سرویس ایمیل مارکتینگ

خواسته های شما از ایمیل مارکتینگ و خدمات ما

مطالب زیادی درباره ی بازاریابی ایمیلی و یا همان ایمیل مارکتینگ در سایت منتشر کرده ایم. اما ممکن است هنوز هم سوالاتی درباره ی این بخش مهم از بازاریابی محتوایی داشته باشید. در این مطلب می خواهیم ویژگی های ایمیل مارکتینگ و خدماتی که ممکن است به دنبال آن بگردید را معرفی کنیم و همچنین سرویس های خودمان در کپی فای را معرفی خواهیم کرد.

خواسته های شما از ایمیل مارکتنیگ

 

1- افزایش بازدید یک صفحه

افزایش بازدید صفحه های مختلف وب سایت راه های مختلفی دارد. برخی از افراد لینک دهی انجام می دهند و برخی نیز با سایت هایی که بازدید زیادی دارند تبادل لینک انجام می دهند، بعضی از افراد هم از ایمیل مارکیتنگ استفاده می کنند. باید بدانید که همه ی این کار ها مهم است و بهتر است که از همه ی آن ها استفاده کنید.

PageRank

با بازاریابی ایمیلی چگونه می توانید بازدید صفحه وب سایت را افزایش دهید؟ خوب بسیار ساده است. شما در یکی از سرویس های ارسال انبوه ایمیل حسابی برای خود ایجاد می کنید. می توانید یک متن ایمیل را تنظیم کنید و برای لیست مخاطبانی که تهیه کرده اید بفرستید. اما در ابتدا باید این لیست را داشته باشید. شما می توانید این لیست مخاطبان را از روش های زیر جمع آوری کنید:

  • بخرید
  • قرار دادن فرم ثبت نام و درخواست دریافت ایمیل در سایت

البته این دو روش پرکاربردترین ها هستند و روش های دیگری نیز هست که نمی خواهیم در این مطلب به آن ها بپردازیم.

مخاطبانی که ایمیل های شما را دریافت می کنند ممکن است روی لینک هایی که در ایمیل قرار داده اید کلیک کنند. اینگونه است که می توانید میزان بازدید از صفحه ی خاصی را افزایش دهید. سرویس دهنده های ارسال ایمیل انبوه کمپین های ایمیل مارکتینگ را بصورت آماری تجزیه تحلیل کرده و اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند.

شما می توانید ببینید که چند درصد از مخاطبان ایمیل ها را باز کرده اند، چند درصد روی لینک ها کلیک کرده اند، چند نفر ایمیل ها را اسپم کرده اند، حتی می توانید بدانید که چند نفر با خواندن ایمیل از وب سایت شما خرید کرده اند و شما چقدر سود کرده اید. 

 

اگر ایمیلی که ارسال کرده اید اصلا باز نشد چه؟ شاید عنوانی که برای ایمیل نوشته اید نظر مخاطبان را جذب نکرده باشد، شاید هم متن داخل ایمیل مناسب نبوده است.

 

خدمات ما:

شما می توانید به راحتی بنشینید و ببینید که ما ایمیل مارکتینگ شما را انجام می دهیم. از عنوان هایی که ما برای ایمیل های شما می نویسیم استفاده کنید تا بیشترین میزان باز شدن ایمیل را تجربه کنید.

 

موضوع را مشخص کنید و کار تولید محتوا برای ایمیل را به ما بسپارید، ایمیل های شما نه تنها با درصد مناسبی باز خواهند، همچنین افرادی که ایمیل ها را باز می کنند به سایت شما هدایت خواهند شد.

 

2- فروش مستقیم کالا

بسیاری از سایت های فروشگاهی می خواهند کالا های خود را مستقیما از طریق ایمیل ها به فروش برسانند. این کار شاید آسان بنظر برسد، اما باید مخاطب های مناسب بررسی شوند و ایمیل به کسانی ارسال شود که بیشترین میزان خرید را از محصول داشته باشند.

Dollar Shave Club Upsell Email Edit

همه ی سایت های فروشگاهی در این قسمت از ایمیل مارکتینگ خود چندان موفق نیستند. این قسمت نیز بیشتر نیاز به این دارد که متن ایمیل به خوبی نوشته شود و برای مخاطبان مناسب باشد تا بتواند آن ها را به خرید محصولات ترغیب کند.

 

خدمات ما:

از آنجاییکه ما از محتوانگاران حرفه ای برای نوشتن چنین مطالبی استفاده می کنیم می توانیم این تضمین را به شما بدهیم که متن های نوشته شده برای ایمیل مارکتینگ شما کاملا موفق خواهند بود.

محصولات شما فروش خواهد رفت و می فهمید که چرا ما اینقدر به بازاریابی ایمیلی به عنوان یکی از مهره های موفقیت در تجارت الکترونیک اصرار داریم.

 

3- فروش محصولات و یا معرفی سایت به مخاطبان خارجی

دنیای دیجیتال امروز چیزی به عنوان مرز نمی شناسد. شما می توانید شرکتی دیجیتال در ایران باشید و مشتری های شما تماما از کشور های خارجی باشند. شاید به نظر برسد که در ایران ایمیل ها مخاطبان چندان زیادی نداشته باشند، اما در کشور های خارجی اوضاع کمی فرق می کند. ایمیل ها اهمیت و کاربرد زیادی برای همه  دارد و به همین دلیل نیز ایمیل مارکتینگ برای سایت ها و شرکت های خارجی مهم است.

نوشتن ایمیل و ارسال آن ها برای مخاطبان خارجی به زبان های دیگر شاید سخت باشد و نتوانید اصول نوشتاری مناسب را رعایت کنید.

 

خدمات ما:

ما می توانیم متون فارسی که شما نوشته اید را برای شما به زبان انگلیسی یا عربی ترجمه کنیم و برای مخاطبان شما بفرستیم. اگر می خواهید تولید محتوا ایمیل به زبان دیگر را به کلی ما انجام دهیم نیز می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم. مشتری های خارجی هزینه های خود را با دلار پرداخت می کنند و بدلیل ارزش بیشتر دلار نسبت به ارز داخلی ارتباط با مشتری های خارجی مهم است. ایمیل مارکتینگ خود را به ما بسپارید.

 

4- اتوماسیون های مختلف برای مخاطبان

مسئول ایمیل مارکتینگ شما نمی تواند همه ی زمان خود را صرف ارسال ایمیل به تک تک مخاطبان سایت کند. شما می توانید با استفاده از سرویس دهنده های ارسال انبوه ایمیل بسیاری از کار های خود را بصورت اتوماتیک انجام دهید. این امکان از طریق اتوماسیون انجام شود. شما می توانید از اتوماسیون برای کار های زیر استفاده کنید:

  • ارسال اتومات ایمیل های خوش آمدگویی برای مشتری های جدید
  • ارسال کد تخفیف برای کسانی که خرید های متعددی از شما داشته اند
  • و…

 

خدمات ما:

email marketing automation tools

ما می توانیم اتوماسیون های ایمیلی مختلف را بر اساس خواسته ی شما طراحی و اجرایی کنیم. فرقی نمی کند که می خواهید از کدام سرویس دهنده ارسال انبوه ایمیل استفاده شود. می توانید بسیاری از کار های سخت و طاقت فرسای خود را با استفاده از اتوماسیون های ایمیلی طراحی شده به راحتی انجام دهید.

 

 

در این مطلب سعی کردم خواسته های مهمی که شما ممکن است از یک بازاریاب ایمیلی داشته باشید را بیان کنم. اگر نیاز به سرویس های دیگری در زمینه ی ایمیل مارکتینگ دارید می توانید در بخش نظرات بیان کنید.

اگر فکر می کنید که کسب و کار شما نیاز به ایمیل مارکتینگ دارد می توانید درخواست خود را از طریق بخش تماس با ما یا از طریق سامانه بیان کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *