PicsArt 08 24 01.46.10

چگونه با یک صفحه چندین کلیدواژه را هدف بگیریم؟

  چگونه با یک صفحه چندین کلیدواژه را هدف بگیریم؟

next level 23158

به خواندن مقاله جدید ما از سری مقاله های Next Level series خوش آمدید. در آخرین قسمت جو کامرون Jo Cameron نحوه آماده کردن گزارش های زیرکانه سئو برای مشتری را به شما آموزش داد.

امروز استاد مدیریت برنامه مهمان دوست ما  آقای برین چایلدز Brian Childs نحوه هدف قرار دادن چند کلیدواژه در یک صفحه را برایتان آموزش می دهد. به خواندن این مطلب ادامه دهید و سطح آگاهی خودتان را بالا ببرید.

ادامه مطلب

Depositphotos 73607339 s 2015

چگونه از اسپم شدن ایمیل ها جلوگیری کنیم؟

چگونه از اسپم شدن ایمیل ها جلوگیری کنیم؟

بدترین مشکلی که ممکن است در کمپین های بازاریابی ایمیلی خود با آن مواجه شوید اسپم شدن است. سرویس های پست الکترونیک مانند جیمیل، ایمیل و هات میل و بسیاری از شرکت های دیگر برای احساس آرامش بیشتر کاربران خود امکانی به نام اسپم را ایجاد کرده اند. اگر کاربری ایمیلی را دریافت کند که برایش جالب نباشد و علاقه ای به دریافت ایمیل با محتوای مشابه از فرستنده ی خاصی را نداشته باشد آن را به عنوان اسپم علامت گذاری می کند و دیگر ایمیل های مشابه بجای اینباکس به پوشه ی اسپم منتقل می شوند و کاربر دیگر با اسپم ها مواجه نمی شود. ایمیل ها می توانند به روش های گوناگونی به پوشه ی اسپم های مخاطبان شما منتقل شوند. اسپم به هر ایمیلی گفته می شود که بدون رضایت کاربر برای او ارسال می شوند.

ادامه مطلب

اشتباهات رایج سئو

اشتباهات رایج در سئو که شما هم ممکن است در حال انجام دادن آنها باشید

نویسنده Pratik Dholakiya اشتباهات تکنیکی در سئو را که به دفعات مشاهده کرده است را به اشتراک می گذارد. حتی حرفه ای ترین سئو کارها نیز ممکن است گاهی این اشتباهات را انجام دهند.
سئو بیشتر از صنعتی است که تنها با تولید محتوای اینترنتی به دنبال جذب مشتری باشد. اشتراکات بزرگی وجود دارند که در برخی از موارد نادیده گرفته می شوند و اغلب اوقات نیز این کار توسط اشخاص عادی که این صنعت را دنبال می کنند انجام می شود.

به عنوان کسی که زمان زیادی را صرف جستجوی وبسایت ها برای فرصتی برای بهینه سازی بوده است، الگو های اشتباهاتی را دیدم که تکرار می شدند. برخی اشکالات تکنیکی که دوباره و دوباره در وب سایت های مختلف خود را نشان میدهند.
در ادامه به بیان این اشتباهات می پردازیم و ممکن است که برای شما نیز آشنا باشند.

ادامه مطلب

اهمیت طراحی وب

تقویت طراحی وب سایت و بخش های مهم در طراحی وب

چرا طراحی وب سایت خوب مهم است؟

طراحی وب سایت یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار اینترنتی است چرا که شما در این بخش از کارتان تصمیم میگیرید که محصولات و خدمات خود را چگونه و به چه شکلی به نمایش بگذارید. مطالبی که درباره ی خدمات و کار خود می نویسید، باید در قالبی نمایش دهید و این قالب وب سایت شماست. فرض کنید که شما می خواهید کالایی را بفروشید و در یک بازار بسیار بزرگ قرار دارید که رقیب های زیادی هم با کالا های مشابه وجود دارند. کاری که شما می کنید چیست؟ شما ویترین مغازه ی خود را تزئین می کنید ممکن است بر اساس هر فصل ویترین مغازه ی شما نیز تغییراتی داشته باشد. طرح  وب سایت شما هم همان ویترینی است که شما در آن کالا ها و یا خدمات خود را به نمایش می گذارید پس باید در این بخش از کارتان بسیار حساس باشید چرا که کسب و کار های زیادی با خدمات و کالا های مشابه وجود دارند که با شما در حال رقابت هستند.

ادامه مطلب

ای بی در مقابل آمازون

ایی بی eBay و آمازون Amazon چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

ایی بی eBay و آمازون  Amazon

همه ی ما با وبسایت های تجارت الکترونیک آشنا هستیم. وب سایت های تجارت الکترونیک وب سایت هایی هستند که بصورت آنلاین و امکان خرید و فروش کالا های مختلف را برای مردم فراهم می کنند. از وب سایت های معروف و جهانی می توان به دو وب سایت آمازون Amazon و ائی بی eBay اشاره کرد. این دو شرکت در مواردی مانند  مدل های کسب و کار و قیمت گذاری، خدمات برای فروشندگان و خدمات جانبی برای خریداران با یکدیگر تفاوت هایی دارند که این دو وب سایت را مورد بررسی قرار می دهیم.

آمازون Amazon بزرگترین سرویس خرید و فروش اینترنتی در جهان است که در سال 1994 تاسیس شده است. آمازون در ابتدا تنها در فروش کتاب فعالیت داشت اما بعد ها کسب و کار خود را گسترش داده و بسیاری از کالا های مصرفی را نیز پوشش می دهد و حتی برخی از محصولات دیجیتال مخصوص خود را نیز دارد مانند کتاب های کیندل که ما در وب سایت خود (copify.ir) سرویس کتاب های رایگان آمازون کیندل را قرار داده ایم و شما میتوانید در این سرویس رایگان عضو شوید. در وب سایت آمازون می توانید هر کالایی که فکرش را می کنید پیدا کنید.

ادامه مطلب

تقویت بازاریابی محتوایی

چگونه بازاریابی محتوایی خود را تقویت کنیم؟

فهرست مطالب:

شما برای پیشرفت در بازاریابی محتوایی خود چکار کرده اید؟

بدون شک محتوا بخشی ضروری از هر وب سایت است و باید در هسته ی هرگونه فعالیت مرتبط با بازاریابی دیجیتال و یا کمپین هایی که قرار است برای خدمات و یا برند خود انجام دهید قرار بگیرد. در بخش بازاریابی محتوایی هر کسب و کاری از هرنوع و اندازه ای می تواند توانایی و پلتفرم لازم را برای رساندن پیام خود به مخاطبانی بیشتر در سطحی بزرگتر داشته باشد. این پیام ها می توانند شامل مواردی مانند معرفی کسب و کار و فعالیت های آنها باشد.

 

اما در برخی از موارد شرکت هایی که وارد بحث بازاریابی محتوایی می شوند در بدست آوردن نتایج مورد نظر خود از فعالیت هایشان شکست میخورند. بازاریابی محتوایی به معنای ایجاد رابطه با استفاده از محتوایی مناسب است. و این کار نیاز به مهارت ها وتکنیک های خاصی دارد. شکست این شرکت ها نیز به درک نادرست آنها از این مهارت ها برمی گردد. برخی شرکت ها رویکرد های نسنجیده ای را در بحث بازاریابی محتوایی اتخاذ می کنند و در استفاده و بکاربردن تکنیک های مفید و مهم بازاریابی محتوایی مشکل دارند.

ادامه مطلب

بازاریابی محتوایی

 ۷اصل اساسی که منجر به موفقیت در بازاریابی محتوایی می شود

بسیار خوب! شما می خواهید وارد قضیه بازاریابی محتوایی شوید!؟ نمی توانم سرزنش تان کنم! بازاریابی محتوایی یکی از استراتژی هایی است که در دهه اخیر بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

آفرین بر موفقیت آمیز بودن و ارتباط آن با سایر کمپین های آنلاین بازاریابی که خیلی مهم است. محتوا به عنوان اساس و شالوده ی بسیاری از استراتژی ها در نظر گرفته می شود. برای مثال در سئو، بازاریابی ایمیل، رسانه های اجتماعی و حتی خدمات مشتری نقش مهمی دارد. ولی بخاطر طبیعت همه جانبه و چند رشته ای بودنش، تاکتیک یکسان و شفافی وجود ندارد که بتوان محتوای موفقیت آمیزی تولید کرد.

با این حال تلاش می کنم این امر را محقق سازم. اگر در بحث بازاریابی محتوا تازه کار هستید و می خواهید از اصل های مهم و استراتژیک آن سر در بیاورید این ۷ اصل مهم راه شما را برای موفقیت در پیشه ی بازاریابی محتوایی، میسر می سازد.

ادامه مطلب

ساخت رپورتاژ خبری

4 قدم مهم برای ساخت رپورتاژ

چهار قدم برای ساخت یک رپورتاژ خبری مفید و تاثیرگذار

اگر  نمیتوانید تعداد مشتری های خود را افزایش دهید و مشتری ها و بازدید های وبسایت شما در حال کاهش هستند با اینکه محتوای شما مناسب است ممکن است به فکر یک رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی برای وب سایت باشید. اگر در ایجاد یک رپورتاژ خبری مناسب مشکل دارید می توانید با رعایت خواندن مطالب زیر آگاهی خود را در این مورد افزایش دهید.

ادامه مطلب

نامه اداری

ترجمه حرفه‌ای نامه را چه کسانی انجام می دهند؟

چطور نامه‌های حرفه‌ای بنویسیم؟

نیاز به مهارت‌های مؤثر در گفتار و مکاتبه روز به روز برای موفقیت در شغل بیشتر احساس می‌شود. بطوریکه نوشتن نامه‌هایی برای معرفی خود به کارفرماهای احتمالی و بدست آوردن شغل مورد نظر بسیار حیاتی است.

ادامه مطلب

گوگل ادوردز تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل چیست؟

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغاتی است که کسب و کار ها برای دیده شدن در گوگل و تبلیغات در شبکه تبلیغاتی گوگل از آن استفاده می کنند.

تبلیغات گوگل به کسب وکار ها امکان تخصیص بودجه برای تبلیغات را محیا کرده است و تنها زمانی هزینه دارد که کاربر روی تبلیغات کلیک کند. این تبلیغات به صورت گسترده ای تمرکز خود را روی کلید واژه ها گذاشته اند.

کسب وکار هایی که می خواهند در گوگل ادوردز تبلیغ کنند، می توانند با استفاده از کلیدواژه ها تبلیغات مرتبطی درست کنند تا مردمی که از موتور های جستجوی گوگل استفاده می کنند آن ها را ببینند.

وقتی کلیدواژه های به خاطر چیزی جستجو می شوند گوگل تبلیغات شما را نشان می دهد. وقتی کلیدواژه های شما را کلیک می کنند گوگل آن ها را مستقیما به سایت شما منتقل می کند.

ادامه مطلب