سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوای ویدیویی مخصوص آموزش مجازی و تبلیغات

سفارش تولید محتوای ویدیویی چرا؟ 

امروز از بزرگ و کوچک گرفته تا دانش آموز و غیر دانش آموز همه گوشی موبایل دسترسی دارند. اما اینکه تولید محتوای ویدیویی خیلی تاثیرگذار و همه‌گیر شده، شاید دلیل اصلی آن اینستاگرام باشد.

متن خواندن برای خیلی‌ها خصوصا افراد بی‌سواد و بچه‌ها خیلی سخت به نظر می‌آید و اونا بیشتر تمایل دارند ویدیو نگاه کنند. حتی خیلی از بزرگسالان نیز ترجیح می‌دهند آموزش خود را با دیدن تولید محتوای آموزشی ادامه دهند. در دسترس بودن موبایل و احساس راحت بودن در هنگام کار با موبایل و وجود شبکه‌های اجتماعی قوی مثل یوتیوب و اینستاگرام تولید محتوای ویدیویی را بین طرفدارانش محبوب و محبوب‌تر کرده است. پس در زیر یکبار دیگر همه دلایل استفاده گسترده از تولید محتوای ویدیویی را ذکر می‌کنیم:

  • مشاهده بی‌دردسر تولید محتوای ویدیویی با موبایل و تبلت
  • احساس راحت بودن هنگام کار با موبایل
  • خوراک شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام، یوتیوب
  • وجود صدا و تصویر در ویدیو

به هر شکل، امروز سفارش تولید محتوای ویدیویی بسیار زیاد شده است. پیج‌های اینستاگرامی، مدرسه‌ها و معلمان آموزش و پرورش و موسسات آموزش غیر دولتی و کسانی که در زمینه آموزش از راه دور فعالیت می‌کنند انواع مختلفی از محتوای ویدویی را از کپی فای سفارش می‌دهند.

آموزش رایگان تولید محتوا

انواع محتوای ویدئویی

عمدتا محتوای ویدیویی را با دو هدف زیر تهیه و تولید می‌کنند:

1- آموزش با تولید محتوای ویدیویی 

2- تبلیغات با تولید محتوای ویدیویی 

تولید محتوای ویدیویی برای مدارس و آموزش و پرورش

مدارس و آموزش و پرورش: در سال‌تحصیلی 1398-1399 که به دلیل پاندمی کرونا، مدارس آموزش و پرورش تعطیل شد، مدارس دولتی و غیردولتی با تولید محتوای ویدیویی کار آموزش را در همه پایه‌ها ادامه دادند. در حقیقت به دلیل عدم دسترسی همه دانش آموزان به کامپیوتر تنها فرمتی که در همه موبایل‌ها و سایر دستگاه‌های مالتی مدیا در دسترس بود؛ فرمت ویدیو بود. حتی اپلیکیشن شاد هم که از آن به عنوان سامانه آموزش الکترونیکی اپلیکیشن شاد دانش آموزان تعریف می‌کنند؛ هیچ امکانات به خصوصی نداشت. بنابراین معلمان آموزش و پرورش و معلمان مدارس غیر دولتی محتوای الکترونیکی طراحی می‌کردند و آن را با فرمت ویدیو از طریق پیامرسان‌هایی مثل واتساپ، تلگرام و اپلیکیشن شاد به دانش آموزان خود ارسال می‌کردند.

تولید محتوای ویدیویی برای اینستاگرام

اینستاگرام: تولید محتوا برای اینستاگرام  این روز‌ها بسیار طرفدار پیدا کرده است. خیلی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی با تولید محتوا هر روز بیشتر دیده‌ می‌شوند و به همین دلیل افراد جدیدی پیج‌ آن‌ها را می‌شناسد و پیج آن‌ها را دنبال می‌کند. از طرفی یکی از الزامات فعالیت‌ در شبکه‌ اجتماعی تولید محتوای ویدیویی است. خیلی از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مهم با این که در ظاهر هیچ سودی از محتوایی ویدیویی ندارند، ولی با تولید محتوا سعی می‌کنند پیج خود را به روز نگه دارند و به صورت غیر مستقیم هم تبلیغ کنند. به هر حال تولید محتوا در اینستاگرام به صورت ویدیویی یا دلیل بر افزایش فالوور است یا روشی برای حفظ و نگه‌‎داری دنبال‌کننده‌هاست.

تولید محتوای ویدیویی و ساخت دوره‌های آموزشی

دوره‌های آموزشی:  این روز‌ها مردم بیشتر به توانایی‌ها، تخصص‌ها و مهارت‌های شخصی خود پول خرج می‌کنند. در کلمات ساده بگم، مردم دوست دارند یاد بگیرند و توسعه فردی انجام دهند. در حقیقت به لطف آموزش الکترونیکی و از راه دور مردم یک‌بار برای همیشه با ترافیک، شهریه آموزشگاه، کرایه تاکسی و محدود کردن زمان آموزش خدا‌حافظی کرده‌اند. امروز اساتید برتر و مبتدی از سراسر ایران و خارج از کشور با تولید محتوای ویدیویی آموزشی فرصت آموزش از راه دور را برای همه فراهم کرده‌اند. چنانچه شما هم یک تخصص دارید و چیزی دارید که دیگران یا یادگرفتن آن در به زندگی خود ارزش اضافه خواهند که می‌توانید با همکاری و سفارش تولید محتوای ویدیویی یکبار تدریس کنید و آن را برای 100 نفر یا 1000 نفر بفروشید.

تولید محتوای ویدیویی برای تبلیغات یا ساخت رپورتاژ آگهی در قالب ویدیو

تبلیغات: اگر به فکر معرفی محصولات و خدمات خود هستید و قصد دارید این کار را در پیج اینستاگرامی پرمخاطب انجام دهید؛ بهترین روش ساخت محتوای ویدیویی و تبلیغ است. مردم متن را نمی‌خوانند ولی این دلیل نمی‌شه که فالوورهای یک پیج محبوب نخوان یک استوری باحال تبلیغی رو که با یک صدای شفاف و تو دل برو رو گوش ندن. تولید محتوای ویدیویی تبلیغی را با اینفوگرافی و یک صدای باحال تولید می‌کنند. البته سناریو یا تبلیغ نویسی هم نقش مهمی دارد که اگر خودتان مهارت ندارید؛ بسپارید به دست حرفه‌ای‌های این کار.

افزایش فروش در تجارت الکترونیک: برای مثال در بسیاری از شرکت‌هایی که هدف آن‌ها ارائه محصولات جدید به مشتریان است معمولاً چگونگی استفاده از محصول، نحوه نگهداری آن و نیز ساختار محصول را در یک ویدئو کوتاه به کاربران آموزش می‌دهند تا در هنگام استفاده به مشکل بر نخورند.

تکنیک ساخت محتوای ویدیویی

در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ویدئوهای متفاوتی در زمینه‌های گوناگونی وجود دارد، اما برای آن که ویدیو شما ماندگار باشد باید دارای متن قوی و کاربردی باشد تا مخاطبان را به خود جذب کند در غیر این صورت به راحتی نادیده گرفته می‌شود.

  • جذب مخاطب: محتوای درونی ویدیو از سه طریق ممکن است مخاطب را به خود جذب کند. 1) تعریف کردن داستانی الهام بخش که با مخاطبان به راحتی ارتباط برقرار کند. 2) محتوای درونی با بار آموزشی. 3) محتوای درونی یک سرگرمی برای مخاطب ایجاد کند.
  • زمان کم: همانطور که می‌دانید عموم کاربران زمان زیادی را برای تماشای ویدیوها در شبکه‌های مجازی صرف نمی‌کنند، پس بهتر است در کمترین زمان ممکن بالاترین میزان محتوا را در اختیار کاربران قرار دهیم.
  • بیان بدون ابهام: متن ویدئو و محتوایی درونی آن باید واضح و بدون هیچ گونه ابهامی شرح داده شود تا تمامی اهداف شما بتواند به طور مستقیم بر روی مخاطب تأثیر بگذارد.
  • صدای رسا و واضح: در محتواهای ویدیویی باید از افرادی که دارای صدایی رسا و واضح هستند استفاده کرد زیرا صدایی که دارای کیفیت است در تأثیر گذاری بر مخاطب اثر بیشتری بر یک صدای آماتور دارد.
  • کیفیت ویدئو: برای تولید ویدئو باید هزینه بسیاری کنید تا بتوانید یک ویدئو با کیفیت عالی از نظر صدا، متن، تصویر داشته باشید زیرا مخاطبان معمولاً از دیدن ویدئوهایی که کیفیت پایینی دارند خوششان نمی‌آید.

تولید یک ویدئو برای تبلیغات، آموزش و یا معرفی محصول همواره تأثیر گذاری بیشتری روی کاربران دارد؛ زیرا امروزه به دلیل گرفتاری‌های زیاد خارج از حوصله کاربر است تا وقت خود را صرف مطالعه محتوای متنی کند؛ در نتیجه به سمت تماشای ویدئوهای متنوع سوق پیدا کرده‌اند.

نتیجه‌گیری:

تولید محتوای ویدیویی به دلیل دسترسی گسترده به گوشی‌های موبایل و افزایش تمایل مخاطبان به مصرف محتوای تصویری، به یک ابزار اساسی برای انتقال اطلاعات، آموزش، و تبلیغات تبدیل شده است. این اقدام به دلیل سهولت در تولید، ارتباط بهتر با مخاطبان از طریق داستان‌سازی و آموزش، و امکانات شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و یوتیوب، به عنوان یک ابزار موثر برای انتقال ایده‌ها و تبلیغات شناخته می‌شود. از سوی دیگر، استفاده از ویدیو در آموزش‌ها و دوره‌های آموزشی نیز به دلیل قدرت بصری و شنیداری آن، تجربه بهتری برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و باعث افزایش تأثیرگذاری آموزش می‌شود.

بی شک با تولید محتوای ویدیویی بیشترین بازخورد را از مخاطبان خود دریافت می‌کنید و همچنین سرمایه گذاری در آن سود بیشتری خواهد داشت.

🎥 خدمات ویدیویی منحصر به فرد! 🚀

آیا به دنبال راهی برای جذب توجه مخاطبان و افزایش تأثیرگذاری تبلیغات و آموزش هستید؟ سایت کپی فای، به شما فرصتی بی‌نظیر برای سفارش تولید محتوای ویدیویی فراهم می‌کند! 🌟

ما با تیمی مجرب و خلاق، محتوای ویدیویی با کیفیت و جذاب را بر اساس نیازهای شما تولید می‌کنیم. 🤩

📌 چرا باید از ما استفاده کنید؟ ✅ تضمین کیفیت بالا ✅ تولید محتوای منحصر به فرد ✅ سرعت در ارائه خدمات ✅ قیمت مناسب و ارزشمند

با سفارش محتوای ویدیویی از ما، بیان داستانتان را با تصاویر و صداهای جذاب به زندگی بخشید و مخاطبان خود را جلب کنید! 🌈🎬

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *