بهینه سازی صفحه فرود

خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018

خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018

خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018

خرید قالب وردپرس ؛ بایدها و نبایدهای سال 2018

این مقاله را برای کسانی نوشته ام که روی هاست خود سامانه مدیریت محتوای وردپرس نصب کرده اند. الان زمان آن رسیده است که برای وب سایت خود یک قالب ایدال وردپرس خریداری کنند. البته داشتن دانش کافی قبل از خرید قالب وردپرس و دانستن  بایدها و نبایدهای آن برای وبمسترها و حتی طراحان قالب نیز سودمند است.

3 خبر خوش

3 خبر خوش

3 خبر خوش هم براتون داریم…

 

برای خرید بیش از هزاران، حتی بیش از 10 هزار قالب وردپرس وجود دارند. از این رو بررسی و انتخاب از بین این همه قالب روزها و هفته ها زمان می برد. خب چگونه می توان قالب مناسب برای وب سایت خود را پیدا کرد؟

گونه می توان قالب مناسب برای وب سایت خود را پیدا کرد؟

چگونه می توان قالب مناسب برای وب سایت خود را پیدا کرد؟

انتخاب قالب مناسب حیاتی است. یک قالب خوب برای محتوای وب سایت شما درخشش و اعتبار می بخشد. (تولید محتوا برای سایت ) وب سایت شما را برای سایر دستگاه ها مثل موبایل و تبلت ریسپانسیو (قابل استفاده) نگه می دارد. سرعت لود وبسایت سریع و در یک چشم به هم زدن باز می شود. با این که قالب های زیادی برای انتخاب وجود دارد ولی انتخاب درست کمی سخت است.

انتخاب یک قالب خوب، مثل انتخاب یک همسر خوب است

انتخاب یک قالب خوب، مثل انتخاب یک همسر خوب است

قبل از خرید قالب وردپرس یا وقت گذاشتن به انتخاب قالب ایدال؛ حتما بایدها و نبایدهای این مقاله را بخوانید و یک انتخاب شایسته انجام دهید. (انتخاب یک قالب خوب، مثل انتخاب یک همسر خوب است)

 

1- از ویژگی هایی که در آینده نیاز خواهید داشت یک فهرست تهیه کنید

قبل از انتخاب قالب باید بدانید که چه ویژگی هایی ضروری هستند و بدون وجود کدام ویژگی ها می توان ساخت!

قبل از انتخاب قالب باید بدانید که چه ویژگی هایی ضروری هستند و بدون وجود کدام ویژگی ها می توان ساخت!

قبل از انتخاب قالب باید بدانید که چه ویژگی هایی ضروری هستند و بدون وجود کدام ویژگی ها می توان ساخت!

ویژگی فیلترکردن ویژگی ها در وردپرس برای یافتن قالب های رایگان کارایی خوبی دارد. و شما به راحتی می توانید قالب دارای ویژگی خاص را زودتر پیدا کنید. خیلی مهم است که قبل از خرید قالب وردپرس یک تصوری از طراحی آن را در ذهن داشته باشید. برای مثال باید تشخیص دهید و در تصمیمتان باشد که قالب مطلوب شما تک ستونه است یا چند ستونه!؟

 

Screen Shot 2017 02 01 at 3.40.42 PM

 

وقتی بحث انتخاب و خرید قالب وردپرس پیش می آید؛ گزینه های کم بازهم زیاد هستند و در انتخاب مشکل می شود؛ خصوصا اگر فرد مشکل پسندی باشید. بنابراین سعی کنید با تیک زدن روی ویژگی ها، به دنبال قالبی باشید که هدف شما را برآورد کند. به این ترتیب گزینه های غیر ضروری از جلوی چشممان رد می شود.

 

2- از انتخاب و خرید قالب های وردپرس شلوغ پرهیز کنید

 

به قالبی نیاز ندارید که پُر از ویژگی ها بدون استفاده باشد و در بلند مدت به پیشرفت شما آسیب بزند. قالب های با ویژگی ها زیاد ممکن است خوب به نظر بیاید ولی عملکرد وب سایت شما را مختل می کند. بنابراین در مقابل این هوس که قالب با امکانات خیلی زیاد بخرید مقاومت کنید.

6 2

درست است که موزیک پلیرهای فانتزی و قابلیت های گیمینگ روی وب سایت خیلی باحال به نظر می آید ولی عملکرد وب سایت شما را ضعیف می کند. علاوه بر این، توسعه دهنده های قالب، این کدها را خودشان نمی نویسند و آن ها را از اینترنت برمی دارند، بنابراین ممکن است این کدها آلوده باشد و امنیت وب سایت شما را تهدید کند.

 

3- قالب ریسپانسیو انتخاب کنید

ریسپانسیو بودن قالب وردپرس یعنی وبسایت شما علاوه بر لپ تاپ و رایانه در سایر دستگاه ها مثل تبلت و موبایل هم بدون نقص و به صورت بهینه نشان داده شود. به این معنی که سایز وب سایت با نمایش دستگاه هماهنگ می شود. همچنین سایر وجیت ها مثل منوی هامبورگری هم کار بررسی و استفاده از وبسایت را راحت تر می کند. وب سایت های ریسپانسیو را بررسی کنید؛ خیلی زیبا سایز عکس ها در نمایش های کوچکتر مثل موبایل تغییر می یابد و بازدیدکننده از مشاهده سایت لذت می برد.

قالب ریسپانسیو

قالب ریسپانسیو

 

حال اگر قالبی انتخاب کردید که دوست دارید ولی به اندازه کافی ریسپانسیو نیست. در آن حالت می توانید مقاله زیر را بخوانید و از چند شیوه بری ریسپانسیو کردن آن اقدام کنید. اگر با کدنویسی و کار با وردپرس آشنا نیستید با ما تماس بگیرید.

 

4- رنگ هایی را در ذهن داشته باشید

 

حواستان باشد که بازاریابی آنلاین بیشتر بر پایه ظاهر و جلوه ی بصری است. و رنگ ها در شناساندن برند تاثیر دارند. اگر لوگو دارید سعی کنید طرح خود را با آن رنگ ها تناسب دهید. اگر لوگو و محدودیت ندارید، سعی کنید برای انتخاب رنگ مناسب مشاوره بگیرید. وردپرس در بحث انتخاب و تغییر رنگ بسیار مناسب عمل کرده و شما می توانید تغییراتی روی رنگ ها انجام دهید. برای انجام این تغییرات هم می توانید مستقیم فایل ها را تغییر دهید و هم می تونید Css پیشفرض را جایگزین کنید.

8 2

اگر بین رنگ های روشن و تیره مانده اید. روشن را انتخاب کنید؛ آمار نشان می دهند که بازدید کننده ها سایت های روشن را بیشتر می پسندند. درست است که رنگ های تیره را هم نمی تواند رد کرد. ولی از میزان خوانایی متن کاسته و برخی ویژگی هایی را که می توان در قالب های روشن ایجاد کرد در رنگ تیره گم می شوند.

 

( اگر برای انتخاب رنگ مشاوره توصیه می خواهید؛ در این لینک جیسن کوهن توضیحاتی ارایه داده است).

 

5- سعی کنید نسخه اصلی یا لاینس قالب را خریداری کنید

 نسخه اصلی یا لاینس قالب

نسخه اصلی یا لاینس قالب

با این که نسخه رایگان قالب ها برای صرفه جویی در هزینه ها فکر خوبی است، ولی برخی مشکلات را هم دارد. در کنار بی بهره بودن از امکان کدنویسی روی قالب، از بروزرسانی های منظم قالب هم محروم می شوید. از پشتیبانی محروم می شوید و طراح قالب شما را با آن به کلی تنها می گذارد.

Screen Shot 2017 02 01 at 3.47.26 PM

 

نسخه های پولی و لایسنس دار وردپرس داینامیک هستند و ویژگی های بیشتری دارند.  شما را در ردیف رقیبان برجسته می کند. قالب های وردپرس موجود در لینک زیر را بررسی کنید این قالب ها با یکبار پرداخت مال شما می شوند.

 

خبر خوش برای افرادی که دوست دارند از تم فارست قالب خرید کنند

خرید قالب از تم فارست

خرید قالب از تم فارست

تم فارست یکی از برترین فروشگاه های خرید قالب وردپرس است ما در مقاله زیر ویژگی های تم فارست را توضیح داده ایم و خرید قالب وردپرس از تم فارست را با سایر فروشگاه ها مقایسه کرده ایم. در صورت علاقه مقاله زیر را بخوانید و اطلاعات خود را بیشتر کنید.

