تولید محتوای سایت

تولید محتوای سایت و 20 نکته‌ی حرفه‌ای (بروزرسانی 2020)

فهرست مطالب:

تولید محتوای سایت و 20 نکته‌ی حرفه‌ای

اگر در این فکر هستید که یک وب سایت برای خودتان ایجاد کنید در حال حاضر یکی از مهمترین الویت های شما تولید محتوای سایت است و لابد این دغدغه را دارید که چگونه این محتوا را ایجاد کنید؟، بله تولید محتوا آن هم نه هر محتوایی و البته باید به فکر ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند و در عین حال مهیج برای بازدیدکنندگان وب سایت خود باشید، لازم است بگوییم شاید با ایجاد اولین محتوا کمی ناامید بشوید و شاید آن محتوا مطلبی نیست که شما دلتان می خواسته باشد و همچنین نگران این موضوع باشید که واقعا چه چیزهایی را باید نوشت و چه چیزهایی را نباید نوشت و البته ایننگرانی در ابتدای کار طبیعی است ولی اطمینان داشته باشید که در دومین و یا سومین بار متوجه می شوید که محتوای با کیفیت چیست و چگونه تولید می شود؟

ادامه مطلب

Email Marketing Metrics that Matter

موفقیت در ایمیل مارکتینگ: نکات کلیدی

 

برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ به چه چیزهایی باید دقت کرد؟

در بین ابزار بازاریابی اینترنتی بی شک ایمیل مارکتینگ یکی از موثر ترین ابزار است که بشدت هم استفاده از آن در حال افزایش است. این راه ارتباطی کارهای بازاریاب ها را آسان تر کرده و به کسب و کارها کمک می کند سود های کلانی را بدست بیاورند. ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی بیشترین میزان بازگشت سرمایه ROI در بازاریابی را دارد، البته اگر به درستی انجام شود. اکثر کسب و کار های موفق 119% بازگشت سرمایه را دارند.

 

در ادامه برخی از فاکتور های موفقیت در ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی می کنم و امیدوارم که به شما در این کار کمک کنند.

ادامه مطلب

landing page

اصول طراحی لندینگ پیج خوب برای ایمیل مارکتینگ

برای طراحی یک لندینگ پیج (صفحه فرود) خوب چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

 

درست کردن یک کمپین ایمیل مارکیتنگ عالی چیز مهمی است ولی اگر به دنبال تبدیل مخاطب به مشتری بیشتر هستید ایمیل تنها قسمت کوچکی از آن است. هدف شما این است که مخاطب ایمیل را باز کند و با کلیک کردن روی لینک یا دکمه ای که در آن قرار داده اید کاری که شما از او خواسته اید را انجام دهد. این کار ممکن است یک خرید یا دانلود یک فایل باشد. یعنی جایی که مخاطبان شما پس از دریافت ایمیل و باز کردن آن فرود می آیند. این قسمت که لندینگ پیج یا صفحه فرود نام دارد نقش مهمی در موفقیت تلاش های شما برای ایمیل مارکتینگ ایفا می کند.

ادامه مطلب

download

ترس های کسب و کارهای ایرانی برای ایمیل مارکتینگ در ایران

چه ترس هایی موفقیت کسب و کار ما برای ایمیل مارکتینگ در ایران را تهدید می کند؟

قبل از اینکه هر کاری را انجام دهیم باید ترس های احتمالی در آن را مورد بررسی قرار دهیم. ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی هم یکی از زمینه های مهمی است که بیشتر کسب و کار ها در ورود به آن خیلی دقت می کنند و ترس های زیادی دارند. در این مطلب می خواهیم دلایل این نگرانی ها و برخی مشکلات ایمیل مارکتینگ در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب

cOPIFYINS

تولیدمحتوا برای تلگرام ؛ 6 نکته ای که کسب و کار ما را متحول کرد

تولید محتوا برای تلگرام

تلگرام این روزها به یکی از پر سرعت ترین راه های ارتباطی تبدیل شده است. به وسیله تلگرام می توان به کسب و کار تجاری مشغول شد. برای اینکه یک کسب و کار موفق داشته باشیم باید راه کارهای اولیه را به درستی بدانیم و به آن ها عمل کنیم. باید و نبایدهای که در زمینه تولید محتوا برای تلگرام باید دانست و تفاوت های که می تواند سبب متفاوت شدن شما با دیگر رقبا شود. شما باید در زمان شروع یک کسب و کار تلگرامی به صورت آنلاین به یک سری مسائل مرتبط با این حوزه کاری دقت کنید. نیاز شما را کاربران و رقبا فراهم می کنند.

تولید محتوا برای تلگرام

تولید محتوا برای تلگرام

ادامه مطلب

سفارش رپورتاژ

رپورتاژ آگهی ؛ قالب ها و نمونه ها (همراه با فیلم)

فهرست مطالب:

رپورتاژ آگهی ؛ قالب ها و نمونه ها (همراه با فیلم)

رپورتاژ آگهی چیست؟

به سادگی می توان رپورتاژ آگهی را آگهی های تصویری تعریف کرد، به گونه ای که برای تمامی امور کاربرد دارد. مثلا مدل لباس، نحوه آرایش، آموزش و یا دستورالعمل های خوبی را می توان منتشر کرد و منتظر بازدید کاربران و استقبال آن ها بود.

 

ادامه مطلب

رپورتاژ خبری

رپورتاژ آگهی چیست؟ 8 نکته برای نوشتن رپورتاژ اثربخش

فهرست مطالب:

رپورتاژ آگهی چیست؟ 8 نکته برای نوشتن رپورتاژ اثربخش

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

کپی رایتر کیست و کپی رایتینگ چیست؟

اگر استعداد نویسندگی دارید پیشنهاد ما به شما این است که یک کپی رایتر شوید. یک کپی رایتر در ابتدا باید مهارت نویسندگی داشته باشد و پس از آن هنر بهره گیری درست از کلمات برای جلب نظر مشتری را دارا باشد. امروزه بیشتر موسسات و برندهای معتبر در تبلیغات خود از کپی رایتینگ بهره می برند. کپی رایتینگ ترکیبی است از فن نویسندگی و علوم بازاریابی و فروش که توسط یک کپی رایتر در قالب مطلب یا نوشته ای ارائه می شود. در این حرفه از شما خواسته می شود در مواقعی رپورتاژ آگهی بنویسید.

ادامه مطلب

1200px Flag of Slovakia.svg

اخذ ویزای اسلواکی | شرایط اخذ ویزا و مدارک لازم در سال 2018

Untitled 1

فهرست مطالب:

اخذ وقت سفارت اسلواکی

در این مقاله به دو بحث مهم معرفی کشور اسلواکی و هچنین به شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای اسلواکی و همچنین به روش اخذ وقت سفارت اسلواکی اشاره کرده‌ایم. اما مهمترین مرحله در اخذ ویزا گرفتن وقت سفارت است. وقت سفارت به زمانی اطلاق می‌شود که شخص متقاضی ویزا زمانی را برای مصاحبه  با سفارت خانه هماهنگ می‌کند. اما اخذ وقت سفارت باعث اطلاف وقت می‌شود و ممکن است بخاطر بی دقتی افراد معمولی، پروسه‌ی اخذ ویزای شما با مشکل مواجه شود. موسسه حقوقی کپی فای خدمات اخذ وقت سفارت را ارائه می‌کند و افرادی که دوست دارند کارشان با دقت انجام گیرد از کپی فای کمک بگیرند و کارهای مربوط به حقوق بین الملل را به دستان توانمند متخصصان کپی فای بسپارند.

ادامه مطلب

تولید محتوای سئو پسند

تولید محتوای سئو پسند SEO چیست؟ و چگونه نوشته می‌شود؟ راهنمای گام به‌گام (2020)

فهرست مطالب:

تولید محتوای سئو پسند SEO چیست؟ و چگونه نوشته می شود؟ راهنمای گام به گام (2020)

سئو چیست و چگونه انجام می شود؟ تولید محتوای سئو پسند چگونه نوشته می شود؟

ادامه مطلب

تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام *شاخ اینستا بشی*

تولید محتوا برای اینستاگرام

شما هم قطعا خبر دارین که تولید محتوا برای اینستاگرام به یکی از دلایل زیر توجه خیلی‌ها رو به خودش جلب کرده:

  • اینفلونسر شدن 
  • کسب درآمد 
  • معروف شدن 
  • تبلیغ یک فکر و ایده 
  • معرفی و فروش کالا و خدمات 

اما خب همیشه دغدغه بلاگرهای ایسنتاگرام و افرادی که پیج اینستا دارن، نارضااااااااااااایتی از پیجشون هست. 

ما می‌دونیم که خیلی از شما شب‌ و روز تلاش می‌کنین، تا پیج خود رو رشد بدین و به اهداف‌تون که بالا به چند مورد اون اشاره کردیم برسین. ما پیج‌های موفق ایرانی رو بررسی کردیم و راز اونا رو کشف کردیم. برای موفقیت در اینستاگرام باید به 2 فاکتور مهم توجه کنین و در اونا تخصص بدست بیارین. که به صورت تضمینی به یه شاخ ایسنتاگرام تبدیل بشین و کسب‌وکار شما مثل بمب منفجر بشه.

  1. فاکتور اول – تولید محتوا در اینستاگرام 
  2. فاکتور دوم – منهای تولید محتوا در اینستاگرام 

اما قبل از هر چیزی اجازه دهید خودم را معرفی کنم. بنده زهرا طایفه هستم 21 سال دارم  و مدتی هست که در زمینه تولید محتوا برای اینستاگرام فعالیت می‌کنم. امروز قصد دارم تجربه های خودم را در حوزه تولید محتوا برای اینستاگرام با شما در میان بگذارم. من این مقاله را در 6 نکته جمع بندی کرده ام و امیدوارم با خواندن این مقاله به تجربه های خود اضافه کنید.

ما چون تخصص اصلیمون تولید محتوا هست، پس در این مقاله جامع فقط به فاکتور اول می‌پردازیم. در این مقاله به انواع تولید محتوا در اینستاگرام  اشاره می‌کنیم. 

وظیفه الگورتیم‌های اینستاگرام

آیا تا به حال می‌دونستین که اینستاگرام هم الگوریتم داره، یعنی یه سری دستورالعمل‌ها و شاخص‌هایی واسه خودش داره که باهاش به پیج و پست شما نمره میده و به همین دلیل ما می‌بینیم که خیلی از پست‌ها در اکسپلور اینستا قراره می‌گیره ولی ممکنه پست‌ شما در اکسپلورر ظاهر نشه. می‌دونین که شما حتما یه کاری رو اشتباه انجام می‌دین. پس ما باید حواسمون به این الگوریتم‌ها باشه و کاری کنیم که بیشترین استفاده رو از این فرصت پنهانی استفاده کنیم. جالب اینجاس که خیلی‌ از پیج‌داران ایرانی از این الگوریتم‌ها خبر ندارن!

پس در این پُست ما هر روشی رو معرفی می‌کنیم بدونین که یه فلسفه‌ای پُشت این کار هست. چون اینجا فرصت مانور و پرداخت به الگوریتم‌های اینستا نیست ما فقط ماهی رو به شما می‌دیم، در گام بعدی ایشالله ماهیگیری رو هم یاد می‌گیرین. 

 

1- پست‌های سریالی اینستاگرام

یکی از خلاقانه‌ترین کار تو اینستا استفاده از پست‌های سریالی یا داستانیه. خب شما دیدید که بعضی پُست‌های اینستا خیلی جذابن و دوست دارین ادامشو ببینین، حتما زیر اون پُست نوشته ورق بزنین

این دقیقا همان‌ پُست‌هایی هست که می‌خوام راجع‌ به اون صحبت کنم. وقتی ایسنتاگرام می‌بینه، یه کاربری برای 1 الی دو دقیقه روی پُست شما می‌مونه و اونو مطالعه می‌کنه، به پیج شما نمره خوبی می‌ده و پیج شما شانس بیشتری برای حضور در اکسپلورر داره و می‌تونه توسط خیلیا دیده بشه و اگه در پُست آخر از یک فراخوان حرفه‌ای و دوستانه استفاده کنین… ممکنه اون بازدیدکننده‌های بالقوه رو به فالوور خود تبدیل کنین. یا کاری کنین که پُست شما رو با دوستاشون شیر کنن. 

پست‌های سریالی اینستاگرام 

کافیه که در نرم افزار فوتوشاپ به این صورت یک پُست داستانی طراحی کنین. سپس با کیفیت بالا سیو کنین. بعد از اون اپلیکیشن پاناروما کراپ رو نصب کنین و در چند ثانیه این عکس طولانی رو براتون با دقت و باکیفیت بالا براتون کات کنه و حالا شما 10 تا پست دارین که در یک پُست همه اونا رو منتشر می کنین و فالووراتون اسلاید به اسلاید اونا رو می‌بینن. به تصویر مربوط به پاناروما کراپ در زیر نگاه کنین: 

یادداشت: اگه فوتوشاپ بلد نیستین می‌تونین با پاورپوینت هم این کار رو انجام بدین. 

نرم افزار پاناروما کراپ

ادامه مطلب