سفارش تولید محتوا برای جشنواره معلم نمونه

اگر به دنبال سفارش تولید محتوا برای جشنواره معلم نمونه آمده‌ای، جای درستی هستی! جشنواره معلم نمونه هر سال در اواخر اسفندماه برگزار می‌شود تا معلم نمونه برای سال‌تحصیلی انتخاب شود. شاید شما هم به عنوان مدیر مدرسه، معلم و یا معاون دوست داشته باشید در این جشنواره شرکت کنید و به دلیل شایستگی که دارید معلم نمونه منطقه و در سطوح بالاتر معلم نمونه استان انتخاب شوید. شرکت در این جشنواره خیلی ساده است. ابتدا در سطح مدرسه و الی آخر است. شما مدارک و مستندات خود را بارگزاری می کنید. یکی از مدارک امتیاز آور تولید محتوا برای معلم نمونه است. که در دو بخش متفاوت می‌توان این دو مدارک را بارگزاری کرد.

  • تولید محتوای الکترونیکی ( نرم افزار)
  • تولید محتوای آموزشی (ویدویی)

سفارش تولید محتوا جشنواره برتر تربینی

در زیر یکی از تصویرهای مربوط به جشنواره شناسایی معلمان نمونه را ملاحظه می‌فرمایید که ما با پیکان مشخص کردیم که سفارش تولید محتوا برای جشنواره معلم نمونه شامل چه مواردی می‌شود، که در ادامه بیشتر راجع به آن‌ها صحبت می‌کنیم.

سفارش تولید محتوا برای جشنواره معلم نمونه

همانطور که می‌بینید در قسمت ابتکار و خلاقیت شما باید مدارکی را بارگزاری کنید و امتیاز لازم را از این بخش کسب کنید.

1- تهیه و تولید محتوای آموزشی و تربیتی

سال‌ها قبل از اینکه پاندمی کرونا اتفاق بیافتد، روش‌های تدریس متفاوتی وجود داشتند. از بین همه آن‌ها روش تدریس معکوس خیلی برای شما آشناست. در این روش از تدریس، تولید محتوای آموزشی نقش حیاتی دارد. در این روش از تولید محتوا، معلم موضوع یا مبحثی را انتخاب می‌کند و با صدای خود و به کمک فناوری (کامپیوتر- لپ‌تاب – موبایل) محتوایی را آماده می‌کند که به صورت ویدیو است. در این ویدیو از عناصر گرافیکی جذاب و کودک پسند استفاده می‌شود.

فرقی نمی‌کند شما معلم باشید یا معاون، موضوعات و مباحث بسیار گسترده و متنوعی وجود دارد که می‌توان برای آن محتوا درست کرد. نکته‌ای که در خصوص استانداردهای این نوع محتوا وجود دارد، فرمت  آن است. درواقع تولید محتوای آموزشی ویدویی با فرمت MP4 خروجی گرفته می‌شود و قابلیت آن را دارد که در موبایل، تلویزیون، لپتاپ، کامپیوتر و تقریبا هر نوع وسیله الکترونیکی که امکان پخش ویدیو داشته باشند، پخش می‌شود.

ویژگی‌های تولید محتوای آموزشی تربیتی در یک نگاه: ***استاندارد مخصوص معلم نمونه***

فرمت MP4 – ویدیو
زمان  7 الی 10 دقیقه 
حجم  حداکثر 20 مگابایت 
موضوعات  تمامی موضوعات آموزشی و تربیتی 
تعداد  حداکثر 3 عنوان محتوا 

نرم افزارهایی که با آن محتوای آموزشی ویدیویی درست می‌کنند.

امروزه معلمان تقریبا با هر نرمافزاری که امکان ویرایش ویدیو و صدا و تدوین داشته باشد، توانایی ساخت محتوای آموزشی را دارند. اما اگر بخواهیم ساده‌تر شما را راهنمایی کنیم. یه عده اهل کامپیوتر هستند و یه عده با گوشی کار می‌کنند. ابزارهای شما مشخص می‌کنند که دنبال چه نرم افزاری برای ساخت محتوا بروید. قبل از معرفی ما قاطعا پیشنهاد می‌دهیم که خودتان را درگیر موبایل و اپلکیشن‌ها نکنید که هم کار با موبایل به علت کوچیک بودن صفحه نمایش سخت‌تر است و هم امکانات و قدرت مانور دادن وجود ندارد.

نرم افزارهایی که معلمان در لپتاپ یا کامپیوتر با آن محتوای آموزشی ویدیویی درست می‌کنند:

  1. کامتازیا
  2. پاورپوینت
  3. فوتوشاپ

اما خب تولید محتوا با گوشی نیز طرفدارهای پروباقرص خودش رو داره که به دلایلی مانند نداشتن سیستم پرقدرت عدم آشنایی با نرم افزارهای تولید محتوا به گوشی های موبایل خود بسنده کرده‌اند. که از بین شلوغی دو اپلیکیشن اینشات و کاین مستر خیلی طرفدار دارد.

2- ساخت و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی و تربیتی

یکی از شیرین‌ترین قسمت‌هایی که می‌توان در جشنواره معلم نمونه امتیاز آورد این بخش است. چون معلمان کمتری در منطقه پیدا می‌شوند که نرمافزار آموزشی تولید کنند. در این بخش شما می‌توانید با سفارش تولید محتوای الکترونیکی امتیاز کامل را بگیرید. این بخش به طور واضح توضیح می‌دهد که معلم یک ابزار آموزشی و تربیتی تولید کند. که در این بخش شما می‌توانید یک نرم افزار آموشی طراحی کنید. این نرم افزار هم می‌تواند به صورت اپلیکیشن باشد و روی گوشی‌های اندروریدی نصب شود. هم می‌تواند با فرمت EXE بوده و روی کامپیوتر یا لپتاپ اجرا شود.

*** اگر اپلیکیشن یا نرم افزار آموزشی ساختید. اگر اپلیکیشن هست باید اسکرین ریکورد بگیرید و قسمت‌های مختلف اپلیکیشن را توضیح دهید و آن را در سامانه ال تی ام اس بخش معلم نمونه بارگزاری کنید. اگر نرم افزار هست از دستکتاپ فیلم برداری کنید. 

خب همانطور که هر مدرکی استاندارهایی دارد، تولید محتوای الکترونیکی (نرم افزار – اپلیکیشن) هم استاندارهایی دارد که در این جدول برخی از آن استانداردها را معین می‌کنیم:

فرمت exe. قابل نصب روی دسکتاپ  یا   apk اندرویدی
زمان  محدویت زمانی ندارد
حجم  محدودیت ندارد، اما ویدیو معرفی باید حداکثر 20 مگابایت باشد. 
موضوعات  تمامی موضوعات آموزشی و تربیتی 
تعداد  یک مورد کافی است. 

سفارش تولید محتوا برای جشنواره معلم نمونه

اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید در جشنواره معلم نمونه شرکت کنید و در بخش ابتکار و خلاقیت امتیاز کم دارید. پیشنهاد می‌کنیم از خدمات سفارش تولید محتوا برای جشنواره معلم نمونه ما استفاده کنید. چون ما از صفر تا صد کنار شما هستیم و یک محتوای بی‌نظیر برای شما آماده می‌کنیم. برای سفارش تولید محتوا معلم نمونه کافیست در واتساپ و یا اپلیکیشن شاد برای ما 09369518618 پیام بگذارید.

سفارش تولید محتوا جشنواره برتر تربینی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.