازاریابی و برندسازی نیز استفاده می شود.

رپورتاژ چیست؟

Reportage کلمه ای فرانسوی و به معنی گزارش است که از کلمه “ریپورت” گرفته شده است.

رپورتاژ خبری یا رپورتاژآگهی یک مصاحبه یا گزارش است که برای معرفی اشخاص یا برندها در وبسایت های خبری و خبرگزاری ها استفاده شده و در بخش سئو سایت و تبلیغات اینترنتی تاثیر فراوانی در معرفی این موارد دارد انتشار و لینک برخی کلمات و تصاویر در آن به سایت اصلی باعث معرفی و سبد بهبود رتبه گوگل می شود.

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی همین رپورتاژ خبری یا رپورتاژآگهی است که در علم تبلیغات روز دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می شود.

دلیل اینکه رپورتاژ خبری تاثیر بسیاری دارد این است که یک تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان اعتماد زیادی به آن دارد و آن را با علاقه دنبال می کنند.

رپورتاژ خبری چه تاثیری می تواند بر محصولات ما داشته باشد؟

آیا این گفته که “هر رسانه ای یک رسانه خوب است” واقعیت دارد؟ اگر یک کار رسانه ای مانند یک ارکستر سمفونیک به صورت منظم و با دقت فراوان ارائه شود نتیجه نهایی و اشکالات آن زمانی آشکار می شود که یک برند تجاری بتواند با استفاده از اخبار تولید شده یا همان رپورتاژ خبری بر دیگر رقبا چیره شده و بازارهای هدف را در دست گیرد.

در تحقیق انجام شده روی 7 برند نه چندان مطرح مشخص شد که هر چه میزان استفاده از رپورتاژآگهی با لینکهای هدفمند بیشتر باشد تعداد بازدیدها از محصول، ترافیک سایت و بک لینکهای سایت محصول مورد نظر افزایش یافته و در نتیجه باعث سفارش و سوددهی بیشتر محصولات و خدامت ارائه شده می شود.

تمایل80 درصدی مردم برای استفاده از اخبار آنلاین

چیزی که هیچ گاه به افول نخواهد گرائید تمایل نوع بشر به خواندن اخبار و وقایع روزانه است. این روزها مردم بیشتر از اخبار آنلاین استفاده می کنند، مطابق آمار و بررسی های انجام شده از مطبوعات، بیش از 80 درصد مردم ترجیح می دهند اخبار مورد نیاز خود را از طریق جراید و مطبوعات آنلاین مطالعه کنند، تعجب آور نیست که بدانیم بیش از 60 درصد خبرنگاران و صاحبان حرف و مشاغل نیز برای دستیابی به منابع خبری و اقتصادی خود از منابع و اخبار آنلاین در اینترنت چه از طریق گوشی تلفن همراه و یا سیستم های کامپیوتری خانگی استفاده می کنند که این مورد استفاده از رپورتاژ خبری یا رپورتاژآگهی را بیشتر از گذشته برای معرفی محصولات و خدمات اشخاص، سازمانها و شرکتهای بزرگ و کوچک ضروری تر می کند.

نکاتی که در رپورتاژ خبری مورد توجه ما هستند

  • توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برند سازی و یک متخصص سئو مسئولیت تهیه رپورتاژ خبری یا رپورتاژآگهی را بر عهده دارند و در این میان یک ناظر با سابقه نیز بر آنها نظارت دارد.
  • وب سایتهای خبری و خبرگزاری ها متن تولید شده را منتشر می کنند.
  • خبر تولید شده بر اساس نیاز مشتری و با توجه به مخاطبان وبسایتهای منتشر کننده تولید می شود تا بتواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

خدمات ما

کپی فای مجری انتشار رپورتاژ در ۱۰۰ سایت خبری برتر ایران

شرکت دانش پژوهان مهر امروز(کپی فای) مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های بزرگ ایران، رپرتاژ دائمی با لینک فالو موثرترین روش تبلیغات اینترنتی و سئو سایت است.

  • مشاوره، تهیه متن رپورتاژ آگهی بصورت حرفه ای و انتشار آن در معتبر ترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ایران
  • انتشار رپورتاژ آگهی در وب‌سایت‌های فوق همراه با تصویر و لینک کلمه‌های کلیدی به سایت شما
  • کمپین رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تخصصی معتبر

برچسب: معنی کلمه رپورتاژ، رپورتاژ، ریپرتاژ، سفارش رپورتاژ، خرید رپورتاژ، رپورتاژ آگهی یا خبر رپورتاژ، رپورتاژ خبری چیست،