سفارش محتوا برای جشنواره ملی رشد

سفارش تولید محتوا برای رشد 【جشنواره‌ ملی رشد+تحویل 24 ساعته】

اگر قصد دارید در جشنواره رشد شرکت کنید، قطعا ایده‌های خوبی برای اجرا دارید. اما آشنا نبودن به مهارت‌های تولید محتوا ممکن است شما را مایوس کند. ولی نگران نباشید ما در این مسیر شما را راهنمایی می‌کنیم تا بهترین کار رو برای این جشنواره آماده و ارسال کنید. حتی اگر ایده نداشته باشید ما در این مورد نیز شما را راهنمایی می‌کنیم. کافیست به شماره‌ ما در واتساپ یا شاد پیام بفرستید.

نحوه سفارش تولید محتوا برای رشد

جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد چیست؟

یکی از معتبرترین و جامع‌ترین جشنواره در حوزه تولید محتوای آموزشی الکترونیکی آموزش و پرورش را رشد برگزار می‌کند. این جشنواره سال‌هاست با هدف گسترش دانش نوین در زمینه ساخت محتوای آموزشی اجرا می‌شود.

سوالات زیادی درباره این جشنواره وجود دارد که ما قصد داریم به همه سوالات به ترتیب پاسخ بدیم. تا شما با اطلاعات جامعی که در اختیار دارید به راحتی بتوانید یک محور را انتخاب و با سفارش تولید محتوا برای رشد در آن شرکت کنید.

جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد

تقریبا همه شما رشد را می‌شناسید، رشد یکی از حلقه‌های مکمل زنجیره آموزشی در آموزش و پرورش است. اتفاقا این بخش از آموزش و پرورش می‌توان گفت جزو اولین مراکزی بود که محتوای الکترونیکی تولید می‌کرد. به طوری که اگر خاطرات دور خود را مرور کنیم، CD هایی کتاب‌های درسی را به یاد می‌آوریم که این سی دی‌ها در کامپیوتر اجرا می‌شد و دارای بازی‌ها و تکالیف خلاق زیادی بود. به طوری که با اجرای این بازی‌ها دانش آموز مورد تشویق قرار می‌گرفت و این هیجان کار را بیشتر می‌کرد.

امروز رشد یازدهمین جشنواره خود را در زمینه تولید محتوای آموزشی برگزار می‌کند. تا ضمن رسیدن به اهداف جشنواره، خوراک محتوایی الکترونیکی کتاب‌های درسی را نیز جمع‌آوری کند و دانش آموزان سراسر کشور بتوانند از این آثار استفاده کنند.

دستورالعمل یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد

قالب‌های جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد

  • محتوای صوتی و پادکست؛
  • گرافیک متحرک (موشن گرافی)؛
  • پویانمایی (انیمیشن)؛
  • (ویدئو آموزشی) محتوای پوشش دهندۀ موضوعات مندرج در کتاب های درسی؛
  • برنامۀ کاربردی )اپلیکیشن( اندرویدی؛
  • بازی های تعاملی؛
  • تصاویر سه بعدی؛
  • واقعیت افزوده؛
  • واقعیت مجازی.

بهترین و کم‌دردسرترین قالب آثار کدامند؟

شاید هنوز تصمیم نگرفته‌اید در چه قالبی آثار خود را ارسال کنید. شما در هر زمینه که بخواهید می‌توانید کار آماده و ارسال کنید. اما اگر معلم هستید، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. حالا می‌گید چطور؟ ببینید یکی از محورهای جشنواره محتوای پوشش دهنده موضوعات مندرج در کتاب‌های درسی است. اگر شما یک محتوای آموزشی ویدیویی آماده کنید و آن را در این جشنواره ارسال کنید. شانس این را دارید که هم  در جشنواره منتخب شوید و هم اثر شما در کتاب درسی به صورت رمزینه درج شود. از این جهت، می‌توانید این موفقیت را در سامانه رتبه بندی معلمان نیز درج کنید و امتیاز بگیرید.

گروه های شرکت کننده در جشنوره ملی تولید محتوای الکترونیکی شاد

چه کسانی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؟

تقریبا همه!

این جشنواره در ابتدا برای معلمان و استاید دانشگاه و دانشجو معلمان بود. اما کم کم دایره مخاطبانش گسترده شده و امروز هر کسی که عضو کوچکی از جامعه بزرگ آموزش و پرورش باشد می‌تواند در این جشنواره شرکت کند. در یک نگاه گروه‌های زیر می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند:

  • معلمان
  • دانشجویان
  • دانش آموزان
  • شرکت های دانش بنیان، مؤسسات علمی و آموزشی و مجموعه های دولتی و غیردولتی فعال در تولید محتوای الکترونیکی
  • انجمن های مردم نهاد، تشکل های مردمی و فعالان عرصۀ تعلیم و تربیت

آیا در این جشنواره می‌توان به صورت گروهی شرکت کرد؟

بله.

از بین گروه‌های معرفی شده دانش آموزان، معلمان و دانشجویان می‌تواند به صورت گروهی در این جشنواره شرکت کنند. در دستورالعمل این جشنواره آمده است که هر گروه حداکثر می‌تواند 4 نفر باشد. بنابراین در هنگام سفارش تولید محتوا برای رشد به صورت گروهی باشید.

ویژگی آثاری که در قالب فیلم ارسال می‌شوند

از آنجایی که خیلی از معلمان و دانشجویان به امور کدنویسی و ساخت نرم‌افزار آشنا نیستند، کارهای خود عمدتا به صورت ویدیو ارسال می‌کنند. دبیرخانه این جشنوار برای آثاری که به صورت ویدیو ارسال می‌شوند ویژگی‌هایی را ذکر کرده است که در این جدول به آن اشاره می‌کنیم.

آثار ارسال شده در قالب ویدیو باید دارای ویژگی‌های زیر باشد
ویژگی  مقدار 
ابعاد حداقل 1280px × 720px
پیشنهادی: 1920px × 1080px یا بالاتر
نسبت ابعاد 16:9
نرخ فریم 25 Fps
نرخ بیتی 10 Mbps
کدک ویدئویی H.264 یا H.265
مد رنگی PAL
حجم فایل حداکثر 100MB
مدت زمان (duration) حداکثر 10 دقیقه

نحوه ثبت سفارش تولید محتوا برای رشد

همانند سفارش تولید محتوا برای ایما اگر قصد دارد برای شرکت در این جشنواره برای شما یک اثر آماده کنیم. لازم است از طریق شماره‌ 8618 951 0936 از طریق اپلیکیشن شاد و یا اپلیکیشن واتساپ به ما پیام ارسال کنید. ما پیام شما را بررسی و شرایط و هزینه تولید محتوا را برای شما اعلام می‌کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.