44335532 041 (روزهای کاری 9 الی 17)
کپی فای
  • خانه
  • خدمات
    • تولید محتوا و کپی رایتینگ
      • سفارش تولید محتوا
      • رپورتاژ خبری – سفارش رپورتاژ
      • ترجمه نامه
    • خدمات اینترنتی
      • تبلیغات گوگل – تبلیغ گوگل
      • خرید کتاب از آمازون
      • ایمیل مارکتینگ – سرویس ایمیل مارکتینگ
      • خرید از Envato
    • طراحی و بهینه سازی
      • طراحی وب سایت – طراحی سایت
      • برنامه نویس لاراول
      • سئو و بهینه سازی
    • لینک ها
      • دوره آموزشی cPanel
      • لیست آیتم های دیجیتال
      • خرید کتاب
  • خرید کتاب
  • تولید محتوا
  • وبلاگ
  • نمونه کار
    • نرم افزار سی ار ام CRM
    • طراحی وب
    • نمونه کار تولید محتوا
    • بهینه سازی
      • SEO Agency – Search Engine Optimization
  • ثبت نام
  • ورود
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • منو منو
  • سبد خرید فروشگاه سبد خرید فروشگاه
    0سبد خرید فروشگاه
کتاب قبیله اساتید

کتاب قبیله اساتید | بررسی و خرید کتاب قبیله اساتید تیم فریس

آگوست 1, 2018/0 دیدگاه /در نمونه کار تولید محتوا/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • نمونه کار تولید محتوا:
  • نگاهی به کتاب قبیله اساتید اثر تیم فریس
    • شباهت کتاب قبیله اساتید با ابزارهای تایتان ها اثر تیم فریس
    • فرمول کار معنادار تیم فریس در کتاب قبیله اساتید
    • بخش های مختلف این فرمول را کمی با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم:
    • مفهوم انباشت استعداد در کتاب قبیله اساتید
    • بخش هایی از کتاب قبیله اساتید تیم فریس
      • سازه های نمایشگاهی ؛ مزایا و ریسک ها | نمونه کار تولید محتوا

نمونه کار تولید محتوا:

نگاهی به کتاب قبیله اساتید اثر تیم فریس

خواه این طور به نظر برسد که آدم­ های به ظاهر عادی کارهای خارق العاده انجام می دهند یا اینکه تیم فریس فرمول کار معنادار یا موفقیت را به هم ریخته است، در هر دو حالت کتاب قبیله اساتید اثر تیم فریس شگفت ­انگیز است.

کتاب قبیله اساتید

کتاب قبیله اساتید

 

ادامه مطلب

تدوین کلمات در تولید محتوا

سازه های نمایشگاهی ؛ مزایا و ریسک ها | نمونه کار تولید محتوا

آگوست 1, 2018/1 دیدگاه/در نمونه کار تولید محتوا/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • نمونه کار تولید محتوا : 
  • مزایا و ریسک های سازه های نمایشگاهی
    • مزایا
    • ریسک ها
    • تصمیم گیری برای شرکت در نمایشگاه
    • انواع سازه های نمایشگاهی
    • انتخاب درست نوع سازه نمایشگاهی
    • طرح بندی و سایزها
    • نمایشگاه های جزیره ای
    • 2 نوع عمده غرفه های جزیره ای را با نام های محور (اَکسیس) و میزبان (پریزِنتر) می شناسند:
    • غرفه اینلاین یا همان غرفه های خطی یا ردیفی
    • غرفه ی شبه جزیره ای
    • سازه های قابل حمل
    • استندهای بنری
    • استندهای بنری جمع شدنی
    • استندهای بنری کاستی
    • بنرهای پارچه ای پشت صحنه
    • پوشش های میز
    • سازه های آویزان
    • سازه نمایشگاهی کشسان
    • سازه نمایشگاهی پاپ آپ
    • سازه های نمایشگاهی فضای باز
    • سایبان های بیرونی
    • پرچم های بیرونی
    • بنرهای نمایشگاهی در فضای بیرونی
    • سازه های مدولار از پیش ساخته شده
    • سازه های نمایشگاهی مدولار سفارشی
    • غرفه های سفارشی

نمونه کار تولید محتوا : 

مزایا و ریسک های سازه های نمایشگاهی

قبل از این که خدمات یا کالاهای کسب و کار خود را به نمایش بگذارید؛ مزایا و ریسک های آن را ملاحظه کنید. این موارد برای هر رویداد خاص متفاوت خواهد بود. برپایی غرفه در نمایشگاه های مختلف و معرفی محصولات مزایای خیلی زیادی می تواند در پی داشته باشد.

ادامه مطلب

تولید محتوا برای تلگرام

تولید محتوا برای تلگرام

آگوست 1, 2018/1 دیدگاه/در بازاریابی محتوایی, تولید محتوا, شبکه های اجتماعی/توسط پشتیبان محتوا

تولید محتوا برای تلگرام

برنامه تلگرام این روزها سر و صدای بسیاری به پا کرده است. به شکلی که از یک برنامه ساده به راحتی می‌توان به کسب درآمد اینترنتی پرداخت و معمولا به 3 طریق زیر با تولید محتوا در تلگرام مردم به درآمد می‌رسن:

  • پیجی درست می‌کنن و باهاش محصول یا کالایی رو می‌فروشن
  • به عنوان میکرو یا ماکرو اینفلوئنسر از تبلیغات درآمد کسب می‎‌کنن
  • کانالی درست می‌کنن و باهاش خدمات خودشون رو معرفی می‌کنن

خلاصه با روش‌های مختلف مردم از تلگرام درآمد کسب‌می‌کنن. اما همه این‌‎‌ها به لطف محتوای باکیفیت برای تلگرام هست. درواقع می‌خوام بگم، اونچه که در تلگرام با مردم حرف می‌زنه، محتوای باارزش و باکیفیته. 

کسب درآمد از راه تلگرام

کسب درآمد از راه تلگرام شاید بسیار خوشایند باشد اما نیاز به یک بررسی و یک بازنگری دقیق داره. یکی از راه‌های که خانواده‌ها از طریق آن به امر و معاش می‌پردازن خرید و فروش از طریق تلگرام هست و برای این کار باید 80 درصد موفقیت کوچیک اتفاق بیافه:

  1. رشد یک کانال تلگرامی بامخاطبای یک‌دست و مرتبط 
  2. تولید محتوای حرفه‌ای در تلگرام

 

یک کانال خوب: در ابتدا برای اینکه به موفقیت دست پیدا کنیم باید به یک کانال با بازدید کنندگان یکدست و مرتبط داشته باشیم؛ مهم نیست 1000 تا فالوور داشته باشین و یک میکرواینفلوئنسر باشین یا یک کانال 100 کا داشته باشین.

