خرید از تم فارست

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

خرید قالب از تم فارست یا خرید قالب از تم شاپ ها؛ قالب های وردپرس را از کجا بخرید!

مقایسه خرید قالب از تم فارست با خرید قالب وردپرس از فروشگاه های دیگر… بیاید بررسی کنیم. گزینه های خرید قالب وردپرس روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود. بنابراین کاهش دادن این گزینه ها (فروشگاه ها) به چند سایت معتبر کار مقایسه را ساده تر می کند. اما این سوال باز هم پاسخ می خواهد: خرید قالب وردپرس را از کجا انجام دهم؟

 

برای عده ی زیادی از وب مسترها و خریداران قالب وردپرس، خرید قالب از تم فارست منطقی به نظر می آید. این فروشگاه محبوب قالب های خیلی زیادی دارد و مشتریان اصلی تم فارست، کاربران وردپرس هستند. از این رو به شدت از قالب های پرفروش تم فارست خریداری می کنند. با این حال این سوال پیش می آید که آیا تم فارست فروشگاه ایدالی برای خرید قالب وردپرس است یا نه!

 

در حقیقت قبل از خرید قالب وردپرس از تم فارست سوالات اساسی زیر پیش می آید که باید در نظر بگیرید.

 

انتشارات معروفی مثل وردپرس تاورن در گذشته درباره تم فارست شک هایی را اظهار داشت. ما با در نظر گرفتن آن می خواهیم خرید از ThemeForest را با سایر فروشگاه های قالب وردپرس مقایسه کنیم. در این پست ما به طور خلاصه روشن می کنیم که تم فارست دقیقا چیست؟

به طور عمیقی به مزایا و معایب خرید از تم فارست می پردازیم و به فروشگاه های خرید قالب وردپرس به عنوان آلترنتیو یا گزینه دوم نگاه می کنیم.

 

در نهایت با خواندن این مقاله می توانید تصمیم بگیرید که قالب های وردپرس را از کجا بخرید.

قالب های وردپرس

قالب های وردپرس

 

خرید قالب از تم فارست در مقایسه با خرید قالب از فروشگاه های دیگر

تم فارست چیست؟ ThemeForest چیست؟

themeforests homepage

تم فارست چیست؟

تم فارست چیست؟

تم فارست یکی از کسب و کار های وابسته فروشگاه معروف انواتو است. (خرید از انواتو) یک فروشگاه اینترنتی محبوب برای خرید قالب سایت است. وقتی من این مقاله را می نوشتم سایت تم فارست رتبه الکسای 370 داشت. به عبارتی دیگر 370 امین سایت پربازدید جهان بود.

خرید قالب از تم فارست در مقایسه با خرید قالب از فروشگاه های دیگر تم فارست چیست؟ ThemeForest چیست؟

خرید قالب از تم فارست در مقایسه با خرید قالب از فروشگاه های دیگر
تم فارست چیست؟ ThemeForest چیست؟

این فروشگاه هزاران هزار قالب سایت را برای اغلب پلتفورم ها ارایه می کند. ولی تمرکز اصلی آن به فروش قالب وردپرس است.

شناخته شدن تم فارست در جامعه ی وردپرس باعث پیشرفت اقتصادی این فروشگاه شد. حتی 50 درصد از قالب های وردپرس در هر ماه حداقل 1000 دلار می فروشند.

خرید قالب وردپرس

خرید قالب وردپرس

ThemeForest theme profits

 

هیچ شکی نیست که تم فارست قالب های خیلی زیادی را ارایه می کند. (با کیفیت های متفاوت و تنوع زیاد) کسی هم نمی تواند لیدر بودن تم فارست را در فروش قالب های وردپرس انکار کند.

 

اما کجای کار دقیقا می لنگه!؟

آیا مجبوریم از تم فارست ThemeFores خرید کنید؟

آیا مجبوریم از تم فارست ThemeFores خرید کنید؟

آیا مجبوریم از تم فارست ThemeFores خرید کنید؟

تم فارست یک بازار دیجیتال برای خرید قالب های وردپرس است. اگر به دنبال قالب های خاصی می گردید؛ حتما یک جایی در این انبار بزرگ قالب ها پیدا می شود.

 

لابه لای کمیت زیاد، کیفیت را نیز می یابید. تم فارست تعداد انبوهی از قالب های خوش ساخت ارایه می‌کند. خیلی از آن ها کاربرپسند هستند. کمک می‌کنند خیلی سریع به راه بیافتید. قالب همیشه پرفروش Avada تم فارست یکی از این گزینه هاست.

 

avada homepage

 

با این حال، تم فارست همیشه هم آفتاب به رویش نمی خندد و بالای آسمانش رنگین کمان خودی نشان نمی دهد.

تم بلات اولین مشکلی است که در مقایسه تم فارست با دیگر فروشگاه ها پیش می آید. فروشگاه تم فارست پر از افرادی است که هر روز با هم رقابت می کنند تا بزرگترین، بهترین و قالب های پر از ویژگی را به مخاطبان تم فارست ارایه دهند.

 

این بدان معنی است که بیشتر تم ها خیلی دیر لود می شوند و بسیاری از وب مسترها از آن استفاده نخواهند کرد. قالب های با حجم زیاد زمان لود شدن را افزایش می‌دهند و آن هم اثر منفی روی سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) خواهد داشت. این فقط یک تئوری نیست؛ بلکه چیزی است که کاربران قالب های خاص متوجه آن شده اند.

 

گریزی می زنیم به سئو SEO و مقالات خوبی که نوشتیم:

مقالات خواندنی درباره سئو و بهینه سازی:

مقالات خواندنی درباره سئو و بهینه سازی:

مقالات خواندنی درباره سئو و بهینه سازی:

 

در بحث لایسنس؛ تم فارست با چیزی که در آفرها می گوید تناقض وجود دارد. چیزی که در  the guys at EngageWP مورد بحث قرار داده اند. به عبارتی همه ی محصولات با یک لاینسس عمومی General Public License (GPL) کار نمی کند که بیشتر تم ها و پلاگین های رایگان به این شیوه کار می کنند. تم فارست محصولاتی را ارایه می دهد که در لاینسن متفاوت عمل می کنند.

 

برای مثال برخی از قالب ها فقط بخشی از آن از GPL پیروی می کند. به این معنی که برخی از عناصر موجود در قالب از لایسنس های تجاری متفاوتی محافظت شده اند. که این اقدام با طبعیت سورس باز بودن وردپرس منافات دارد.

 

خرید قالب از تم فارست؛ مباحث حقوقی

خرید قالب از تم فارست؛ مباحث حقوقی

خرید قالب از تم فارست؛ مباحث حقوقی

در خرید قالب از تم فارست یا سایر فروشگاه ها برخی مباحث حقوقی هم پیش می آید. بیاید دلایل هر دو طرف را بررسی کنیم.

 

از جنبه اخلاقی؛ پسندیده است که از کسب و کارهای  نوپا را حمایت کنیم.  خصوصا در این اوضاع نابسامان اقتصادی؛ این کسب و کارهای نوپا هستند که جامعه ی وردپرس را رشد می دهند. البته برخی هم می تواند دلیل بیاورند که انواتو آن جامعه را به سمت کسب درآمد هدایت می کند.

 

در دگر سو، افراد معتقدند تم فارست شیوه مثبتی برای رشد جامعه ی وردپرس است. تم فارست به طراحان و تولید کنندگان کوچک و بزرگ آیتم های دیجیتال فرصت می دهد که در مقابل مخاطبان یا مشتری های عظیم خود خرید و فروش کنند. تم فارست در این امر چیزی جز برکت نیست!

 

با اینکه شما با خرید از انواتو به طراحان سود می رسانید؛ به رشد و توسه انواتو هم کمک می کنید و این مشارکت است؛ به طوری که فروشندگان دیگری نیازی به پرداخت مالیات به ایالات متحده آمریکا را ندارند.

 

در نهایت، سپردن یک بازار بسیار عظیم برای فرد یا شرکتی خاص در دراز مدت ممکن است نتیجه خوبی در پی نداشته باشد. درست است که الان خرید و فروش آیتم از تم فارست گرم و دوستانه انجام می گیرد. ولی کی میدونه این شرایط همیشه چنین خواهد بود!

خرید قالب وردپرس

خرید قالب وردپرس

درباره فروشگاه های مستقل فروش قالب چطور؟

فروشگاه ها یا شرکت های مستقلی که در سراسر اینترنت کار خرید و فروش قالب وردپرس انجام می دهند خیلی زیاد است. (لیست 100 فروشگاه برتر خرید قالب وردپرس را ببینید). جامعه ی وردپرس به بسیاری از آن ها احترام قائل است. با خرید قالب از فروشگاه های مستقل زیر می توانید از معایب خرید از تم فارست دوری گزینید.

 

 

https://mk0codeinwp10tp0961a.kinstacdn.com/wp-content/uploads/2016/06/WordPress-Theme-Shop-Directory-2016.jpg

 

حتی شما با خرید قالب وردپرس از فروشگاه های مستقل به جامعه ی واقعی وردپرس می پیوندید. وبلاگ؛ فروم های؛ گروپ های فیس بوک و خیلی چیزهای دیگر

 

کلام آخر، اگر می پرسید که برای خرید قالب وردپرس از تم فارست با سایر فروشگاه ها!؟ پاسخ صحیح و غلطی  وجود ندارد.

حتی ممکن است فروشگاه خرید قالب شما با تم فارست خیلی متفاوت باشد ولی بتواند به خوبی به نیازهای شما پاسخ دهد.

 

خرید قالب وردپرس

خرید قالب وردپرس

نتیجه گیری | خرید قالب از تم فارست یا سایر فروشنده ها

دلایل مثبت خیلی زیادی برای خرید از تم فارست وجود دارد. علی رغم کنایه ها و نگفته هایمان طرفدار هیچ یک از فروشنده ها نیستیم تا دیگری بایکوت شده و دیده نشود. ما در کپی فای از تمام فروشگاه ها برای شما خرید قالب را انجام می دهیم.

 

ولی موضوعاتی هم که در پست به آن ها اشاره کردیم نباید مورد بی توجهی قرار گیرد. بنابراین در آینده که بخواهید قالب وردپرس خرید کنید باید نکاتی را مد نطر قرار دهید. برای مصلحت خودتان و جامعه ی وردپرس!

 

برای مرور مطالب گفته شده؛ مواردی که باید قبل از خرید قالب وردپرس ملاحظه کنید.

 

 

  • آیا از مسائل حقوقی خرید خود اطلاع دارید؟
  • آیا قالب کم حجم، متناسب با هدف خاص می خواهید یا یک قالب چند کاره !؟
  • آیا می خواهید قالب شما لاینس عمومی داشته باشد!؟
  • آیا پیوستن به جامعه که به آن ها اعتماد کنید به شما اهمیت دارد؟

 

نظر شما چیه؟ آیا تم فارست قابل مقایسه با سایر فروشنده ها است یا نه!؟ شما چطور فکر می کنید!؟ آیا طرافدار هستید یا منتقد؟

 

راستی می دانی برای کسب وکارت کدام قالب مناسب است؟ 

دوست عزیز! 

اگر شما یک وب مستر و طراح سایت هستید، قطعا به اندازای شناخت دارید که قالب های مناسب و بهنیه را خریداری کنید. ولی کسانی که تازه کار هستند می توانند با ما مشورت کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

 

قیمت خرید قالب از تم فارست

قیمت قالب ها متفاوت است. ولی همه آن ها یک نقطه مشترک هستند و با دلار آمریکا فروخته می شوند. برای خرید قالب از تم فارست ما در شرکت کپی فای با قیمت روز دلار آیتم های دیجیتال را برای شما خریداری می کنیم.

 

چالش‌های خرید قالب از تم فارست

متاسفانه قیمت دلار در ایران پایدار نیست و این نوسانات ارزی خرید قالب را به یک چالش تبدیل کرده است. شاید شما هم در فکر تعویض قالب خود هستید. پیشنهاد می کنیم همین امروز خرید خود را انجام دهید و توصیه می شود منتظر کاهش قیمت ها نباشید.

برای خرید قالب کلیک کنید.

 

مقالات خواندنی: 

تم فارست : چگونه در خرید و فروش آیتم‌ در تم فارست موفق باشم؟

خرید قالب از تم فارست : نکات بسیار مهمی که قبل خرید باید بدانید

 

منبع: ترجمه شده از codeinwp

تاریخ ترجمه 1397/04/19

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.