تولید محتوا ؛ 37 ابزاری که محتوای مسی شما را طلا می کند!

تولید محتوا ؛ 37 ابزاری که محتوای مسی شما را طلا می کند!

جدول محتوا

تولید محتوا ؛ 37 ابزاری که محتوای مسی شما را طلا می کند!

یکی از عادت هایی که می توانید در خود رشد دهید عادت به نوشتن روزانه است.

تولید محتوا ؛ 37 ابزاری که محتوای مسی شما را طلا می کند!

تولید محتوا ؛ 37 ابزاری که محتوای مسی شما را طلا می کند!

تولید محتوا کار چالش برانگیزی است. وقتی که یک وبلاگ نویس ماهری شدید؛ باید حاضر باشید که هر روز به شیوه های متفاوتی فکر و رفتار کنید. البته تنها عالی شدن تولیدمحتوای شما کافی نیست؛ چون باید در همه ی زمینه هایی که فعالیت می کنید باید بهترین باشید. 

 

آشنایی به اچ تی ام ال و سی اس اس؛ دسترسی به داده های آماری و توسعه یک استراژی مهارت های مهمی برای تقویت هستند. اما مهم ترین چیز داشتن و بدست آوردن بینش های جدید و باارزش است.

 

رقابت بسیار شدید است. به منظور دیده شدن و بدست آوردن خواننده های جدید (فالوور) و مشتاق نگه داشتن آن ها برای محتوا باید تولیدمحتوای مداوم داشته باشید.

 

آیا می دانید که به طور میانگین وبلاگ نویس ها مقاله های خود را چه مواقعی منتشر می کنند؟

طبق گفته ی orbitmedia.com:

حدود 23 درصد از 1000 وبلاگ نویس در هر هفته 2 الی 3 محتوا منتشر می کنند و بیشتر مقاله ها بین 500 الی 1000 کلمه است.

تولید محتوا

تولید محتوا

برای این که نگاه ها را به سوی خود جذب کرده و در رقابت برجسته باشید؛ باید برخی از کارهای روتین خود را اتوماتیک انجام دهید. اتوماسیون باعث می شود برخلاف گذراندن ساعت ها روی اصلاح و بازبینی در کار تولید محتوا تمرکز بیشتری داشته باشید. از این رو شناختن ابزار های تولید محتوا بسیار اهمیت دارد.

 

برای کمک به تصمیم گیری شما ما لیستی از ابزارهای کمک کننده به تولیدمحتوا را در زیر معرفی می کنیم. این ابزارها نوشته های شما را جلا می دهد. از تکرار مکرارت و انتشار آن در شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.

به این ابزار ها نگاه بیاندازید. شاید شما محتوانگار عزیز از این ابزارها خوشتان بیاید. سپس می توانید از ابزار بازاریابی محتوایی برای وردپرس هم استفاده کنید.

 

مقالات خواندنی:

طراحی سایت با وردپرس

25 پلاگین حرفه ای وردپرس

راهنمای بهینه سازی نوشته های وبلاگ وردپرس شما (علاوه بر فهرست)

 

کتاب هایی را بخوانید که از شما یک نویسنده خوب بسازد.

 

11 کتاب بسیارعالی بازاریابی محتوایی

11 کتاب بسیارعالی بازاریابی محتوایی

 

محتوایی که بتواند مخاطب تشویق کند. بتواند آن ها را به انجام کاری خاص هدایت کند و اثرگذار باشد؛ چیزی است که من به دنبال آن هستم. کتاب های خیلی زیادی با تیتر چگونه می توان … منتشر شده که توجه ها را جلب می کند.

 

در لینک لیست کتاب های خواندی را دنبال کنید.

 

ابزارهای بارش فکری برای تولید محتوا

این ابزارهای کمکتان می کند با ایده های جدید محتوای خود را سازماندهی و آن ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

  1. Ideaflip

 

همیشه سعی کنید با همان ایده های عالی که در مرحله اول به ذهنتان می آید، تولید محتوا نکنید! با بارش فکری می توان ایده های بهتری یافت و محتوا را ایده هایی که واقعا عالی هستند، نوشت. به جای نوشتن ایده ها روی یک برگه کاغذ می توانید از Ideaflip استفاده کنید.

این ابزار محیط بصری و تعاملی را در اختیارتان می گذارد و می توانید با ایده های خود را بنویسید؛ مدیریت کنید و آن ها را توسعه ببخشید.

 

2- تیترنویس وبلاگ هات اسپات HubSpot’s Blog Topic Generator

 

 

اگر در پیدا کردن ایده برای نوشتن پست های وبلاگتان مشکل دارید؛ از تیترنویس وبلاگ هات اسپات استفاده کنید. می توانید بیشتر از 3 مورد کلیدواژه را اضافه کنید؛ سپس فهرست طولانی از موضوع ها را به شما نشان می دهد. مطالعه این موضوع های پیشنهاد به شما خط فکری می دهد و شما را در راه درستی قرار می دهد.

 

یادداشت: معمولا افرادی که کارشان تولید محتواست و برای مدت زیادی درباره تعداد محدودی از کلیدواژه ها مقاله تولید کرده اند و دیگر به نوعی محدودیت در انتخاب موضوع و ایده رسیده اند؛ این ابزار کمکشان می کند.

 

3-  Portent’s Content Idea Generator

 

 

اگر در انتخاب تیترهای چشمگیر و جذاب به مشکل برخورده اید و هیچ سرنخی در انتخاب واژه های مناسب ندارید؛ چرا از این ابزار استفاده نکنید! این ابزار علی رغم کمک به نوشتن تیرهای ساده و مناسب، ممکن است در نحوه پرداختن به موضوع هم تاثیر بگذارد. برای تولید یک موضوع، واژه ای که به مقاله مدنظر شما مرتبط است را در کارد جستجو وارد کنید و دکمه عملیات را بزنید. شما می توانید نتایج بدست آمده را بارها و بارها رفرش کنید تا آن موضوعی که بدردتان می خورد را پیدا کنید.

 

یادداشت: معمولا افرادی که از برای تولید محتوا از منابع انگلیسی استفاده می کنند این ابزار خیلی کمک کنند است. برای این کار می توانید کلیدواژه هدف خود را به انگلیسی در این سایت جستجو کنید تا موضوع های مرتبط را در منابع انگلیسی معرفی کند.

 

ابزار ویراستاری تولیدمحتوا  

خطاهای املایی و نگارشی همیشه در نوشته ها وجود دارند؛ حتی نویسنده های موفق! برای پیداکردن و تصحیح این خطاهای نگارشی و املایی می توانید از ابزار های رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید.

 

4-Grammarly

 

گرامرلی یکی از بهترین ابزارهای موجود برای تصحیح خطاهای املایی است. علی رغم شناسایی خطاها متن شما را بهینه و خوانا می کند. همیشه سعی کنید نوشته های خود را یکبار از این ابزار عبور دهید و این کار را به یک عادت تبدیل کنید. قطعا نویسنده بدون خطا شناخته می شوید.

 

 

5-  Hemingway

 

این ابزار به سبب کاربری آسان و پربازده در بین نویسنده ها و ویراستارها شناخته شده است. جملات و عبارت های پیچیده را هایلایت می کند. برای ساده سازی جملات پیشنهاد می کنند و برای تبدیل جملات مجهول به جملات معلوم شما را راهنمایی می کند. همچنین این ابزار استایل داکیومنت دارد و خوانایی متن را می سنجد و به آن نمره می دهد. به سادگی تعداد واژه های مقاله؛ تعدا کارکترها و جملات و پارگراف های را می شمارد. این ابزار برای ویندوز و مک نسخه های قابل نصب هم ارایه می دهد. وقتی که به کمک این ابزار کار ویراستاری را انجام دادید براحتی می توانید فایل خروجی را حتی در فرمت اچ تی ام ال دریافت کنید.

 

یادداشت: حتی اگر دانش آموخته ی رشته زبان انگلیسی هستیند و در کار ترجمه فارسی به انگلیسی یا تولید محتوا به انگلیسی فعالیت می کنید این ابزار می تواند بسیار مفید باشد. زمان اضافی که در این ابزار بدست می آورید را می توان در بهبود داستان و نحوه ارایه محتوا به کار ببندید.

 

6- StackEdit

 

استک ادیت یک برنامه مناسب برای تبدیل متن به اچ تی ام ال است؛ بدون این که فرمت متن شما تغییر یابد براحتی می توان از وردپرس، گوکل داکس کپی کرد.  یکی ابزار ویرایش مناسب برای نویسنده های وب است. تصحیح کننده املایی دارد که برای بیشتر زبان ها کاربرد دارد. این ابزار تم ها و قالب ها، لایه ها و شورتکات هایی دارد که می تواند برای شما جالب باشد. می توانید با گوگل درایو و دراپ باکس آن را سینک کنید. به کمک این برنامه می توانید محتوا را در وردپرس، تامبلر و دراپ باکس پست کنید. اگر اینترنت خوبی ندارید نگران نباشید؛ این ابزار به شیوه آفلاین هم کارایی دارد.

 

7- EduGeeksClub

 

ای دی یو گیکس کلاب یکی از منابعی است که شما به عنوان بازاریاب محتوایی می توانید از آن کمک بگیرید. سرویس دهنده تولید محتوا و ویراستار حرفه ای بودن، هر دو کمک می کند که تولیدمحتوای بسیار خود و آگاهی دهنده تولید کنید. از آن جایی که ویراستاری و بهینه سازی محتوا وقت گیر است می توانید کار خود را به دستان توانمند ویراستار بسپارید. درست است که ابزارهای آنلاین و رایگان زیادی برای ویرایش وجود دارد ولی این که محتوای خود را به یک انسان نه ماشین! بسپارید کاری عاقلانه است.

 

8- Ilys

 

ابزار  Ilys به شما یک تجربه حرفه ای از نویسندگی را ارایه می کند. تنها کاری که باید بکنید آن است که تعداد کلمه های مطلبوب خود را وارد کرده و نوشتن را شروع کنید. برنامه وقتی آخرین کلمه را نوشتید نشان می دهد. تا زمانی که نوشته را تمام نکردید نمی توانید ویرایش کنید. خیلی مرموز به نظر می رسد ولی خیلی لذت بخش است.

 

9-Calmly Writer

 

 

درست است که دسترسی و استفاده از نرم افزار های واژه پرداز مثل ورد سریع است ولی نمی توان گفت این ها بهترین هستند و شاید گزینه ی بهتر هم نباشند. درسته که آن ها بسیار قدرتمند هستند ولی گاهی اوقات به یک برنامه ساده و هوشمند کمک می کند به نگارش خود تمرکز کنید. ما این برنامه را هم برای نوشتن محتوا توصیه می کنیم. ویژگی هایی مثل مشخص کردن تیترها، لینک دادن به نوشته در این ابزار وجود دارد.

 

10- Plagiarism Detect

 

 

در نوشته های آکادمیک، سرقت ادبی یکی از جرایم جدی است. سرقت آنلاین محتوای شخصی دیگر چه به صورت عمدی و چه غیر عمدی ممکن باعث جریمه شدن سایت شما توسط گوگل اتفاق بیافتد و رنک پایینی به شما اختصاص دهد. برای اینکه تولیدمحتوای خود را خاص و استاندارد تهیه کنید از این ابزار استفاده کنید.

 

12- Unicheck (formerly Unplag)

 

ابزار Unicheck (formerly Unplag) برای اورجینال نگه داشتن متن ضروری است. خیلی سریع است و متن های ایندکس شده در وب را (بیش از 4.75 میلیارد صفحه ) مجلات و اسناد ذخیره شده را اسکن می کند. با اینکه این ابزار بیشتر برای دانشجوها و تحصیل کرده هاست، برای تولیدکننده های محتوا هم می تواند مفید واقع شود. ابزار Unicheck (formerly Unplag محتوای شما را با محتوای موجود در سراسر اینترنت مقایسه می کند. این کمک می کند به طور ناآگاهانه محتوای دیگران را سرقت نکنید. این ابزار با لینک دادن و هایلایت کردن قسمت های کپی شده شما را آگاه می کند.

 

13-Power Thesaurus

 

 

برنامه پاور ترژر یک برنامه فرهنگ نامه بدون تبلیغات و رایگان است. محیط کاربری خیلی زیبا و کاربردی دارد. در کمترین زمان شما عاشق آن می شوید. این برنامه همیشه بروزرسانی می شود و با آخرین پژوهش های زبانشناسی توسعه پیدا می کند.

 

14- Hootsuite

 

ابزار HootSuite  یک برنامه برای مدیریت شبکه های اجتماعی است. که برنامه ریزی و انتشار پست ها را مصل کیک خوردن آسان کرده است. با کمک گرفتن از پلتفورم اینستاگرام آن به راحتی می توانید در زمان انتشار پست های اینستاگرامی خود برنامه ریزی کنید و دغدغه فراموشی انتشار پست را نداشته باشید.

 

وقتی که پست های خود را آماده کردید می توایند به دیگر کارهای خود برسید. وقتی که زمان انتشار پست فرارسید برنامه هوت سوییت به شما یک نوتیفیکیشن ارسال می کند. در شبکه های اجتماعی انتشار منظم پست خیلی ضروری است، این برنامه یک دستیار عالی برای شما خواهد، بود.

 

دوستان عزیز ما در این مقاله در ابتدا می خواستیم 36 ابزار تولید محتوا را به شما معرفی کنیم ولی در مرحله اول فقط 14 مورد از آن ها را خدمتتان معرفی کردیم.

منتظر نظرات شما هستیم؛ اگر دوست دارید این لیست را تکمیل کنیم و 22 ابزار مهم دیگر را در تولیدمحتوا معرفی کنیم لطفا در کامنت ها مطرح کنید.

در آخر، اگر فکر می کنید ابزار معتبر دیگری هم می شناسید که ما معرفی نکردیم لطفا معرفی کنید.

 

مقالات خواندنی:

چگونه بازاریابی محتوایی خود را تقویت کنیم؟

۷اصل اساسی که منجر به موفقیت در بازاریابی محتوایی می شود

25 نکته درباره ی بازاریابی محتوایی

روش های تولید محتوا

تولیدمحتوا : 13 نکته برای نوشتن محتوایی که بازدید می آورد

7 نکته ی آسان نوشتن مطالب مؤثر برای وبلاگ (تولیدمحتوا)

9 نکته برای تولیدمحتوا وب سایت کسب و کار های بزرگ

ترفند های تولیدمحتوا در سال 2018

هزینه تولیدمحتوا ارزان

تولیدمحتوا برای وب سایت

تولید محتوا برای سایت

خدمات تولید محتوا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.