 

تولید محتوای باکیفیت: امر دوم برای جذب مخاطب داشتن یک محتوای صحیح و اصولی است. اگر تنها به عرضه محصولات پرداخته شود، اما هیچ گونه تخصصی در زمینه تولید محتوا نباشد بدون شک کار شما با شکست روبرو می‌شه. در این مطلب سعی بر آن داریم تا شما را با نکاتی مؤثر پیرامون تولید محتوا برای تلگرام برای یک موفقیت طلایی راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید تا نکات کلیدی در این راه از آن شما باشد.

 

فهرست مطالب:

  • نکات طلایی را در 3 بخش عمده برای شما سازماندهی کرده‌ایم:
  • بخش اول) تولید محتوا در تلگرام
    • نقطه‌ای که شما الان هستین …
    • 1- بدون برای کی و چه کسایی پُست تولید می‎‌کنی … 
    • 2- هر روز و هر هفته یه چیزی مُد میشه، شما برای ترِند امروز چه پستی منتشر کردین؟ 
  • 4- پُست رو در زمان مناسب منتشر کنین
    • 5- افزودن عکس به متن
    • 6- محتوای مختصر
    • 7- آدرس کانال
    • کلام آخر برای تولید محتوا در تلگرام
  • پکیج آموزشی تولید محتوای آموزشی الکترونیکی برای مدارس
  • تولید محتوا برای وب سایت – پلن تجاری تولید محتوا
  • تولید محتوا برای وب سایت – پلن محبوب

نکات طلایی را در 3 بخش عمده برای شما سازماندهی کرده‌ایم:

  • تولید محتوا برای تلگرام
  • عضوگیری و حفظ و نگهداری اعضا 
  • فروش و کسب درآمد 

تولید محتوا در تلگرام

بخش اول) تولید محتوا در تلگرام

نکاتی که برای رسیدن به یک تولید محتوای مفید نیازه به صورت طبقه بندی شده و تیتر وار به شما معرفی می‌کنیم:

  • شناخت ذائقه فالووا 
  • دنبال کردن ترِندها 
  • استفاده از فونت خوانا و جذاب 
  • لحن و زبان مناسب 
  • استفاده از ایموجی‌ها
  • استفاده از تصاویر
  • رعایت زمان مناسب ارسال پُست
  • ثبت نام و لینک ثبت‌نام در آخر پُست‌ها 

نقطه‌ای که شما الان هستین …

شمایی که این مطلب رو می‌خونین، قطعا یه سری گام‌‌هایی رو برداشته‌این. ممکنه یه چنل با اعضای بالایی دارین و ممکنه تازه ادمین یک کانال تلگرامی شدین. خلاصه اگه هنوز یه کانال تلگرامی ندارین برای شروع کار زیر رو انجام بدین:

برای اینکه شروع به کار کنین نیازه یک کانال ایجاد کنین. به راحتی در تلگرام می‌توان یک کانال ایجاد کرد و مخاطبین و دوستان صمیمی رو از اد لیست به این کانال دعوت کرد. فرقی نمی‌کنه که تعداد اعضاء چند نفر باشه، زیرا اگر تعداد اعضا شما کم باشه با این نکاتی که امروز یاد می‌گیرین، به سرعت می‌تونین تو این کار طوفان برپا کنین.  اعضای دیگر گروه با تولید محتوای خوبی که شما ارائه می‌دین، پُست‌های شما رو با دوستان خود به اشتراک می‌زارن و همین تولید محتوای باکیفیت به داد شما می‌رسه و به سرعت شاهد رشد کانالتون می‌شین. 

1- بدون برای کی و چه کسایی پُست تولید می‎‌کنی … 

برای اینکه پُست‌ها در مخاطب اثر کنه، باید اونا رو خوب بشناسین. قرار نیست ازشون کپی کارت ملی یا کپی شناسنامه با تمام برگ‌ها بگیرین…. برای شناخت مخاطبا، کافیه یه نظرسنجی بزارین و بپرسین که جنسیت‌شون چیه و چند سال دارن….

اینکار باعث میشه شما بدونین با کیا طرفین و در زمان مناسب باید چه محتوایی درست کنین که خوششون بیاد. تا عضویت افرادی که در گروه شما هستند دائمی شود نیاز است مسائلی را به درستی در نظر گرفت. مخاطب اگه احساس کنه مطالب ارائه شده برای او سودی نداره و تنها زمان او را هدر می‌ده در کمترین زمان کانال شما را ترک می‌کنه.

2- هر روز و هر هفته یه چیزی مُد میشه، شما برای ترِند امروز چه پستی منتشر کردین؟ 

یکی از عواملی که سبب میشه مخاطبین همیشه در کانال شما حضور داشته باشن ارایه یک محتوای جدید و تازه هست. تازه و جدید بودن یه چیزه، ترِند بودن چیزی دیگری…. ببینین وقتی در مورد ترِند صحبت می‌کنیم، درواقع این موضوع به شدت تازه است و جالب‌تر اینکه مردم هم به دنبال این موضوع هستن. یه ترِند حتی یه پُست چرتی هم که باشه، برای مخاطب جذابه و می‌خواد راجع بهش بدونه، بخنده، کشف کنه. 

خلاصه گوشاتون رو تیز کنین و حواستون به ترندهایی که در اینترنت اتفاق می‌افته باشه و نزارین با این بی‌تفاوتی شما، رقبا گوی سبقت رو از شما بروبایند. از ما گفتن. 

4- پُست رو در زمان مناسب منتشر کنین

ببینین خیلیا می‌آن، شب ساعت 12 همه پُست‌های فردا رو منتشر‌ می‌کنن تا ساعت 12 ظهر بخوابن. این درواقع یه اشتباه محزه… حالا دلیلشو خودتونم می‌دونین.  کاری که باید بکنین خیلی ساده است، شما باید یک ماه آزمون خطا کنین و ببین کاربراتون چه ساعاتی بازدهی خوبی دارن.

