سفارش تولید محتوای الکترونیکی

سفارش تولید محتوای الکترونیکی تمام پایه‌ها ** ویژه معلمان **

سلام و درود خدمت همکار فرهنگی عزیز، امیدوارم ایام به کار باشه… آیا برای کسب امتیاز در رتبه بندی نیاز به بارگزاری ساخت تولید محتوا داری؟ آیا قصد داری محتوای الکترونیکی آماده کنی؟ آیا دوست داری در جشنواره شرکت کنی؟ یا تولید محتوا یکی از تکالیف واحد درسی شما در دانشگاه هست؟

به هر صورت به هر دلیلی به یک تولید محتوای الکترونیکی آموزشی نیاز داری؟

تبریک می‌گیم… جای درستی آمدی… چونکه ما اینجا صفر تا صد کار سفارش تولید محتوای الکترونیکی را برای شما انجام می‌دهیم. برای مشاهده نمومه کار و دانلود تولید محتوای الکترونیکی از طریق اپلیکیشن شاد به ما پیام بگذارید.

سفارش تولید محتوا الکترونیکی آموزشی

تولید محتوای الکترونیکی

این روزا بعد از پایان همه‌گیری کرونا تقریبا یک انقلابی در حوزه آموزش الکترونیک شکل گرفته است. همه معلمان با هر ابزار و اپلیکیشنی که در دست دارند، تلاش می‌کنند تولید محتوا کنند.  اما آیا به نظر شما به همه این‌ها می‌توان اسم تولید محتوای الکترونیک گذاشت؟ با یک پاسخ قاطع می‌توان گفت خیر!

پس از دیدگاه متخصصان حوزه تکنولوژی آموزشی تولید محتوای الکترونیکی چیست؟ در ادامه به این تعریف توجه کنید. این تقریبا یک تعریف نسبتا نزدیک به دیدگاه متخصصان است.

تولید محتوای الکترونیکی چیست؟ اگر محتوای ما در قلمرو آموزش باشد و مخاطب این محتوا دانش آموزان باشند. تولید محتوای الکترونیک یعنی ساخت یک نرمافزار که ضمن آموزش کار ارزشیابی را نیز انجام دهد و تعاملی را هم بین محتوای آموزشی و یادگیرنده به وجود بیاورد.

ما در ادامه نرم افزارهایی را که با آن تولیدمحتوای الکترونیکی می‌سازند را معرفی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که هر نرم افزار تا چه اندازه می‌تواند در سفارش ساخت تولید محتوای آموزشی به معلمان کمک کند.

تولید محتوای الکترونیکی استوری لاین

تقریبا در حوزه آموزش و پرورش چه در ایران و چه سایر کشورها برای ساخت محتوای الکترونیک از نرم افزار استوری لاین Storyline استفاده می‌کنند. این نرم افزار تقریبا شبیه به نرم افزار معروف پاورپوینت است. اما امکانات دیگری را نیز پوشش می‌دهد. اگر ساده‌تر بگیم. اگر بخواهیم با پاورپوینت مقایسه کنیم. ساخت اسلایدها را تصور کنید. در اینجا هم قضیه ساخت اسلاید همین است. اما یک امکان یا ویژگی آن را بهتر از پاور کرده است و  آن هم دکمه‌ها یا Bottom است. دکمه چیزی است که می‌تواند مشاهده کننده را به اسلاید، ویدیو، آزمون، عکس و صدای دلخواه شما هدایت کند. مثلا به تصویر زیر نگاه کنید.

نمونه اول محتوای الکترونیک 

تولید محتوای الکترونیک و دکمه ها

همونطور که می‌بینید. این یک پروژه استوری لاین است که برای گروهی از معلمان درست شده است. ایده این گروه تدریس تیمی یکی از درس‌های کتاب فارسی است. البته این صرفا یک نمونه است و نمونه اولیه از کار. در این پروژه صفحه‌ای که ملاحضه می‌کنید، صفحه اول کار است. که دکمه‌های آبی رنگ قابل کلیک کردن هستند و موارد زیر یکی از درس‌های فارسی ششم ابتدایی را پوشش میده:

  • بخش معرفی درس
  • بخش روخوانی
  • بخش درک مطلب
  • واژگان
  • دستور زبان
  • آزمون

و چنانچه شما هم سفارش تولید محتوای الکترونیکی داشته باشید ما با نرافزار استوری لاین این کار را برای شما انجام می‌دهیم. البته نرم افزارهای تولید محتوا فقط این ها نیستند ولی آنچه برای معلم بهترین است این نرم افزاری است که سال‌هاست آزمون خود را پس داده‌.

نمونه دوم محتوای الکترونیک 

سفارش-ساخت-محتوا-با-نرم-افزار-استوری-لاین

در این نمونه شما مباحث درس ریاضی پایه هشتم را می‌بینید. همانطور که در صفحه اول این نرم افزار هست. ما قسمت‌های مقدمه، فیثاغورس و قانون فیثاغورس، اثبات آن و همچنین تمرین‌ها و تکالیف را داریم.مهم تر این‌ها این نرم افزار قسمت آزمون هم دارد و زمانی که دانش آموزان روی آن کلیک می‌کنند با آزمونی روبه روی می‌شود و پس از انجام آزمون نمره خود را مشاهده می‌کنند.

