5 استراتژی کاپی رایتینگ که باعث افزایش 13 درصدی نرخ تبدیل می شود

مهم نیست که حرفه ی شما چیست… یک فروشنده کتاب یا پلاگین یا نرم افزار هم به کاپی رایتینگ نیاز دارد تا بتواند نرخ تبدیل خود را افزایش دهد. نرخی که امروزه بازاریاب ها به تولید محتوا می پردازند هشداردهنده است. روزانه 25 میلیون محتوا یا یخشی از آن به اشتراک گذاشته می شود. تحقیقات نشان داده است که بازاریاب ها  25 در صد از بودجه ی خود را برای بازاریابی محتوا هزینه می کنند.

با در نظر گرفتن میزان بودجه ای  که بازاریاب ها برای محتوا هزینه می کنند, چه مقدار از آن ها مفید هستند و باعث افزایش فروش می شوند؟

در این پست شما را با 5 مورد از استراتژی های اثبات شده کپی رایتینگ  که باعث افزایش ترافیک جستجویی و رتبه وب سایت می شود, آشنا می کنیم.

ادامه مطلب

کاپی رایتینگ یا «کپی رایتینگ» چیست؟

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

چه کسانی به کپی رایتنگ نیاز دارند؟

سازمان ها، شرکت های تجاری، فروشگاه های اینترنتی و کسانی که دوست دارند پیام خود را به هنرمند به گوش مخاطب برسانند و پیامشان تاثیر گذار باشد باید از علم کپی رایتنگ یا کاپی رایتینگ استفاده کنند.

 

کاپی رایتینگ یا «کپی رایتینگ» چیست؟

گاهی اوقات تعاریف تقلیل دهنده و ساده بیان می‌شوند اما بسیار ضروری اند. در واقع همین تعاریف ساده نقاط شروع هستند برای اینکه نسبت به موضوع مورد نظر درکی پیدا کنید. در این مقاله سعی داریم شما را با تعریف کپی رایتینگ آشنا کنیم و همچنین به شما نشان دهیم که چرا به عنوان یک بیزینس یا وب سایت یا صاحب یک بلاگ، لازم است معنای آن را بدانید. در تعریف کپی رایتینگ چندین تعریف برای این مفهوم وجود دارد اما وجه اشتراک همه ی آن ها این است که در اصل کاپی رایتینگ نوشتن یک کپی از یک متن یا مطلب است که برای بازایابی یا تبلیغات (چه رسمی و چه غیر رسمی) استفاده می شود. در تجارت کاپی رایتینگ جهت به فروش رساندن محصولات و سرویس ها به کار می رود. کاپی رایتینگ انواع زیادی دارد. برای مثال‌ تولید محتوا برای وب سایت یک نمونه از آن می باشد. در ادامه شما را با 4 مورد از مواردی که کپی رایتینگ را تاثیرگذار می‌کند؛ آشنا می کنیم.

ادامه مطلب

بررسی 4 روش تاثیر تولید محتوا بر رنکینگ وبسایت

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

بررسی 4 روش تاثیر تولید محتوا بر رنکینگ وبسایت

قبلا با توجه به الگوریتم قدیمی گوگل؛ برای بهبود رنکینگ جستجو برای مطالب گفته می شد: «دیگر تمرکز بر روی تعداد لینک ها و کلمات کلیدی بی فایده است.» اما اکنون تحقیقات نشان داده است که تولید محتوای با کیفیت و مرتبط با لغات مفهومی (کلیدواژه هدف)؛ تنها راه بهبود رنکینگ وب سایت است.

quality-content-seo

ادامه مطلب

چگونه یک کپی رایتر حرفه ای شوم؟ (بروزرسانی 2018)

چگونه یک کپی رایتر حرفه ای شوم؟ (بروزرسانی 2018)

ممکن است شما به تازگی فارغ التحصیل شده باشید و به دنبال کار باشید یا در حرفه ای دیگر مشغول به کار هستید و تصمیم دارید شغلتان را عوض کنید. اینجا شما با شغل یک کاپی رایتر آشنا می کنیم.

برای فعالیت در حوزه تولید محتوا و کپی رایتینگ به هیچ سرمایه ای نیاز ندارید. سرمایه ای که نیاز دارید فقط یک لپ تاب یا کامپیوتر است. برای آشنایی با روش کسب درآمد از کپی رایتینگ مقاله زیر را بخواهید.

کپی رایتینگ بهترین روش کسب درآمد در خانه )

ادامه مطلب