باید این انتشار نیز بر اساس قواعد و اصول تولید محتوا استاندارد صورت بگیرد. به عنوان مثال در هر تایمی که دوست داشتیم دست به انتشار نزنیم. از سوی دیگر آپدیت بودن شما سبب می‌شه کاربران کانال شما همیشه منتظر خبری از سمت شما باشن. اگر کسب و کار شما از طریق تلگرام به شکلی است که نمی‌توان مدام مطالب تازه ارائه کرد بهتر است به صورت ضربتی تمام پارامترها را رو نکرد. بلکه این کار به مرور زمان در دراز مدت انجام شود.

زمان انتشار باید از یک تایم مشخصی تبعیت کنه. تولید محتوای اصولی و استاندارد برای تلگرام به ما می‌گه در ساعات طلایی به انتشار مطالب بپردازید. این زمان اکثراً از ساعت 6 عصر تا 10 شب است. بهترین زمانی که بازدید کنندگان شما سرشون تو گوشیشون هست.

 

5- افزودن عکس به متن

برای اینکه محتوای شما اثر گذاری بیشتری داشته باشد نیاز است از عکس‌های مرتبط استفاده شود. عکس سبب می‌شود مخاطب به راحتی با شما ارتباط برقرار کند. شما با استفاده از عکس می‌توانید به تبلیغات نیز بپردازید. با قرار دادن لینک در زیر عکس سبب می‌شوید با انتشار عکس کانال شما نیز شهرت پیدا کند.

6- محتوای مختصر

محتوای ارائه شده باید مختصر و مفید باشد. از زیاد گویی در زمان تولیدمحتوا برای تلگرام باید جلوگیری کرد. به قدری اطلاعات ارائه شده در تلگرام زیاد و گسترده است که مخاطب به محض اینکه احساس خستگی کند از کامل خارج می‌شود. به همین خاطر نیاز است محتوای تولیدی برای تلگرام از یک قانون کلی پیروی کند. سادگی در کنار مفید بودن و کوتاه بودن سبب انعکاس بهتر محتوا به مخاطب می‌شود.

 

7- آدرس کانال

در نهایت برای اینکه کانال شما به راحتی به دست مخاطبین در تلگرام برسد و از محتوای شما به طور گسترده‌تری استفاده شود به شما پیشنهاد می‌کنیم آدرس خود را منتشر کنید. این را به وسیله انتشار آدرس صفحه تلگرام شما از طریق عکس‌های کانال به انجام می‌رسد.

 

کلام آخر برای تولید محتوا در تلگرام

از آنجایی که تلگرام این روزها از مخاطبین بسیاری برخوردار است بهترین راه برای کسب درآمد شناخته شده است. حال اگر تولید محتوا در تلگرام به ساده‌ترین راه ممکن و مطابق با استانداردهای ارائه شده انجام شود بدون تردید شما به یک موفقیت چشم گیر دست پیدا خواهید کرد. اصولی که برای یک تولید محتوا اصولی مورد نیاز است را از ما بخواهید. ما به شما کمک می‌کنیم بیشتر از همیشه دیده شوید و موفقیت سایه به سایه شما حرکت کند.

 

  • آموزش ساخت تولید محتوای آموزشی الکترونیکی برای مدارس

    پکیج آموزشی تولید محتوای آموزشی الکترونیکی برای مدارس

    250,000 تومان قیمت اصلی 250,000 تومان بود.199,000 تومانقیمت فعلی 199,000 تومان است. تخفیف!
  • تولید محتوا برای وب سایت - پلن تجاری تولید محتوا

    تولید محتوا برای وب سایت – پلن تجاری تولید محتوا

    3,000,000 تومان قیمت اصلی 3,000,000 تومان بود.2,590,000 تومانقیمت فعلی 2,590,000 تومان است. تخفیف!
  • تولید محتوا برای وب سایت - پلن محبوب

    تولید محتوا برای وب سایت – پلن محبوب

    3,300,000 تومان قیمت اصلی 3,300,000 تومان بود.2,990,000 تومانقیمت فعلی 2,990,000 تومان است. تخفیف!

 

مقالانت خواندنی:

تولید محتوا بر اساس سئو | 8 نکته موثر سال 2018

تولید محتوا ؛ 37 ابزاری که محتوای مسی شما را طلا می کند!

تولید محتوا : 13 نکته برای نوشتن محتوایی که بازدید می آورد

7 نکته ی آسان نوشتن مطالب مؤثر برای وبلاگ (تولید محتوا)

تولید محتوای خبری چیست؟

 

 

 

تولید محتوا بر اساس سئو | 8 نکته موثر سال 2021

تولید محتوا بر اساس سئو در سال 2021

جولای 29, 2018/3 دیدگاه /در بازاریابی محتوایی, بهینه سازی, تولید محتوا, تولید محتوا برای وب سایت, سئو, کسب درآمد از اینترنت, وردپرس/توسط پشتیبان محتوا

قوانین سئو و بهینه سازی به هنگام نوشتن محتوای وب سایت در سال 2021

دنیای شیرین سئو وقتی برای شما مهم می‌شود که یک موفقیت کوچیک از این حرفه بدست آورید. مثلا اگر شما فروشگاه آنلاین کفش فروشی دارید، با اولین فروشی که از سمت گوگل برای شما اتفاق می‌افتد؛ اندکی درنگ می‌کنید و با خود می‌گویید:

ای کاش بیشتر برای سئوی سایت کار می‌کردم. 

اما نگران نباشید، برای سئو هیچ وقت دیر نیست. شما از رقیباتون چیزی کم ندارید. شاید رنک دامنه و پیج شما در حال حاضر کم باشد، اما دلیلی ندارد که شما شروع نکنید و بعد از چند ماه تلاش بهتر از رقبا ظاهر شوید. من این مطلبی که شما الان می‌خوانید یکبار در سال 2018 نوشته بودم. اما الان 2021 است و همه چیز تغییر کرده است. اما چیزهایی هم هست که تغییر نکرده است. من امروز قصد دارم در این پست، مسایل پایه‌ای سئو و بهنیه سازی محتوای متنی را برای شما توضیح دهم. با من همراه باشید. 

 

مفاهیم پایه ای سئوی محتوای متنی

 

 لازم است بدانید که بازدیدکننده خیلی آگاه و هوشمند است. بنابراین ضمن رعایت اصول سئو در محتوای متنی باید محتوای شما خواندنی باشد و بتواند در مدت زمانی که خواننده مشغول است، ارزشی به او اضافه کند. ما هم به این مقدمه کوتاه بسنده می‌کنیم و سعی می‌کنیم دیگه حاشیه نریم. 

 

ایده این پست از وبلاگ، وقتی به ذهن من رسید که آخرین مطالب در Moz.com را می خواندم. در آن ویدیو Rand Fishkin درباره فهرست سئو و بهینه سازی برای سال 2021 مصاحبه می‌کرد و این مصاحبه تمام چیزی است که شما برای بهبود رتبه‌بندی خود در موتور های جستجو به آن نیاز دارید. البته یه سری مطالب هم خودم بهش اضافه کردم که دیگه کامل و کامل بشه. 

 

فهرست مطالب:

  •  1. یک نشانی اینترنتی (URL) مناسب انتخاب کنید
  • 2. کلمه کلیدی مناسب محتوای خود را پیدا کنید
  •  3. به دقت لینک‌هایی را بررسی کنید که در حال حاضر برای کلمات کلیدی انتخاب‌شده، رتبه بالایی دارند
  • 4.  یک شخص مناسب برای نوشتن مطالب خود انتخاب کنید
  • 5.  یک عنوان و شرح مناسب انتخاب کنید
  • 6.  استفاده از کلمات کلیدی در متن اصلی
    • چگونه از کلمات کلیدی خود در متن اصلی استفاده می کنید؟
  • 7. اطمینان حاصل کنید که صفحه وب شما سریعا بارگیری می شود
  • 8.  با افراد تاثیر گذار ارتباط  برقرار کنید و به وسیله آن ها مطالب خود را نشر و گسترش دهید
    • پیشنهاد شخصی من برای تولید محتوا بر اساس سئو در سال 2021 و سال های بعد از آن

 1. یک نشانی اینترنتی (URL) مناسب انتخاب کنید

اگر از یک سیستم مدیریت محتوا مانند WordPress استفاده می‌کنید، این سیستم به طور خودکار نشانی اینترنتی را با استفاده از عنوان پست شما ایجاد می‌کند. اگر چه به طور پیش فرض WordPress چند کلمه از عنوان پُست را در قسمت URL قرار می‌دهد. اما این واقعا به درد بخور نیست. شما باید خودتان دست به کار بشید و چیزی را در URL قرار دهید که به نفع پیج شما باشه و اما اون چیز چیه و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟

به عنوان مثال، اگر اجازه دهید WordPress یک نشانی اینترنتی برای این پست به طور خودکار ایجاد کند، می‌تواند چیزی شبیه به مثال زیر را ایجاد می‌کند. 

https://copify.ir/تولید-محتوا-بر-اساس-سئو-در-سال-2021

تولید-محتوا-بر-اساس-سئو-در-سال-2021

همانطور که می بینید یک نشانی اینترنتی غیر ضروری و بسیار طولانی است. توصیه ما به شما اینه که کلا اجازه ندهید 2021 براتون دردسر بشه، چون فردا پس فردا که سال میلادی عوض بشه، کلا پستی که براش کلی زحمت کشدید به یک مهره سوخته تبدیل میشه. شاید همت کردید چند سال دیگه این پست رو بروز کردید. اون موقع دیگه هیچ دردسری شما رو تهدید نمی‌کنه. 

نکته دوم اینه که اجازه ندهید متن فارسی در URL شما باشه به سبب اینکه، متن فارسی در گوگل تبدیل به حروف اجخ وجخ میشه و طولانی بودنش باز دردسرساز میشه به جای اون عبارت فارسی معادل انگلیسی اون عبارت رو بنویسید. مانند نمونه:

https://copify.ir/content-writing-based-on_SEO

 

2. کلمه کلیدی مناسب محتوای خود را پیدا کنید

  • سئو و بهینه سازی بدون کلمه کلیدی ناقص است.
  • این کلمات کلیدی هستند که به گوگل می‌گویند شما چه چیزی می‌نویسید و با جستجوی چه “کلمه کلیدی” شما را پیدا کنند. 
  • چگونه کلمات کلیدی خود را انتخاب می‌کنید؟
  • هر زمان که محتوای وب سایت خود را می نویسید، همیشه قصد فرد جستجوگر از این جستجو را در ذهن داشته باشید.
  • یک جستجوگر به دنبال چه چیزی می‌گردد؟
  • اگر او به دنبال اطلاعاتی می‌گردد، آیا شما در حال حاضر مشغول تهیه این اطلاعات هستید؟
  • از کلمات کلیدی مرتبط و مترادف دیگری در تولید محتوا استفاده کنید که کاربران اغلب در فرایند جستجو از آنها استفاده می‌کنند.

 

اگر پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب مشکل است، از ابزاری مانند LongtailPro استفاده کنید. هنگامی که کلید واژه اصلی را فراهم کردید. بسیار مهم است که کلمات کلیدی مناسب را قبل از شروع نوشتن محتوا پیدا کنید، چرا که شما نیازمندید به طور هوشمندانه این کلمات را در محتوای خود به کار ببرید. راه‌ها و روش‌های زیادی برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب هست. به جهت طولانی نشدن مقاله ما به آن‌ها اشاره نمی‌کنیم. خلاصه باید یک کلمه کلیدی داشته باشید که براش بنویسید. به عبارتی باید یک عشاق داشته باشید که بهش عشق بورزید. 

 

 3. به دقت لینک‌هایی را بررسی کنید که در حال حاضر برای کلمات کلیدی انتخاب‌شده، رتبه بالایی دارند

کلمات کلیدی انتخابی خود را در گوگل جستجو کنید و بررسی کنید کدام لینک ها در حال حاضر در رتبه بالاتری قرار دارند. سپس به این لینک‌ها رفته و علت این رتبه بندی را دریابید.

چگونه آن ها محتوایی از جمله متون، تصاویر و سایر اجزای صفحه وب را برای پست وبلاگ خود تنظیم کرده اند؟

من پیشنهاد نمی کنم محتوا را کپی کنید چون رتبه بندی بالاتری دارند، اما می توانید از ایده های این صفحات در مورد چگونگی ترتیب متن و کلمات کلیدی خود استفاده کنید. یا حتی اطلاعاتی در مورد تعداد کلمات و تصاویر به کار رفته در یک محتوا به دست آورید.

با این حال، این کار به تنهایی در رتبه بندی بهتر به شما کمک نمی کند چرا که در رتبه بندی سایت ها عوامل بسیاری از جمله عوامل خارجی هم چون میزان کیفیت ورودی دامنه و میزان تاثیر آن در رسانه های اجتماعی دخیل هستند. اما، این می تواند یک ایده اساسی برای رقابت با آنچه که شما به آن نیاز دارید ارائه کند.

4.  یک شخص مناسب برای نوشتن مطالب خود انتخاب کنید

نوشتن مطلب یا تولید محتوا برای وب سایت کسب و کار شما امری مهم و جدی است. افراد پس از خواندن مطالب شما تصمیم می گیرند با شما کار کنند یا خیر.

فقط تصور کنید که تمام این فرصت‌های کاری را به سادگی از دست داده‌اید، زیرا به اندازه کافی به کیفیت و اثربخشی محتوای خود اهمیت نداده اید.

تولید محتوا بر اساس سئو

من بسیاری از کارآفرینان را دیده ام که کسب و کار خود را از دست داده اند، چرا که بر روی یک نویسنده با تجربه و توانمند سرمایه گذاری نکرده اند و این فاجعه آمیز است.

آیا فکر می کنید مردم می خواهند با شما کار کنند، فقط به این خاطر که شما یک وب سایت راه اندازی کرده اید و چند چیز را در مورد محصول یا سرویس عالی خود به انتشار گذاشته اید؟

به راحتی می توانید حدس بزنید که صدها کسب و کار هم چون شما برای مشتریان ثابت و احتمالی شما در اینترنت وجود دارد و این موضوع با رفتن از وب سایتی به وب سایت دیگر میسر می گردد.

در وب سایت شما، این تنها متن شما است که می تواند افراد را متقاعد کند تا با شما کار کنند. پس آن را بسیار جدی بگیرید.

5.  یک عنوان و شرح مناسب انتخاب کنید

بخش عمده ای از بازدید کنندگان وب سایت شما کسانی هستند که به واسطه عنوان وب سایت یا پست وبلاگ شما به آن جذب شده اند. ماهیت و کلیه پیام شما توسط عنوان مشخص می شود و از طریق آن نهادینه می گردد.

تولید محتوا بر اساس سئو

عنوان شما بسیار مهم است و از نظر جلب توجه و تعداد کلیک هایی که در موتور های جستجو یا کانال های اجتماعی انجام می گیرد، حتی می تواند مهم تر از متن اصلی یا محتوای شما باشد.

مهم نیست که متن اصلی یا محتوای شما چقدر عالی باشد، اگر شما یک عنوان غیر عادی و غیر الهام بخش داشته باشید افراد کمی به آن توجه خواهند کرد.

بنابراین بخش بزرگی از تولید محتوا بر اساس سئو با عنوان محتوای شما تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد.

دقت کنید که کلمه کلیدی خود را در عنوان به کار ببرید. آن را تکرار نکنید، فقط یک بار و ترجیحا در ابتدا از آن استفاده کنید.

Rand می گوید که “توضیحات” متا تگ هنوز اهمیت دارد و می تواند رتبه بندی وب سایت شما در موتور های جستجو را تحت تاثیر قرار دهد.

بسیاری از کارشناسان سئو و بهینه سازی می گویند که این توضیحات امروزه مهم نیست، اما اگر نظر Rand متضاد با آن ها باشد، ما باید او را جدی بگیریم.

علاوه بر این، این توضیحات در زیر هایپر لینک شما در نتایج جستجو دیده می شوند. این یک متن تصادفی نیست بنابراین بر روی نتایج جستجو تاثیر خواهد داشت.

به روز رسانی در مورد نوشتن شرح متا: به طور معمول، هنگام نوشتن شرح متا برای وب سایت، صفحه وب و یا پست وبلاگ خود می توانید از 160 کاراکتر استفاده کنید. با توجه به آخرین به روز رسانی هایی که صورت گرفته و من خود آن را دیده ام، در حال حاضر گوگل اجازه می دهد که از 360 کاراکتر برای شرح متا استفاده کنید.

6.  استفاده از کلمات کلیدی در متن اصلی

متن اصلی شما، اصلی ترین جزء محتوای شما به حساب می آید.

در متن اصلی همه چیز گفته و انجام شده است. بنابراین تاثیر نهایی از طریق همین قسمت یعنی متن اصلی وب سایت یا پست وبلاگ شما ایجاد می شود.

آنچه را که می خواهید بگویید یا انجام دهید باید از طریق متن اصلی بیان کنید.

الگوریتم رتبه بندی Google به دقت متن اصلی محتوای شما را برای بررسی معنادار بودن آن مطالعه می کند.

هر پیام به کلماتی نیاز دارد و معنای این کلمات به علت ارتباط شما مفهوم می بخشد. بدون کلمات، هیچ پیامی وجود ندارد و در نتیجه هیچ ارتباطی برقرار نمی شود.

کلمات کلیدی، شاخص هایی هستند که به گوگل می گویند شما چه چیزی را بیان می کنید. اگر آن ها مهم هستند، از آن ها بیشتر از سایر کلمات در متن استفاده کنید.

برای مثال، اگر من در این پست چندین بار از “تولید محتوا” استفاده کنم، تصور گوگل این خواهد بود که « تولید محتوا بر اساس سئو» یکی از نکات اصلی نوشته من است.

همچنین اگر من “فهرست سئو و بهینه سازی” را در متنخود ذکر کنم، گوگل ممکن است نتیجه بگیرد که این پست شامل برخی موارد سئو و بهینه سازی برای تولید محتوا بر اساس سئو است و نهایتا وقتی که افراد به دنبال برخی از مطالب هم چون ” تولید محتوا بر اساس سئو  ” یا چیزی از این قبیل می گردند در رتبه بالاتری آن را نمایش می دهد.

