دانلود اپلیکیشن شاد نسخه جدید ✅ مشکل احراز هویت

دانلود اپلیکیشن شاد نسخه جدید ✅ مشکل احراز هویت

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

نسخه جدید اپلیکیشن شاد

امروز چه دانش‌آموزان و چه والدین از پلیکیشنی به نام شاد مطلع هستند. سال‌تحصیلی 1398-1399 حدود 2/3 از آموزش مدارس در اپلیکیشن شاد دانش آموزان صورت گرفت. به این صورت که مدارس کلا تعطیل شد و معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی آموزش را از راه دور و به کمک برنامه شاد انجام دادند. مشکلات زیادی در نسخه قبلی اپلیکیشن شاد وجود داشت. که تعدادی از آن‌ها موارد زیر بودند:

  • نصب نشدن اپلیکیشن شاد
  • خطاهای اپلیکیشن شاد
  • مشکل احراز هویت در اپلیکیشن شاد معلمان
  • نبود امکاناتی مثل برقراری آموزش آنلاین
  • طرح آزمون آنلاین در اپلیکیشن شاد
  • مشکلات ثبت اطلاعات در سناد
  • عدم انتشار نسخه ios برای کاربران آیفون
  • بارگذاری نشدن فایل‌های ویدیویی در برنامه شاد و سرعت بسیار پایین

تولید محتوای آموزشی الکترونیکی

مشکل نصب نشدن اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

مشکل نصب نشدن اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

در همان روز‌های ابتدایی که از اپلیکیشن شاد رونمایی شد. نصب نشدن اپلیکیشن شاد در بسیاری از موبایل‌ها تبلت‌ها و کامپیوتر مشکل اساسی دانش آموزان و معلمان بود. که دلایل مختلفی داشت. یا نسخه اندرویدی دستگاه ‌ها پایین بود یا گوشی فضای لازم را برای نصب نداشت. این مشکلات نصب نشدن اپلیکیشن شاد دلایل خیلی زیادی داشت که گاها باعث ناراحتی دانش آموزان و ایجاد اضطراب در آن‌ها می‌شد. شما هم اگر در نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد مشکل داشتید. مقاله «سیر تا پیاز نصب نشدن برنامه شاد» را به دقت مطالعه کنید. همه نکات گفته شده را تست کنید؛ اگر جواب نداد، یک موبایل یا تبلت جدید بخرید.

 

خطاهای رایج در نصب اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

خطاهای رایج در نصب اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

وقتی شما موفق به نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد می‌شوید. ممکن است با خطاهای مختلفی روبه‌رو شوید. تعدادی از این خطاهای رایج در نصب اپلیکیشن شاد را برای شما لیست کرده‌ایم. شما باید بدانید که چرا این خطاها رخ می‌دهد. زمانی که علت خطا را دانستید می‌توانید مساله را اگر مربوط به شما بود؛ حل کنید.

  • خطای عدم انطباق اطلاعات شناسنامه‌ای در برنامه شاد
  • خطای 401 و 402 برنامه شاد
  • خطای 403 برنامه شاد
  • خطای 406 برنامه شاد
  • خطای 417 برنامه شاد

ما برای این که این مقاله طولانی نشود، در یک مقاله جامع توضیح دادیم که هر خطایی چه دلیلی دارد و چطور می‌توان آن را برطرف کرد.

مشکل احراز هویت برنامه شاد آموزش و پرورش

مشکل احراز هویت برنامه شاد آموزش و پرورش

شما اگر به درستی نسخه جدید اپلیکیشن شاد را نصب کنید. باز هم یک دلیلی هست که ممکن است اعصابتان را خرد کند. هر دانش آموزی برای استفاده برنامه شاد جدید باید احراز هویت را انجام دهد. احراز هویت برنامه شاد خیلی آسان است. کافیست که اطلاعات شناسنامه‌ای را به درستی وارد کنید. اگر خطایی رخ داد ممکن است یکی از دو دلیل زیر باشد.

  • شماره‌ ‌ای که با آن در شاد حساب باز کردید؛ شماره‌ای نباشد که به مدرسه داده‌اید: در این حالت باید با مدیر مدرسه خود تماس بگیرید و از او بخواهید که شماره موبایل جدید را در سامانه سناد تغییر دهد. یا از او شماره موبایلی که برای دانش آموز ثبت شده؛ سوال کنید. مدیر مدرسه سا مسئول فناوری مدرسه، سامانه سناد را بررسی و به شما اطلاع می‌دهد.
  • اطلاعات شما در سامانه سناد به درستی ثبت نشده باشد: اگر فکر می‌کنید یک خطایی در ثبت اطلاعات شما در سناد صورت گرفته، با مدرسه تماس بگیرید و این مساله را پیگیری نمایید.
  • روشن بودن ف-ی-ل-ت-ر-ش-ک-ن یا v-p-n: همه این کارهای مربوط به احراز هویت اپلکیشن شاد باید با IP ایرانی صورت بگیرید. بررسی کنید که اگر ف-ی-ل-ت-رش-ک-ن روشن بود؛ خاموش کنید و اگر از V-P-N استفاده می‌کنید؛ آن‌را خاموش کنید.

راه‌حل نهایی برای کاربران ios و آیفون

راه‌حل نهایی برای کاربران ios و آیفون

خیلی از شما اطلاع داریم که از موبایل آیفون دارید و یا از تبلت با نسخه ios استفاده می‌کنید. دیگر نگران نیامدن نسخه آیفون برنامه شاد نباشید. که هیچ وقت نخواهد آمد و یا فرار نیست به این زودی نسخه ios برنامه شاد را منتشر کنند.

راه‌حل نهایی استفاده از نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد یا ورود به سایت برنامه شاد آموزش پرورش است. درواقع سایت اپلیکیشن شاد یک وب-اپلیکیشن است؛ یعنی یک نرم‌افزار تحت وب بوده و هیچ فرقی با نسخه موبایل شاد ندارد. ازاین‌رو؛ نگرام انتشار نسخه ios نباشید و تا زمان انتشار آن از این نسخه‌ها استفاده کنید. فقط یک مشکلی ممکن است در زمان احراز هویت برنامه شاد در نسخه تحت وب اتفاق بیفتد. به این صورت که ممکن است با نسخه تحت وب نتوانید احراز هویت را انجام دهید.

پارسال که این مشکل وجود داشت، امسال هم شاید در نسخه جدید اپلیکیشن شاد یا شاد جدید این اتفاق بیافتد. پس در این صورت شما با یک گوشی اندرویدی مراحل احراز هویت شاد را انجام دهید. سپس با رمز و پسورد خود به نسخه تحت وب یا سایت اپلیکیشن شاد وارد شوید و از امکانات آن استفاده کنید.

 مشکل بارگذاری فایل در اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

 مشکل بارگذاری فایل در اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه یک مشکلی در شاد هست که باعث ناراحتی و بی‌حوصلگی ما شود. شاید دلیل این زیرساخت‌هایی باشد که داریم. خیلی از فاکتورها ممکن است در بارگذاری نشدن فایل در شاد یا ارسال نشدن فایل در برنامه شاد تاثیر داشته باشد. که تعدادی از آن‌ها موارد زیر است:

  • کم بودن سرعت اینترنت خانگی
  • 4G نبودن اینترنت موبایل
  • شلوغ بودن سرورهای برنامه شاد

شما بهتر است برای آموزش مجازی شاد، از اینترنت پرسرعتی استفاده کنید. البته صحبت‌هایی از رایگان شدن اینترنت شاد هم وجود دارد، به هر حال اگر از سرعت اینترنت خانگی و دستگاه خود (موبایل – تبلت – تلویزیون هوشمند) اطمینان دارید، مشکل ارسال نشدن فایل در برنامه شاد به شما ارتباطی ندارد؛ دلیلی ندارد جز شلوغ بودن سرورهای برنامه شاد معلمان.

ساخت آزمون آنلاین در اپلیکیشن شاد

ساخت آزمون آنلاین در اپلیکیشن شاد

یکی از دردسرهای آموزش مجازی طرح سوال آنلاین در اپلیکیشن شاد است. آموزش بدون سنجش و ارزشیابی عمل چیزی نیست که آموزش و پرورش بخواهد دنبال کند. پس باید به صورت مکرر از دانش آموزان سنجش و ارزشیابی صورت بگیرید. ساخت آزمون آنلاین برای شاد در سال‌تحصیلی گذشته خیلی مشکل بود. چرا که هیچ امکاناتی در آن نبود.

اما امسال مسئول برنامه شاد جدید، از 22 امکانات جدید در اپلیکیشن شاد جدید خبر داد و گفت: یکی از این امکانات ساخت آزمون آنلاین در شاد خواهد بود که معلمان بدون نیاز به پلتفورمی دیگر آزمون‌های خود را در این اپلیکیشن طرح کنند. پیشتر معلمان برای ساخت آزمون آنلاین برای برنامه شاد از گوگل فرم (Google Form) استفاده می‌کردند.

تولید محتوای آموزشی برای شاد

تولید محتوای آموزشی برای شاد

از دیگر دغدغه‌هایی که معلمان و آموزگاران دارند، تولید محتوای آموزشی برای مدارس است. سفارش ساخت یک محتوای آموزشی حرفه‌ای و ارسال آن به دانش آموزان در شاد اتفاق می‌افتد. اما خود تولید محتوای آموزشی یک کار تخصصی است و نیاز است که معلمان آموزش ببیند و بتوانند تدریس‌های خود در بستر الکترونیکی و به صورت ویدیویی تدوین و تهیه کنند.

متاسفانه پارسال اپلیکیشن شاد چیزی نبود جز یک پیام رسان محدود به استفاده معلمان و دانش آموزان؛ منظور ما این است که هیچ امکاناتی برای تدریس آنلاین نداشت. بنابراین خیلی معلمان سختی‌های زیادی کشیدند و البته خود را برای امسال آماده کردند. اما با توجه به صحبت‌های وزیر محترم آموزش و پرورش و مسئول شبکه شاد؛ امسال قرار است در نسخه جدید اپلیکیشن شاد امکاناتی نظیر صفحه شخصی معلم، صفحه شخصی دانش آموز ایجاد شود.

پس امر آموزش ساخت محتوای آموزشی برای شاد در آموزش و پرورش ما نهادینه خواهد شد. از این رو؛ معلمان باید آموزش ببیند و برای دانش آموزان خود در اپلیکیشن شاد محتوای آموزشی تولید کنند. البته خیلی از معلمان و آموزگاران که تخصص لازم را ندارند با سفارش ساخت تولید محتوای آموزشی کارهای خود را در مدرسه جلو می‌برند؛ که البته این امر یک تصمیم کاملا حرفه‌ای است و با این استراتژی محتوای آموزشی بسیار مناسبی برای مدرسه خود آماده می‌کنند.

اگر شما فکر می‌کنید از پس هزینه‌های سفارش تولید محتوای آموزشی برای شاد برنمی‌آیید.؛ می توانید دوره آموزشی صفرتاصد تولید محتوای آموزشی و الکترونیکی را خریداری کنید و یک بار برای همیشه تخصص لازم را بدست بیاورید و کارهای خودتان را به صورت حرفه‌ای انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.