چیزی که تولید محتوای الکترونیک را متمایز می‌کند

شاید در نگاه اول بگید که چه دلیلی برای کار با استوری لاین هست. درحالی که می‌توانیم در پاورپوینت اسلایدهایی آماده و تدریسمان را انجام دهیم و کار به با فرمت ویدیو خروجی بگیریم. گفتنی است استوری لاین به دلیل تعاملی بودن آن مورد تایید اساتید است. ساده‌تر بگم. برای دانش آموز یک تکلیف خلاق آماده می‌کنید. او تکلیف را انجام می‌دهد و بازخورد می‌گیرد. یا اینطور عرض کنیم که استوری لاین دارای یک آزمون ساز حرفه ای است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم.

مهم‌تر آنکه در استوری لاین می‌توان کار آموزش را باسلقه و با نظم انجام داد. در نمونه بالا شاید این انسجام را احساس کرده باشید. چهار معلم چهار مهارت یا بخش یک درس را آموزش داده‌اند. که این یک دنیای زیبا برای دانش آموز خلق می‌کند و دانش آموز با توجه به زمان و علاقه خود یکی از مهارت‌ها را به اختیار انتخاب و انجام می‌دهد. اگر بخواهیم در یک نگاه مرور کنیم:

  • دارای تمام امکانات مورد نیاز پاورپوینت
  • دارای آزمون ساز حرفه‌ای
  • امکان تبدیل شده به اپلیکیشن اندرویدی
  • وجود تعامل در فرایند یادگیری و یاددهی
  • و …

نمونه تولید محتوای آموزشی الکترونیکی

آزمون ساز حرفه‌ای استوری لاین

توی آموزش و پرورش یک حرفی است که وجود یک آزمون را در حلقه آموزش الزامی می‌کنند. خیلی‌ها معتقدند یک آموزش بدون آزمون و ارزشیابی هیچ است و هیچ است و هیج!

اگر تجربه معلمی داشته باشین شاید این مسئله را به بارها حس کرده‌اید. به قول معروف چیزی که درس دادی رو باید تحویل بگیری. اگه دانش آموز بلد بود به مرحله بعدی راه می‌یابد و اگر بلد نبود نسبت به آن آگاه می‌شود. در استوری لاین انواع تست‌ها را می‌توان درست کرد. برای مثال:

  1. وصل کردنی
  2. پاسخ کوتاه
  3. درست یا نادرست
  4. چند گزینه‌ای
  5. و …

نمونه‌هایی از این تست‌ها را ملاحظه بفرمایید. ضمن این که این تست‌ها نیز هوشمند هستند یعنی وقتی دانش آموز درست پاسخ می‌دهد مورد تشویق قرار می‌گیرد. با صدای خود معلم یا تصویر و یا افکت صدا مورد تشویق قرار می‌گیرد. آزمون ساز حرفه‌ای استوری لاین  آزمون ساز حرفه‌ای استوری لاین  آزمون ساز حرفه‌ای استوری لاین 

وسایل مورد نیاز

نکته: چنانچه به تولید محتوا علاقه دارید و ابزار آن یعنی کامپیوتر یا لپتاب ندارید. شما تنها می‌توانید محتوای ویدیویی درست کنید. که قطعا الکترونیک نخواهد بود. تولید محتوا با گوشی با نرم افزار اینشات انجام می‌شود که آن هم فقط ویدویی هست و آزمون ندارد و تعاملی نیست. بنابراین برای ساخت محتوای الکترونیک نیاز به کامپیوتر یا لپتاب دارید.

نحوه سفارش تولید محتوای الکترونیکی

چنانچه قصد دارید در جشنواره‌ای شرکت کنید. ما همه کارهای ساخت محتوا را هر ویژگی که جشنواره می‌خواهد برای انجام می‌دهیم. یا اگر واحدی دارید که استاد گفته فلان پروژه را انجام دهید. کافیست از خدمات سفارش تولید محتوای الکترونیکی ما استفاده کنید. برای سفارش از طریق واستاپ، تگرام یا شاد به پیام بگذارید.

شماره ما در پیام رسان ها: 8618 951 0936

سفارش تولید محتوا الکترونیکی آموزشی

اگر نیاز به محتوای متنی داشتید. با سفارش تولید محتوا در خدمت شما هستیم. 

ما در در تمام پایه‌ها کار محتوای الکترونیکی را انجام می‌دهیم:

  • نمونه تولید محتوای الکترونیکی زبان انگلیسی
  • نمونه محتوای الکترونیکی پرورشی
  • نمونه کار تولید محتوای الکترونیکی ابتدایی
  • خرید محتوای الکترونیکی ابتدایی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *