سفارش تولید محتوا برای ایما

سفارش تولید محتوا برای ایما 【تضمین درج در شاد + تحویل 1 روز】

بعد از اتفاقاتی که در چند سال‌تحصیلی گذشته روی داد. آموزش هنوز هم جریان دارد. ما الان شاهد آن هستیم که همه چیز در دنیای آموزش به حالت سابق برگشته‌ است. به طوری که دانش آموزان سر کلاس حضور دارند و در نیمکت‌های خود نشسته و به صدای دلنشین معلم خود گوش می‌دهند.  اما آموزش و پرورش در سال‌های بعد از کرونا از جنبه‌های مجازی رشد یافته است. همه شما در جریان هستید که ما امروز اپلیکیشن شاد را از آن دوران به ارث برده‌ایم. معلمان مهارت‌های جدید یاد گرفته‌اند و با روش‌های تولید محتوای آموزشی آشنا شده‌اند.

در این میان اداره تکنولوژی آموزشی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوا، تلاش کرده‌اند تا از این بسترهای مجازی ایجاد شده استفاده کنند. یکی از این برنامه‌هایی که در آموزش و پرورش زیاد به چشم می‌آید. کاری است که با عنوان تولید محتوای آموزشی ایما شناخته می‌شود.

در سال‌های قبل، ایمای حرفه‌ای تکنولوژی آموزشی، در کانال‌های متعددی برای تمامی پایه‌ها فعالیت داشت. به طوری که در این کانال‌ها معلمان محتوای آموزشی خود را ارسال می‌کردند. اما امروز که آموزش دیگر مجازی نیست. حقیقتا به محتوایی که مخاطبش دانش آموز باشد، نیازی دیده نمی‌شود. چونکه بچّه‌ها در کلاس آموزش می‌بینند. از این رو در اداره تکنولوژی و راهبران و سرگروهان آموزشی تصمیم گرفته‌اند. از همین کانال‌های شاد برای ترویج محتوای آموزشی استفاده کنند. اما با این تفاوت که دیگر مخاطب این محتواهای آموزشی دانش آموزان نباشند؛ بلکه معلمان باشند.

محورهای تولید محتوای آموزشی در ایما

در سال‌تحصیلی جدید؛ مدیران کانال‌های ایما برنامه‌های تولید محتوا را از قبل آماده کرده‌اند و معلمان هر پایه می‌توانند در محورهای زیر برای این کانال محتوای آموزشی تولید کنند. بنابراین اگر قصد سفارش تولید محتوا برای ایما داشته باشید باید یکی از این محورها را انتخاب کنید.

  • چالش‌های مربوط به هر درس
  • تولید راهنمای تدریس معلم
  • نحوه استفاده از وسایل کمک آموزشی هر درس
  • ساخت ابزارهای کمک آموزشی
  • تکالیف خلاق

گروه ایما چه انتظاراتی از محتوا دارد؟

البته گفتنی است که مدیران کانال شاد ایما، هر محتوایی را قبول نمی‎‌‎کنند. آن‌ها برای شاخص‌ها را معرفی کرده‌اند و اگر شما همه موارد را رعایت کرده باشید. محتوای شما در کانال شاد بارگزاری می‌شود. در زیر به برخی از این شاخص‌ها و انتظارات اشاره می‌کنیم.

گروه ایما چه انتظاراتی از محتوا دارد؟

1- محتوا باید در قالب یکی از محورهای معرفی شده باشد

اولین ویژگی تناسب کار شما با محورهای تولید محتوای ایما است. اگر کاری که آماده کرده‌اید در هیچ یک از گروه‌های معرفی شده ایما نباشد، اصلا مورد قبول واقع نمی‌شود.

2- مخاطب شما باید معلمان باشد

همینطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم. مخاطب این نوع محتوا معلمان مقطع ابتدایی است. درواقع هدف ایما توانمدسازی معلمان است.

3- طبق برنامه زمانی گروه باشد

برای هر پایه یک کانال شاد مجزایی ساخته شده است. هر پایه توسط افراد متفاوتی اداره می‌شود. مثلا در کانال ایمای پایه اول ابتدایی برای هر هفته برنامه‌ محتوایی مشخص می‌شود. بنابراین شما باید در هر هفته خاص طبق برنامه محتوایی ارایه شده کار را انجام دهید. برای مثال اگر در برنامه آمده است در هفته سوم آذر باید محتواها مربوط به نشانه ن نـ شما باید حول این موضوع و در محورهای معرفی شده کار انجام دهید.

4- اثر نباید شناسنامه داشته باشد

در هیچ جایی از محتوا نباید مشخصات شما آورده شود. حتی نباید اسم مدرسه و منطقه محل خدمت ذکر شود. تنها بعد از پذیرش آثار در قسمت کپش نام صاحب اثر ذکر می‌شود.

5- زمان ویدیو باید زیر 5 دقیقه باشد

از دیگر محدودیت‌هایی که در تولید محتوا برای ایما وجود دارد. زمان ویدیو است. زمان ویدیو باید زیر پنج دقیقه باشد. پس بنابراین شما باید به صورت بهینه کار کنید و از 5 دقیقه حداکثر استفاده را ببرید.

6- فرمت

اگر کاری که ارسال می‌کنید، ویدیو است، بنابراین باید با خروجی mp4 باشد. اگر به صورت متن است، فرمت باید به صورت PDF باشد.

7- از تیزر در ابتدای کار استفاده شود

توجه کنید که ایما یک تیرز ابتدایی دارد و هر کاری که در کانال خود منتشر می‌کند از این تیزر استفاده می‌کنند. شما هم باید در ابتدای کار خود از این تیزر استفاده کنید.

البته فقط موارد  بالا نیست، در هنگام سفارش تولید محتوا برای ایما باید به این نکته هم توجه کنید که در ابتدای محتوای شما باید به یک سری موارد اشاره شود. برای مثال شما باید به صورت متن در ویدیو خود موارد زیر ا بیاورید.

  1. اهداف به صورت متنی
  2. ابزار مورد نیاز به صورت متنی
  3. چگونگی اجرا به صورت متنی
  4. نمونه‌ی اجرا شده از راهنمای تدریس، تکلیف خلاق، ساخت ابزار آموزشی، کاربرد ابزار آموزشی و یا مباحث چالشی در کلاس
  5. نمونه ارزشیابی
  6. نتیجه گیری

نحوه سفارش تولید محتوا برای ایما

چنانچه برای شرکت در جشنواره ایما و تولید و درج محتوا در این کانال شاد را دارید. کافیست از طریق اپلیکیشن شاد و یا واتساپ به ما پیام دهید. ما یک محتوای حرفه ای برای شما آماده می‌کنیم و قرار گرفتن کار شما را در کانال شاد ایما تضمین می‌کنیم.

ما برای تمام پایه‌ها و در تمام درس‌ها سفارش قبول می‌کنیم:

  • ایمای اول ابتدایی
  • ایمای دوم ابتدایی
  • ایمای سوم ابتدایی
  • ایمای چهارم ابتدایی
  • ایمای پنجم ابتدایی
  • ایمای ششم ابتدایی

 

نحوه سفارش تولید محتوا برای ایما 

دانلود تیزر ایما

دانلود تیزر ایما برای تولید محتوای آموزششی: لینک دانلود

 

زمان تحویل قیمت سفارش تولید محتوا  ویژگی خدمات  نوع 
24 ساعت – یک روز کاری تماس بگیرید تضمین انتشار در کانال شاد ایما تولید محتوای آموزشی ویدیویی
ویدیوهای آموزشی رایگان را در آپارات دنبال کنید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.