سفارش تولید محتوا برای جشنواره جابر و فرصت‌های متنوع یادگیری

سفارش تولید محتوا برای جشنواره جابر و فرصت‌های متنوع یادگیری

جشنواره جابر بن حیان و فرص‌های متنوع یادگیری یکی از جشنواره‌های مهم در آموزش و پرورش است. که همه ساله برگزار می‌شود. اگر به فکر سفارش تولید محتوا برای جشنواره جابر و فرصت‌های متنوع یادگیری در جای درستی هستید. سال‌های اخیر بعد از پاندمی، بخش‌های جدیدی به محورهای این جشنواره افزوده شد. که یکی از این محورها تولید محتوا بود.

سفارش تولید محتوا برای جشنواره جابر و فرصت‌های متنوع یادگیری

خوبی جشنواره جابر در بخش تولید محتوا این است که دقیقا مشخص کرده با چه نرم افزارهایی تولید محتوا قبول می‌کند. این نشان می‌دهد افرادی که این دستورالعمل را نوشته‌اند کاملا در جریان هستند که با چه نرم‌افزارهایی می‌توان محتوای آموزشی و تربیتی درست کرد.

سفارش تولید محتوا جشنواره برتر تربینی

انواع تولید محتوا مورد قبول در جشنواره:

در این جشنواره و تقریبا در همه جشنواره‌هایی که تولید محتوا پذیرش می‌شود. با دو نوع مختلف محتوا روبه رو هستیم:

  • تولید محتوای آموزشی و تربیتی (ویدیویی)
  • تولید محتوای آموزشی الکترونیکی (نرم افزار – اپلیکیشن موبایل)

بنابراین جشنواره جابر هم از این امر مستثنی نیست. اما این نوع محتواها چگونه ساخته می‌شود و چه تفاوتی با هم دارند، داستان درازی دارد که در ادامه قصد داریم راجع به این موضوع بنویسیم. پرواضح است که این دو نوع محتوا کاملا متمایز از هم هستند اما چه تفاوت عمده‌ای با هم دارند؟

تولید محتوای آموزشی و تربیتی (ویدیویی)

این نوع محتوا با فرمت ویدیو یا همان mp4 خروجی گرفته می‌شود. در بحث هدف هیچ فرقی با نوع الکترونیکی ندارد چونکه هر دو با هدف آموزش یک مبحث ساخته می‌شود. تفاوت عمده در این است که محتوای ویدیویی به صورت ویدیو است و در این کار، شما آزمون ندارید. صرفا یک محتوایی است که با موشن‌ها، تصاویر و کارهای گرافیکی دیگر جذاب و کودک پسند شده است و در مدت معینی مبحثی را آموزش می‌دهد.

برای مشاهده نمونه کار محتوای آموزشی تربیتی ویدیویی کیلیک کنید: نمونه ویدیویی: https://ajanskonkur.ir/wp-content/uploads/Tolidmohtava/Maryam%20Fazeli%20-%20Tem4.mp4

ویژگی‌های محتوای آموزشی ویدیویی در یک نگاه:

فرمت mp4
مشارکت گروهی دارد – حداکثر 3 نفر
حجم ویدیو  حداکثر 58 مگابایت 
زمان فیلم حداکثر 7 دقیقه

تولید محتوای الکترونیکی (نرم افزار – اپلیکیشن)

با این که در جشنواره از نرم افزار استوری لاین گفته شده است و اما در یکی از قسمت های دستورالعمل به وضوح اشاره شده است که  “*محتوای تولید شده نرم افزار یا بازی قابل نصب نباشد و صرفا از فیلم و موشن استفاده شده باشد.” پس با این اوصاف حتی اگر محتوا با نرم افزار استوری لاین هم تولید شده باشد نباید حالت نرم افزار داشته باشد. اما اگر به صورت نرم افزار اثر قبول می‌کردند، اثر یک کار جذاب و تعاملی می‌شد و معلم می‌توانست با ساخت تمرین‌ها و تکالیف خلاقانه نرم افزار را تعاملی کرده و دانش آموزان را برای یادگیری مباحث علاقمند کند.

همچنین یکی دیگر از امکانات نرم افزار و الکترونیکی بودن محتوای تولید شده این است آزمون بود که در داخل محتوا طراحی می‌شد. با این دستورالعملی که ارسال شده آزمون هم مد نظر این جشنواره نیست. لذا اگر برای جشنواره دیگری غیر از

 

سفارش تولید محتوا برای جشنواره جابر و فرصت های متنوع یادگیری

اگر قصد دارید در این جشنواره شرکت کنید و با هیچ کدام از این نرم افزارها آشنا نیستید. اصلا نگران نباشید. ما در تمامی موضوعات و در تمامی پایه‌ها آماده کمک و ساخت محتوا برای شما هستیم. برای اینکه در این جشنواره شرکت کنید و خدمات ما استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا نمونه کارهای ما را ببینید.

سفارش تولید محتوا جشنواره برتر تربینی

سفارش فوری

برای سفارش فوری حتما به شماره موبایل ما در اپلیکیشن شاد یا واتساپ پیام بگذارید.  8618 951 0936

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *