تولید محتوای خبری چیست؟
/1 دیدگاه/در تولید محتوا, دستهبندی نشده/توسط پشتیبان محتواتولید محتوای خبری چیست؟ ادامه مطلب
9 نکته برای تولید محتوا وب سایت کسب و کار های بزرگ
/2 دیدگاه /در تولید محتوا, تولید محتوا برای وب سایت, سئو, محتوانگار/توسط پشتیبان محتوا
فهرست مطالب:
9 نکته برای تولید محتوای وب سایت کسب و کار های بزرگ
نکته تعجب بر انگیز برای نوشتن محتوای وب سایت این است که تولید محتوا از سایر انواع نوشتار متفاوت است. تولید محتوا یک هنر است و بر خلاف مطالب چاپ شده در صورت مغایر بودن با نظر بازدید کنندگان می تواند حذف شود. به معنای واقعی کلمه میلیون ها انتخاب در دستان کاربران اینترنت قرار دارد و آن ها برای یافتن بهترین نتیجه ترجیح می دهند محتوا را اسکن کنند. چنانچه آنها چیزی که می خواهند را پیدا نکند به سرعت از سایت شما خارج می شوند. در مطالعات اخیر گروهی از سازمان تحقیقات تجربی مبتنی بر شواهد که Nielsen Norman نام دارد نشان داده شد بازدید کننده سایت قبل از خروج، ده تا بیست ثانیه در سایت می ماند. سایر مطالعات نشان می دهد زمان جادویی نزدیک به پنج ثانیه است. بدون توجه به این نکته شما وقت زیادی برای جلب نظر و توجه بازدید کنندگان خود ندارید. ادامه مطلب
ترفند های تولید محتوا در سال 2018
/5 دیدگاه /در آموزش, تولید محتوا, تولید محتوا برای وب سایت, دستهبندی نشده/توسط پشتیبان محتوادر فضای وب مهم ترین چیزی که با آن می توانید دیگران را تخت تاثیر قرار دهید؛ مطالب و محتوای وب سایت است. چیزی که باعث جذب کاربران، سایت ها و موتورهای جستجو به سمت سایت شما به عنوان یکی از مهم ترین ابزار و روش های بازاریابی الکترونیکی و سایت های تجاری می شود محتوای خوب و منحصر به فرد است.
چرا از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟
/0 دیدگاه /در ایمیل مارکتینگ, مارکتینگ/توسط دوردی پرشورمدت زیادی است که اینترنت وارد زندگی ما شده است. اما هنور که هنوزه از ایمیل ها استفاده می کنیم. ما از ایمیل ها برای دریافت خبرنامه، دریافت کتاب و بسیاری از کارهای دیگه استفاده می کنیم. کسب و کارهایی هم که در فضای وب فعالیت می کنند برای پیشرفت و ارتقای کسب و کار خود از ایمیبل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند. اما دلیل اینکه ما باید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنیم چیه؟ چرا بازاریابی ایمیلی هنوز هم کاربرد دارد؟ و آیا هنوز هم ایمیل مارکتینگ میتونه باعث پیشرفت کسب و کار ما بشه؟
هزینه تولید محتوا در بازار محتوایی ایران
/0 دیدگاه /در بازاریابی محتوایی, تولید محتوا, تولید محتوا برای وب سایت, نمونه کار تولید محتوا/توسط پشتیبان محتواهزینه تولید محتوا
مخاطب مقاله: خریداران محتوا – نویسنده های محتوا
شما با خواندن این مقاله مهارتهای زیر را بدست آورید:
- روش محاسبه هزینه تولید محتوا
- تکنیکهای سفارش تولید محتوا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت
- شناسایی قیمتهای قابل رقابت در بازار خدمات تولید محتوا
قبل از این که من در مورد هزینه تولید محتوا و روش محاسبه آن را برایتان بگویم؛ اجازه دهید یک نکته مهم رو برای نویسندههای محتوا و خریداران خدمات محتوا در زیر بنویسم.
در ایران قیمت هر چیزی گران است، مگر خدماتی که توسط نویسندهها، مترجمان و محتوانگارن ارایه میشود. پس سرمایه گذاری در زمینه بازاریابی محتوایی خصوصا تولید محتوای متنی برای کسبوکارها بسیار ارزنده است. منتهی از طرف دیگر شاهد آن هستیم که نویسندهها و محتوانگارن با تعرفههای بسیار پایین کار میکنند. علت این کار هم حضور افراد غیرمتخصص در بازار است. به عبارتی ساده، افرادی هستند که به هر دلیل دیگر حاضر هستند به صورت فریلنسر یا در پلتفورمهای تولید محتوا با هر قیمت پایینتر از کف قیمت بازار بنویسند. که این بیمسئولیتی هم به ضرر فعالان و متخصصان واقعی بازار تولید محتوا است و هم در بلند مدت باعث ضربه زدن به برند و کسبوکار مشتری میشود.
فهرست مطالب:
قیمت تولید محتوا در واقع چقدر باید باشد؟
تولید محتوای تجاری برای وب سایت ها
/0 دیدگاه /در تولید محتوا/توسط پشتیبان محتواتولید محتوای تجاری برای وب سایت ها ادامه مطلب
انتخاب کلید واژه های متناسب با سئو
/1 دیدگاه/در آموزش, سئو, محتوانگار/توسط پشتیبان محتوا
کلمات کلیدی سئو، کلید واژه ها و عبارات مهم در تولید محتوا برای وب سایت شما هستند که مردم را قادر می سازد تا از طریق موتورهای جستجو سایت شما را پیدا کنند. یک وبسایت که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است به عنوان پایگاه بالقوه بازدید کننده برای جستجوگرها است که به اتصال جستجوگران به سایت شما کمک می کند. کلمات کلیدی یکی از عناصر اصلی جستجوگرها هستند.
تولید محتوا برای وب سایت اینجوری باید باشد. توجه!
/4 دیدگاه /در تولید محتوا, تولید محتوا برای وب سایت/توسط پشتیبان محتواتولید محتوا برای وب سایت
به عنوان مدیر یک کسبوکار آنلاین یا یک فردی که مشغول کار تولید محتوا هستی، آیا خبر داری که تولید محتوا برای وب سایت به انواع زیر دستهبندی میشه؟
- تولید محتوا برای وبلاگ
- تولید محتوا برای صفحات مهم سایت (مثل؛ صفحه درباره ما، صفحه محصولات و …)
- لندینگ پیجها
- محتوای مربوط به معرفی محصولات و خدمات
امروز در این مقاله ما فقط با محتوای وبلاگ کار داریم و به شما نشان میدیم که یک محتوای خوب برای وبلاگ چگونه باید باشه و چه نکاتی رو باید رعایت کنیم. کسبوکارهای حرفهای با استخدام بلاگرهای حرفهای یا با سفارش تولید محتوا در قسمت وبلاگ وبسایت پُست منتشر میکننن.
به این متنها تولید محتوا برای وبلاگ گفته میشه. معمولا هم به دلایل زیر برای وبلاگ محتوا منتشر میکنن:
- افزایش بازدید وب سایت
- جذب ترافیک بیشتر برای بالابردن اعتبار دامنه و پیج
- رسیدن به مشتریان بالقوه از طریق گوگل
- حضور در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل
- آموزش رایگان جهت افزایش شهرت برند
مدت زمان مطالعه این مقاله: 8 دقیقه
تلگرام این بار ضد فیلتر و همراه با پول دیجیتال +دانلود
/4 دیدگاه /در تولید محتوا/توسط پشتیبان محتواتلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسانی است که توانسته بود تمامی نیازهای یک فرد را به برنامه های چت و پیام رسانی و همچنین ایجاد و یا خواندن شبکه های اجتماعی، مرتفع کند. این عامل سبب شده است که مهاجرت از تلگرام به دیگر اپلیکیشن ها کار خیلی سخت و حتی نشدنی باشد.
لوگو اعتماد
دسترسی سریع
آخرین کتابهای ثبت شده
-
دانلود کتاب Strength-based Practice with Children and Families
تومان 60,000Original price was: تومان 60,000.تومان 49,000Current price is: تومان 49,000. -
دانلود کتاب
تومان 300,000Original price was: تومان 300,000.تومان 49,000Current price is: تومان 49,000.
پشتیبانی
شنبه تا پنجشنبه | 8 صبح الی 16 عصر
شماره تماس1: 04144335532
شماره تماس2: 09369518618
ایمیل: info@copify.ir