بازاریابی تولید محتوایی برای آموزش

چگونه بازاریابان از تولید محتوای آموزشی برای تولید ارزش استفاده می‌کنند؟

آیا مصرف کننده آموزش دیده مصرف کننده ارزشمندتری است؟

لیزا دی‌‌‌‌‌‌‌استفانو معاون بازاریابی برند Home Depot  می‌گوید:

« مشتری به میزان مشخصی از اطمینان نیاز دارد.»

 

بزرگ‌ترین چالشی که بازاریابان به ویژه در Home Depot با آن مواجه‌اند، تطبیق محتوای آموزشی با سبک یادگیری مشتری است.

ادامه مطلب

تحول محتوای های کسب و کار

تولید محتوا چگونه یک کسب و کار را متحول می‌کند؟

تولید محتوا چگونه یک کسب و کار را متحول می‌کند؟

تولید محتوا برای هر کسب و کاری تئوری خاص خودش را دارد. شما نمی‌توانید یک محتوای یکسان را برای تمام کسب و کارها به کار ببرید. به عبارت دیگر ساختار محتوایی یکی است اما زبانی که برای آن کسب و کار بیان می‌شود خیلی متفاوت است. ادامه مطلب

سئو برای سایت های پرترافیک

6 ویژگی نوشتن SEO با رتبه بندی بالا و پر ترافیک در سال 2019

فهرست مطالب:

6 ویژگی نوشتن SEO با رتبه بندی بالا و پر ترافیک در سال 2018

با شما شرط می­بندم که امروزه نوشتن SEO در فکر 99999/99% بازاریاب ­هاست. چرا؟

خب، با توجه به شوک­های محتوایی موجود در فضای کنونی، کاربران اینترنت هر لحظه با کوهی از بلاگ­­ ها، مقالات و سایر مسائل مربوط به SEO بمباران می ­شوند.

در محتوای SEO و محتوای تمام برندها، شما باید برای خواندن در هر سطحی آمادگی و استقامت داشته­ باشید.

فقط در word press ماهانه بیش از 4/86 میلیون پست منتشر می ­شود!

ادامه مطلب

2

9 راز تولید محتوای حرفه‌ای با چاشنی سئو SEO

9 راز تولید محتوای حرفه‌ای با چاشنی سئو SEO

وبلاگ‌ها و مقالات سئو ( تولید محتوای حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات روابط عمومی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی ماست.

ما هر هفته در سایت کپی فای حدود 40 وبلاگ و مقاله سئو-به جز صفحات فرود- برای مشتریانمان می‌نویسیم که به افزایش ترافیک منتهی به سایتشان کمک می‌کند. پست کردن منظم مطالب جدید در سایت. یکی از آسان‌ترین راههای معرفی برند به مشتریان حاضر و مشتریان بالقوه است.

البته نمی‌توانید تنها دسته‌ای از کلمات را بر روی صفحه بیاورید و انتظار داشته باشید افراد به سایتتان مراجعه کنند.

در ادامه 9 راز تولید محتوای مبتنی بر سئو حرفه‌ای مقالات آمده است.

تولید محتوای حرفه ای

تولید محتوای حرفه ای

ادامه مطلب

marketing digital

فواید ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

چرا یک کسب و کار کوچک باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کند؟

 

گاهی اوقات کسب و کارهای کوچک آنقدر به دنبال مشتری های جدید هستند که مشتری های حال حاضر خود را فراموش می کنند. بیشتر کسب و کارهای کوچک برای اینکه با مشتری های کنونی خود ارتباط داشته باشند به سمت ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی می روند.

 

ایمیل مارکتینگ به چند دلیل برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. کمپین های ایمیلی به صرفه هستند و می توان هرنوع کسب و کاری را نیز با آنها تبلیغ کرد. بیشتر کسب و کارهای کوچک توانایی این را دارند که کار با کیفیت بیشتری را در مقایسه با شرکت های بزرگ ارائه کنند. بدلیل اینکه این کسب و کار ها، پروژه های را با کیفیتی مثال زدنی انجام می دهند افراد کارهای آن ها را بیشتر پسندیده و اعتماد بیشتری دارند و به همین دلیل است که خیلی راحت تر آدرس ایمیل خود را در اختیار آن ها قرار می دهند.

ادامه مطلب

مطلب با بهینه سازی

می خواهید مطالب با سئو و بهینه سازی بنویسید؟

می خواهید مطالب با سئو و بهینه سازی بنویسید؟

آیا تا بحال آگهی‌های تبلیغاتی را دیده‌اید و یا شنیده‌اید که مشتریانتان به دنبال نویسندگان سئو هستند؟ می‌خواهید یک بار امتحان کنید؟ در ادامه اصول نویسندگی براساس سئو برای تازه کاران را شرح داده‌ایم.

نوشتن بر اساس سئو یعنی نوشتن برای بهینه سازی موتورهای جستجو. اینگونه نوشتن، با استفاده از واژه‌ها و یا جملاتی مشخص (که به آنها واژه‌ها و جملات کلیدی نیز گفته می‌شود) که به گونه‌ای خاص باید استفاده شود، بر جلب توجه موتورهای جستجو تمرکز می‌کند.

ادامه مطلب

سفارش تولید محتوای ویدیویی ( موشن / کلیپ ) برای مدرسه

سفارش تولید محتوای ویدیویی ( موشن / کلیپ ) برای مدرسه

آیا از روش‌های سنتی آموزش خسته شده‌اید؟ آیا می‌خواهید دانش‌آموزان شما با انگیزه‌ای بیشتر و درکی عمیق‌تر مطالب را فرا بگیرند؟ تولید محتوای ویدیویی آموزشی راه حلی نوین و مؤثر برای ارتقاء کیفیت آموزش در مدرسه شماست. با استفاده از ویدیوهای آموزشی جذاب و تعاملی، می‌توانید:

%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87 %D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3 %D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4 %D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE%DB%8C

ادامه مطلب

تولید محتوا به زبان انگلیسی

در تولید محتوا به زبان انگلیسی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

اما از یک چیز مطمئن هستیم! ما هر چه در این صفحه می‌نویسم و هر جایی کلمه تولید محتوا به کار می‌بریم. منظور ما  تولید محتوای متنی به زبان انگلیسی است. پس اگر شما هم به دلیل زیر قصد سفارش یا آموزش تولید محتوا دارید، با خیال‌ راحت این متن را بخوانید، در غیر این […]

تولید محتوای سایت

تولید محتوای سایت و 20 نکته‌ی حرفه‌ای (بروزرسانی 2020)

فهرست مطالب:

تولید محتوای سایت و 20 نکته‌ی حرفه‌ای

اگر در این فکر هستید که یک وب سایت برای خودتان ایجاد کنید در حال حاضر یکی از مهمترین الویت های شما تولید محتوای سایت است و لابد این دغدغه را دارید که چگونه این محتوا را ایجاد کنید؟، بله تولید محتوا آن هم نه هر محتوایی و البته باید به فکر ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند و در عین حال مهیج برای بازدیدکنندگان وب سایت خود باشید، لازم است بگوییم شاید با ایجاد اولین محتوا کمی ناامید بشوید و شاید آن محتوا مطلبی نیست که شما دلتان می خواسته باشد و همچنین نگران این موضوع باشید که واقعا چه چیزهایی را باید نوشت و چه چیزهایی را نباید نوشت و البته ایننگرانی در ابتدای کار طبیعی است ولی اطمینان داشته باشید که در دومین و یا سومین بار متوجه می شوید که محتوای با کیفیت چیست و چگونه تولید می شود؟

ادامه مطلب

Email Marketing Metrics that Matter

موفقیت در ایمیل مارکتینگ: نکات کلیدی

 

برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ به چه چیزهایی باید دقت کرد؟

در بین ابزار بازاریابی اینترنتی بی شک ایمیل مارکتینگ یکی از موثر ترین ابزار است که بشدت هم استفاده از آن در حال افزایش است. این راه ارتباطی کارهای بازاریاب ها را آسان تر کرده و به کسب و کارها کمک می کند سود های کلانی را بدست بیاورند. ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی بیشترین میزان بازگشت سرمایه ROI در بازاریابی را دارد، البته اگر به درستی انجام شود. اکثر کسب و کار های موفق 119% بازگشت سرمایه را دارند.

 

در ادامه برخی از فاکتور های موفقیت در ایمیل مارکتینگ را به شما معرفی می کنم و امیدوارم که به شما در این کار کمک کنند.

ادامه مطلب