 

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ های دیگر ؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

 

خبر خوش دوم برای طراحان قالب وردپرس

خبر خوش دوم برای طراحان قالب وردپرس

خبر خوش دوم برای طراحان قالب وردپرس

افرادی که طراح قالب هستند، با خواندن این مقاله به اهداف خود بیشتر متمرکز می شود. و در راهی که برای خود انتخاب کرده اند قطعا موفق خواهند شد. اگر یک طراح قالب وردپرس هستید این مقاله را بخوانید و ببینید که نگرش شما نسبت به طراحی قالب وردپس چگونه است!؟

 

تم فارست : چگونه در خرید و فروش آیتم‌ در تم فارست موفق باشم؟

 

خبر خوش سوم برای خریداران قالب وردپرس

خبر خوش سوم برای خریداران قالب وردپرس

خبر خوش سوم برای خریداران قالب وردپرس

نکاتی که باید قبل از خرید قالب وردپرس بدانید خیلی زیاد است. بد نیست که مقاله زیر را هم بخوانید و بازار خرید و فروش قالب وردپرس از تم فارست را باری دیگر از زبان یک نویسنده دیگر بدانید.

 

خرید قالب از تم فارست : نکات بسیار مهمی که قبل خرید باید بدانید

 

یادداشت: همه قالب هایی که در تم فارست به فروش گذاشته اند زیر نظر فروشگاه معروف انواتو به فروش می رسد. بنابراین اگر قالبی را در تم فارست انتخاب کرده اید می توانید به این لینک مراجعه کنید و با کمک کپی فای در کمترین زمان لایسنس اصلی قالب های وردپرس را تهیه کنید. خرید از انواتو

 

6- قالبی را انتخاب نکنید که فونت های ناخوانا داشته باشد

این به یک نکته کلیدی ربط دارد. اگر می خواهید توجه بازدیدکننده ها را خیلی سریع جذب کنید، بدون آن که وب سایت شما را ترک کنند باید فونت های خوانایی داشته باشید. فونت های ساده ای انتخاب کنید تا بازدیده کننده ها با حس آرامش در وب سایت شما بگردند. بهترین فونت ها در زبان انگلیسی در سال 2017 فونت های Open Sans, Josefin Slab, Arvo, Lato, and Vollkorn بودند.

فونت مناسب قالب وردپرس

فونت مناسب قالب وردپرس

یادداشت: اگر در زبان فارسی از فونت راضی هستید و از آن استفاده می کنید در کامنت ها معرفی کنید تا کاربران عزیز کپی فای مطلع شوند.

 

اگر با Css آشنایید به راحتی می توانید فونت ها را تغییر داده و فونت مناسب را برای وب سایت خود انتخاب کنید. درست است که برخی از فونت های رایگان محدودیت هایی هم دارند. بنابراین برای انتخاب فونت مناسب مقاله زیر را بخوانید. ( به استفاده از فونت های آریال و هلوتیکا پایان دهید).

 

7- قبل از خرید قالب وردپرس ؛ قالب را یکبار به طور کلی تست کنید

 

شیوه موثر برای بررسی یک قالب وردپرس، استفاده از پلاگین  Theme Check ؛ پلاگین را نصب کنید و قالب را یکبار با استانداردهای وردپرس بسنجید.

سئو و بهینه سازی در وردپرس

سئو و بهینه سازی در وردپرس

اگر همه این کارها را انجام دادید، همه محتوا و آزمون خطاهای خود را انجام داده؛ سپس وب سایت خود را به جهان (موتورهای جستجو) ارایه دهید. قبل از انتشار و بررسی چک لیست تیک مربوط به انتشار در موتورهای جستجو را بزنید. چون اگر محتواهایی در وب منتشر شود و شما بعدا آن را حذف کنید ممکن است از جنبه سئو به سایت شما اثر منفی داشته باشد.

 

در گام بعدی سعی کنید وب سایت را با موبایل هم بررسی کنید تا ببینید که آیا وب سایت با موبایل هم به درستی نشان داده می شود یا نه!؟  حتی بهتر است در بخش هاست خود نیز پلاگین نسخه چایلد قالب را هم نصب کنید

 

https://wpengine.com/wp-content/uploads/2017/02/Screen-Shot-2017-02-01-at-3.48.50-PM-1024×539.png

 

در زیر برخی از فروشگاه های تاپ را معرفی می کنیم که می توانید قالب خرید کنید. اگر امکان خرید از این فروشگاه ها را ندارید براحتی می توانید از کپی فای کمک بگیرید و در پنل خرید از انوانو قالب مورد نظر خود را از کپی فای سفارش دهید.

 

 

گام بعدی

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. فکر می کنیم الان به بسیاری از سوالات شما در باره فرایند خرید قالب پاسخ داده باشیم. اگر سوالی دارید در کامنت ها مطرح کنید.

15

منابع»

Wp Engine

 

مقالات خواندنی:

راهنمای بهینه سازی نوشته های وبلاگ وردپرس شما (علاوه بر فهرست)

طراحی سایت با وردپرس

25 پلاگین حرفه ای وردپرس

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.