چگونه از کلمات کلیدی خود در متن اصلی استفاده می کنید؟

به طور کلی قوانین زیر را به یاد داشته باشید:

  • از کلمات کلیدی اصلی خود در 100 کلمه اول استفاده کنید. پس از استفاده از آن ها در ابتدا، در بخش های مختلف آن ها را شکسته و به صورت جداگانه به کار ببرید.
  • از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید. LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing است. این ها واژه‌ های کلیدی هستند که به کلمات کلیدی اصلی شما مربوط هستند. گاهی اوقات افراد به اشتباه فکر می‌کنند که کلمات کلیدی LSI مترادف کلمات کلیدی اصلی خود هستند. اما این گونه نیست، آنها کلمات کلیدی مرتبطی هستند که الگوریتم گوگل فکر می کند باید در مجاورت معنایی با کلمات کلیدی اصلی شما باشند.
  • در هر 200-300 کلمه از کلمات کلیدی اصلی خود استفاده کنید.
  • از کلمات کلیدی خود یا ترکیبی از آن ها در سرفصل ها و زیر مجموعه ها استفاده کنید – نه در هر عنوان و زیر شاخه، بلکه حداقل در تعدادی از آن ها.
  • از کلمات کلیدی خود در آخرین پاراگراف استفاده کنید.

7. اطمینان حاصل کنید که صفحه وب شما سریعا بارگیری می شود

چنانچه حتی با استفاده از تنظیمات کلی سئو و بهینه سازی و تولید محتوا بر اساس سئو ، وب سایت شما کمتر مورد توجه قرار گرفته است، می توانید تصاویری مرتبط با محتوا در وب سایت خود قرار دهید، اما اطمینان حاصل کنید که این تصاویر بهینه سازی شده اند و بر روی سرعت بارگیری سایت شما تاثیر منفی نخواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، ممکن است بخواهید مطالبی در مورد چگونگی استفاده از تصاویر برای ایجاد لینک ها را مطالعه کنید. با مراجعه به صفحه اصلی ما می توانید اطلاعات مفیدی در تمامی موارد به دست آورید.

8.  با افراد تاثیر گذار ارتباط  برقرار کنید و به وسیله آن ها مطالب خود را نشر و گسترش دهید

سعی می کنید به بهترین شکل ممکن محتوای خود را نوشته و ویرایش کنید تا حداکثر افراد از آن بهره ببرند، اینگونه نیست؟

افراد فقط در صورتی می توانند از مطالب شما استفاده کنند که آن ها را پیدا کنند.

در صورتی که محتوای شما در رتبه های بالایی از موتور های جستجو قرار داشته باشد و افراد فعالانه و به طور مداوم پیگیر مطالبی باشند که شما نشر می دهید، با این امتیاز می توانید به راحتی اهداف مخاطبین خود را دریابید.

  • اگر رتبه شما در موتور های جستجو خوب نباشد چه باید کرد؟
  • اگر افراد ندانند که چه محتوای ارزشمندی برای تولید و انتشار وجود دارد چه باید کرد؟
  • تاثیرگذاران در این عرصه می توانند به نشر این مطالب و گسترش آن کمک کنند.
  • اگر با تاثیر گذاران این صنعت به خوبی ارتباط برقرار کنید، آن ها نیز با کمال میل و به موقع محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.
  • این افراد حتی ممکن است مطالب را از سایت های دیگر به وب سایت شما پیوند دهند.
  • اتصال و ارتباط با چنین افرادی زمان، تلاش و بیشتر از همه استقامت می طلبد.
  • اما هنگامی که شبکه ای جامع از ارتباطات با این تاثیرگذاران ایجاد کردید، توزیع مطالب و محتوای شما بسیار آسان تر خواهد شد.

پیشنهاد شخصی من برای تولید محتوا بر اساس سئو در سال 2021 و سال های بعد از آن

بر روی کیفیت و هدفمندی تمرکز کنید. هر زمان که یک صفحه وب یا پستی از وبلاگ ایجاد می کنید، هدفی را در نظر گرفته و به وسیله آن مشکلی را حل کنید. برای این کار باید دلیل موجهی وجود داشته باشد و راه حلی را ارائه دهید.

همان طور که در بالا اشاره کردم ایده این پست در روز جمعه ای از تابستان و با مشاهده مصاحبه ای از Rand Fishkin در مورد فهرست سئو و بهینه سازی به ذهنم خطور کرد.

او از دیدگاه یک متخصص سئو و بهینه سازی در این ویدیو صحبت می‌کند.

در این پست، من نهایت سعی خود را به کار گرفتم تا تمام نکات این مصاحبه را پوشش دهم، چرا که تولید و بازاریابی محتوا کاری است که من انجام می دهم و این وظیفه من است که به مشتریانم کمک کنم سئو و بهینه سازی را در این سرویس بهبود بخشند. امیدوارم این مطالب برای پیشرفت کسب و کار شما مفید باشد.

 

 

بهینه سازی صفحه فرود

خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018

جولای 27, 2018/0 دیدگاه /در آموزش, تم فارست, وردپرس/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018
    • 1- از ویژگی هایی که در آینده نیاز خواهید داشت یک فهرست تهیه کنید
    • 3- قالب ریسپانسیو انتخاب کنید
    • 4- رنگ هایی را در ذهن داشته باشید
    • 5- سعی کنید نسخه اصلی یا لاینس قالب را خریداری کنید
    • خبر خوش برای افرادی که دوست دارند از تم فارست قالب خرید کنند
      • خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ های دیگر ؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!
    • خبر خوش دوم برای طراحان قالب وردپرس
      • تم فارست : چگونه در خرید و فروش آیتم‌ در تم فارست موفق باشم؟
    • خبر خوش سوم برای خریداران قالب وردپرس
      • خرید قالب از تم فارست : نکات بسیار مهمی که قبل خرید باید بدانید
    • 6- قالبی را انتخاب نکنید که فونت های ناخوانا داشته باشد
    • 7- قبل از خرید قالب وردپرس ؛ قالب را یکبار به طور کلی تست کنید
      • گام بعدی
      • راهنمای بهینه سازی نوشته های وبلاگ وردپرس شما (علاوه بر فهرست)
      • طراحی سایت با وردپرس
      • 25 پلاگین حرفه ای وردپرس

خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018

خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018

خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018

ادامه مطلب

دکمه فراخوان

لندینگ پیج چیست؟ صفحه فرود (Landing Page) چیست؟

جولای 27, 2018/0 دیدگاه /در بازاریابی محتوایی, سئو, طراحی سایت, کسب درآمد از اینترنت, مارکتینگ, وردپرس/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • لندینگ پیج چیست؟ صفحه فرود (Landing Page) چیست؟
    • صفحه فرود (Landing page) چیست؟
    • صفحه فرود: ایده آل برای ایجاد مشتریان جدید
    • لندینگ پیج از چه عناصری تشکیل شده است؟
      • اولین گام: یک پیشنهاد ویژه!
      • حال صفحه فرود خود را بسازید!
    • تشکر کنید!
    • اشتباه: نمایش پیام تشکر درون صفحه فرود!
    • استفاده از دکمه فراخوان فراموش نشود!
    • لندینگ پیج جایگزین
      • فرم ردیابی مشتری popup
    • پکیج آموزشی تولید محتوای آموزشی الکترونیکی برای مدارس
    • تولید محتوا برای وب سایت – پلن تجاری تولید محتوا
    • تولید محتوا برای وب سایت – پلن محبوب
        • رپورتاژ آگهی ؛ چه کارکردی در سئو SEO سایت دارند؟
        • سئو : بهینه سازی جستجوی صوتی به روزترین تکنیک های سال 2018
        • سئوی وبلاگ: چگونه محتوای وبلاگ خود را برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه کنیم؟  ترفند های 2018
        • انتخاب کلید واژه های متناسب با سئو
        • تولیدمحتوای سئو چیست؟
        • اشتباهات رایج در سئو که شما هم ممکن است در حال انجام دادن آنها باشید
        • چطور برای سئو لینک درست کنیم؟(راهنمایی کامل بروزرسانی 2018)
        • 12 استراتژی برتر سئو برای 2017
        • تولیدمحتوا برای سئو: چگونه تولیدمحتوا کرده و برای گوگل بهینه سازی کنیم؟
        • چگونه یک سئوکار خوب پیدا کنیم و سئو کار های غیر حرفه ای را تشخیص دهیم؟

لندینگ پیج چیست؟ صفحه فرود (Landing Page) چیست؟

آیا می دانید لندینگ پیج (landing page) چیست؟ آیا تا به حال در وبسایت خود از یک صفحه فرود استفاده کرده اید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات منفی است با ما همراه باشید تا نحوه ایجاد و ساز و کار لندینگ پیج ها را بررسی کنیم.

لندینگ پیج یا صفحه فرود، ابزار بسیار ارزشمندی است که حدود 67 درصد شرکت ها از آن برای بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند.

ادامه مطلب

ab testing blog 1518601159

تست A/B میل چیمپ برای ایمیل مارکتینگ (آموزش)

جولای 19, 2018/0 دیدگاه /در آموزش, ایمیل مارکتینگ, مارکتینگ/توسط دوردی پرشور

بازاریاب های ایمیلی که مسئول ایمیل مارکتینگ شرکت خود هستند باید دو تست را قبل از اینکه کمپین ایمیلی خود را ارسال کنند را انجام دهند. تست اسپم و تست A/B، این مطلب درباره ی تست A/B میل چیمپ است و می خواهیم طریقه ارسال تست A/B میل چیمپ برای ایمیل مارکتینگ را بررسی کنیم. بهتر است قبل از پرداختن به اصل مطلب در ابتدا برخی توضیحات پایه را ارائه کنیم:

ادامه مطلب

قبل از شروع به تولید محتوای سایت چه باید کرد؟

رپورتاژ آگهی ؛ چه کارکردی در سئو SEO سایت دارند؟

جولای 13, 2018/0 دیدگاه /در رپورتاژ اگهی, سئو/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • رپورتاژ آگهی ؛ چه کارکردی در سئو SEO سایت دارند؟
    • رپورتاژ آگهی چیست؟ چگونه می توان آن را تعریف کرد؟
      • چطور برای سئو لینک درست کنیم؟(راهنمایی کامل بروزرسانی 2018)
    • رپورتاژ های آگهی ممکن است به اساس عوامل زیر دسته بندی شوند:
    • کانوِرشن رِیت یا همان نرخ تبدیل
    • مزایای رپورتاژ آگهی
    • در زیر مزایای رپرتاژ آگهی آورده شده است:
      • 1- جلب توجه افراد
      • 2-اعتبار
      • 3- بک لینک سازی به شیوه کاملا طبیعی
      • 4- رپرتاژ های خبری ایندکس شدن محتوای سایت شما را تحریک می کند
    • 5- در جستجوهای ارگانیک، جایگاه بهتر و بالاتری را به شما می دهد و میزان دیده شدن شما را افزایش می دهد
      • 14 کلید موفقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی
    • 5 توصیه ی طلایی برای نوشتن رپرتاژ آگهی باکیفیت
    • 1- سایتی که قرار است رپرتاژ منتشر کنید، باید مطالعه کنید
      • 2- رپرتاژ را در سایت هایی منتشر کنید که ماهیت مشابهی دارد
      • 3- متن رپرتاژ باید طبیعی و ماهیت تبلیغی نداشته باشد
      • 4- محتوا باید بی عیب و نقص؛فریبنده؛ جذاب؛ مفید؛ قابل اعتماد و البته از جنبه دستوری مشکلی نداشته باشد
      • 5- بهینه سازی محتوا برای سئو SEO
    • ریسک ها و راه‌حل ها
    • پیشنهادهایی برای انتخاب سایت هدف جهت انتشار رپرتاژ آگهی
    • قیمت رپورتاژ آگهی
      • 4 قدم مهم برای ساخت رپورتاژ
      • آگهی نامه های فروش چیست ؟
      • تبلیغ نویسی (نوشتن آگهی های تبلیغاتی) چیست ؟
    • پکیج آموزشی تولید محتوای آموزشی الکترونیکی برای مدارس
    • تولید محتوا برای وب سایت – پلن تجاری تولید محتوا
    • تولید محتوا برای وب سایت – پلن محبوب

رپورتاژ آگهی ؛ چه کارکردی در سئو SEO سایت دارند؟

رپورتاژ آگهی ؛ چه کارکردی در سئو SEO سایت دارند؟

رپورتاژ آگهی ؛ چه کارکردی در سئو SEO سایت دارند؟

آیا یک شرکت بهینه سازی و بازاریابی محتوایی هستید؟ و نمی دانید که رپورتاژ آگهی خود را در سایتی منتشر کنید تا به هدف خود برسید؟ ما بهتون کمک می کنیم همه چیز را درباره رپرتاژ آگهی بدانید.

ادامه مطلب

motion graphics animated explainer video

5 دلیل استفاده ویدیوهای موشن گرافیک

جولای 11, 2018/0 دیدگاه /در رپورتاژ اگهی/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • 5 دلیل استفاده ویدیوهای موشن گرافیک
    • موشن گرافیک ساده‌تر از ساده
    • چرا موشن گرافیک؟
    • موشن گرافیک یک روش مفید
    • مزایای شگفت انگیز نهفته در موشن گرافیک‌ها
    • 1- قدرت بصری بسیار بالا
    • 2- طرح‌ها و انیمیشن‌های برجسته
    • 3- استفاده از سناریوهای هدفمند
    • 4- ترکیب و میکس سایر فرمت‌ها
    • روزمه کاری

5 دلیل استفاده ویدیوهای موشن گرافیک

  • شما برای انتقال یک پیام در دنیای امروزی چه کار می‌کنید؟
  • تا به حال از تیزرهای موشن گرافیک استفاده کرده‌اید؟
  • اینفوگرافیک ها مثل آچار فرانسه عمل می‌کنند.

ادامه مطلب

خرید از تم فارست

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

جولای 10, 2018/0 دیدگاه /در تم فارست/توسط پشتیبان محتوا

فهرست مطالب:

  • خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!
    • خرید قالب از تم فارست در مقایسه با خرید قالب از فروشگاه های دیگر
    • تم فارست چیست؟ ThemeForest چیست؟
    • آیا مجبوریم از تم فارست ThemeFores خرید کنید؟
    • مقالات خواندنی درباره سئو و بهینه سازی:
    • خرید قالب از تم فارست؛ مباحث حقوقی
    • درباره فروشگاه های مستقل فروش قالب چطور؟
    • نتیجه گیری | خرید قالب از تم فارست یا سایر فروشنده ها
    • راستی می دانی برای کسب وکارت کدام قالب مناسب است؟ 
    • قیمت خرید قالب از تم فارست
    • چالش‌های خرید قالب از تم فارست
      • تم فارست : چگونه در خرید و فروش آیتم‌ در تم فارست موفق باشم؟
      • خرید قالب از تم فارست : نکات بسیار مهمی که قبل خرید باید بدانید

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

ادامه مطلب

صفحه 15 از 27«‹1314151617›»
Search Search

جدیدترین مطالب

  • سفارش اینفوگرافیک جشنواره پرسش مهر
  • گواهی تولید محتوا در فضای مجازی / صدور برای رتبه بندی معلم
  • بخشودگی جرایم رانندگی 1404 : راهنمای کامل + نکات و سوالات متداول
  • سفارش تولید محتوا ویژه برنامه کشوری جلوه های معلمی
  • سفارش داده نگاست، کلیپ، پوستر جشنواره الگوهای برتر تدریس
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره کشوری تولیدات ابزار اختلالات
  • سفارش پادکست برای پویش ملی دّر نجف «ویژه دانش آموزان»
  • در خرید کتاب روانشناسی‌ چه کتابی ترجمه کنیم که پرفروش بشه؟
  • قبول انجام سفارش اینفوگرافیک / اینفوگرافی برای *جشنواره‌ها*
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره الگو های برتر تدریس (معلمان)
  • سفارش تولید محتوا برای جشنواره امام شناسی (مصباح المهدی)
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره “جامعه تاب‌آور” سفارش کلیپ
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر
  • قبول سفارش تولید محتوا جشنواره آموزش مهارت‌های زندگی از طریق بازی
  • قبول سفارش تولید محتوا برای دانشجویان ماده 28

محصولات

  • خرید و دانلود کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • The Sheikh CEO خرید و دانلود کتاب The Sheikh CEO 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Heart of the Sun Warrior: A Riveting Tale of Love, Sacrifice and Unyielding Valor, inspired by Mythology—The Sequel to Daughter of the Moon Goddess, Part of the Celestial Kingdom Duology کتاب Heart of the Sun Warrior: A Riveting Tale of Love, Sacrifice and Unyielding Valor, inspired by Mythology—The Sequel to Daughter of the Moon Goddess, Part of the Celestial Kingdom Duology 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Getting Together and Staying Together: Solving the Mystery of Marriage کتاب Getting Together and Staying Together: Solving the Mystery of Marriage 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب Coaching Beyond Words: Using Art to Deepen and Enrich Our Conversations کتاب Coaching Beyond Words: Using Art to Deepen and Enrich Our Conversations
    امتیاز 5.00 از 5
    149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب The Art of Coaching: Effective Strategies for School Transformation کتاب The Art of Coaching: Effective Strategies for School Transformation 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • کتاب In touch with the future: The sense of touch from cognitive neuroscience to virtual reality 1st Edition کتاب In touch with the future: The sense of touch from cognitive neuroscience to virtual reality 1st Edition 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب No One Saw a Thing: The twisty and unputdownable new crime thriller for 2023 from the bestselling author of All Her Fault کتاب No One Saw a Thing: The twisty and unputdownable new crime thriller for 2023 from the bestselling author of All Her Fault 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • خرید و دانلود کتاب My Year of Rest and Relaxation دانلود کتاب My Year of Rest and Relaxation 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • Applied Big Data Analytics and Its Role in Covid-19 Research کتاب Applied Big Data Analytics and Its Role in Covid-19 Research 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.

لوگو اعتماد

Your Website
دانلود لوگو ساماندهی با سایز کم
دانلود لوگو ساماندهی با سایز کم

دسترسی سریع

قوانین و مقررات ثبت شکایات ترجمه نامه
تولید محتوای آموزشی الکترونیکی
خرید کتاب از آمازون
دانلود کتاب از آمازون
آخرین کتاب‌های ثبت شده

آخرین کتاب‌های ثبت شده

  • خرید و دانلود کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice کتاب Managing Major Sports Events: Theory and Practice 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
  • The Sheikh CEO خرید و دانلود کتاب The Sheikh CEO 149,000 تومان قیمت اصلی 149,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.

پشتیبانی

شنبه تا پنجشنبه |  8 صبح الی 16 عصر

شماره تماس1: 04144335532

شماره تماس2: 09369518618

ایمیل: info@copify.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به کپی فای  است.
  • Link to X
  • Link to Facebook
  • Link to 500px
  • Link to Behance
  • Link to Dribbble
  • Link to Flickr
  • Link to LinkedIn
  • Link to Pinterest
  • Link to Reddit
  • Link to Tumblr
  • Link to Vimeo
  • Link to Vk
  • Link to Xing
  • Link to Youtube
  • Link to X
  • Link to Mail
رفتن به بالا رفتن به بالا رفتن به بالا

پشتیبانی واتساپ