سرویس ایمیل مارکتینگ

خواسته های شما از ایمیل مارکتینگ و خدمات ما

مطالب زیادی درباره ی بازاریابی ایمیلی و یا همان ایمیل مارکتینگ در سایت منتشر کرده ایم. اما ممکن است هنوز هم سوالاتی درباره ی این بخش مهم از بازاریابی محتوایی داشته باشید. در این مطلب می خواهیم ویژگی های ایمیل مارکتینگ و خدماتی که ممکن است به دنبال آن بگردید را معرفی کنیم و همچنین سرویس های خودمان در کپی فای را معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

5 Features of Successful Infographics

چگونه یک اینفوگرافیک خوب طراحی کنیم؟

پنج ویژگی اینفوگرافیک های موفق

محبوبیت اینفوگرافیک ها در چند سال گذشته افزایش یافته است و رسانه های اجتماعی در افزایش محبوبیت آن ها تاثیر گذار بوده است. تقریبا همه در شبکه های اجتماعی عضو هستند و مایلند اطلاعاتی از خود در سایت هایی مثل فیسبوک، پینترست و توییتر منتشر کنند. اینفوگرافیک ها دو چیز را به طرز ویژه ای خوب انجام می دهند. اول اینکه به کاربر امکان می دهند همه ی اطلاعات را به صورت تصویری دریافت کند (که اگر بر طبق اطلاعات کتبی باشند بهتر است) همچنین به کاربران امکان می دهند که اطلاعاتشان را خیلی راحت به اشتراک  بگذارند

ادامه مطلب

بهینه سازی محتوا در وردپرس

راهنمای بهینه سازی نوشته های وبلاگ وردپرس شما (علاوه بر فهرست)


راهنمای بهینه سازی نوشته های وبلاگ
 وردپرس شما (علاوه بر فهرست)

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در جهان است.

وب سایت هایی که از سامانه مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند؛ یک فرصت طلائی برای بهینه سازی محتوای خود دارند.

آیا شما یک صاحب کسب و کار، طراح، توسعه دهنده، متخصص PPC، مشاور یا متخصص SEO هستید؟ آشنایی با WordPress یک حرکت هوشمندانه است.

زمانی که من SEO را شروع کردم، با مشاغل محلی مشغول به کار بودم  که ازشرکت های کوچکتری برای طراحی یا توسعه سایت های خود استفاده میکردند.

ادامه مطلب

new preview gm blog

11 ترند برتر طراحی اینفوگرافیک سال 2018

ترند طراحی اینفوگرافیک سال 2018

ترند طراحی اینفوگرافیک سال 2018

 

11 ترند طراحی اینفوگرافیک سال 2018 : اطلاعات را جذاب تر کنید

مطمئنا ترند های طراحی اینفوگرافیک سال 2018 از قوانین طراحی اینفوگرافی 2018 پیروی می کنند.
اما اینفوگرافی ها یک ویژگی ضروری و خاصی دارند و آن این است که شما باید همیشه در هنگام طراحی یک چیز را مد نظر داشته باشید: اطلاعات !
درسال 2018 برای طراحی اینفوگرافیک خلاقیت و آزمون و خطا اهمیت بالایی دارند، ولی هنوز هم عرضه ی اطلاعات به صورت تصویری یکی از اولویت های اصلی است. هر دو اصل بصری و نوشتاری باید روی اطلاعاتی که بر مبنای اینفوگرافیک هستند متمرکز شوند. حالا باید دید در سال 2018 چه روش هایی روی اینفوگرافیک تاثیر می گذارند.

ادامه مطلب

کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان **جدیدترین روش‌ها**

کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان **جدیدترین روش‌ها**

بدون شک! اینجا مقاله ای است که برای مخاطبان نوجوان تهیه شده است، کسب درآمد از اینترنت را می‌توانید از الان تجربه کتید و یا با اقداماتی آینده را برای کسب و کار اینترنتی خود محیا کنید.

شرایط اولیه برای شروع یک کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان

شاید از جمله دوستانی باشید که همیشه به دنبال راهی برای بهره‌گیری بهتر از زمان خود هستید. احتمالاً اینترنت را به عنوان یک منبع فرصت و کسب درآمد برای خودتان فراهم کرده‌اید. در این مقاله، ما به شما راهکارهای اولیه برای شروع یک کسب و کار اینترنتی را برای نوجوانان معرفی می‌کنیم.

1. انتخاب یک موضوع و تخصص: اولین قدم برای شروع یک کسب و کار اینترنتی، انتخاب یک موضوع یا تخصص است که به آن علاقه‌مند هستید. ممکن است علاقه‌مند به نوشتن و وبلاگ نویسی، طراحی وبسایت، بازی سازی یا حتی تولید محتوای ویدیویی باشید. با انتخاب یک موضوع که به آن علاقه‌مندید و تخصص دارید، می‌توانید بهترین نتایج را بدست آورید.

2. آموزش مهارت‌های مورد نیاز: برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی، نیاز به یادگیری مهارت‌های مورد نیاز است. برای مثال، اگر قصد دارید وبلاگ بنویسید، نیاز به بهترین روش‌های نوشتن و بهبود سئو دارید. اگر می‌خواهید وبسایت طراحی کنید، نیاز به مهارت‌های طراحی و توسعه وب دارید. بنابراین، قبل از شروع، زمانی را برای آموزش و تسلط بر این مهارت‌ها اختصاص دهید.

3. برنامه‌ریزی و مدیریت زمان: برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی، برنامه‌ریزی موثر و مدیریت زمان حیاتی است. ممکن است که در کنار تحصیلات و فعالیت‌های دیگر، کارهای آنلاین خود را اداره کنید. بنابراین، برنامه‌ریزی دقیق برای تعیین زمان‌های مختلف فعالیت‌ها و اولویت‌بندی وظایف، به شما کمک می‌کند تا به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

4. ایجاد حساب ها و پروفایل‌های آنلاین: برای شروع کسب و کار اینترنتی، لازم است حساب‌ها و پروفایل‌های آنلاین مناسبی داشته باشید. این شامل حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ، وبسایت یا هر سایت دیگری است که برای فعالیت‌های آنلاین خود نیاز دارید. ایجاد حساب‌های حرفه‌ای و مدیریت مناسب آن‌ها، به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

5. شروع به عمل: بعد از آماده‌سازی و یادگیری مهارت‌های مورد نیاز، زمان آن است که شروع به کار کنید. ابتدا ممکن است نیاز به تولید محتوا داشته باشید، سپس آن را در پلتفرم‌های آنلاین منتشر کنید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. ادامه دادن به این فعالیت‌ها و بهبود مداوم عملکرد خود، به شما کمک می‌کند تا در کسب و کار اینترنتی خود پیشرفت کنید.

با توجه به این نکات، شما می‌توانید به عنوان یک نوجوان، شروع به کسب و کار اینترنتی کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

 

کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان

مزایای کسب و کار اینترنتی به صورت دیجیتال:

1.کسب درآمد بدون سرمایه گذاری اولیه: یکی از برترین مزایای کسب و کار اینترنتی، این است که می‌توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه، کسب درآمد کنید. این به شما امکان می‌دهد که با توجه به توانایی‌ها و تمایلات خود، به راحتی به فعالیت‌های کسب و کاری بپردازید.

2.انعطاف زمانی: کسب درآمد از طریق اینترنت به شما انعطاف زمانی بسیاری می‌دهد. شما می‌توانید به صورت دورکاری از هر کجا و هر زمانی که برای شما مناسب است، فعالیت کنید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا زمان خود را به بهترین شکل مدیریت کنید و با داشتن زمان بیشتر، به کسب و کار خود بپردازید.

3.دسترسی به مخاطبان گسترده: یکی از مزایای بزرگ کسب و کار اینترنتی، دسترسی به مخاطبان در حجم بسیار بالا است. با توجه به توسعه اینترنت، شما می‌توانید به مخاطبانی از سراسر جهان دسترسی داشته باشید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

4.بازاریابی و تبلیغات رایگان: در کسب و کار اینترنتی، شما می‌توانید به راحتی و رایگان از روش‌های بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا با هزینه کمتری، کسب و کار خود را معرفی و تبلیغ کنید.

5. عدم نیاز به حرفه خاص: برای کسب درآمد از طریق اینترنت، نیازی به داشتن یک حرفه خاص یا تخصص خاص نیست. شما می‌توانید با توجه به توانایی‌ها و علاقه‌های خود، به صورت آنلاین فعالیت کنید و درآمد کسب کنید.

در نهایت، کسب درآمد از طریق اینترنت یک فرصت بسیار جذاب است که به شما امکان می‌دهد که با توانایی‌ها و تمایلات خود، به صورت آنلاین کسب و کار کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

تبلیغ گوگل

8 دلیل نیاز به بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

8 دلیل نیاز به بازاریابی محتوا برای کسب و کار شما

با توجه به تحقیقات صورت گرفته 80 درصد مردم خواندن برخی از مقالات را به تبلیغات ترجیح می دهند؛ 70 درصد از مردم بر این باورند که بازاریابی محتوا آنها را به یک محصول و یا یک کسب و کار نزدیک تر می کند. در حالی که 60 درصد اعتبار محتوا، به مخاطب کمک می کند تا بهترین محصول را انتخاب کند. مواردی که گفته شد برای کسب و کار شما به چه معناست؟

به طور ساده: اگر شما یک استراتژی موثر در حوزه بازاریابی محتوا در اختیار نداشته باشید به احتمال زیاد شانس خود را در روند بسیاری از کسب و کارها از دست می دهید.

در اقتصاد دیجیتال امروز، بازاریابی محتوا شاید موثرترین روش کسب و کار باشد تا به وسیله آن شما بتوانید به مشتریان و چشم انداز های متفاوتی دست پیدا کنید. با این حال اگر شما هم چنان در مورد استفاده از استراتژی محتوا متقاعد نشده اید در اینجا سعی می کنیم 8 دلیل نیاز به استفاده از بازاریابی محتوا در کسب و کار را برای شما شرح دهیم.

ادامه مطلب

photo 2018 02 28 09 58 58 2

7 نکته ی آسان نوشتن مطالب مؤثر برای وبلاگ (تولید محتوا)

7 نکته ی آسان نوشتن مطالب مؤثر برای وبلاگ (تولید محتوا)

photo 2018 02 28 09 51 07

نوشتن محتوای با کیفیت بالا نقش مهمی در موفقیت های بازاریابی و رهبری افکار عمومی برای شرکت های B2B بازی می کند. تجارت بی تو بی (B2B) مخفف عبارت Business to Business است که به معنای تجارت شرکت با شرکت یا تاجر با تاجر می باشد. با توجه به آمار موسسه بازاریابی محتوا، 93 درصد از سازمان های B2B برای ایجاد نام تجاری و ایجاد تقاضا به بازاریابی محتوایی  متکی هستند.

ادامه مطلب

Fotolia 47663131 Subscription Monthly M

بازاریابی محتوایی در عصر دیجیتال

فهرست مطالب:

بازاریابی محتوایی در عصر دیجیتال

بازاریابی و بازاریابی محتوایی، دو شاخه هستند که در عصر دیجیتال روز به روز بیشتر به هم پیوند میخورند. کسب و کار های جدید  و نوپا ، برای حذب مشتری و بازدید کننده، نیاز  ویژه ای به بازایابی محتوایی ، در قالب های گوناگون دارند. بازاریابی محتوایی در تمامی زمینه های تبلیغاتی مشاغل وجود دارد؛ وب سایت ها، صفحات فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی، روزنامه های ایمیلی و کانال های اطلاع رسانی مجازی.گرچه بازاریابی محتوایی، حوزه حساسی است و کسب و کارهای جدید (استارت آپ) باید با احتیاط وارد آن شوند.

ادامه مطلب

14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی

14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی

14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی که به خوبی محصولات و خدمات شما را می فروشند

 

 14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی


14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی

رپورتاژهای خبری، تبلیغات محلی هستند که یک هدف مهم را دنبال می کنند: هدایت خواننده به انجام یک کار پیش بینی شده

ادامه مطلب

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی با 9 روش‌ تضمینی *2 شغله شوید*

آیا به دنبال راهی برای کسب درآمد اینترنتی و افزایش درآمد خود هستی؟ آیا دوست داری برای خود یک شغل پاره وقت پیدا کنی؟ اگر در این فکر هستید و قصد دارید سریع و به کمک اینترنت و در خانه دو شغله شوید. جای درستی آمده اید. ما در این جا شما را راهنمایی می‌کنیم به چیزی که می‌خواهید برسید.

ادامه مطلب