نماد سایت کپی فای

خرید pdf از آمازون و نکاتی که باید بدانید

خرید pdf از آمازون و نکاتی که باید بدانید

شرایط و عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند خرید PDF از آمازون را به یک نیاز مهم تبدیل کنند. آیا شما هم عضوی از جامعه دانشجویان، پژوهشگران، مترجمین، نویسندگان یا اساتید دانشگاه هستید؟ در این صورت اصلاً بعید نیست که در شرایطی قرار بگیرید که دنبال تهیه یک کتاب خارجی باشید. کتاب‌هایی که به دلیل عدم عرضه در کتاب‌فروشی‌ها و سایت‌های ایرانی، تنها از طریق فروشگاه‌هایی مثل آمازون قابل خریداری هستند.

فیلم راهنما – روش خرید کتاب PDF از گوگل بوک و آمازون

اهمیت خرید PDF از آمازون

هیچ‌کس نمی‌تواند اصالت کتاب‌های چاپی را زیر سؤال ببرد؛ بااین‌حال باید پذیرفت که محبوبیت‌های کتاب‌های PDF روزبه‌روز بیشتر می‌شود. خرید این کتاب‌ها در مقایسه با ورژن چاپی آن‌ها نه‌تنها ارزان‌تر است، بلکه مطالعه آن‌ها نیز می‌تواند آسان‌تر باشد.

گاهی بنا به ضرورت ممکن است شرایط طوری رقم بخورد که شما هیچ راهی جز خرید کتاب چاپی از آمازون نداشته باشید. در این حالت طبیعتاً کتاب های PDF نمی توانند پاسخگوی نیازتان باشند. ولی گاهی گزینه‌های بیشتری در معرض انتخابتان قرار می‌گیرد. در این حالت دستتان در تصمیم‌گیری بازتر است و می‌توانید به جای خرید کتاب چاپی، نسبت به خرید PDF از آمازون اقدام کنید.

خرید PDF از آمازون در بسیاری از کشورهای دنیا یک فرایند ساده و روتین است. اما اوضاع در کشور ما ایران تا حدی فرق می کند. وضع تحریم‌های بین‌المللی، خرید مستقیم از فروشگاه‌هایی مانند آمازون و eBay را برای کاربران ایرانی ناممکن کرده است. همین امر باعث شده آن‌ها برای خرید محصولات از آمازون به دنبال یک راهکار آسان و البته مقرون‌به‌صرفه باشند. مشکلی که خوشبختانه کپی‌فای توانسته در زمینه خرید کتاب به بهترین شکل ممکن آن را حل کند.

 

جهت برآورد هزینه، سفارش و خرید کتاب کلیک کنید: خرید کتاب از آمازون 

مزایای خرید PDF از آمازون

همان‌طور که گفتیم بهترین راهکار برای خرید کتاب‌های نایاب خارجی این است که آن‌ها را از فروشگاه‌هایی مانند آمازون تهیه کنید. بااین‌حال قبل از هر اقدامی باید درباره یک موضوع مهم تصمیم بگیرید. نسخه چاپی یا PDF؟ کدام گزینه برای شما مناسب‌تر است؟ همان‌طور که گفتیم شاید هیچ لذتی به پای مطالعه نسخه چاپی یک کتاب نرسد. بااین‌حال، این لذت اصیل نباید دستاویزی برای انکار مزایای خرید PDF از آمازون باشد. این شما هستید که باید با در نظر گرفتن نیازها و اولویت‌هایتان در این زمینه تصمیم بگیرید. برای اخذ بهترین تصمیم در این زمینه مروری بر مزایای کتاب‌های PDF خالی از لطف نیست:

انواع کتاب PDF

اگر قصد خرید PDF از آمازون را دارید، بد نیست قدری با انواع کتاب‌های PDF نیز آشنا شوید. به‌طور کلی کتاب‌های PDF به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

 

کدام نوع کتاب PDF را از آمازون بخریم؟

اینکه برای خرید PDF از آمازون کدام‌یک از پی‌دی‌اف‌های معرفی‌شده را بخرید به عوامل مختلفی بستگی دارد. طبیعتاً کتاب‌هایی که از قابلیت‌های کپی و جستجو در متن برخوردارند، گزینه‌های مناسب‌تری هستند. اکثر پی‌دی‌اف‌های اورجینال و همین‌طور پی‌دی‌اف‌های تبدیل‌شده چنین قابلیتی دارند. تکلیف پی‌دی‌اف‌های اسکن‌ شده‌ی نوع اول هم که مشخص است.

برای خرید کتاب PDF گاهی با گزینه‌های محدودتری روبرو می‌شوید. مثلاً ممکن است بنا به دلایلی مثل کمیاب بودن یا عدم موجودی، امکان خرید پی‌دی‌اف اورجینال یا تبدیل‌شده‌ی یک کتاب خاص وجود نداشته باشد. در این صورت تنها گزینه روی میز آن است که پی‌دی‌اف اسکن شده کتاب را تهیه کنید. حالا اینکه این نسخه‌ی پی‌دی‌اف از نوع اول باشد یا نوع دوم، تا حدی به شانس خودِ شما بستگی دارد!

همان‌طور که می‌دانید یکی از خدمات مهم کپی‌فای، خرید کتاب از آمازون است. این کتاب می‌تواند در قالب نسخه چاپی، کیندل، ای‌پاب یا پی‌دی‌اف باشد. اگر شما هم کپی‌فای را برای خرید PDF از آمازون انتخاب کرده‌اید، احتمالاً قبل از خرید کتاب موردنظرتان سؤالی برایتان مطرح می‌شود. اینکه پی‌دی‌اف موردنظر از نوع اورجینال است یا تبدیل‌شده یا اسکن‌شده؟ این همان نکته‌ای است که ما قبل از اقدام به خرید کتاب الکترونیکی از آمازون آن را با شما عزیزان در میان می‌گذاریم تا آنچه دریافت می‌کنید دقیقاً همان نسخه‌ای باشد که به دنبال آن بوده‌اید. هدف کپی‌فای این است که تهیه کتاب‌های خارجی از فروشگاه‌هایی نظیر آمازون را برای شما عزیزان به فرایندی ساده و ارزان تبدیل کند.

 

خروج از نسخه موبایل