سفارش طراحی و تولید نرم افزار (تحویل 24 ساعته)[** ویژه رتبه بندی **]

لطفا به فرم زیر توجه فرمایید. در این فرم به صراحت مشخص شده است که هر مدرکی که بارگزاری می‌کنید چه امتیازیی دارد. یکی از امتیازهایی هم به وضوح مشخص است امتیاز طراحی و تولید نرم افزار است که برای تعداد زیادی زا همکاران فرهنگی به یک دردسر تبدیل شده است. درواقع در خیل عظیم مشکلات در پیداکردن و بارگزاری مدارک برای رتبه بندی، مسئله‌ای به نام ساخت، طراحی و تولید نرم افزار نیز قوز بالای قوز شده است.

سفارش تولید محتوا جشنواره برتر تربینی

سفارش ساخت نرم افزار

چه کار باید بکنم؟

فرم امتیازدهی بالا به تازگی منتشر شده است. با مشاهده آن ممکن است استرس بگیرید و خیلی ناراحت شوید که تمام زحمات شما در این چند دهه با این امتیازها محک زده می‌شود. اما فورا ناراحت نشوید. در ابتدا به کارنامه خود در سایت رتبه بندی مراجعه کنید و ببنید که آیا در کجاها امتیاز کم آورده اید و به چند امتیاز نیاز دارید. اگر امتیاز شما در بخش شایستگی‌های تخصصی کم شده است. تبریک می‌گیم، جای درستی آمده اید.

کل بخش ساخت، تولید و پیشنهاد 30 امتیاز دارد. که شما به راحتی می‌توانید با بارگزاری مدارک این 30 امتیاز را کسب کنید. اما خیلی از شما بخشی از این 30 امتیاز را گرفته‌اید و اگر اینطور است لازم به بارگزاری مدارک بیشتر نیست. با توجه به امتیاز مورد نیاز مدرک بزارید، برای مثال در زیر امتیاز هر مدرک مشخص شده است:

الف ساخت ابزارها و تجهیزات  10 امتیاز 
ب ساخت وسایل کمک آموزشی  10 امتیاز 
ج تولید محتوا در فضای مجازی، درسنامه  5 امتیاز 
د  طراحی و تولید نرم افزار  10 امتیاز 
هـ آشنایی با ابزار و تجهیزات آموزشی 5 امتیاز 

بنابراین با دقت به این جدول نگاه کنید و همان اندازه که امتیاز نیاز دارید محتوا بارگزاری کنید.

طراحی و تولید نرم افزار برای رتبه بندی چیست؟

همکاران عزیز در سال‌های اخیر با رشد تکنولوژی نرم افزارهای زیادی معرفی شد که صنعت آموزش از راه دور را متحول کرد. دنیای آموزش و پرورش هم چه در ایران و چه در تمامی دنیا برای حفظ اثرگذاری خود از این تکنولوژی‌ها دور نماند. خصوصا بعد اتفاقات اخیر و شروع پاندمی نیاز به آموزش الکترونیک و از راه دور بیش از پیش احساس شد. با این رویداد مهم در دنیا تقریبا همه دانش آموزان به تکنولوژی دسترسی پیدا کردند.

صحبت در مورد این مسئله خیلی زمان می‌برد. به طور خلاصه بگوییم. ساخت نرم افزار برای رتبه بندی، همان تولید محتوای الکترونیکی است که به صورت تعاملی است یعنی به صورت نرم افزار exe در کامپیوتر و لپتاپ و همچنین اپلیکیشن apk در موبایل نصب می‌شود. دانش‌آموزش و محتوا با هم تعامل دارند. آزمون هوشمند دارد و وقتی دانش آموز پاسخ درستی انتخاب می‌کند، صدای تشویق پخش می‌شود.

طراحی و تولید نرم افزار برای رتبه بندی با چه نرم افزاری ساخته می‌‌شود؟

این نرم افزارها با تلفیقی از نرم افزارها ساخته می‌شود. اما مهمترین نرم افزاری که رایج است استوری لاین نام دارد. یادگیری استوری لاین خیلی آسان است. اما به شرطی که علاقه داشته باشید و کمی از با سایر نرم افزارها مثل پاورپوینت و فوتوشاپ آشنا باشید. به تصویر زیر توجه کنید ما این نرم افزار را با تلفیقی از چند نرم افزار ساخته‌ایم:

  • فوتوشاپ
  • پاورپوینت
  • کامتازیا
  • ورد
  • استوری لاین

سفارش ساخت محتوا با نرم افزار استوری لاین

که در این صفحه کاملا متحرک دکمه‌های مختلفی می‌بینید که هر کدام قابل کلیک هستند. خود این تصویری که ملاحظه می‌فرمایید دارای صدا و موشن‌های زیادی است که چون به صورت تصویر است کاملا ساکت و بی‌روح به نظر می‌رسد.

پرواضح است که این یک نمونه نرم افزار تولید محتوا در آموزش و پرورش است که در رتبه بندی 10 امتیاز دارد. بنابراین اگر شما هم به این امتیاز نیاز دارید. می‌توانید با سفارش نرم افزار برای رتبه بندی این امتیاز را کسب کنید.

نمونه محتوای نرم افزار که برای راحتی شما به صورت اپلیکیشن درآمده است تا نصب کرده و مشاهده نمایید، قبل از نصب از حالت فشرده خارج کنید، بعد نصب کنید: دانلود نمونه

سفارش طراحی و تولید نرم افزار برای رتبه بندی

اگر شما هم به فکر بارگزاری مدارک در خصوص طراحی و تولید نرم افزار هستید، جای درستی آمده‌اید. ما صفر تا صد کار ساخت نرم افزار را برای شما انجام می‌دهیم، کافیست که از طریق اپلیکیشن شاد یا پیامرسان واتساپ به ما پیام بگذارید ما برای شما نمونه کار ارسال می کنیم. علاوه‌بر آن برای شما شرایط ساخت و تحویل نرم افزار رتبه بندی را توضیح می‌دهیم. اگر قصد دارید تماس بگیرید از ساعت 10 صبح تا 11 شب می‌توانید تماس بگیرید.

سفارش تولید محتوا جشنواره برتر تربینی

فقط به 5 امتیاز نیاز دارم، چیکار کنم؟

اگر در بخش شایستگی‌های تخصصی، فقط به 5 امتیاز نیاز دارید. بهترین کار سفارش یک تولید محتوای آموزشی است. این نوع محتوا هر مورد 5 امتیاز دارد. این نوع محتوا به صورت ویدویی است که شامل تصاویر، موشن‌‎ها و انیمیشن‌های زیادی است و با صدای خود معلم ساخته می‌شود.

مشاهده نمونه محتوای آموزشی:  برای مشاهده کلیک کنید.

سفارش طراحی و تولید نرم افزار **تحویل 24 ساعته**رتبه بندی**
تماس سفارش واتساپی

سفارش ساخت و تولید و طراحی نرم افزار برای کسب امتیاز در رتبه بندی

ارائه دهنده دوره: Organization

نام ارائه دهنده دوره: نرم افزار تولید محتوا در آموزش و پرورش

امتیازدهی ویرایشگر:
5
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.