تولید محتوای شرکت کپی فای

امروزه با توجه به افزایش رقابت بین کاسبان تجاری؛ استایل کاری در فضا های رسانه ای و اینترنت بکلی دگرگون شده است. با پیدایش علمی با نام کپی راتینگ و بازاریابی محتوایی، نویسندگان سایت ها و متخصصان بازاریابی محتوا در صددند تا محتوای منحصر به فرد و باکیفیت را برای ارتباط موثر با کاربران وب سایت خود، تولید کنند. چنانچه به دنبال تولید محتوا برای سایت یا وبلاگتان هستید با ما تماس بگیرید.

 

محتوا با مخاطب حرف می زند

کارشناس بازاریابی شرکت کپی فای می گوید:” محتوا یکی از ابزار های انتزاعی است که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم با مخاطب ارتباط برقرار می کند. ما در بحث کپی رایتینگ به تاثیرگذاری محتوا بر مخاطب تمرکز کرده ایم. ولی در بحث تولید محتوا تلاش می کنیم محتوایی کاربرپسند برای مشتری هایمان تولید کنیم تا هم بتواند براحتی با مخاطب حرف بزند هم برای موتور های جستجو بهینه باشد به عبارتی تولید محتوای مورد پسند گوگل یکی از اولویت های ما در تولید محتواست”.

 

روش های تولید محتوا

روش های مختلفی برای تولید محتوای حرفه ای وجود دارد. در این مقاله به استراتژی تولید محتوای سایت کاپی فای می بپردازیم. تولید هر مقاله یا محتوایی مثل سایر کار های آکادمیک و علمی در چند مرحله صورت می گیرد. و کارشناسان تولید محتوا در سراسر جهان بویژه در کشور های اروپایی روش های زیادی را برای این کار بر می گزینند.

استراتژی تولید محتوای کاپی فای(عکس)

تولید محتوا به زبان های دیگر

 

استراتژیست محتوانگاری شرکت کپی فای گفت:

“پدیده ی جهانی شدن به این زودی اتفاق نمی افتاد اگر اینترنت نبود!”

 

اساسا انسان ها موجودی کنجکاو هستند و میل به کشف حقیقت در وجودشان نهادینه شده است، او در این ارتباط به نوعی تعامل و همفکری نیاز پیدا می کند  و زبان تنها وسیله ی ارتباطی است. با توجه به پ نکته مهم بالا، می توان گفت اینترنت بمانند یک پل ارتباطی برای ملت های مخلتف است. شرکت کپی در این جهان کوچک شده در موارد متعددی برای ارائه گفتمان خود از زبان هایی چون انگلیسی، آلمانی، فرانسوی استفاده کرد. در راستا مترجمان کارآزموده این زبان ها را به مجموعه بزرگ خود دعوت کرد.

 

مدیر شرکت کپی فای می گوید:

موفقیت ثمره ی ترسیم یک افق و پشتکار برای رسیدن به آن است؛ ما وقتی با ملت های گوناگون مکاتبه کردیم؛ فاصله ی ما را با کسب و کار های هم طراز خود زیاد و به کسب و کار های موفق در سطح جهانی نزدیک کرد.”

 

شرکت کپی فای تلاش می کند بهترین و خاص ترین خدمات را برای مشتری های خود ارائه دهد. خدمات تولید محتوای زبان‌های دیگر یکی از این ویژه خدمات است. کسب و کار های بین المللی و موفق که سایت های چند زبانه دارند می توانند از بخش سفارش یا ارتباط با ما اهدافشان را یک گام‌به جلو ببرند.

 

ترجمه از منابع معتبر

یکی از روش های تولید محتوای ترجمه مطالب از سورس اصلی:  در این روش محتوای جدید با  مطالعه از منابع متنوع و متناسب با موضوع محتوا جمع آوری می شود. در این سال های اخیر سایت ها و ژورنال های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی به یکی از سورس های معتبر جهان تبدیل شده است. محتوا نگارهای حرفه ای با مطالعه این منابع و سایر منابع مرتبط  محتوای مورد نظر را گردآوری و ترجمه می کنند. جالب است بدانید این روش یکی از پرکاربردترین روش های تولید محتواست و 90 درصد وب سایت های ایرانی هم از این روش استفاده می کنند. کاپی فای  در برخی موارد با ترجمه سلیس و باکیفیت این منابع خارجی, به تولید محتوای جدید می پردازد. که برای کاربران و موتور های جستجو تازگی دارد.

تولید محتوای تطبیقی

در این روش از تولید محتوا که با هدف ارائه یک موضوع  در ارتباط است؛ محتوا نگار سعی می کند موضوعات را بطور شفاف برای مخاطب توصیف کند خلاقیتی که در این روش از تولید محتواست مقابله ای بودن آن است. نویسنده می آید تفکر انتقادی را در مقیاس بزرگتری جلو می برد. نکته جالبی که این نوع از نگارش دارد متنوع بودن منابع است نویسنده فقط به یک منبع تکیه نمی کند بلکه با هوشیاری و بهره گیری از قدرت نویسندگی طرح مسئله می کند و مطالب را ارائ می کند. مخاطب می تواند با مقایسه و مقابله مطلبی که می خواند تصمیم گیری کند.

 

محتوای خلاقانه

نویسنده های که در شاخه ادبیات و داستان نویسی فعالیت می کنند؛ طبیعتا از هوش و استعداد محتوانگاری برخوردارند. در بعضی موارد بخاطر کبود منابع و نوشته ها، نویسنده خود  محتوا می نویسد. ما برای این کار بهترین نویسنده های خود را معرفی می کنیم چرا که تفکر خلاق مهم ترین و کلیدی ترین مهارت در این نوع از محتوا است.

 

تولید محتوای تصاویر

افراد مختلف از عکس های مختلف با توجه به هوش و خلاقیتشان برداشت های مختلفی دارند. کاپی فای با دقیق شدن در تصاویر مربوطه محتوای منحصر به فرد تولید می کند. این روش چون کمی دشوار است در کار های  کپی رایتینگ و تبلیغات  کاربرد دارد.

آمار و نظرسنجی و تحقیق:

 

در بعضی مواقع یک نظر سنجی ساده و یا تحقیق می تواند ایده های جدیدی برای نوشتن یک محتوای تازه، خلق کند.

تولید محتوا بر اساس نیاز آموزشی:

 

آموزش این روزها بسیار برای مردم مورد نیاز است و می تواند شعبه های بسیاری داشته باشد. فعالیت و محتوانگاری در این بخش، سایت شما را از نظر محتوا غنی می کند. در این روش کاپی فای سعی می کند نیاز آموزشی کاربرانش را به صورت نوین و با بهره گیری از آخرین و متناسب ترین متودولوژی های یادگیری برطرف سازد.

ایجاد امکان پرسش برای کاربران:

در این  روش توصیه می شود که مدیران سایت یک بخش پرسش و پاسخ برای جمع آوری نیاز های کاربران سایت خود داشته باشند. این روش یکی از ساده ترین روش های تولید محتواست زیرا به سادگی و توسط خود کاربران, ایده ی محتوای جدید در ذهنتان ایجاد می شود. این نوع از محتوای در تمامی سایت های شرکت های بزرگ‌ گذاشته می شود و هدف روشن سازی مخاطب را دارد. در سایت های خارجی صفحه FAQ می گویند؛ در ایران‌ هم عنوان صفحه سوالات متداول رایج شده است که ترجمه عبارت انگلیسی frequantly asked question است. اگر سایت شما صفحه سوالات متداول را ندارد برای کاستن از میزان مکاتبه های خود و بهینه سازی زمان و همچنین افزایش پرستیژ کسب و کارتان حتما این صفحه را طراحی کنید. شرکت کپی فای در این زمینه هم به شما کمک می کند.

(article snipping) یا باز نویسی محتوا

بسیاری از محتوا های موجود در فضای اینترنی و سایت ها گنگ و برای مخاطب معنی دار نیستند. نوشتن یک مهارت است و نویسنده ها حرفه و شغل شان نوشتن است. در دنیایی که در جهت تخصص گرایی پیش می رود، شرکت ها ناگزیرند کار هایشان را به افراد متخصص بسپارند. و این یکی از راز های موفقیت در فضای رسانه ای و کسب و کار های اینترنتی است.
شرکت کپی فای  در خرداد ماه ۹۶ با در نظر گرفتن ضعف در محتوا های سایت مشتری هایش پکیج بازنویسی  محتوا را ارائه کرد. برای ویرایش و اصلاح یک محتوا باید آن را بازنویسی کنید. این روش بیشتر روی تغیی لحن و استایل بخصوص یک شرکت و قالب بندی متن، اصلاحات نگارشی تمرکز می کند. محتوای ایجاد شده با این روش بیشتری تاثیر را در نتیجه کسب و کارتان دارد چرا که محتوای هر سایتی گفتمانی است که مدیران سایت با مخاطب ارتباط برقرار می کنند و این کار بر پرستیژ شرکت شما می افزاید.